*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 115484 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #126 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 12:56:21 am »
Μάλλον πιο σωστά:
i) επιλέξτε τη σωστή απάντηση                     (Μονάδες 2)
ii) αιτιολογήστε την απάντησή σας                (Μονάδες 5)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:27:13 »

Συνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #127 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 12:59:21 am »
ii)
Έχω γράψει:
"Υποστηρίζω το πλήρη διαχωρισμό των ΠΕ04. Ο καθένας στον ΑΣΕΠ του και στο σχολείο στο μάθημά του.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 01:29:49 am από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #128 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 01:04:30 am »
gagarin_3 μην επαναστατείς. Δεν υπάρχει διαφωνία. Συμφωνώ ότι έπρεπε να υπάρχει γεωλογία στο Λύκειο. Τη γεωγραφία όμως θα έπρεπε κανονικά (προσοχή στο κανονικά) να τη διδάσκουν γεωγράφοι. Επίσης συμφωνώ ότι σας πέταξαν έξω από τα σχολεία.

γνώμη σου, την δικιά μου την ανέφερα πιο πάνω..δεν έχει κανονικά, αν το μάθημα ήταν με αποκλειστικό περιεχόμενο γεωγραφίας τότε πιθανόν  ;D και χωρίς φυσικά να έχουν τις ίδιες β αναθέσεις ( φυσική,χημεία,βιολογία,μαθηματικά ) με τους γεωλόγους! Μιλάμε για τρελή καβάτζα οι γεωγράφοι..


Ερώτηση κρίσεως 3: έστω ότι είσαι διευθυντής ενός μικρού Γυμνασίου (υπάρχουν πολλές εκατοντάδες τέτοια) που έχει 1 ή 2 τμήματα σε κάθε τάξη και έχεις κενό σε ΠΕ4. Τι ζητάς από τη Διεύθυνση:
α. έναν φυσικό
β. έναν χημικό
γ. έναν βιολόγο
δ. έναν γεωλόγο
ε. φυσικό για 4 ώρες (με το παλιό πρόγραμμα) και χημικό για 2 ώρες και βιολόγο για 4 ώρες και γεωλόγο για 4 ώρες
Επιλέξτε τη σωστή απάντηση.

Πάλι γνώμη μου είναι πως ρωτάς λάθος ερωτήση...δεν έχει τόσο σημασία τι θα τοποθετήσει στο συγκεκριμένο γυμνάσιο ΑΡΚΕΙ να έχουν τηρηθεί κάποια ποσοστά στους διορισμούς/αναπληρωτές!! Ή έστω άνευ ποσοστών, ας πάρει  αριθμό καθηγητών Φ/Χ/
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 01:09:17 am από gagarin_3 »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #129 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 01:09:17 am »
Το πρόβλημα δε δημιουργήθηκε μόνο από τους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ!

Σωστα, δημιουργηθηκε οταν οι θεσεις ηταν ακομα κοινες αλλά οι ειδικοτητες εξεταζονταν σε διαφορετικα θεματα και το 2004 κανονιστηκε να βαλουν θεματα τετοιας δυσκολιας στους

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:27:13 »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #130 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 01:22:25 am »
έστω ότι είσαι διευθυντής ενός μικρού Γυμνασίου (υπάρχουν πολλές εκατοντάδες τέτοια) που έχει 1 ή 2 τμήματα σε κάθε τάξη και έχεις κενό σε ΠΕ4. Τι ζητάς από τη Διεύθυνση:
α. έναν φυσικό
β. έναν χημικό
γ. έναν βιολόγο
δ. έναν γεωλόγο
ε. φυσικό για 4 ώρες (με το παλιό πρόγραμμα) και χημικό για 2 ώρες και βιολόγο για 4 ώρες και γεωλόγο για 4 ώρες

Αν το Γυμνασιο εχει μονο 1 τμημα ανα ταξη (15 ωρες ΦΕ), πρεπει να ζητησει

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #131 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 01:33:38 am »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #132 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 01:36:23 am »
Οσο και αν προσπαθουμε να πεισουμε για τα υπερ η τσ κατα της ενοποιησης ακρη δεν βγαινει. Ο καθε ενας εχει την τεκμηριωμενη, κατα τα δικα του κριτηρια, αποψη. Σε αρκετες χωρες οι ΦΕ ειναι ενοποιημενο μαθημα και δεν ειναι τυχαια η αναγνωριση απο το Ασεπ ως ενιαιο ΠΕ04.
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Συνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #133 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 01:45:10 am »
εχω απαντήσει σε κανα δυό ερωτήσεις και το ξέρω ότι δεν σε ικανοποίησα στις άλλες. Φταίω και εγώ γιατί βαριέμαι να ξαναγράφω τα ίδια και να βάζω φωτογραφίες και λινκ. Θα πάρω και γω την ευκαιρία να κάνω μια ερωτηση γιατί μόνο αυτή με ενδιαφέρει έτσι και αλλιώς  ;D
- Οι μόνιμοι φυσικοί δεν πρέπει πρώτα να καλύπτουν α ανάθεση >12ώρες και μετά να συμπληρώνουν με β; Αφού φτάνουν όπως απέδειξα να κάνουν 23 ώρες β ανάθεση, σε ορισμένες πόλεις, εφόσον τελείωσαν οι ώρες φυσικής, τότε πως σε αυτές τις πόλεις βρέθηκαν ώρες φυσικής για αναπληρωτές;

Συνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #134 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 01:49:06 am »
Οσο και αν προσπαθουμε να πεισουμε για τα υπερ η τσ κατα της ενοποιησης ακρη δεν βγαινει. Ο καθε ενας εχει την τεκμηριωμενη, κατα τα δικα του κριτηρια, αποψη. Σε αρκετες χωρες οι ΦΕ ειναι ενοποιημενο μαθημα και δεν ειναι τυχαια η αναγνωριση απο το Ασεπ ως ενιαιο ΠΕ04.

