*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 190973 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #532 στις: Ιούνιος 26, 2014, 11:43:09 μμ »
Πάντως συνάδελφοι σε μας και σε μαθηματικά (Άλγεβρα, Γεωμετρία) και σε φυσική και σε χημεία αλλά και σε Βιολογία, έπεσαν πολύ βατά θέματα από την τράπεζα και πάλι δεν έγραψαν οι μαθητές!!
Οπότε δε φταίει η τράπεζα που δε γράφουν καλά αλλά το ότι δε διαβάζουν!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:00:54 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #533 στις: Ιούνιος 26, 2014, 11:48:05 μμ »
Η πρόσληψη κόσμου από το δημοτικό και το νηπιαγωγείο δε θα κάνει τα παιδάκια να αγαπάνε το σχολείο.
Νομίζω ότι η μέχρι τώρα επικρατούσα τάση να περνάνε όλοι στο γυμνάσιο γιατί είναι υποχρεωτική εκπαίδευση και στη συνέχεια να περνάνε όλοι και στο λύκειο με ΜΟ 5 σε όλα τα βασικά μαθήματα πρέπει να τελειώσει ...χτες,
επιπρόσθετα να φροντίσει η πολιτεία να δώσει αξιόπιστη εναλλακτική εκπαιδευτική πρόταση σε αυτούς τους μαθητές, είτε αρέσει(βολεύει) κάποιους είτε όχι τα προγράμματα σπουδών του λυκείου προσφέρουν εξειδίκευση στα γνωστικά αντικείμενα με σαφή στόχο την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Κάνε ένα κόπο και διάβασε παραπάνω την απάντηση μου επίσης θα ήθελα να μου πει ποιος έβάε την τραπεζα θεμάτων και στα ΕΠΑΛ και ποιον εξυπηρετούσε αυτό... μήπως τις καλοβολεμένες διαχρονικά ειδικότητες του Λυκείου που φοβήθηκαν μην βρεθούν ξεκρέμαστοι χωρίς ωράριο και πέσουν τα μούτρα τους να πάνε σε 2 σχολεία (ή μήπως χάσουν μελλοντικούς πελάτες)? Μήπως οι ίδιες ειδικότητες εξαφάνισαν από τον χάρτη τα Πολυκλαδικά Λύκεια? Γιατί κάποια στιγμή πρέπει να αναφερθούμε και στο ποιες ειδικότητες έκαναν κουμάντο διαχρονικά στα Π.Ι. και στο ΙΕΠ τώρα τελευταία... αν θέλουμε φυσικά να λέμε και καμία αλήθεια εδώ μέσα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2014, 11:50:19 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #534 στις: Ιούνιος 26, 2014, 11:54:13 μμ »
Κάνε ένα κόπο και διάβασε παραπάνω την απάντηση μου επίσης θα ήθελα να μου πει ποιος έβάε την τραπεζα θεμάτων και στα ΕΠΑΛ και ποιον εξυπηρετούσε αυτό... μήπως τις καλοβολεμένες διαχρονικά ειδικότητες του Λυκείου που φοβήθηκαν μην βρεθούν ξεκρέμαστοι χωρίς ωράριο και πέσουν τα μούτρα τους να πάνε σε 2 σχολεία (ή μήπως χάσουν μελλοντικούς πελάτες)? Μήπως οι ίδιες ειδικότητες εξαφάνισαν από τον χάρτη τα Πολυκλαδικά Λύκεια? Γιατί κάποια στιγμή πρέπει να αναφερθούμε και στο ποιες ειδικότητες έκαναν κουμάντο διαχρονικά στα Π.Ι. και στο ΙΕΠ τώρα τελευταία... αν θέλουμε φυσικά να λέμε και καμία αλήθεια εδώ μέσα...
την έχω διαβάσει όπως και κάποιες προηγούμενες, απλά βλέπω το θέμα όχι μόνο της τράπεζας αλλά και των εξετάσεων στα σχολεία, από άλλη οπτική γωνία.
ΥΓ η αλήθεια δεν είναι μονοπώλιο κανενός, επίσης θα έλεγα ότι είναι υποκειμενική.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #535 στις: Ιούνιος 26, 2014, 11:56:27 μμ »
την έχω διαβάσει όπως και κάποιες προηγούμενες, απλά βλέπω το θέμα της τράπεζας από άλλη οπτική γωνία.
ΥΓ η αλήθει δεν είναι μονοπώλιο κανενός, επίσης θα έλεγα ότι είναι υποκειμενική.

