*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 191046 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #210 στις: Μάιος 27, 2014, 12:56:01 πμ »
Γίνεται.Είναι και οι δύο δυνάμεις σε οριζόντιο επίπεδο και καθετες μεταξύ τους
Τα παιδιά θα το καταλάβουν αυτό;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:06:25 »

Αποσυνδεδεμένος constans

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04 01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #211 στις: Μάιος 27, 2014, 01:00:26 πμ »
Αυτό είναι άλλο θέμα Κωνσταντίνε...

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #212 στις: Μάιος 27, 2014, 01:07:09 πμ »
Οι διαγωνισμοί όμως δε γίνονται για μας!!

Αποσυνδεδεμένος constans

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04 01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #213 στις: Μάιος 27, 2014, 01:14:14 πμ »
Συμφωνώ,εγώ απλώς απάντησα στο/στη συνάδελφο όσον αφορά το ερώτημα που έθεσε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:06:25 »

Αποσυνδεδεμένος HomoPanus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #214 στις: Μάιος 27, 2014, 01:36:24 πμ »
1. Κριμα που ενα σχολειο που εξοντωνει με τις εξετασεις τους μαθητες (μιλαμε για 15χρονα παιδια) χειροτερευει ακομα περισσοτερο και ξεχωριζει "την ηρα απο το σταρι". Εξοντωνοντας την.
2.Κριμα που ορισμενοι συναδελφοι αποδεχτηκαν την "προσκληση" να λαβουν μερος σε αυτην την εξοντωση των μαθητων τους. Τονωσατε το υπερεγω σας. Μονο που ξεχασατε οτι ειναι θεματα εξετασεων, οχι διαγωνισμου!  Μπραβο ευγε, ειστε υπεροχοι!
3, Δε νομιζω οτι αυτα τα θεματα ειναι για εναν μεσο μαθητη (του 15 για παραδειγμα)
4.Σε οσους υπερασπιζονται τη λογικη "το λυκειο δεν ειναι για ολους" θα ηθελα να το συγκρινουν πχ με ενα λυκειο της Αγγλιας ή της Γερμανιας.
5. Οκ, ενας καθηγητης θα μπορουσε να εχει διδαξει σε ολη τη διαρκεια της χρονιας τα παντα. Αρκει μετα το "καλημερα παιδια" να τρεχει χωρις σταματημο, να πει ολη τη θεωρια, να κανει ολες τις ερωτησεις, ολες τις ασκησεις. Να δωσει και φυλλαδια αβερτα. Φυσικα να μην τον νοιαζει ο βαθμος κατανοησης και απορροφησης. Παντως αυτος θα ειχε προετοιμασει σωστα τα παιδια να αναταπεξελθουν στην Αγια Τραπεζα....
6. Αν συνεχιστει αυτο το αισχος, το Λυκειο θα αδειασει. Αυτο για οποιον ενδιαφερεται. Και δεν μιλαω για οργανικες φυσικα...Μιλαω γενικοτερα.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #215 στις: Μάιος 27, 2014, 01:51:25 πμ »
.............................................................................
αλλά δεν μπορεί στο γυμνάσιο οι εξετάσεις να είναι "μάπετ σόου" και ξαφνικά στο λύκειο να ανεβάζουμε τόσο ψηλά τον πήχυ,
είναι υποχρεωτική η φοίτηση στο γυμνάσιο αλλά να είναι σωστή φοίτηση.
Μην ξεχνάμε οτι παλιά και στο Λύκειο οι εξετάσεις είχαν τη μορφή που έχουν στο Γυμνάσιο, π.χ. Άλγεβρα και Γεωμετρία: 2 θέματα Θεωρία όπου διάλεγες το ένα και τρεις Ασκήσεις όπου διάλεγες τις δύο. Ήταν πολύ εύκολο οι καλοί να πάρουν ακόμη και 20 γραπτά και οι υπόλοιποι έναν αξιοπρεπή βαθμό. Με την μεταρρύθμιση Αρσένη η δομή των θεμάτων έγινε ίδια με των Πανελληνίων και καταργήθηκε η επιλογή θεμάτων, ίσχυσε δλδ το σημερινό σύστημα όπου ο μαθητής απαντάει σε όλα. Αμέσως είδαμε από εκείνη τη χρονιά οι βαθμοί γραπτών να μειώνονται κατά 2-3 ακόμη και περισσότερες μονάδες. Επιπρόσθετα στη Β΄Λυκείου μπήκαν τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης που δεν υπήρχαν έως τότε (τα αντίστοιχα κεφάλαια διδασκόταν στη Γ Λυκείου), με αποτέλεσμα η Τάξη να δυσκολέψει αρκετά, ως προς τα Μαθηματικά.
 Και από φέτος προστίθεται μία ακόμη δυσκολία (και παράγοντας άγχους), η Τράπεζα Θεμάτων!
 Νομίζω οτι το προ Αρσένη σύστημα ήταν αυτό που απαιτούσε το λιγότερο διάβασμα από τους μαθητές Α και Β Λυκείου την εποχή των εξετάσεων και ύπήρχε λιγότερο άγχος στους μαθητές. Ήταν η εποχή που η Γ Λυκείου είχε το σύστημα των Δεσμών, το πιο επιτυχημένο κατα την άποψή μου σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια, εκτός από τις τελευταίες χρονιές εφαρμογής του που "χάλασε" λόγω των υπερβολικά δύσκολων θεμάτων, κυρίως στην 1η Δέσμη.
  

