*

Ψηφοφορία

Ποια από τα παρακάτω θεωρείτε στοιχείο διορισμού/πρόσληψης;

Βαθμός πτυχίου
113 (9.2%)
Ειδικότητα/Πτυχιακή
21 (1.7%)
Προϋπηρεσία άσχετη με εκπαίδευση
4 (0.3%)
Εκπαιδευτική προϋπηρεσία (όπως προσμετράται σήμερα)
184 (15%)
Εκπαιδευτική προϋπηρεσία (στον ιδιωτικό τομέα)
34 (2.8%)
Μεταπτυχιακό άσχετο με την εκπαίδευση
27 (2.2%)
Μεταπτυχιακό σχετικό με την εκπαίδευση
167 (13.6%)
Διδακτορικό άσχετο με την εκπαίδευση
14 (1.1%)
Διδακτορικό σχετικό με την εκπαίδευση
98 (8%)
Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά
9 (0.7%)
Σεμινάρια σχετικά με την εκπαίδευση (από Δημόσιο φορέα)
40 (3.3%)
Σεμινάρια σχετικά με την εκπαίδευση (από ιδιωτικό φορέα)
8 (0.7%)
Σεμινάρια άσχετα με την εκπαίδευση (από Δημόσιο φορέα)
0 (0%)
Σεμινάρια άσχετα με την εκπαίδευση (από ιδιωτικό φορέα)
0 (0%)
Επιτυχία (βάση) σε 1 διαγωνισμό ΑΣΕΠ
127 (10.3%)
Επιτυχίες (βάση) σε περισσότερους του ενός διαγωνισμών ΑΣΕΠ
91 (7.4%)
Εντοπιότητα
40 (3.3%)
Οικογενειακή κατάσταση
47 (3.8%)
Εισόδημα
10 (0.8%)
Ηλικία
30 (2.4%)
Ημερομηνία απόκτησης πτυχίου (επετηρίδα)
98 (8%)
Πιστοποιημένη από κρατικό/πανεπιστημιακό πρόγραμμα Παιδαγωγική κατάρτιση
68 (5.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 299

Αποστολέας Θέμα: Αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων και διορισμών. Η γνώμη σας;  (Αναγνώστηκε 128386 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ναι,αλλά πες μου και τους αριθμούς των αποφάσεων,οι οποίες απέρριψαν τους ισχυρισμούς του Υπουργείου.Λοιπόν,έχω πολύ καλή ενημέρωση και γνωρίζω πως τέτοιες αποφάσεις που λες δεν υπάρχουν.Όσο για την έννοια του επιτυχοντός,δεν μας τα λες καλά.Αναφέρεται σε αυτήν στην 4303/2015,η οποία μιλάει για συμβασιούχους-αναπληρωτές.Στην 527/2015 που μιλάει για μόνιμους,δεν λέει τίποτα για επιτυχοντές.Οπότε ξεκαθάρισε μας κάτι:οι λεγόμενοι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ θέλετε να διοριστείτε μόνιμοι ή θέλετε μόνο να πάτε αναπληρωτές;Προσωπική μου άποψη πάντως είναι πως δεν έχετε καμία διαφορά με τους έχοντες προυπηρεσία εκτός ΑΣΕΠ,αφού και οι δύο προσπαθείτε να αποφύγετε τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.Την φασαρία την κάνετε για να είσαστε εσείς πρώτοι στην νέα επετηρίδα και οι άλλοι να είναι παρακάτω απο εσάς.Για εμένα είσαστε και εσείς επετηριάκηδες!Να σας φτιάξουμε λοιπόν απο μια επετηριδά στον καθένα,για να είσαστε όλοι ευχαριστημένοι,όπως στο παρελθόν με τα 24μηνα.Βέβαια,το θέμα είναι που θα βρεθούν τα χρήματα για να διορίζουν αυτές οι επετηρίδες;Με την "εκπαιδευτική" λογική αυτό δεν έχει σημασία.Ας τις φτιάξουμε και μετά απο κάποια χρόνια θα βρεθούν και τα λεφτά!Σημασία έχει να υπάρχουν...
H 527/2015 μιλά για πρόκριση στους διορισμούς ατόμων με προϋπηρεσία έναντι άλλων επιτυχόντων:
 Τέλος, όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων

