*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 214514 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #280 στις: Μαΐου 29, 2014, 11:25:49 pm »
Επίσης, με printscreen ή ειδικά προγράμματα που "φωτογραφίζουν" το desktop (το ίδιο είναι ουσιαστικά) και μετά αποκοπή και επικόλληση και αποθήκευση
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:06:59 »

Αποσυνδεδεμένος beacon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην προσπερνάς όταν μπορείς να βοηθάς....
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #281 στις: Μαΐου 30, 2014, 12:16:20 am »
Άκουσα σήμερα πως δίνεται η δυνατότητα δεύτερης κλήρωσης στη Λογοτεχνία - ήρθε mail στα σχολεία και παραθέτω αυτό που βρήκα σε κάποια ιστοσελίδα. Η απορία μου είναι η εξής : Στη Λογοτεχνία δεν πρέπει να είναι άγνωστο το κείμενο στο οποίο θα εξεταστούν οι μαθητές; Τι εννοεί θέμα ή θέματα που δεν έχουν διδαχθεί;

Θέμα: Συμπλήρωση της Υ.Α. 4707/7-5-2014 «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ)»
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις της παρ. 3, του άρθρου 3 και της παρ. 3, του άρθρου 11 του ν. 4186/2014 (193/Α)
2. Την Υ.Α. 4707 / 7-5-2014 «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ)»
3. Την ανάγκη ρύθμισης θεμάτων λειτουργίας της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ:

Εξαιρετικά και μόνο για διδακτικό έτος 2013-2014, σε περίπτωση που διαπιστωθεί θέμα ή θέματα που κληρώθηκαν δεν είχαν διδαχθεί στο συγκεκριμένο σχολείο για απόλυτα δικαιολογημένους λόγους, είναι δυνατή δεύτερη κλήρωση θεμάτων και για το μάθημα της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας υπό τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στην Υ.Α. 4707/2014.
2. Στις προβλεπόμενες από τις ισχύουσες διατάξεις κατατακτήριες εξετάσεις (α) για την προφορική εξέταση των μαθητών όλα τα θέματα καταρτίζονται από τον οικείο διδάσκοντα, (β) για την γραπτή εξέταση ισχύουν τα προβλεπόμενα στο άρθρο 33 του Π.Δ. 60/2006 όπως κάθε φορά ισχύει.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡ
"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #282 στις: Μαΐου 30, 2014, 10:47:26 am »
Επίσης, με printscreen ή ειδικά προγράμματα που "φωτογραφίζουν" το desktop (το ίδιο είναι ουσιαστικά) και μετά αποκοπή και επικόλληση και αποθήκευση
Kαι αυτ'ος ωραίος τρόπος, όπως και το snapshot!  :)
  

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #283 στις: Μαΐου 30, 2014, 11:50:42 am »
Καθηγητές άφησαν μαθητές να αντιγράψουν!

Τις στρεβλώσεις του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος αλλά και τα τρωτά σημεία του ίδιου του νέου συστήματος του Νέου Λυκείου ανέδειξε, όπως αποδεικνύεται, η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων χθες για πρώτη φορά στις προαγωγικές εξετάσεις των περίπου 88.000 μαθητών της Α΄ Λυκείου.

Πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι καθηγητές σε σχολεία της Αττικής -λόγω των πολύ δύσκολων θεμάτων της Τράπεζας Θεμάτων- άφησαν τους μαθητές τους να αντιγράψουν για να μη βρεθούν σε μειονεκτική θέση έναντι των συνομηλίκων τους από άλλα σχολεία της χώρας στη μάχη για μία θέση στα ΑΕΙ. Και αυτό διότι ο βαθμός της Α΄ Λυκείου συνυπολογίζεται στα τελικά μόρια εισαγωγής στη Γ΄ Λυκείου. Την ίδια στιγμή, απεσύρθησαν από την Τράπεζα περί τα 20 θέματα της Αλγεβρας, 25 της Γεωμετρίας και άλλα 20 της Φυσικής εξαιτίας ασαφειών που είχαν ή λόγω του υψηλού βαθμού δυσκολίας τους. Τεχνικά, πάντως, χθες δεν κατεγράφησαν προβλήματα κατά την κλήρωση των θεμάτων.

