0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ποιος θα το καταγγείλει και ποιος θα έχει αποδείξεις;
Μπορεί να είναι ιδιωτικά σχολεία ή φροντιστήρια που περιμένουν να γιγαντωθούν με το νέο σύστημα
τράπεζα θεμάτων Α ΕΠΑΛ -Αλγεβρα 2 και 4 θέμα από την κληρωση έπεσαν ίδια και τα δυο από γεωμετρκή πρόοδο
Η ποιοτητα εκτυπωσης με αυτον τον τροπο ειναι μετριοτατη, συν τοις αλλοις το snapshot γινεται ανα σελιδα. Μονο καποιος κομπιουτερας αν ξερει μπορει να μας βοηθησει - ας πουμε να γινει εκτυπωση συνεχομενη, χωρις τα ενδιαμεσα κενα των σελιδων - παιζει κατι τετοιο?
συνάδελφοι κανονικά θα έπρεπε δεν ξέρω με ποιό τρόπο να διασφαλίζεται ότι δεν θα πέφτουν 2 και 4 ίδια θέματα. Εγώ δεν είμαι μαθηματικός αλλά αυτά τα πράγματα δεν είναι σωστά και δείχνουν με μεγάλη προχειρότητα και αδιαφορία. Οι μαθητές είπαν θα διαβάσω π.χ αριθμητική πρόοδο σιγά μην πέσει κι άλλο θέμα από προόδους τα άλλα θα είναι διαφορετικά κι έπεσαν 2 από γεωμετρική πρόοδο άρα μόνο άμα τα άλλα είναι ολόσωστα θα πιάσει τη βάσηκαταλαβαίνετε δε τι κλάματα υπήρχαν μετά ειδικά από μέτριους και καλούς μαθητές......
Ερωτήματα για γερά νεύρα:1. Αν σταλούν υποθετικά συνολικά 500 θέματα για ένα μάθημα που αποτελείται υποθετικά από 4 κεφάλαια και οι καθηγητές έχουν στείλει υποθετικά 10 μόνο θέματα τελικά για ένα κεφάλαιο (για χ λόγους), πόσο τυχαία θα είναι η κλήρωση αφού αυτό το κεφάλαιο σχεδόν αποκλείεται με βάση τις πιθανότητες;2. Έστω ότι ο καθηγητής θα θέσει το θέμα 1 και 3 και η τράπεζα το 2 και 4. Έστω ότι το μάθημα έχει 4 κεφάλαια. Ο καθηγητής θα πρέπει να έχει 2-3 εναλλακτικές λύσεις για κάθε κεφάλαιο ώστε να μην συμπέσουν τα θέματα του με της τράπεζας; Κι έστω ότι το καταφέρνει αυτό. Το σύνολο των θεμάτων θα πρέπει να έχει μια διαβάθμιση. Π.χ., τα θέματα της τράπεζας μπορεί να είναι 2 από τα δύσκολα, 2 από τα εύκολα ή 1-1. Ο καθηγητής θα πρέπει να έχει και σε αυτό εναλλακτικές λύσεις; Δηλαδή μιλάμε για τουλάχιστον διψήφιο αριθμό εναλλακτικών θεμάτων από τον καθηγητή;3. Η κλήρωση υποτίθεται ότι θα γίνει το πρωί της εξέτασης. Ο καθηγητής θα πρέπει να έχει τον χρόνο να δει τα θέματα της τράπεζας, να επιλέξει τα δικά του, να τα συνδυάσει, να τα εκτυπώσει, να τα φωτοτυπήσει και τελικά τα παιδιά να γράψουν πότε περίπου; Στις 12;;;4. Η τράπεζα υποτίθεται ότι δημιουργήθηκε για την αξιοκρατική και ισόνομη εξέταση των μαθητών. Πώς εξασφαλίζεται ότι κάποιος (-οι) καθηγητής (-τες) δεν θα έχουν δώσει τα θέματα που θα βάλουν στα παιδιά, ώστε τα παιδιά να αντιμετωπίσουν μόνο την δυσκολία των θεμάτων της τράπεζας; Η αξιοκρατία εξασφαλίζεται κατά το ήμισυ;5. Πόσο αξιοκρατικό είναι το σύστημα της τράπεζας θεμάτων, αφού τα θέματα που θα κληρώνονται θα είναι διαφορετικά σε κάθε σχολείο; Πώς θα εξασφαλιστεί ότι το επίπεδο όλων των θεμάτων θα είναι παρόμοιο; Αδύνατον6. Όπως εύστοχα σημειώθηκε, τι γίνεται στην περίπτωση απουσίας μαθητή την μέρα των εξετάσεων; Νέα κλήρωση;;Αυτά, μέσα σε 10' σκέψηςΜπορώ να σκεφτώ άλλα τόσα
συγνώμη συνάδελφε αλλά το παράδειγμα σου είναι εξαίσιο! μακάρι να ξαναγίνει ώστε να καταλάβουν οι μαθητές ότι δεν διαβάζουμε 1 πραματάκι και πάμε στις εξετάσεις, τα διαβάζουμε ΟΛΑ. Έτσι είναι η ζωή άλλωστε όταν ρισκάρεις πρέπει να είσαι έτοιμος ότι μπορείς και να πάθεις μεγάλη ήττα. Καλό μαθητής αποκλείεται να έκλαψε αφού δεν λειτουργεί με τον τρόπο που περιέγραψες, εκτός και αν ο καλός ως έννοια και ποιότητα που έχω στο μυαλό μου έχει μια τεράστια απόκλιση από τον καλό του ΕΠΑΛ ( που ξέρω ότι έχει)
