*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 191067 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #294 στις: Μάιος 31, 2014, 09:51:03 πμ »
Μπορεί να είναι ιδιωτικά σχολεία ή φροντιστήρια που περιμένουν να γιγαντωθούν με το νέο σύστημα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:31:59 »

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #295 στις: Μάιος 31, 2014, 11:36:55 πμ »
Ποιος θα το καταγγείλει και ποιος θα έχει αποδείξεις;

δεν χρειαζεται να γινει καταγγελια.το υπουργείο δεν έχει υποχρεωση να επεμβει αυτεπαγγελτα ,να καλεσει το δημοσιογραφο και να μαθει που και απο ποιους εγινε ; πως αφηνει και αιωρειται κατι τετοιο;

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #296 στις: Μάιος 31, 2014, 12:31:14 μμ »
Μπορεί να είναι ιδιωτικά σχολεία ή φροντιστήρια που περιμένουν να γιγαντωθούν με το νέο σύστημα
Ακόμα και στα ιδιωτικά σχολεία είναι παράνομο!!

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #297 στις: Μάιος 31, 2014, 01:51:12 μμ »
τράπεζα θεμάτων Α ΕΠΑΛ -Αλγεβρα 2 και 4 θέμα από την κληρωση έπεσαν ίδια και τα δυο από γεωμετρκή πρόοδο
Δηλαδή, αν κάποιος μαθητής δεν είχε διαβάσει αυτό το κομμάτι της ύλης, αυτόματα θα καταδικάστηκε σε βαθμό από τη βάση και κάτω. Τόσο δύσκολο ήταν να ρυθμίσουν τις παραμέτρους της κλήρωσης ώστε να μην κληρώνονται θέματα από την ίδια διδακτική ενότητα;  Αν λάβουμε δε υπόψη ότι αρκετά θέματα της τράπεζας αναρτήθηκαν με λάθη (χωρίς να ελεγχθούν) και αποσύρθηκαν την τελευταία στιγμή μετά από τις εισηγήσεις καθηγητών που προσπάθησαν να τα λύσουν, καταλαβαίνουμε με πόση προχειρότητα και τσαπατσουλιά οργανώθηκε η τράπεζα θεμάτων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:31:59 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #298 στις: Μάιος 31, 2014, 02:18:09 μμ »
Η ποιοτητα εκτυπωσης με αυτον τον τροπο ειναι μετριοτατη, συν τοις αλλοις το snapshot γινεται ανα σελιδα. Μονο καποιος κομπιουτερας αν ξερει μπορει να μας βοηθησει - ας πουμε να γινει εκτυπωση συνεχομενη, χωρις τα ενδιαμεσα κενα των σελιδων - παιζει κατι τετοιο?
Kάνεις διπλό κλικ κοντά στο θέμα ή το σχήμα ξεχωριστά και σέρνεις μέχρι να το μαυρίσεις ολόκληρο μετά κάνεις αντιγραφή και επικόλληση  στο word εκεί μπορείς να ρυθμίσεις τις εικόνες και να εκτυπώσεις ακόμη και δυο σελίδες μαζί κάνοντας ανάλογη ρύθμιση κατά την εκτύπωση! Αν υπάρχει πρόβλημα χρειάζεται ρύθμιση από το tools -select & zoom- snapshot tool στο pdf

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #299 στις: Μάιος 31, 2014, 02:20:27 μμ »
συνάδελφοι κανονικά θα έπρεπε δεν ξέρω με ποιό τρόπο να διασφαλίζεται ότι δεν θα πέφτουν 2 και 4 ίδια θέματα. Εγώ δεν είμαι μαθηματικός αλλά αυτά τα πράγματα δεν είναι σωστά και δείχνουν με μεγάλη προχειρότητα και αδιαφορία. Οι μαθητές είπαν θα διαβάσω π.χ αριθμητική πρόοδο σιγά μην πέσει κι άλλο θέμα από προόδους τα άλλα θα είναι διαφορετικά κι έπεσαν 2 από γεωμετρική πρόοδο άρα μόνο άμα τα άλλα είναι ολόσωστα θα πιάσει τη βάση
καταλαβαίνετε δε τι κλάματα υπήρχαν μετά ειδικά από μέτριους και καλούς μαθητές......