Όσο και αν προσπαθείτε να εξομοιώσετε και να τσουβαλιάσετε όλες τις ομάδες που διεκδικούν διορισμό, αυτό δεν γίνεται.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2016, 02:03:22 μμ από προσφυγάκι »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφε,"προσφυγάκι",με συγχωρείς που το ρωτάω,αλλά ξέρεις ελληνικά;Το κομμάτι της απόφασης απο την 527/2015 που μου παρέθεσες αναφέρεται στο πως θα έπρεπε να γίνεται η διαδικασία κατάρτισης πινάκων διοριστέων.Η απόφαση στο σημείο αυτό αναφέρεται στο άρθρο 17 του νόμου 2190/1994.Για διάβασε καλύτερα!Όσο για το αν σας ομαδοποιούμε με τους υπολοίπους εκπαιδευτικούς χωρίς επιτυχία στον ΑΣΕΠ(το "τσουβαλιάζουμε' δεν είναι γλώσσα για εκπαιδευτικό),αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχετε πάρει φεκ διορισμού απο τον ΑΣΕΠ.Αν στο μεταξύ προκύψει σχετική δικαστική απόφαση,τότε θα μας την πεις, για να μην σας τοποθετούμε πλησίον των όσων εκπαιδευτικών δεν έχουν φεκ.
Για πες μας όμως εσύ, συνάδελφε,που χρησιμοποιείς την απόφαση 527/2015,τι ακριβώς έκανες εντός του διαστήματος των 5 ετών,κατα τα οποία οι διοριστέοι αγωνίζονταν για να εκδόσουν την παραπάνω απόφαση;Γιατί πως κανείς απο τους λεγόμενους επιτυχόντες δεν μας βοήθησε,το γνωρίζω κατα την παραπάνω δοκιμασία άριστα.Μήπως,λέω μήπως,ζητούσατε απο τους κυρίους Λάσκαρη και Μιχαλολιάκο,τους γνωστούς μυστικοσυμβούλους του κ.Αρβανιτόπουλου,να ανοίξουν τους πίνακες του 24μηνου;Μια ερώτηση κάνω!

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφε,"προσφυγάκι",με συγχωρείς που το ρωτάω,αλλά ξέρεις ελληνικά;Το κομμάτι της απόφασης απο την 527/2015 που μου παρέθεσες αναφέρεται στο πως θα έπρεπε να γίνεται η διαδικασία κατάρτισης πινάκων διοριστέων.Η απόφαση στο σημείο αυτό αναφέρεται στο άρθρο 17 του νόμου 2190/1994.Για διάβασε καλύτερα!Όσο για το αν σας ομαδοποιούμε με τους υπολοίπους εκπαιδευτικούς χωρίς επιτυχία στον ΑΣΕΠ(το "τσουβαλιάζουμε' δεν είναι γλώσσα για εκπαιδευτικό),αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχετε πάρει φεκ διορισμού απο τον ΑΣΕΠ.Αν στο μεταξύ προκύψει σχετική δικαστική απόφαση,τότε θα μας την πεις, για να μην σας τοποθετούμε πλησίον των όσων εκπαιδευτικών δεν έχουν φεκ.
Για πες μας όμως εσύ, συνάδελφε,που χρησιμοποιείς την απόφαση 527/2015,τι ακριβώς έκανες εντός του διαστήματος των 5 ετών,κατα τα οποία οι διοριστέοι αγωνίζονταν για να εκδόσουν την παραπάνω απόφαση;Γιατί πως κανείς απο τους λεγόμενους επιτυχόντες δεν μας βοήθησε,το γνωρίζω κατα την παραπάνω δοκιμασία άριστα.Μήπως,λέω μήπως,ζητούσατε απο τους κυρίους Λάσκαρη και Μιχαλολιάκο,τους γνωστούς μυστικοσυμβούλους του κ.Αρβανιτόπουλου,να ανοίξουν τους πίνακες του 24μηνου;Μια ερώτηση κάνω!

To σημείο που παραθέτω αναφέρεται καθαρά στο 24μηνο, στο οποίο φυσικά δεν ανήκω. Απορώ με αυτά που λες...  :o
Όσο και να σου φαίνεται περίεργο, τέλος, η σύγχρονη γλωσσολογία μας επιτρέπει να χρησιμοποιούμαι στον απλο καθημερινό λόγο και τέτοιες λέξεις. Αν τώρα εσύ έχεις μαθητεύσει σε σχολεία της εποχής της καθαρεύουσας, θα μπορούσες να μελετήσεις λίγο τη σύγχρονη γλωσσολογία και τον πλούτο της μεταφορικής χρήσης των λέξεων.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2016, 02:13:36 μμ από προσφυγάκι »

