*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 191078 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #322 στις: Ιούνιος 05, 2014, 04:45:49 μμ »
εχετε ακουσει οτι θα γινει δειγματοληπτικος ελεγχος γραπτων και βαθμολογησης απο τους σχολικους συμβουλους;

ναι, έτσι ακούστηκε!
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:45:54 »

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #323 στις: Ιούνιος 05, 2014, 09:00:13 μμ »
ναι εχεις δικιο διαβασα τα πρακτικα της συζητησης στην Βουλη για την Τράπεζα θεματων και το επιβεβαιωσα

Αποσυνδεδεμένος math_samos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #324 στις: Ιούνιος 06, 2014, 12:53:29 πμ »
Ρε παιδιά τώρα μπόρεσα να απαντήσω επιτέλους .... τόσες μέρες έλυνα θέματα  :P  :P  :P

  Γενικά πιστεύω πως τα θέματα έπρεπε να πιάνουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκταση της ύλης (όπως έλεγαν κιόλας), όταν πέφτουν 2 θέματα από το ίδιο κομμάτι δεν θεωρώ πως είναι ένα μάθημα για τα παιδιά που δε διαβάζουν στο σύνολο την ύλη ίσα ίσα το αντίθετο. Δηλαδή ένα παιδί που διάβασε στην Άλγεβρα τα πάντα και είναι προς το καλός και ένα παιδί που δεν έχει ασχοληθεί (για διάφορους λόγους) με βασικά κομμάτια όπως ανισώσεις ,ρίζες, απόλυτα και  διαβάσει μόνο προόδους ή μόνο πιθανότητες και πέσουν 2 θέματα από αυτό το κομμάτι γράφει ένα 10 αμέσως κ αν γράψει και το θέμα 1 πάει στο 15. Λίγο να πιάσει κ από το 3 πάμε 16+... είναι δίκαιο αυτό ? Ο άλλος θα γράψει τον ίδιο περίπου βαθμό άντε λίγο παραπάνω και θα έχει ρίξει 5πλάσιο διάβασμα... Οπότε δεν νομίζω πως είναι κ τόσο αξιοκρατική διαδικασία αυτή.

 Επίσης θέματα στην Άλγεβρα (και μερικά στη Γεωμετρία, όπως αυτό που αναφέρθηκε πιο πάνω ) είναι πολύ δύσκολα ,κάνω μάθημα σε 2 παιδάκια , το επίπεδο είναι χαμηλό και στο σχολείο δεν πρόλαβαν να τους κάνουν 5ο,6ο στην Άλγεβρα και 6ο στη Γεωμετρία.
Μερικά θέματα στην Άλγεβρα είναι εντελώς κινέζικα για αυτά τα 2 παιδάκια, έχει προβλήματα που δεν έχουν κάνει ούτε ένα ποτέ στο σχολείο (πχ ρωτάει ποια είναι τα πάγια έξοδα ,ποια είναι τα έσοδα  κτλ και μου λένε τι είναι πάγια έσοδα κ τι δουλειά έχουν αυτά με την Άλγεβρα ... :o  :oπου δεν είναι δύσκολο θέμα)

   Ακόμα όταν θες να φτιάξεις το σύστημα εκπαίδευσης ξεκινάς από τις ρίζες και όχι από πάνω ... μετά το γυμνάσιο , όπως όλοι ξέρουμε πως είναι το να μπαίνεις σε αυτό το λούκι δε το θεωρώ πρόοδο...