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #216 στις: Μάιος 27, 2014, 06:35:15 πμ »
Πολύ καλό το θέμα σου, έξυπνα ερωτήματα, όχι δύσκολα (με την έννοια το κοιτάω και δεν ξέρω τι να κάνω),  και όντως βασίζεται σε ασκήσεις του σχολικού,
συμφωνώ με το ξεκαθάρισμα των μέτριων από καλούς και άριστους,
αλλά δεν μπορεί στο γυμνάσιο οι εξετάσεις να είναι "μάπετ σόου" και ξαφνικά στο λύκειο να ανεβάζουμε τόσο ψηλά τον πήχυ,
είναι υποχρεωτική η φοίτηση στο γυμνάσιο αλλά να είναι σωστή φοίτηση.

Σε ευχαριστώ πραγματικά πάρα πολύ.  Γιατί με τα σχόλια που διάβασα είχα αρχίσει να αισθάνομαι βασανιστής των μαθητών επειδή έστειλα θέματα.  Συμφωνώ με το σχόλιο που έκανες για το γυμνάσιο.  Να περνάει κανείς εύκολα , αλλά να μη γράφει η μισή τάξη 20. Θέλει κι εκεί μια διαβάθμιση δυσκολίας.

Αποσυνδεδεμένος PADA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #217 στις: Μάιος 27, 2014, 10:40:21 πμ »
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω κοιτάξει ακόμα .  Έστειλα 5 άλγεβρας και 5 γεωμετρίας και ως τώρα έχω κοιτάξει γύρω στα 30 ή 40 άλγεβρας και έπεσα τυχαία πάνω σε ένα δικό μου . Αλήθεια υπάρχουν κάπου μαζεμένα ; Γιατί εγώ τα ανοίγω ένα ένα και βαρέθηκα.  Για την ιστορία να πω ότι το έβαλαν αυτούσιο αλλάζοντας μόνο στα τελευταία ερωτήματα το x και x+1 που είχα εγώ σε α και α+1 αντίστοιχα και ίσως άλλαξαν λίγο την εμφάνιση ( γραμματοσειρά και κενά )   .  Πάντως τα περισσότερα 4-θέματα που άνοιξα μου φάνηκαν πιο δύσκολα από το δικό μου ( βέβαια δεν τα έχω βάλει στο χαρτί και ίσως δεν είναι τόσο δύσκολα όσο δείχνουν ) .

Έχεις πάρει εσύ ή κάποιος άλλος που έστειλε θέματα τη βεβαίωση που έλεγαν; Εγώ αν και είδα θέματά μου δεν πήρα κάποια βεβαίωση.