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
To σημείο που παραθέτω αναφέρεται καθαρά στο 24μηνο, στο οποίο φυσικά δεν ανήκω. Απορώ με αυτά που λες...  :o
Όσο και να σου φαίνεται περίεργο, τέλος, η σύγχρονη γλωσσολογία μας επιτρέπει να χρησιμοποιούμαι στον απλο καθημερινό λόγο και τέτοιες λέξεις. Αν τώρα εσύ έχεις μαθητεύσει σε σχολεία της εποχής της καθαρεύουσας, θα μπορούσες να μελετήσεις λίγο τη σύγχρονη γλωσσολογία και τον πλούτο της μεταφορικής χρήσης των λέξεων.
Κυρία συνάδελφε,δεν αντιδικώ μαζί σας.Απλά λέω την άποψη μου.Πιστεύω πως εκτός απο τους ανυποψίαστους επιτυχόντες,η πλειοψηφία σας αποτελούσε το λεγόμενο εν αναμονή 24μηνο.Το συμπέρασμα αυτό το εξάγω απο την συμπεριφορά ομάδων επιτυχόντων,φιλολόγων-φυσικών-μαθηματικών,οι οποιοι πέρυσι τέτοιο καιρό απαιτούσαν να διοριστούν ως αδικηθέντες διοριστέοι στην θέση μας με την δική μας απόφαση!Το επιχείρημα ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό των 24μηνιτών:οι διοριστέοι είναι υπεράριθμοι. Εξ ου και προσωπικά πιστεύω πως αρκετοί απο εσάς αποτελούν μετάλλαξη των οιονεί 24μηνιτών.Εξαιτίας λοιπόν της κατάργησης της εν λόγω επετηρίδας άλλαξε το επικάλυμμα των διεκδικήσεων,αλλά η φιλοσοφία αυτής παρέμεινε αυτούσια!Συγνώμη αν σας θλίβω,αλλά σας διαβεβαιώ πως δεν είναι στις προθέσεις μου.Πρόθεση μου είναι να ακουστεί η απόψη ενός διοριστέου για τα τεκταινόμενα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κυρία συνάδελφε,δεν αντιδικώ μαζί σας.Απλά λέω την άποψη μου.Πιστεύω πως εκτός απο τους ανυποψίαστους επιτυχόντες,η πλειοψηφία σας αποτελούσε το λεγόμενο εν αναμονή 24μηνο.Το συμπέρασμα αυτό το εξάγω απο την συμπεριφορά ομάδων επιτυχόντων,φιλολόγων-φυσικών-μαθηματικών,οι οποιοι πέρυσι τέτοιο καιρό απαιτούσαν να διοριστούν ως αδικηθέντες διοριστέοι στην θέση μας με την δική μας απόφαση!Το επιχείρημα ήταν ακριβώς το ίδιο με αυτό των 24μηνιτών:οι διοριστέοι είναι υπεράριθμοι. Εξ ου και προσωπικά πιστεύω πως αρκετοί απο εσάς αποτελούν μετάλλαξη των οιονεί 24μηνιτών.Εξαιτίας λοιπόν της κατάργησης της εν λόγω επετηρίδας άλλαξε το επικάλυμμα των διεκδικήσεων,αλλά η φιλοσοφία αυτής παρέμεινε αυτούσια!Συγνώμη αν σας θλίβω,αλλά σας διαβεβαιώ πως δεν είναι στις προθέσεις μου.Πρόθεση μου είναι να ακουστεί η απόψη ενός διοριστέου για τα τεκταινόμενα!
Μα και εμείς είμαστε εναντίον των 24μηνιτών, και φυσικά δεν έχω δει πουθενά στην επιχειρηματολογία τόσο του δικηγόρου μας όσο και των συλλόγων επιτυχόντων να υποστηρίζεται ο διορισμός των επιτυχόντων του Χ κλάδου έναντι του διορισμού διοριστέων του Ψ κλάδου. Το θεωρώ άστοχο αν κάποιοι το υποστήριξαν.

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μα και εμείς είμαστε εναντίον των 24μηνιτών, και φυσικά δεν έχω δει πουθενά στην επιχειρηματολογία τόσο του δικηγόρου μας όσο και των συλλόγων επιτυχόντων να υποστηρίζεται ο διορισμός των επιτυχόντων του Χ κλάδου έναντι του διορισμού διοριστέων του Ψ κλάδου. Το θεωρώ άστοχο αν κάποιοι το υποστήριξαν.
Kι όμως έγινε!Είναι γνωστά και τα ονόματα,αλλά δεν πρόκειται να τα δημοσιοποιήσω.Μάλιστα,3 κυρίες φιλόλογοι συνεχίζουν ακόμα και σήμερα την ίδια τακτική,δυστυχώς.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2016, 03:13:23 μμ από origenis »