   Καλό κουράγιο και καλές κληρώσεις  (Ελπίζω να μη μας τύχει καμία Ρεάλ  :P :P)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #325 στις: Ιούνιος 06, 2014, 01:00:01 πμ »
ναι, έτσι ακούστηκε!
Κάποιοι καθηγητές όμως σκέφτονται να βάλουν 1-2 μονάδες παραπάνω!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:45:54 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #326 στις: Ιούνιος 06, 2014, 01:14:25 πμ »
 Με μιά - δυό μονάδες δεν τρέχει τίποτα, τί θα σου πει δηλαδή ο Σύμβουλος, γιατί έβαλες 7 και όχι 5,5;
Όσον αφορά στην Άλγεβρα, θεωρώ οτι ο σχετικά "αδιάβαστος", δηλ. αυτός που δεν κάλυψε όλη την ύλη, μάλλον εξισώσεις - ανισώσεις θα ξέρει λίγο - πολύ, ενώ αν πέσουν Πρόοδοι ή Πιθανότητες, τότε είναι που θα τα βρει σκούρα! (Για συναρτήσεις δε συζητάμε...  8))
 Το προ Αρσένη σύστημα στις προαγωγικές εξετάσεις Λυκείου μου άρεσε πολύ! (Είναι όπως του Γυμνασίου: δύο θέματα θεωρίας και ο μαθητής διαλέγει το ένα και τρεις ασκήσεις από όπου διαλέγει τις δύο.)
  

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #327 στις: Ιούνιος 06, 2014, 01:22:44 πμ »
Αν είναι για 1,5 μονάδα παραπάνω δε νομίζω να πει κάτι!
Αν είναι 3-5 μονάδες όμως;

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #328 στις: Ιούνιος 06, 2014, 07:16:01 πμ »
 Εντάξει, 3-5 μονάδες δεν μπαίνουν.
  

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #329 στις: Ιούνιος 06, 2014, 09:01:57 πμ »
Σε μένα θα μείνει κόσμος πάντως... Και επειδή είναι και Μαθηματικά, απευθείας Σεπτέμβρη...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #330 στις: Ιούνιος 06, 2014, 12:49:16 μμ »
Καλησπέρα στο φόρουμ,μήπως να ανοίγαμε ένα θέμα με στατιστικά;
ένα poll ας πούμε για να δούμε τι έγινε με τις βαθμολογίες φέτος,λόγω τράπεζας θεμάτων.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #331 στις: Ιούνιος 07, 2014, 09:46:27 πμ »
Δεν νομίζω ότι επιτρέπεται να δημοσιεύουμε τέτοια πράγματα...
Άλλο πράγμα να λες κάτι που σου έτυχε σε ένα γραπτό πανελληνίων (όπου ο μαθητής μπορεί να είναι οποιοσδήποτε) και άλλο να λες ότι στο τμήμα μου έβαλα αυτούς τους βαθμούς, γιατί κάποιος μπορεί να βρει ποιος είσαι, και ποιο είναι το σχολείο σου, κλπ...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #332 στις: Ιούνιος 07, 2014, 10:13:34 πμ »

αν δεν μείνει κόσμος τότε δεν θα αλλάξει καμία στάση από τους μαθητές απέναντι στους δασκάλους/σχολείο/μάθημα
τα παιδιά με κανονικό νοητικό πρέπει να σοβαρευτούν, όσα έχουν χαμηλό να πάνε σε επαλ/σεκ και όσα έχουν πολύ χαμηλό σε ειδικό σχολείο. Με τα χαδάκια που είχαμε τόσα χρόνια κατάντησε το Λύκειο να είναι παιδότοπος και να κάνουμε μάθημα με 3-5 μαθητές στην τάξη και οι άλλοι να μας έχουν στο φτύσιμο.
Μην χαϊδεύετε αυτάκια και μην πιπιλάμε την καραμέλα με τα φροντιστήρια. Ενημέρωση των γονέων για τις επιλογές που έχουν τα παιδιά τους και μην φοβόμαστε που το Λύκειο σας θα χάσει μαθητικό δυναμικό το πολύ πολύ να πάνε κάποιες οργανικές στα επαλ.


Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #333 στις: Ιούνιος 07, 2014, 01:05:52 μμ »
αν δεν μείνει κόσμος τότε δεν θα αλλάξει καμία στάση από τους μαθητές απέναντι στους δασκάλους/σχολείο/μάθημα
τα παιδιά με κανονικό νοητικό πρέπει να σοβαρευτούν, όσα έχουν χαμηλό να πάνε σε επαλ/σεκ και όσα έχουν πολύ χαμηλό σε ειδικό σχολείο. Με τα χαδάκια που είχαμε τόσα χρόνια κατάντησε το Λύκειο να είναι παιδότοπος και να κάνουμε μάθημα με 3-5 μαθητές στην τάξη και οι άλλοι να μας έχουν στο φτύσιμο.
Μην χαϊδεύετε αυτάκια και μην πιπιλάμε την καραμέλα με τα φροντιστήρια. Ενημέρωση των γονέων για τις επιλογές που έχουν τα παιδιά τους και μην φοβόμαστε που το Λύκειο σας θα χάσει μαθητικό δυναμικό το πολύ πολύ να πάνε κάποιες οργανικές στα επαλ.

ετσι!

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #334 στις: Ιούνιος 07, 2014, 02:53:50 μμ »
αν δεν μείνει κόσμος τότε δεν θα αλλάξει καμία στάση από τους μαθητές απέναντι στους δασκάλους/σχολείο/μάθημα
τα παιδιά με κανονικό νοητικό πρέπει να σοβαρευτούν, όσα έχουν χαμηλό να πάνε σε επαλ/σεκ και όσα έχουν πολύ χαμηλό σε ειδικό σχολείο. Με τα χαδάκια που είχαμε τόσα χρόνια κατάντησε το Λύκειο να είναι παιδότοπος και να κάνουμε μάθημα με 3-5 μαθητές στην τάξη και οι άλλοι να μας έχουν στο φτύσιμο.
Μην χαϊδεύετε αυτάκια και μην πιπιλάμε την καραμέλα με τα φροντιστήρια. Ενημέρωση των γονέων για τις επιλογές που έχουν τα παιδιά τους και μην φοβόμαστε που το Λύκειο σας θα χάσει μαθητικό δυναμικό το πολύ πολύ να πάνε κάποιες οργανικές στα επαλ.

Πάρα πολύ σωστά!
Όχι τίποτε άλλο, αλλά με αυτό το κλίμα ( που απλά "δεν πάει άλλο") πάνε χαμένες τόσες ώρες και -κυρίως-τόσες ευκαιρίες.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #335 στις: Ιούνιος 07, 2014, 05:56:44 μμ »
Λοιπόν, το προβληματικό θέμα στη Βιολογία ήταν το 2663 (εκτός αν κάνω κάποιο λάθος) και συγκεκριμένα τα Β.ΙΙ και Δ.ΙΙ.

http://exams-repo.cti.gr/downloads/GENIKO_LYKEIO_IMERISIO/A__TAXI/VIOLOGIA/GI_A_VIO_0_2663.pdf

Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω καμία σχέση με Βιολογία.
Άρα, αν κάποιος διαφωνεί σχετικά με το αν είναι ή όχι στην ύλη, δεν μπορώ να υποστηρίξω καμία άποψη.

Αρχικά νόμιζα ότι ήταν θέμα από ύλη που δεν πρόλαβαν να διδάξουν οι συνάδελφοι, δεδομένου ότι Φυσικός μας ήρθε μετά τις γιορτές. Αλλά, αν κατάλαβα καλά, πρόκειται για θέματα εκτός της ύλης του Υπουργείου.

Συναδελφε, μια χαρα εντος υλης ειναι τα συγκεκριμενα θεματα, απλα δε θελουν παπαγαλια μιας σελιδας του βιβλιου αλλα συνδυαστικη απαντηση και κριτικη σκεψη!
Ρεζιλικι το οτι εγινε πρακτικο για 2η κληρωση, οχι με το αιτιολογικο οτι οι διδασκοντες δεν προλαβαν να ολοκληρωσουν την υλη, αλλα οτι αυτα τα θεματα τους φανηκαν εκτος υλης!!! Αν ετσι ειναι οι ΠΕ04 "γκουρου" στο μαθημα της βιολογιας, καλυτερα να προσλαβουν εναν βιολογο να το διδαξει. Κριμα στους μαθητες...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160915
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 795
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 767
Σύνολο: 780

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.