Ειδικά όταν αναφέρεται σε ειδικότητες που θεωρούν μονοπώλιο τους την εκπαίδευση... και ότι πρέπει τα Λύκεια να έχουν συγκεκριμένες ειδικότητες... για τους λόγους που πολλοί γνωρίζουμε αλλά πάντα αφορούν άλλους. (εξαιρέσεις σαφώς υπάρχουν παντού).
Βλέπω όμως δεν απαντάμε σε κάποια πράγματα, διότι η αλήθεια γίνεται αντικειμενική όταν ακουστούν πολλες υποκεινεμικές αλήθειες, αν θέλουμε να τις πούμε βέβαια... δεν είσαι υποχρεωμένη αλλά τουλάχιστον είσαι από τα άτομα που δεν φοβάσαι να πεις την γνώμη σου... εντάξει να μην απαντάνε οι γνωστοί - άγνωστοι να μην απαντάμε και εμείς στο τέλος θα κάνουμε διάλογο κουφών...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 12:03:27 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:00:54 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #536 στις: Ιούνιος 27, 2014, 12:04:39 πμ »
εγώ ανήκω σε 1 από αυτές τις ειδικότητες που εσύ λες ότι θεωρούν μονοπώλιο τους την εκπαίδευση, προσωπικά με ενοχλεί ο χαρακτήρας του Λυκείου τα τελευταία χρόνια, επιθυμώ να ξεκαθαρίσει το τοπίο, το αδιαμφισβήτητο και απολύτως αντικειμενικό είναι ότι τα υφιστάμενα προγράμματα έχουν σαφή προσανατολισμό (με την εξειδίκευση γνώσεων που προσφέρουν σε επιμέρους γνωστικά αντικείμενα) στην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,
"Βλέπω όμως δεν απαντάμε σε κάποια πράγματα διότι η αλήθεια γίνεται αντικειμενική όταν ακουστούν πολλες υποκειμενικές αλήθειες αν θέλουμε να τις πούμε βέβαια..."
σου απάντησα σε όλα (αν και με αυτά τα αντικειμενικό...υποκειμενικά με μπέρδεψες).
ΥΓ εσύ αν ανήκες σε μια από αυτές τις ειδικότητες που όπως λες θεωρούν μονοπώλιο τους την εκπαίδευση θα είχες την ίδια άποψη???
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #537 στις: Ιούνιος 27, 2014, 12:11:14 πμ »
εγώ ανήκω σε 1 από αυτές τις ειδικότητες που εσύ λες ότι θεωρούν μονοπώλιο τους την εκπαίδευση, προσωπικά με ενοχλεί ο χαρακτήρας του Λυκείου τα τελευταία χρόνια, επιθυμώ να ξεκαθαρίσει το τοπίο, το αδιαμφισβήτητο και απολύτως αντικειμενικό είναι ότι τα υφιστάμενα προγράμματα έχουν σαφή προσανατολισμό (με την εξειδίκευση γνώσεων που προσφέρουν σε επιμέρους γνωστικά αντικείμενα) στην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,
"Βλέπω όμως δεν απαντάμε σε κάποια πράγματα διότι η αλήθεια γίνεται αντικειμενική όταν ακουστούν πολλες υποκειμενικές αλήθειες αν θέλουμε να τις πούμε βέβαια..."
σου απάντησα σε όλα (αν και με αυτά τα αντικειμενικό...υποκειμενικά με μπέρδεψες).
ΥΓ εσύ αν ανήκες σε μια από αυτές τις ειδικότητες που όπως λες θεωρούν μονοπώλιο τους την εκπαίδευση θα είχες την ίδια άποψη???