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Μια και ξεθαφτηκε το νήμα αυτό για να συνεχιστεί η αντιπαράθεση.....
http://www.newsit.gr/ellada/ASEP-Diorismos-2-189-epityxonton-se-pente-ypoyrgeia/606861

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Το υπουργείο να ορίσει ΣΑΦΩΣ ποια τμήματα θεωρούνται "καθηγητικά" . Τα τμήματα αυτά να "σπάσουν" στα 2 πχ "μαθηματικών" και ¨εκπαιδευτικών μαθηματικών". Οι θέσεις να είναι προκαθορισμένες με βαση τις ανάγκες του δημοσίου σχολείου. Μόνο οι απόφοιτοι των τμημάτων "εκπαιδευτικών" θα έχουν το δικαίωμα να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί στο δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα. Η εισαγωγή θα γίνεται με τις πανελλήνιες εξετάσεις, η εκπαίδευση στα πρότυπα της Ε.Σ.Δ.Δ. με υποχρεωτικό "αγροτικό" ως ασκούμενοι σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία και οι απόφοιτοι είτε θα μπαίνουν σε επετηρίδα για το δημόσιο είτε θα μπορούν να εργαστούν στον ιδιωτικό τομέα.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το υπουργείο να ορίσει ΣΑΦΩΣ ποια τμήματα θεωρούνται "καθηγητικά" . Τα τμήματα αυτά να "σπάσουν" στα 2 πχ "μαθηματικών" και ¨εκπαιδευτικών μαθηματικών". Οι θέσεις να είναι προκαθορισμένες με βαση τις ανάγκες του δημοσίου σχολείου. Μόνο οι απόφοιτοι των τμημάτων "εκπαιδευτικών" θα έχουν το δικαίωμα να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί στο δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα. Η εισαγωγή θα γίνεται με τις πανελλήνιες εξετάσεις, η εκπαίδευση στα πρότυπα της Ε.Σ.Δ.Δ. με υποχρεωτικό "αγροτικό" ως ασκούμενοι σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία και οι απόφοιτοι είτε θα μπαίνουν σε επετηρίδα για το δημόσιο είτε θα μπορούν να εργαστούν στον ιδιωτικό τομέα.
και οι παλιοί πτυχιούχοι αυτών των σχολών; ???

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Το υπουργείο να ορίσει ΣΑΦΩΣ ποια τμήματα θεωρούνται "καθηγητικά" . Τα τμήματα αυτά να "σπάσουν" στα 2 πχ "μαθηματικών" και ¨εκπαιδευτικών μαθηματικών". Οι θέσεις να είναι προκαθορισμένες με βαση τις ανάγκες του δημοσίου σχολείου. Μόνο οι απόφοιτοι των τμημάτων "εκπαιδευτικών" θα έχουν το δικαίωμα να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί στο δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα. Η εισαγωγή θα γίνεται με τις πανελλήνιες εξετάσεις, η εκπαίδευση στα πρότυπα της Ε.Σ.Δ.Δ. με υποχρεωτικό "αγροτικό" ως ασκούμενοι σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία και οι απόφοιτοι είτε θα μπαίνουν σε επετηρίδα για το δημόσιο είτε θα μπορούν να εργαστούν στον ιδιωτικό τομέα.
Φίλε μου για αυτό υπάρχουν τα μεταπτυχιακά. Το βασικό πτυχίο πρέπει να έχει πιο ευρύ φάσμα. Αυτή η εξειδίκευση στο βασικό πτυχίο μόνο εγκλωβισμό μπορεί να επιφέρει.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
και οι παλιοί πτυχιούχοι αυτών των σχολών; ???

Αυτό ισχύει σε αρκετές χώρες, όμως θέλει άλλες προϋποθέσεις. Ο μη εκπαιδευτικός μαθηματικός, φυσικός ή φιλόλογος, τι δουλειά θα κάνει; Σε ποια έρευνα ή σε ποια βιομηχανία θα δουλέψει; Οπότε όποιος δεν έχει χρήματα θα πηγαίνει στο εκπαιδευτικό τμήμα και οι "επιστήμονες" θα είναι άλλη κοινωνική τάξη...


Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Προσωπικά θεωρώ ότι σε ένα τέτοιο "μοντέλο" πρέπει να πάμε σε βάθος χρόνου φυσικά με μεταβατική περίοδο πολυετή παράλληλων συστημάτων. Μπορεί μέχρι της μετάβασης στο νέο καθεστώς να ορίζονται λιγότερες θέσεις για εκπαιδευτικούς με το νέο σύστημα και να γίνεται κύρια απορρόφηση από τους παλαιούς μέχρις εξαντλήσεως του πίνακα. Ας κάνει και το κράτος τον προγραμματισμό του επιτέλους...

