*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 115536 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #266 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2015, 03:09:59 pm »
Αν δεν βρίσκεις καθολου τότε μπορεί να συμβεί αυτο...!!!   ;D ;)

Πολύ καλό

Υπάρχουν οι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:33:57 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #267 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2015, 02:42:51 am »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #269 στις: Ιανουαρίου 30, 2017, 01:57:00 pm »
Είναι ανησυχητικό ότι σε διάφορα δημοσιεύματα αναφέρεται μόνο ομαδοποίηση των μαθημάτων σε ένα, Φυσικών Επιστημών (υποχρεωτικό στο γυμνάσιο και

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:33:57 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #270 στις: Φεβρουαρίου 02, 2017, 12:25:58 pm »
Ένα από τα βασικά προβλήματα στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού είναι η κακή κατανομή των ειδικοτήτων που προέρχεται από το μεγάλο αριθμό ειδικοτήτων  στη ΔΕ . Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα «κατάφερε» ένα παγκόσμιο ρεκόρ. Διαθέτει τις περισσότερες ειδικότητες εκπαιδευτικών στον κόσμο,117 + με τις υποειδικότητες. Το  επόμενο εκπαιδευτικό σύστημα αριθμεί 30 ειδικότητες. Τη σχετική στρέβλωση την έχει επισημάνει και ο ΟΟΣΑ σε έκθεση του το 2011. Επίσης έχει και παράλογη κατανομή αριθμού  ειδικοτήτων ,αφού από το 2000 ,επί υπουργείας Π.Ευθυμίου, οι ετήσιες προσλήψεις εκπαιδευτικών γίνονταν με βάση συμφωνημένα ποσοστά επί των ειδικοτήτων και όχι με βάση τις ανάγκες της ελληνικής εκπαίδευσης. Την ποσόστωση αυτή κατήργησε με τον ν.3848 /10 η τότε υπουργός Α.Διαμαντοπούλου. Παρόλα αυτά   δεν προχώρησε ο σχεδιασμός για την αναδιοργάνωση των ειδικοτήτων, ο οποίος προέβλεπε σε πρώτη φάση την απονομή δεύτερης ειδικότητας και σε δεύτερη τη δημιουργία ειδικοτήτων «ομπρέλας». Να σημειωθεί  ότι οι πολλές ειδικότητες κατακερματίζουν τις προσφερόμενες διδακτικές ώρες με αποτέλεσμα ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών να μην μπορεί να καταλάβει οργανική θέση και να μοιράζεται σε πολλά σχολεία με αποτέλεσμα και την προσωπική ταλαιπωρία  του, αλλά και την υποβάθμιση του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου. Στα πλαίσια  της αναδιοργάνωσης του εκπαιδευτικού συστήματος το ΙΕΠ, από τον Απρίλιο του 2014, είχε προτείνει τη μείωση των ειδικοτήτων σε 40, με τη δημιουργία ενιαίων ειδικοτήτων   η οποία θα είχε ως αποτέλεσμα την καλύτερη οργάνωση της κατανομής ειδικοτήτων ,την κατάληψη οργανικών θέσεων από ένα μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ,τόσο την εποχή του κ. Αρβανιτόπουλου ,όσο και του κ.Λοβέρδου δεν προχώρησε στη απόφαση και στην εφαρμογή αυτή, πιθανόν  υπό το φόβο συντεχνιακών αντιδράσεων. Το ερώτημα λοιπόν τίθεται και στη σημερινή ηγεσία με τον κ.Μπαλτά και γίνεται και περισσότερο επιτακτικό ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβρη και τις σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού. Θα τολμήσει άραγε η σημερινή πολιτική ηγεσία αυτό το οποίο δεν τόλμησε η προηγούμενη; Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΙΕΠ) Το Γραφείο Έρευνας, Σχεδιασμού & Εφαρμογών
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 02, 2017, 12:28:29 pm από anixia »

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #271 στις: Μαρτίου 04, 2017, 09:47:44 am »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #272 στις: Μαρτίου 06, 2017, 01:26:51 pm »
https://xenesglosses.eu/2017/02/ginete-tous-pe04/