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #300 στις: Μάιος 31, 2014, 03:14:04 μμ »
συνάδελφοι κανονικά θα έπρεπε δεν ξέρω με ποιό τρόπο να διασφαλίζεται ότι δεν θα πέφτουν 2 και 4 ίδια θέματα. Εγώ δεν είμαι μαθηματικός αλλά αυτά τα πράγματα δεν είναι σωστά και δείχνουν με μεγάλη προχειρότητα και αδιαφορία. Οι μαθητές είπαν θα διαβάσω π.χ αριθμητική πρόοδο σιγά μην πέσει κι άλλο θέμα από προόδους τα άλλα θα είναι διαφορετικά κι έπεσαν 2 από γεωμετρική πρόοδο άρα μόνο άμα τα άλλα είναι ολόσωστα θα πιάσει τη βάση
καταλαβαίνετε δε τι κλάματα υπήρχαν μετά ειδικά από μέτριους και καλούς μαθητές......

συγνώμη συνάδελφε αλλά το παράδειγμα σου είναι εξαίσιο! μακάρι να ξαναγίνει ώστε να καταλάβουν οι μαθητές ότι δεν διαβάζουμε 1 πραματάκι και πάμε στις εξετάσεις, τα διαβάζουμε ΟΛΑ. Έτσι είναι η ζωή άλλωστε όταν ρισκάρεις πρέπει να είσαι έτοιμος ότι μπορείς και να πάθεις μεγάλη ήττα.
Καλό μαθητής αποκλείεται να έκλαψε αφού δεν λειτουργεί με τον τρόπο που περιέγραψες, εκτός και αν ο καλός ως έννοια και ποιότητα που έχω στο μυαλό μου έχει μια τεράστια απόκλιση από τον καλό του ΕΠΑΛ  ( που ξέρω ότι έχει)

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: τράπεζα θεμάτων
« Απάντηση #301 στις: Μάιος 31, 2014, 03:21:20 μμ »
Ερωτήματα για γερά νεύρα:

1. Αν σταλούν υποθετικά συνολικά 500 θέματα για ένα μάθημα που αποτελείται υποθετικά από 4 κεφάλαια και οι καθηγητές έχουν στείλει υποθετικά 10 μόνο θέματα τελικά για ένα κεφάλαιο (για χ λόγους), πόσο τυχαία θα είναι η κλήρωση αφού αυτό το κεφάλαιο σχεδόν αποκλείεται με βάση τις πιθανότητες;

2. Έστω ότι ο καθηγητής θα θέσει το θέμα 1 και 3 και η τράπεζα το 2 και 4. Έστω ότι το μάθημα έχει 4 κεφάλαια. Ο καθηγητής θα πρέπει να έχει 2-3 εναλλακτικές λύσεις για κάθε κεφάλαιο ώστε να μην συμπέσουν τα θέματα του με της τράπεζας; Κι έστω ότι το καταφέρνει αυτό. Το σύνολο των θεμάτων θα πρέπει να έχει μια διαβάθμιση. Π.χ., τα θέματα της τράπεζας μπορεί να είναι 2 από τα δύσκολα, 2 από τα εύκολα ή 1-1. Ο καθηγητής θα πρέπει να έχει και σε αυτό εναλλακτικές λύσεις; Δηλαδή μιλάμε για τουλάχιστον διψήφιο αριθμό εναλλακτικών θεμάτων από τον καθηγητή;