Αποσυνδεδεμένος psm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #218 στις: Μάιος 27, 2014, 12:50:23 μμ »
θα ηθελα να ξερω ποιος απο αυτους που προτειναν θεμα θα το εβαζε στους δικους του μαθητες...αν ειχαν στο μυαλο τους κατι τετοιο σιγουρα θα ηταν διαφορετικα τα πραγματα ...τωρα αντιμετωπιζουν τα 15χρονα ως 17χρονα και ολοι ξερουμε ποσο διαφορετικη ειναι η σκεψη σε αυτες τις ηλικιες ...τουλαχιστον στη Φυσικη

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #219 στις: Μάιος 27, 2014, 01:24:27 μμ »
Μην ξεχνάμε οτι παλιά και στο Λύκειο οι εξετάσεις είχαν τη μορφή που έχουν στο Γυμνάσιο, π.χ. Άλγεβρα και Γεωμετρία: 2 θέματα Θεωρία όπου διάλεγες το ένα και τρεις Ασκήσεις όπου διάλεγες τις δύο. Ήταν πολύ εύκολο οι καλοί να πάρουν ακόμη και 20 γραπτά και οι υπόλοιποι έναν αξιοπρεπή βαθμό. Με την μεταρρύθμιση Αρσένη η δομή των θεμάτων έγινε ίδια με των Πανελληνίων και καταργήθηκε η επιλογή θεμάτων, ίσχυσε δλδ το σημερινό σύστημα όπου ο μαθητής απαντάει σε όλα. Αμέσως είδαμε από εκείνη τη χρονιά οι βαθμοί γραπτών να μειώνονται κατά 2-3 ακόμη και περισσότερες μονάδες. Επιπρόσθετα στη Β΄Λυκείου μπήκαν τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης που δεν υπήρχαν έως τότε (τα αντίστοιχα κεφάλαια διδασκόταν στη Γ Λυκείου), με αποτέλεσμα η Τάξη να δυσκολέψει αρκετά, ως προς τα Μαθηματικά.
 Και από φέτος προστίθεται μία ακόμη δυσκολία (και παράγοντας άγχους), η Τράπεζα Θεμάτων!
 Νομίζω οτι το προ Αρσένη σύστημα ήταν αυτό που απαιτούσε το λιγότερο διάβασμα από τους μαθητές Α και Β Λυκείου την εποχή των εξετάσεων και ύπήρχε λιγότερο άγχος στους μαθητές. Ήταν η εποχή που η Γ Λυκείου είχε το σύστημα των Δεσμών, το πιο επιτυχημένο κατα την άποψή μου σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια, εκτός από τις τελευταίες χρονιές εφαρμογής του που "χάλασε" λόγω των υπερβολικά δύσκολων θεμάτων, κυρίως στην 1η Δέσμη.

Πολύ σωστά τα λες!
Μακάρι να μπορέσει να εξομαλυνθεί το σύστημα των εξετάσεων.
Και να σημειώσω με την ευκαιρία πως η ύλη που υπήρχε στις Δέσμες (Μαθηματικά,Φυσική) ήταν πολύ μεγαλύτερη από τη σημερινή.Ειδικά στα μαθηματικά ως το 1992,τα τρια βιβλία είχαν περισσότερη ύλη από ότι σήμερα,ύλη που κατανεμήθηκε σε Β και Γ Λυκείου,το ίδιο και η Φυσική.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #220 στις: Μάιος 27, 2014, 03:26:10 μμ »
 Να συμπληρώσω (για τα Μαθηματικά) οτι ο πολύς όγκος ύλης ήταν στην 1η δέσμη, όπου πήγαιναν όσοι ήθελαν να περάσουν κυρίως Πολύτεχνείο και ήταν αποφασισμένοι να διαβάσουν. Αντίθετα στην 4η δέσμη που λεγόταν και "δέσμη του λαού" είχε λιγότερη ύλη και λιγότερο διάβασμα, ενώ πολλοί υποψήφιοι δεν ήλπιζαν (ή δεν είχαν στόχο) να περάσουν στην Τριτοβάθμια Εκπ/ση. Πολλοί ήταν και εκείνοι που ευελπιστούσαν να περάσουν "από σπόντα" και όπου λάχει (κυρίως σε χαμηλής ζήτησης ΤΕΙ.
  