Προς τον αξιότιμο κύριον Σωτήριον Γκλαβά Πρόεδρον Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Αν. Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα Τηλ.: 210 3310283, 210 3312406 Fax: 210 3257336 E-mail: info@iep.edu.grΘέμα: Επισημάνσεις για την Τράπεζα Θεμάτων Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε, Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων μελετά προσεκτικά το περιεχόμενο της Τράπεζας Θεμάτων για το μάθημα των Θρησκευτικών σε όλα τα είδη σχολικών μονάδων (Γενικά Λύκεια, ΕΠΑΛ, κλπ) που αυτή εφαρμόζεται. Η καθυστερημένη, τρεις μόνο μέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων, δημοσιοποίηση της Τράπεζας Θεμάτων και ο όγκος των θεμάτων που έχουν περιληφθεί σε αυτήν απαιτεί χρόνο για την προσεκτική ανάλυση των θεμάτων και τον εντοπισμό τυχόν λαθών ή παραβλέψεων, έργο το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει η ΠΕΘ και θα συνεχίσει με την πολύτιμη συνεργασία των μάχιμων συναδέλφων Θεολόγων που μας αποστέλλουν σχετικές παρατηρήσεις. Κρίνουμε ωστόσο αναγκαία μια πρώτη παρέμβαση για το ζήτημα καθώς η εξεταστική περίοδος ήδη τρέχει και απαιτούνται άμεσες λύσεις στα παρακάτω ζητήματα: 1. Στην Τράπεζα Θεμάτων για τα Θρησκευτικά στα Ημερήσια Επαγγελματικά Λύκεια είχαν περιληφθεί αρχικά κάποια θέματα που ήταν εκτός της διδακτέας ύλης όπως αυτή ορίστηκε με την υπ. αριθμ. 35359/Γ2/11-03-2014 απόφαση του Υπουργού Παιδείας. Μετά από παρέμβαση συναδέλφων, κάποια λάθη που είχαν επισημανθεί διορθώθηκαν, ωστόσο απαιτείται επιπλέον ενδελεχής έλεγχος των περιεχομένων στην Τράπεζα Θεμάτων ώστε αυτά να συμβαδίζουν με την εξεταστέα ύλη. 2. Σύμφωνα με την υπ. αριθμ. Πρωτ. 30631/Γ2/04-03-2014 Απόφαση του Υπουργείου Παιδείας το πρώτο θέμα της Α΄ ομάδας περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου, βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες (5×5=25) και ορίζεται από την Τράπεζα Θεμάτων. Σε κάποια ωστόσο θέματα της Τράπεζας περιέχονται υποερωτήματα του θέματος Α1 στα οποία, μετά από το χαρακτηρισμό μιας πρότασης ως σωστής ή λανθασμένης, ζητείται η τεκμηρίωση της επιλογής των μαθητών, που βαθμολογείται με 3 μονάδες και προφανώς η απάντησή τους αυτή δεν είναι «αντικειμενικού τύπου». 3. Συνάδελφοι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Υπουργείου για την αποστολή θεμάτων προκειμένου να καταρτιστεί η Τράπεζα Θεμάτων για το μάθημα των Θρησκευτικών μας ενημέρωσαν πως τα θέματα που απέστειλαν δεν περιλήφθηκαν τελικά στην Τράπεζα και ουδεμία ενημέρωση έλαβαν από το ΙΕΠ. Την ίδια στιγμή κάποια υποερωτήματα επαναλαμβάνονται αυτούσια σε τρία-τέσσερα ή και περισσότερα διαφορετικά θέματα της Τράπεζας. 4. Συνάδελφοι Θεολόγοι επισημαίνουν ότι στα ερωτήματα ανάπτυξης (
ERTA Απάντηση υπήρξε από την πλευρά του υπουργείου;
Γίνεται πολύ εύκολα και στα θετικά μαθήματα. Στο μενού του pdf αρχείου πας στο Edit και επιλέγεις "Take a snapshot". Μαρκάρεις με το ποντίκι την περιοχή του εγγράφου που θέλεις να αντιγράψεις και την κάνει copy. Μετά το ενσωματώνεις με paste στο αρχείο word.