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #135 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 02:03:41 am »
Το ότι οι ξενόγλωσσοι δεν δίνουν ιστορία, ενώ οι βιολόγοι φυσική δείχνει ότι το υπουργείο δεν τους αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο, αλλά τους χρησιμοποιεί στη συνέχεια για να καλύψει τα κενά. Τελείως διαφορετική περίπτωση, συνεπώς δεν δίνει επιπλέον επιχειρήματα στην αποψή σου.

Δεν τα λες καλα, διοτι δεν εδιναν οι Φυσικοι σε ΚΑΘΕ ΑΣΕΠ
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 02:05:42 am από utenar »

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #136 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 02:13:17 am »
gvasillis την ερώτηση που έκανες δεν την κατάλαβα.
Για να τοποθετηθώ και να μην κάνω μόνο ερωτήσεις λέω ότι είμαι θεωρητικά φανατικά υπέρ του να κάνει κανείς το μάθημά του και μόνο. Στην πράξη όμως υπάρχουν τεράστια προβλήματα.
Τα μικρά σχολεία είναι πολλές εκατοντάδες, δεν αποτελούν εξαίρεση. Για να γεμίσει ένας βιολόγος μόνο με βιολογία μπορεί να χρειαστεί να πάει μέχρι και σε 5 ή 6 μικρά γυμνάσια (4*6=24), ενώ χειρότερα είναι τα πράγματα για το χημικό. Αλλά έστω ότι πάει κάποιος σε 4 σχολεία. Θεωρείτε ότι αυτό είναι εφικτό και για πόσα χρόνια θα το κάνει;
Αλλά και από παιδαγωγικής πλευράς να το δούμε τι είναι χειρότερο: ένας φυσικός που κάνει χημεία στο γυμνάσιο ή 4 επισκέπτες καθηγητές που δεν ανήκουν πουθενά;

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Απ:
« Απάντηση #137 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 02:28:52 am »
Πάλι ανοίγεις πάρα πολλά θέματα.
Εννοείται ότι στη θεωρία είναι σωστός ο διαχωρισμός των κλάδων καθώς είναι σίγουρο ότι αν αξιολογηθεί ένας βιολόγος που κάνει φυσική θα κριθεί ανεπαρκής. Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.
Πρόσεχε τι εύχεσαι (μιλάω για το διαχωρισμό των κλάδων). Μπορεί να πραγματοποιηθεί και να το μετανιώσεις.

Συνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #138 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 02:30:38 am »
Για μένα οι υποθετικές περιπτώσεις που λες, είναι πραγματικές, 7 χρόνια τώρα. Είναι αρκετά συνηθισμένο για αναπληρωτές βιολόγους. Μέχρι 4 σχολεία είναι αλήθεια. Συνήθως δεν υπάρχουν παραπάνω σχολεία σε μια απομακρυσμένη περιοχή.
Μέσα σε μια πόλη 1-2 σχολεία είναι αρκετά για να συμπληρώσει ο καθένας α αναθεση.
άρα δεν θέλω να πηγαίνει κανείς σε πολλά΄σχολεία. Θέλω να  πηγαίνουν οι καθηγητές του γυμνασίου στο συστεγαζόμενο λύκειο(και τούμπαλην), ή σε μια απόσταση που να γίνεται σε λιγότερο από μισή ώρα, και να συμπληρώνουν α ανάθεση. Αυτό είναι το πιο συχνό πρόβλημα που συναντάμε στις περιοδίες μας. Καταλαβαίνω ότι δυσκολεύεσε να πιστέψεις ότι κάτι τόσο απλό δεν γίνεται ήδη. Επιθυμώ να αποκτήσουμε πρόσβαση σε επίσημα στοιχεία που να το αποδεικνύουν, και να μην αναγκαστώ να τα μετρήσω τελικά ένα-ένα για να αποδείξω το αυτονόητο.
Οπότε αν το σχολείο είναι απομακρυσμένο, προτιμώ έναν καθηγητή να τα κάνει όλα. Αποτελεί εξαιρετική περίπτωση και με το νόμο.
Αν το σχολείο είναι κοντά σε άλλο, να έρθουν 4 καθηγητές που θα ανήκουν στο άλλο και να κάνουν το καλύτερο παιδαγωγικά μάθημα.

Συνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ:
« Απάντηση #139 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 02:36:49 am »
Πάλι ανοίγεις πάρα πολλά θέματα.
Εννοείται ότι στη θεωρία είναι σωστός ο διαχωρισμός των κλάδων καθώς είναι σίγουρο ότι αν αξιολογηθεί ένας βιολόγος που κάνει φυσική θα κριθεί ανεπαρκής. Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.
Πρόσεχε τι εύχεσαι (μιλάω για το διαχωρισμό των κλάδων). Μπορεί να πραγματοποιηθεί και να το μετανιώσεις.
Περίεργο εγώ νόμιζα ότι είμαστανχωριζμένοι.  :-\
 Φέτος μας ένωσαν στις υπεραριθμίες. :'(
Λες να μας ξαναχωρίσουν;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182550
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 690
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 582
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.