Ειδικότερα, οι μαθητές της Α΄ Λυκείου ξεκίνησαν χθες τις προαγωγικές εξετάσεις με βάση το πρόγραμμα του σχολείου τους. Πραγματοποιήθηκαν 1.942 εξετάσεις μαθημάτων (σε κάποια σχολεία εξετάστηκαν δύο μαθήματα μαζί). Δύο θέματα (2ο, 4ο) επιλέγησαν κατά 50% με ηλεκτρονική κλήρωση από την Τράπεζα που οργανώνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και τα άλλα δύο (1ο, 3ο) από τους διδάσκοντες καθηγητές. Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, το ηλεκτρονικό σύστημα ανταποκρίθηκε ικανοποιητικά και η διαδικασία διεξήχθη χωρίς προβλήματα. Ενδεικτικά, μόνο σε έξι λύκεια σε όλη τη χώρα έγινε δεύτερη κλήρωση επειδή από τα ίδια τα λύκεια έγινε λάθος στην καταχώριση στο Σύστημα Προγραμματισμού Εξετάσεων.

Τα προβλήματα που ανέκυψαν αφορούν τον διαφορετικό βαθμό δυσκολίας των θεμάτων που κληρώθηκαν από την Τράπεζα. Ενδεικτικά, μαθητές από το 7ο Λύκειο Αθηνών στην οδό Σπύρου Μερκούρη δήλωσαν στην «Κ» ότι «τα θέματα των Αρχαίων που κληρώθηκαν από την Τράπεζα Θεμάτων ήταν σχετικά δύσκολα όμως ευκολότερα από τα θέματα που επέλεξε ο καθηγητής». Δεν υπήρξαν οι ίδιες αντιδράσεις σε ιδιωτικό σχολείο του Ψυχικού για τα θέματα που κληρώθηκαν επίσης στα Αρχαία. «Ηταν βατά» ανέφερε στην «Κ» μαθήτρια.

Αντίθετα, πολύ δύσκολα κρίθηκαν από κάποιους τα θέματα σε Φυσική και Μαθηματικά. «Οι ασκήσεις από την Τράπεζα ήταν πολύ απαιτητικές, και δεν είχαν σχέση με το πνεύμα του σχολικού βιβλίου. Θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος διδασκαλίας» ανέφερε στην «Κ» μαθηματικός σε Λύκειο της Αττικής. Σε άλλο Λύκειο της Αττικής καθηγητές άφησαν τα παιδιά να αντιγράψουν για να... διασώσουν βαθμολογικά ό,τι μπορούσαν. Δεν υπάρχει η ίδια εικόνα για τη Χημεία, όπως είπε στην «Κ» ο κ. Γ. Χατζητέγας, ιδιοκτήτης φροντιστηρίου: «Ολα τα θέματα υψηλότερης δυσκολίας της Χημείας ανάγονται τελικά σε δύο τύπους ασκήσεων που έχουν αριθμητικές παραλλαγές».

kathimerini

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:06:59 »

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #284 στις: Μαΐου 30, 2014, 01:52:02 pm »
τράπεζα θεμάτων Α ΕΠΑΛ -Αλγεβρα 2 και 4 θέμα από την κληρωση έπεσαν ίδια και τα δυο από γεωμετρκή πρόοδο

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #285 στις: Μαΐου 30, 2014, 08:46:39 pm »
Καθηγητές άφησαν μαθητές να αντιγράψουν!

Τις στρεβλώσεις του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος αλλά και τα τρωτά σημεία του ίδιου του νέου συστήματος του Νέου Λυκείου ανέδειξε, όπως αποδεικνύεται, η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων χθες για πρώτη φορά στις προαγωγικές εξετάσεις των περίπου 88.000 μαθητών της Α΄ Λυκείου.

Πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι καθηγητές σε σχολεία της Αττικής -λόγω των πολύ δύσκολων θεμάτων της Τράπεζας Θεμάτων- άφησαν τους μαθητές τους να αντιγράψουν για να μη βρεθούν σε μειονεκτική θέση έναντι των συνομηλίκων τους από άλλα σχολεία της χώρας στη μάχη για μία θέση στα ΑΕΙ. Και αυτό διότι ο βαθμός της Α΄ Λυκείου συνυπολογίζεται στα τελικά μόρια εισαγωγής στη Γ΄ Λυκείου. Την ίδια στιγμή, απεσύρθησαν από την Τράπεζα περί τα 20 θέματα της Αλγεβρας, 25 της Γεωμετρίας και άλλα 20 της Φυσικής εξαιτίας ασαφειών που είχαν ή λόγω του υψηλού βαθμού δυσκολίας τους. Τεχνικά, πάντως, χθες δεν κατεγράφησαν προβλήματα κατά την κλήρωση των θεμάτων.

Ειδικότερα, οι μαθητές της Α΄ Λυκείου ξεκίνησαν χθες τις προαγωγικές εξετάσεις με βάση το πρόγραμμα του σχολείου τους. Πραγματοποιήθηκαν 1.942 εξετάσεις μαθημάτων (σε κάποια σχολεία εξετάστηκαν δύο μαθήματα μαζί). Δύο θέματα (2ο, 4ο) επιλέγησαν κατά 50% με ηλεκτρονική κλήρωση από την Τράπεζα που οργανώνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και τα άλλα δύο (1ο, 3ο) από τους διδάσκοντες καθηγητές. Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, το ηλεκτρονικό σύστημα ανταποκρίθηκε ικανοποιητικά και η διαδικασία διεξήχθη χωρίς προβλήματα. Ενδεικτικά, μόνο σε έξι λύκεια σε όλη τη χώρα έγινε δεύτερη κλήρωση επειδή από τα ίδια τα λύκεια έγινε λάθος στην καταχώριση στο Σύστημα Προγραμματισμού Εξετάσεων.

Τα προβλήματα που ανέκυψαν αφορούν τον διαφορετικό βαθμό δυσκολίας των θεμάτων που κληρώθηκαν από την Τράπεζα. Ενδεικτικά, μαθητές από το 7ο Λύκειο Αθηνών στην οδό Σπύρου Μερκούρη δήλωσαν στην «Κ» ότι «τα θέματα των Αρχαίων που κληρώθηκαν από την Τράπεζα Θεμάτων ήταν σχετικά δύσκολα όμως ευκολότερα από τα θέματα που επέλεξε ο καθηγητής». Δεν υπήρξαν οι ίδιες αντιδράσεις σε ιδιωτικό σχολείο του Ψυχικού για τα θέματα που κληρώθηκαν επίσης στα Αρχαία. «Ηταν βατά» ανέφερε στην «Κ» μαθήτρια.

Αντίθετα, πολύ δύσκολα κρίθηκαν από κάποιους τα θέματα σε Φυσική και Μαθηματικά. «Οι ασκήσεις από την Τράπεζα ήταν πολύ απαιτητικές, και δεν είχαν σχέση με το πνεύμα του σχολικού βιβλίου. Θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος διδασκαλίας» ανέφερε στην «Κ» μαθηματικός σε Λύκειο της Αττικής. Σε άλλο Λύκειο της Αττικής καθηγητές άφησαν τα παιδιά να αντιγράψουν για να... διασώσουν βαθμολογικά ό,τι μπορούσαν. Δεν υπάρχει η ίδια εικόνα για τη Χημεία, όπως είπε στην «Κ» ο κ. Γ. Χατζητέγας, ιδιοκτήτης φροντιστηρίου: «Ολα τα θέματα υψηλότερης δυσκολίας της Χημείας ανάγονται τελικά σε δύο τύπους ασκήσεων που έχουν αριθμητικές παραλλαγές».

kathimerini
Αυτό όμως δεν πρέπει να καταγγελθεί;;

Αποσυνδεδεμένος MARIAN03

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #286 στις: Μαΐου 30, 2014, 09:31:33 pm »
Αυτό όμως δεν πρέπει να καταγγελθεί;;

Θα  έπρεπε, αλλά δε νομίζω να γίνει . Η  "ομερτά"  καλά κρατεί.