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #221 στις: Μάιος 27, 2014, 03:42:20 μμ »
Η άλγεβρα ως μάθημα είναι ευκολότερο από την γεωμετρία δεν πειράζει να υπάρχουν και δύσκολα ερωτήματα. Τα θέματα της γεωμετρίας πάντα δύσκολα ήταν, το πρόβλημα είναι πως οι μαθητές δεν γνωρίσουν ούτε την θεωρία και ένας μεγάλος αριθμός από τους υπόλοιπους δεν μπορεί να κάνει μια απλή εφαρμογή που χρειάζεται στο δεύτερο θέμα! Αν δεν έχουν κάνει ίδια άσκηση δεν θα μπορέσουν να δικαιολογήσουν την απάντηση.
Για το τέταρτο πρέπει να κάνουν και βοηθητικούς υπολογισμούς αν δεν χρησιμοποιήσουν τα συμπεράσματα από τα προηγούμενα ερωτήματα δεν μπορούν να το λύσουν.
Θα έπρεπε όλα τα θέματα να έχουν και το σχήμα!!! Η γεωμετρία θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά. Είναι το δυσκολότερο μάθημα, αμέτρητα θεωρήματα υπάρχουν για γωνίες και πλευρές πώς να επιλέξουν το σωστό. Αν δεν γράψουν την θεωρία, και το δεύτερο δεν θα περάσουν το μάθημα που πρέπει να έχουν 10. Η γεωμετρία βλέπω να παίρνει εισιτήριο για Γ λυκείου…

Υπάρχει τρόπος να τυπώσω τα θέματα συνεχόμενα όλα μαζί και όχι ένα σε κάθε σελίδα?

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #222 στις: Μάιος 27, 2014, 11:50:19 μμ »
Συμπληρωματική εγκύκλιος για την τράπεζα θεμάτων:
ειδικά για το 2013 - 14 προβλέπεται 2η κλήρωση και στην Νεοελληνική Λογοτεχνία:
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B1-%CE%B8%CE%B5%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #223 στις: Μάιος 28, 2014, 12:53:45 πμ »
Από εχθές που "βγήκαν στο φως" τα θέματα της Τράπεζας έχω γίνει έξαλλη.  Θα μιλήσω για το μάθημα μου για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να μιλήσω...Σύμφωνα με τις επίσημες προδιαγραφές θεμάτων, υποτίθεται ότι "η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει δύο θέματα με ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχεται η ικανότητα συνθετικής και κριτικής ανάλυσης καθώς και εφαρμογής στην καθημερινή πράξη των γνώσεων που απέκτησαν οι μαθητές."  Μπούρδες, όλα σχεδόν τα θέματα που έδωσαν είναι στυγνής αποστήθισης του βιβλίου σε όλες του τις λεπτομέρειες. Ένα ακόμη μάθημα που θα μπορούσε πράγματι να είναι χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των μαθητών και αυριανών πολιτών μετατρέπεται σε εφιάλτη....
Αν τα θέματα που είναι στην τράπεζα τα έδωσαν συνάδελφοι που διδάσκουν σε σχολεία Λυπάμαι....
Ύλη από τρία βιβλία τα οποία δεν είναι όλα γραμμένα για μαθητές της Α Λυκείου και εμείς, ναι εμείς που διδάσκουμε ξέρουμε πολύ καλά που δυσκολεύονται τα παιδιά αυτής της ηλικίας αλλά.....με τον ένα ή τον άλλο τρόπο συναινούμε σε ένα σχολείο που θέλει τα παιδιά μας εκτός αυτού. Εδώ πρόκειται για ένα σχολείο που βάζει στοίχημα πόσους περισσότερους θα αφήσει εκτός.  :-[
Πόσο δίκαιο έχεις HomoPanus  :-X
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 28, 2014, 12:56:34 πμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160913
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 747
Σύνολο: 758

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.