Επίσης το πτυχίο εκπαιδευτικού θα μπορούσε να είναι 5ετές ώστε να εμπεριέχει και ειδίκευση σε διδακτική-παιδαγωγικά-οργάνωση και διοίκηση σχολικών μονάδων κτλ+ 1 χρόνο το "αγροτικό" που προανέφερα.

Στα σχολεία να γίνει εκτενής ενημέρωση για το ποιες διεξόδους έχει ένας πτυχιούχος πχ χημικός εκτός από την εκπαίδευση , να λειτουργήσει επιτέλους ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός και το κράτος να προγραμματίσει τους εισακτέους με βάση τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας! Ας σταματήσει επιτέλους η "παραγωγή" φοιτητών για να στηρίζουμε τις καφετέριες και τα μπαρ των τοπικών κοινωνιών!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2016, 07:22:01 μμ από aspinoulas »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
http://www.kathimerini.gr/850959/article/epikairothta/ellada/51-twn-wrwn-didaskontai-apo-th-swsth-eidikothta
Μόλις οι μισές ώρες στο γυμνάσιο και στο λύκειο διδάσκονται από καθηγητή που έχει σπουδάσει ακριβώς την επιστήμη του μαθήματος.
Η αναλογία αναπληρωτών σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς κυμαίνεται στο 9%, αλλά στην ειδική εκπαίδευση ανεβαίνει στο 245%.

Πώς να φτιαχτεί αξιοκρατικό σύστημα με αυτές τις συνθήκες?

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το υπουργείο να ορίσει ΣΑΦΩΣ ποια τμήματα θεωρούνται "καθηγητικά" . Τα τμήματα αυτά να "σπάσουν" στα 2 πχ "μαθηματικών" και ¨εκπαιδευτικών μαθηματικών". Οι θέσεις να είναι προκαθορισμένες με βαση τις ανάγκες του δημοσίου σχολείου. Μόνο οι απόφοιτοι των τμημάτων "εκπαιδευτικών" θα έχουν το δικαίωμα να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί στο δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα. Η εισαγωγή θα γίνεται με τις πανελλήνιες εξετάσεις, η εκπαίδευση στα πρότυπα της Ε.Σ.Δ.Δ. με υποχρεωτικό "αγροτικό" ως ασκούμενοι σε δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία και οι απόφοιτοι είτε θα μπαίνουν σε επετηρίδα για το δημόσιο είτε θα μπορούν να εργαστούν στον ιδιωτικό τομέα.

Στην ΕΣΔΔ εισάγονται κατόπιν εξετέσεων (τύπου γραπτού ασεπ θα έλεγα) άτομα που είναι ήδη πτυχιούχοι. Κατά την διάρκεια των 'σπουδών' πληρώνονται κανονικά. Αν θέλαμε αντιστοιχία θα λέγαμε ότι μετά τον Ασεπ των εκπαιδευτικών θα έπρεπε οι εκπαιδευτικοί να ακολουθουν μια περίοδο κατάρτισης και πρακτικής.
Στις σχολές δεν μπορεί να γίνει αυτό, διότι θα διαλέγει το 99%την κατεύθυνση παιδαγωγικών. Έχουν γίνει τέτοιες σκέψεις αλλά τα τμήματα (π.χ. το Ιστορικό Αθηνών ) κατέληξαν στο να δίνεται η επάρκεια σε όλους.
π.χ. http://www.arch.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/paidagwgiki-eparkeia.html
Το πτυχίο του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών εξασφαλίζει Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια στους αποφοίτους του ώστε να είναι δυνατή η απορρόφησή τους και από τη Μέση / Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Για όσους έχουν εισαχθεί από το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 και στο εξής, η Παιδαγωγική Επάρκεια εξασφαλίζεται σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στις σελ. 40-63 του παρόντος Οδηγού.

Οι προ του 2013-2014 εισαχθέντες φοιτητές του Τμήματος καθώς και οι πτυχιούχοι αυτού ΔΕΝ υπάγονται στις σχετικές με την υποχρέωση πιστοποιημένης παιδαγωγικής-διδακτικής επάρκειας διατάξεις και το πτυχίο του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών τους διασφαλίζει αυτομάτως τη δυνατότητα συμμετοχής σε μελλοντικούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ για τον κλάδο «ΠΕ02 Φιλολόγων», όπως αυτό ίσχυε και πριν από την ψήφιση του ν. 3848/2010.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.