Κι ύστερα αναρωτιόμαστε γιατί μας έχουν του κλώτσου και του μπάτσου.....

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #287 στις: Μαΐου 30, 2014, 10:07:39 pm »
Αυτό όμως δεν είναι και απλό θέμα όπου μπορεί να μείνει έτσι!!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #288 στις: Μαΐου 30, 2014, 10:12:44 pm »
Ποιος θα το καταγγείλει και ποιος θα έχει αποδείξεις;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #289 στις: Μαΐου 30, 2014, 10:21:45 pm »
Η πηγή πληροφόρησης!!

Αποσυνδεδεμένος aghisk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #290 στις: Μαΐου 30, 2014, 10:38:01 pm »
Γίνεται πολύ εύκολα και στα θετικά μαθήματα. Στο μενού του pdf αρχείου πας στο Edit και επιλέγεις "Take a snapshot". Μαρκάρεις με το ποντίκι την περιοχή του εγγράφου που θέλεις να αντιγράψεις και την κάνει copy. Μετά το ενσωματώνεις με paste στο αρχείο word.
Η ποιοτητα εκτυπωσης με αυτον τον τροπο ειναι μετριοτατη, συν τοις αλλοις το snapshot γινεται ανα σελιδα. Μονο καποιος κομπιουτερας αν ξερει μπορει να μας βοηθησει - ας πουμε να γινει εκτυπωση συνεχομενη, χωρις τα ενδιαμεσα κενα των σελιδων - παιζει κατι τετοιο?

Αποσυνδεδεμένος MARIAN03

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #291 στις: Μαΐου 30, 2014, 11:13:51 pm »
Η πηγή πληροφόρησης!!


Κανονικά ( λέμε τώρα) η ΟΛΜΕ   δεν θα έπρεπε να αφήσει ασχολίαστο άρθρο εφημερίδας μεγάλης κυκλοφορίας του οποίου ο τίτλος (" Καθηγητές άφησαν τους μαθητές να αντιγράφουν " )  αμαυρώνει όλον τον κλάδο .

Το συνδικαλιστικό μας όργανο θα έπρεπε  να κινηθεί προς τον αρθρογράφο ζητώντας του στοιχεία  ή διαφορετικά να ανακαλέσει την είδηση ως ψευδή.( Εν ' τούτοις πάμε στοίχημα ότι θα συνεχίσουν να κοιμούνται;)

Οσο για την πηγή πληροφόρησης ή ανόητη είναι  ή δρα εκ του πονηρού.Αν ήθελε να " λάμψει η αλήθεια" θα πήγαινε κατ' ευθείαν στη Δικαιοσϋνη και 'οχι στα ΜΜΕ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 30, 2014, 11:31:56 pm από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος mathimatika

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #292 στις: Μαΐου 31, 2014, 12:21:03 am »
Η ποιοτητα εκτυπωσης με αυτον τον τροπο ειναι μετριοτατη, συν τοις αλλοις το snapshot γινεται ανα σελιδα. Μονο καποιος κομπιουτερας αν ξερει μπορει να μας βοηθησει - ας πουμε να γινει εκτυπωση συνεχομενη, χωρις τα ενδιαμεσα κενα των σελιδων - παιζει κατι τετοιο?

Η ποιότητα δεν είναι μετριότατη, αν πριν κάνεις copy το κομμάτι που θέλεις, έχεις επιλέξει να γίνεται view σε μεγάλο ποσοστό (πχ 200%. Εγώ επιλέγω και μεγαλύτερο). Ακούγεται παράδοξο, αλλά πιάνει.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 31, 2014, 12:33:34 am από mathimatika »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #293 στις: Μαΐου 31, 2014, 07:36:13 am »
Η πηγή πληροφόρησης!!
Είναι πολύ πιθανό η πηγή πληροφόρησης να είναι φροντιστήριο, όπου οι μαθητές είπαν οτι έγινε αντιγραφή.
  

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182525
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 589
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.