3. Η κλήρωση υποτίθεται ότι θα γίνει το πρωί της εξέτασης. Ο καθηγητής θα πρέπει να έχει τον χρόνο να δει τα θέματα της τράπεζας, να επιλέξει τα δικά του, να τα συνδυάσει, να τα εκτυπώσει, να τα φωτοτυπήσει και τελικά τα παιδιά να γράψουν πότε περίπου; Στις 12;;;

4. Η τράπεζα υποτίθεται ότι δημιουργήθηκε για την αξιοκρατική και ισόνομη εξέταση των μαθητών. Πώς εξασφαλίζεται ότι κάποιος (-οι) καθηγητής (-τες) δεν θα έχουν δώσει τα θέματα που θα βάλουν στα παιδιά, ώστε τα παιδιά να αντιμετωπίσουν μόνο την δυσκολία των θεμάτων της τράπεζας; Η αξιοκρατία εξασφαλίζεται κατά το ήμισυ;

5. Πόσο αξιοκρατικό είναι το σύστημα της τράπεζας θεμάτων, αφού τα θέματα που θα κληρώνονται θα είναι διαφορετικά σε κάθε σχολείο; Πώς θα εξασφαλιστεί ότι το επίπεδο όλων των θεμάτων θα είναι παρόμοιο; Αδύνατον

6. Όπως εύστοχα σημειώθηκε, τι γίνεται στην περίπτωση απουσίας μαθητή την μέρα των εξετάσεων; Νέα κλήρωση;;

Αυτά, μέσα σε 10' σκέψης
Μπορώ να σκεφτώ άλλα τόσα

Από το καλοκαίρι τα σκεφτόμασταν, αρχές Μαϊου τα έγραψα εδώ

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #302 στις: Μάιος 31, 2014, 04:38:21 μμ »
συγνώμη συνάδελφε αλλά το παράδειγμα σου είναι εξαίσιο! μακάρι να ξαναγίνει ώστε να καταλάβουν οι μαθητές ότι δεν διαβάζουμε 1 πραματάκι και πάμε στις εξετάσεις, τα διαβάζουμε ΟΛΑ. Έτσι είναι η ζωή άλλωστε όταν ρισκάρεις πρέπει να είσαι έτοιμος ότι μπορείς και να πάθεις μεγάλη ήττα.
Καλό μαθητής αποκλείεται να έκλαψε αφού δεν λειτουργεί με τον τρόπο που περιέγραψες, εκτός και αν ο καλός ως έννοια και ποιότητα που έχω στο μυαλό μου έχει μια τεράστια απόκλιση από τον καλό του ΕΠΑΛ  ( που ξέρω ότι έχει)

για μαθητές επαλ μιλησα παραπάνω σε άλλα μηνύματα. Και δεν έχουν τις ιδιες ώρες στα μαθηματικά με το ΓΕΛ και ναι έχουν πολλές αδυναμίες

Αποσυνδεδεμένος ERTA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 636
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #303 στις: Μάιος 31, 2014, 05:18:30 μμ »
Επισημάνσεις της ΠΕΘ για την Τράπεζα Θεμάτων
Παράθεση
Προς τον αξιότιμο κύριον Σωτήριον Γκλαβά