Είναι γνώμη σου και την σέβομαι. Θα σου πω τι πιστεύω μιας και δεν ανήκω σε αυτές τις ειδικότητες.
Ενα σχολείο πρέπει να φτιάχνεται για τους μαθητές. Δηλαδή να επιλέγουν αυτοί ποια μαθήματα θα κάνουν με πολλές κατευθύνσεις.
Θα ήθελα ένα σχολείο στυλ Πολυκλαδικό και όχι άλλα ΕΠΑΛ και άλλα Γενικά Λύκεια.
Επίσης ένα σχολείο αν θέλει να συνεχίσει το μοντέλο των Πανελλαδικών πρέπει να δίνει την δυνατότητα στους μαθητές να δίνουν στα μαθήματα που θα τους χρειστούν στην σχολή που θα επιλέξουν.
Επίσης κάποια στιγμή πρέπει και τα Πανεπιστήμια να αλλάξουν κάποια αντικείμενα δεν μπορούν να προετοιμάζουν πτυχιούχους που θα μπουν σε μελλοντικές λίστες ανεργίας.
Και φυσικά πρέπει να δοθεί και μέριμνα για αυτούς που είναι ηδη άνω των 30 (καλύτερα άνω των 40) και περιμένουν να δουλέψουν 9 μήνες τον χρόνο...

ΥΓ. Προσπάθησα να σου πω την γνώμη μου... με τα όποια σφάλματα της. Με λίγα λόγια ναι θέλω γενική Παιδεία αλλά θέλω και πολίτες να μπορούν να εργαστούν με αξιοπρεπείς μισθούς και δυστυχώς ούτε το ΕΠΑΛ το κάνει, ούτε το ΓΕΛ ούτε και πολλά Πανεπιστήμια... ακόμα και για πολλού ςαπό τους άριστους.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 12:18:51 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #538 στις: Ιούνιος 27, 2014, 12:25:49 πμ »
Να προσθέσω κι εγώ κάτι στα λεγόμενα του guestteacher. Θα ήθελα ένα λύκειο που δεν υπηρετεί -και μάλιστα σχεδόν κατ'αποκλειστικότητα- τον (αυτο)σκοπό της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή ένα λύκειο που έχει λόγο ύπαρξης ακριβώς επειδή στο βάθος υπάρχουν οι πανελλαδικές.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 12:35:33 πμ από marinadim »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #539 στις: Ιούνιος 27, 2014, 12:36:11 πμ »
Συνάδελφοι το λύκειο αυτή τη στιγμή έχει δομημένα προγράμματα σπουδών που εξυπηρετούν την πρόσβαση στην τριτοβάθμια και μόνο, επιβάλλονται αλλαγές και ξεκαθάρισμα του τοπίου, συμφωνώ ότι οι μαθητές πρέπει να δίνουν εξετάσεις στα μαθήματα που θα τους χρειαστούν στη σχολή που θα επιλέξουν, από τα υφιστάμενα προγράμματα σπουδών γυμνασίων και λυκείων προκύπτει αδιαμφισβήτητα ότι η γενική παιδεία τελειώνει στη Γ Γυμνασίου, και μετά αρχίζει το μπάχαλο, ας αποφασίσουμε λοιπόν πρώτα τι σχολείο θέλουμε.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #540 στις: Ιούνιος 27, 2014, 12:40:00 πμ »
Συμφωνώ ότι τα προγράμματα του νέου λυκείου εξυπηρετούν την πρόσβαση στην τριτοβάθμια και μόνο. Για κάποιους αυτό μπορεί να είναι θετικό, για κάποιους άλλους στρέβλωση του ρόλου και της αποστολής του λυκείου.

ΥΓ. Στο σχολείο μου παραπέμπεται το 50% των μαθητών της Α'.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #541 στις: Ιούνιος 27, 2014, 12:47:16 πμ »
Συμφωνώ ότι τα προγράμματα του νέου λυκείου εξυπηρετούν την πρόσβαση στην τριτοβάθμια και μόνο. Για κάποιους αυτό μπορεί να είναι θετικό, για κάποιους άλλους στρέβλωση του ρόλου και της αποστολής του λυκείου.