Να συμπληρώσω πως οι ΠΕ04.01,02,03,04,05 έχουν εξαιρετικά διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών.
για παράδειγμα πλέον οι
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 06, 2017, 01:30:07 pm από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #273 στις: Αυγούστου 26, 2017, 06:27:58 pm »
Να συμπληρώσω πως οι ΠΕ04.01,02,03,04,05 έχουν εξαιρετικά διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών.
για παράδειγμα πλέον οι

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #274 στις: Μαρτίου 19, 2018, 01:45:45 pm »
Έτσι είναι στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αλλά στην Αθήνα διδάσκονται μια χαρά Φυσική, μαζί με τα εργαστήρια.

Ευτυχώς....

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #275 στις: Ιουλίου 23, 2018, 06:50:37 pm »
Πάντως είναι απαράδεκτο στο Αναθεωρημένο Πρόγραμμα Σπουδών

Αποσυνδεδεμένος lectoris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #276 στις: Νοεμβρίου 23, 2019, 01:16:33 pm »
καλημέρα
συνάδελφοι.

Συγγνώμη, αν ρωτάω κάτι κοινότυπο, αλλά είμαι από άλλο κλάδο και δε γνωρίζω πολλά για τους ΠΕ04.
Θα το εκτιμούσα αν μπορέσει κάποιος να απαντήσει στα εξης ερωτήματα:

α) Ποια θα είναι τα κριτήρια διορισμού των αναπληρωτών για την ακαδ. χρονια 2019-1020; Θα ισχύσουν οι παλιοί πίνακες ή θα υπάρξουν καινούργιοι μέσω ΑΣΕΠ;

β) Ενα υποθετικό σενάριο. Κάποιος φυσικός που τον Ιούνη του 2020 θα έχει 27 μήνες προϋπηρεσία και καθόλου ΑΣΕΠ, σύμφωνα με τα κριτήρια των παλιών πινάκων, έχει κάποια πιθανότητα να δουλέψει ως αναπληρωτης στην Αττική;

Για όποιον μπει στον κόπο και απαντήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αποσυνδεδεμένος zarco1978

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #277 στις: Νοεμβρίου 23, 2019, 03:27:35 pm »
Καλησπέρα.

Η ακαδημαϊκή χρονιά 2019-2020 είναι η τρέχουσα. Οι προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται με βάση τους πίνακες της χρονιάς 2018-2019. Στους πίνακες της γενικής αγωγής τα κριτήρια ήταν η βαθμολογία στους γραπτούς διαγωνισμούς του 2006 και 2008 καθώς και η προϋπηρεσία.
Κανένας δεν μπορεί νομίζω να σου πει με σιγουριά τι θα ισχύσει για τη σχολική χρονιά 2020-2021.
Ανάλογα με το σύστημα μοριοδότησης αναπληρωτών και τις ανάγκες της ειδικότητάς μας θα κριθεί αν οι 27μήνες είναι αρκετοί...


Αποσυνδεδεμένος lectoris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #278 στις: Νοεμβρίου 23, 2019, 11:02:05 pm »
Ευχαριστώ.

α)Έκανα λάθος, συγγνώμη. Εννοούσα την ακαδ. χρονιά 2020 - 2021.
β)Αν αλλάξει η μοριοδότηση, σίγουρα είναι απρόβλεπτο. Αλλά λέω σύμφωνα με τα παλιά κριτήρια, αν παίζει πιθανότητα με τα ως τώρα δεδομένα. Κάποιος που προσλαμβάνεται κάθε χρόνο φαντάζομαι ξέρει περίπου τη βάση των μορίων για Αττική...για να είχα μια ιδέα...


Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11731
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #279 στις: Νοεμβρίου 23, 2019, 11:33:04 pm »
Στην προηγούμενη φάση αναπληρωτών που έγινε 6/11 προσλήφθηκαν στην Αττική ΠΕ04.01 και με πολύ κάτω από τα 27 μόρια.
Μπορείς να το δεις στους πίνακες προσλήψεων: https://www.pde.gr/index.php?page=10198

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 551
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.