0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γίνεται.Είναι και οι δύο δυνάμεις σε οριζόντιο επίπεδο και καθετες μεταξύ τους
.............................................................................αλλά δεν μπορεί στο γυμνάσιο οι εξετάσεις να είναι "μάπετ σόου" και ξαφνικά στο λύκειο να ανεβάζουμε τόσο ψηλά τον πήχυ,είναι υποχρεωτική η φοίτηση στο γυμνάσιο αλλά να είναι σωστή φοίτηση.
Πολύ καλό το θέμα σου, έξυπνα ερωτήματα, όχι δύσκολα (με την έννοια το κοιτάω και δεν ξέρω τι να κάνω), και όντως βασίζεται σε ασκήσεις του σχολικού,συμφωνώ με το ξεκαθάρισμα των μέτριων από καλούς και άριστους,αλλά δεν μπορεί στο γυμνάσιο οι εξετάσεις να είναι "μάπετ σόου" και ξαφνικά στο λύκειο να ανεβάζουμε τόσο ψηλά τον πήχυ,είναι υποχρεωτική η φοίτηση στο γυμνάσιο αλλά να είναι σωστή φοίτηση.
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω κοιτάξει ακόμα . Έστειλα 5 άλγεβρας και 5 γεωμετρίας και ως τώρα έχω κοιτάξει γύρω στα 30 ή 40 άλγεβρας και έπεσα τυχαία πάνω σε ένα δικό μου . Αλήθεια υπάρχουν κάπου μαζεμένα ; Γιατί εγώ τα ανοίγω ένα ένα και βαρέθηκα. Για την ιστορία να πω ότι το έβαλαν αυτούσιο αλλάζοντας μόνο στα τελευταία ερωτήματα το x και x+1 που είχα εγώ σε α και α+1 αντίστοιχα και ίσως άλλαξαν λίγο την εμφάνιση ( γραμματοσειρά και κενά ) . Πάντως τα περισσότερα 4-θέματα που άνοιξα μου φάνηκαν πιο δύσκολα από το δικό μου ( βέβαια δεν τα έχω βάλει στο χαρτί και ίσως δεν είναι τόσο δύσκολα όσο δείχνουν ) .
Μην ξεχνάμε οτι παλιά και στο Λύκειο οι εξετάσεις είχαν τη μορφή που έχουν στο Γυμνάσιο, π.χ. Άλγεβρα και Γεωμετρία: 2 θέματα Θεωρία όπου διάλεγες το ένα και τρεις Ασκήσεις όπου διάλεγες τις δύο. Ήταν πολύ εύκολο οι καλοί να πάρουν ακόμη και 20 γραπτά και οι υπόλοιποι έναν αξιοπρεπή βαθμό. Με την μεταρρύθμιση Αρσένη η δομή των θεμάτων έγινε ίδια με των Πανελληνίων και καταργήθηκε η επιλογή θεμάτων, ίσχυσε δλδ το σημερινό σύστημα όπου ο μαθητής απαντάει σε όλα. Αμέσως είδαμε από εκείνη τη χρονιά οι βαθμοί γραπτών να μειώνονται κατά 2-3 ακόμη και περισσότερες μονάδες. Επιπρόσθετα στη Β΄Λυκείου μπήκαν τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης που δεν υπήρχαν έως τότε (τα αντίστοιχα κεφάλαια διδασκόταν στη Γ Λυκείου), με αποτέλεσμα η Τάξη να δυσκολέψει αρκετά, ως προς τα Μαθηματικά. Και από φέτος προστίθεται μία ακόμη δυσκολία (και παράγοντας άγχους), η Τράπεζα Θεμάτων! Νομίζω οτι το προ Αρσένη σύστημα ήταν αυτό που απαιτούσε το λιγότερο διάβασμα από τους μαθητές Α και Β Λυκείου την εποχή των εξετάσεων και ύπήρχε λιγότερο άγχος στους μαθητές. Ήταν η εποχή που η Γ Λυκείου είχε το σύστημα των Δεσμών, το πιο επιτυχημένο κατα την άποψή μου σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια, εκτός από τις τελευταίες χρονιές εφαρμογής του που "χάλασε" λόγω των υπερβολικά δύσκολων θεμάτων, κυρίως στην 1η Δέσμη.