 Πρόεδρον Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Αν. Τσόχα 36,

115 21 Αθήνα

Τηλ.: 210 3310283, 210 3312406

Fax: 210 3257336

E-mail: info@iep.edu.gr

Θέμα: Επισημάνσεις για την Τράπεζα Θεμάτων

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων μελετά προσεκτικά το περιεχόμενο της Τράπεζας Θεμάτων για το μάθημα των Θρησκευτικών σε όλα τα είδη σχολικών μονάδων (Γενικά Λύκεια, ΕΠΑΛ, κλπ) που αυτή εφαρμόζεται. Η καθυστερημένη, τρεις μόνο μέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων, δημοσιοποίηση της Τράπεζας Θεμάτων και ο όγκος των θεμάτων που έχουν περιληφθεί σε αυτήν απαιτεί χρόνο για την προσεκτική ανάλυση των θεμάτων και τον εντοπισμό τυχόν λαθών ή παραβλέψεων, έργο το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει η ΠΕΘ και θα συνεχίσει με την πολύτιμη συνεργασία των μάχιμων συναδέλφων Θεολόγων που μας αποστέλλουν σχετικές παρατηρήσεις. Κρίνουμε ωστόσο αναγκαία μια πρώτη παρέμβαση για το ζήτημα καθώς η εξεταστική περίοδος ήδη τρέχει και απαιτούνται άμεσες λύσεις στα παρακάτω ζητήματα:

1. Στην Τράπεζα Θεμάτων για τα Θρησκευτικά στα Ημερήσια Επαγγελματικά Λύκεια είχαν περιληφθεί αρχικά κάποια θέματα που ήταν εκτός της διδακτέας ύλης όπως αυτή ορίστηκε με την υπ. αριθμ. 35359/Γ2/11-03-2014 απόφαση του Υπουργού Παιδείας. Μετά από παρέμβαση συναδέλφων, κάποια λάθη που είχαν επισημανθεί διορθώθηκαν, ωστόσο απαιτείται επιπλέον ενδελεχής έλεγχος των περιεχομένων στην Τράπεζα Θεμάτων ώστε αυτά να συμβαδίζουν με την εξεταστέα ύλη.

2. Σύμφωνα με την υπ. αριθμ. Πρωτ. 30631/Γ2/04-03-2014 Απόφαση του Υπουργείου Παιδείας το πρώτο θέμα της Α΄ ομάδας περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου, βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες (5×5=25) και ορίζεται από την Τράπεζα Θεμάτων. Σε κάποια ωστόσο θέματα της Τράπεζας περιέχονται υποερωτήματα του θέματος Α1 στα οποία, μετά από το χαρακτηρισμό μιας πρότασης ως σωστής ή λανθασμένης, ζητείται η τεκμηρίωση της επιλογής των μαθητών, που βαθμολογείται με 3 μονάδες και προφανώς η απάντησή τους αυτή δεν είναι «αντικειμενικού τύπου».

 3. Συνάδελφοι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Υπουργείου για την αποστολή θεμάτων προκειμένου να καταρτιστεί η Τράπεζα Θεμάτων για το μάθημα των Θρησκευτικών μας ενημέρωσαν πως τα θέματα που απέστειλαν δεν περιλήφθηκαν τελικά στην Τράπεζα και ουδεμία ενημέρωση έλαβαν από το ΙΕΠ. Την ίδια στιγμή κάποια υποερωτήματα επαναλαμβάνονται αυτούσια σε τρία-τέσσερα ή και περισσότερα διαφορετικά θέματα της Τράπεζας.

4. Συνάδελφοι Θεολόγοι επισημαίνουν ότι στα ερωτήματα ανάπτυξης (Β1) υπάρχουν κάποια που στηρίζονται σε κείμενα συγχρόνων θεολόγων, κληρικών ή στοχαστών που δεν περιέχονται στο σχολικό βιβλίο, τα οποία πιθανότατα θα δυσκολέψουν τους μαθητές να τα αναπτύξουν εκτενώς.

5. Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, από την Τράπεζα Θεμάτων για το μάθημα των Θρησκευτικών αποστέλλονται το πρώτο θέμα της Ομάδας Α΄ και το πρώτο της Ομάδας Β΄ ενώ ο διδάσκων ορίζει - προσθέτει τα υπόλοιπα. Μετά την κλήρωση των θεμάτων από τις σχολικές μονάδες το αρχείο που εξάγεται έχει τη μορφή pdf και η ηλεκτρονική επεξεργασία του είναι δύσκολη ή και αδύνατη. Οι εκπαιδευτικοί ζητούν το αρχείο που θα αποστέλλεται κατά την κλήρωση να έχει την μορφή word ώστε να καθίσταται εύκολη η προσθήκη των θεμάτων του διδάσκοντος και η τελική μορφοποίηση των θεμάτων που θα δίνονται στους μαθητές.