ΥΓ. Στο σχολείο μου παραπέμπεται το 50% των μαθητών της Α'.
Αλλού βρίσκεται η στρέβλωση:
και του παλιού λυκείου τα προγράμματα την ίδια πρόσβαση εξυπηρετούσαν.............δε φταίει το νέο λύκειο....
Ο ρόλος και η αποστολή του λυκείου πρέπει να επαναπροσδιοριστούν, αυτό λέω: να αποφασίσουμε τι σχολείο θέλουμε μετά το γυμνάσιο, γιατί αν θέλουμε συνέχεια γενικής παιδείας γυμνασίου δε χρειάζεται να γεμίζουμε προγράμματα σπουδών με εξειδικευμένες γνώσεις που σε κάθε περίπτωση δεν αποτελούν γενική παιδεία, τόσο απλά, και ξαναλέω αυτό γινόταν και προ νέου λυκείου.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος zoe83

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕΟ2
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #542 στις: Ιούνιος 27, 2014, 12:56:33 πμ »
Καλησπέρα κι από μένα. Εγώ εντοπίζω το κύριο πρόβλημα στον ακαδημαϊΣΜΌ της ελληνικης εκπαιδευσης,  υστερα στο ''not updated'' -χαριτολογώντας- εκπαιδευτικο προσωπικο και τρίτον στην κομματικη αντιπροσωπευση των εκαστοτε Υπουργών Παιδειας.

Αναφορικά με το πρωτο θα ηθελα να αντικατασταθούν οι διαλέξεις από εργαστηριακά και σεμιναριακού τύπου μαθήματα όσο το δυνατόν. Πρότζεκτς, πρότζεκτς και ...πρότζεκτς! 

Επιπλέον η απουσία της καλής αξιολόγησης γιγαντώνει το πρόβλημα.
« Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω και με το τίμημα της ζωής μου ακόμη, το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες όσα πρεσβεύεις. ».
Βολταίρος

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #543 στις: Ιούνιος 27, 2014, 05:48:34 πμ »
 Η αποδέσμευση του Λυκείου από τη διαδικασία πρόσβασης στην Τριτοβάθμια, ίσως λειτουργούσε θετικά για την ίδια την Δευτεροβάθμια.
 Αλλιώς, αν θέλουμε το Γενικό Λύκειο να παραμείνει ο προθάλαμος του Πανεπιστημίου, θα πρέπει να γίνει αναπροσδιορισμός των ρόλων ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΣΕΚ και σωστή ενημέρωση των μαθητών ωστε να επιλέγουν αυτό που πραγματικά επιθυμούν, αλλα και μπορούν να παρακολουθήσουν.
 
  

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #544 στις: Ιούνιος 27, 2014, 01:44:17 μμ »
Ο σκ...ψυχος ΡΟΦΟΣ το στοίχειωσε το υπουργείο για τα καλά....

Ολα τα έργα υπό των ημερών του τρέχουν με by pass

Για να δούνε τι έγινε πέρσι με φέτος θα χρησιμοποιήσουν το Νέστωρα τον οποίο κατήργησαν για το myschool το οποία δεν είχε φτιαχτεί για την Α Λυκείου σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες και το οποίο το πρωί σέρνεται και όλα αυτά για να δουν τι έγινε φέτος με την Τράπεζα Θεμάτων που ελεγαν να μπει πιλοτικά αλλά επέμεναν να μπει υποχρεωτικά...

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/to-ypoyrgeio-zhta-baumologika-stoixeia-mauhtvn-a-lykeioy-gia-na-ejagei-symperasmata-gia-thn-trapeza-uematvn

ΥΓ1. Κανένα Αγιασμό στο υπουργείο κάνατε για να φύγει το στοίχειωμα του σκ...ψυχου.... όχι τίποτα άλλο αλλά εκκρεμούν και οι οργανικές των μεταταγμένων και άλλες εφευρέσεις του σκ...ψυχου...
YΓ2. Ο σκ....ς στοίχειωσε και εμένα και βάζω άλλα ντ' αλλων link... φτου σκόρδα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 01:46:06 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #545 στις: Ιούνιος 27, 2014, 03:48:04 μμ »
We are so many...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160910
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 642
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 638
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.