Η ΠΕΘ θα συνεχίσει την ενδελεχή μελέτη της Τράπεζας Θεμάτων και παρακαλεί τους συναδέλφους Θεολόγους που εντοπίζουν οποιεσδήποτε αστοχίες στην Τράπεζα να επικοινωνούν με την Ένωση προκειμένου να παρέμβει εκ νέου και συνολικά προς το ΙΕΠ για τη διόρθωσή τους.

 

Με τιμή

Για το ΔΣ της ΠΕΘ

Ο Πρόεδρος

Ηλίας Μπάκος

Δρ Θεολόγος – Φιλόλογος

 

Ο Γεν. Γραμματέας

Κωνσταντίνος Σπαλιώρας

Δρ Θεολόγος

 

Κοινοποίηση: Γραφείο Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων
http://www.petheol.gr/nea/episemanseistespethgiatentrapezathematon

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #304 στις: Μάιος 31, 2014, 05:52:59 μμ »
συνάδελφοι κανονικά θα έπρεπε δεν ξέρω με ποιό τρόπο να διασφαλίζεται ότι δεν θα πέφτουν 2 και 4 ίδια θέματα. Εγώ δεν είμαι μαθηματικός αλλά αυτά τα πράγματα δεν είναι σωστά και δείχνουν με μεγάλη προχειρότητα και αδιαφορία. Οι μαθητές είπαν θα διαβάσω π.χ αριθμητική πρόοδο σιγά μην πέσει κι άλλο θέμα από προόδους τα άλλα θα είναι διαφορετικά κι έπεσαν 2 από γεωμετρική πρόοδο άρα μόνο άμα τα άλλα είναι ολόσωστα θα πιάσει τη βάση
καταλαβαίνετε δε τι κλάματα υπήρχαν μετά ειδικά από μέτριους και καλούς μαθητές......
Από τη μια οι σχολικοί σύμβουλοι μας λένε να βάζουμε θέματα που να καλύπτουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο μέρος της διδακτέας ύλης και από την άλλη έρχεται η τράπεζα και κληρώνει 2 θέματα από την ίδια ενότητα... Φαίνεται όλο και πιο καθαρά ότι η τράπεζα θεμάτων και ο νέος τρόπος προαγωγής από τη μία τάξη στην άλλη έχουν στόχο να διώξουν τους μαθητές από τα λύκεια, να μειωθεί η δυναμικότητά τους και να γίνουν συγχωνεύσεις.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #305 στις: Μάιος 31, 2014, 09:11:57 μμ »
ERTA Απάντηση υπήρξε από την πλευρά του υπουργείου;

Αποσυνδεδεμένος thriskeftika

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #306 στις: Μάιος 31, 2014, 10:49:20 μμ »
ERTA Απάντηση υπήρξε από την πλευρά του υπουργείου;

Δεν υπήρξε ακόμη απάντηση. Αφού το έγγραφο εστάλη στις 30/5/2014.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #307 στις: Ιούνιος 01, 2014, 12:32:08 πμ »
Γίνεται πολύ εύκολα και στα θετικά μαθήματα. Στο μενού του pdf αρχείου πας στο Edit και επιλέγεις "Take a snapshot". Μαρκάρεις με το ποντίκι την περιοχή του εγγράφου που θέλεις να αντιγράψεις και την κάνει copy. Μετά το ενσωματώνεις με paste στο αρχείο word.
Ακριβώς έτσι,
δοκιμάστε να μετατρέψετε το pdf σε doc
Αν η επικόλληση του κειμένου δεν δίνει τα επιθυμητά αποτελέσματα άμεσα στο Word, δοκιμάστε επικόλληση πρώτο στο σημειωματάριο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160914
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 795
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 776
Σύνολο: 787

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.