0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
αγαπητέ φίλε πιθανόν συμβαίνει το εξής.α. Οι περισσότεροι καθηγητές στην μετατροπή από το 100 στο 20 "χαρίζουν" βαθμούς ώστε να μην υπάρχει ποτέ δεκαδικός στα γραπτά τους . π.χ. το 93, δηλαδή 18.6 το κάνουν 95 δηλαδή δεκαεννέαβ. άλλοι, όταν ο βαθμός είναι ελάχιστα πιό πάνω από έναν ακέραιο, βάζουν ακριβώς αυτό που έχει γράψει ο μαθητής. Π.χ. ένα γραπτό που αξίζει 91 δηλαδή 18.2 πολλοι δεν το κάνουν 95 δηλαδή 19 γιατί θεωρούν ότι η απόσταση είναι μεγάλη. Ούτε όμως και το κατεβάζουν στο 90 δηλαδή 19 γιατί χάνει ο μαθητής.Πάντως θα έπρεπε η βαθμολόγηση να είναι σε δεκαδικούς αφού η πιθανότητα να βγαίνει πάντα ακέραιος είναι μιρκή. Συμπεραίνω λοιπόν ότι στο γραπτό ή στο σχολείο του γιού σας ο συγκεκριμένος καθηγητής βαθμολογεί πάντα με δεκαδικούς ενώ άλλοι συνάδελφοί του όχι
Ο ίδιος καθηγητής στην Άλγεβρα έβαλε δεκαδικό, ενώ στη Γεωμετρία όχι.
(Η υπόθεση έχει επίσημα καταγγελθεί και ερευνάται από τη Δικαιοσύνη) Γνωστό και μεγάλο ιδιωτικό, φέτος στις εξετάσεις της Α λυκείου έκανε το εξής κόλπο: Άλλο πρόγραμμα έδωσε στους μαθητές και άλλο στο υπουργείο με μια μέρα διαφορά. Δηλαδή: Την πρώτη μέρα οι μαθητές εξετάστηκαν στο μάθημα επιλογής (που δεν θέλει τράπεζα θεμάτων), ενώ στο υπουργείο είπε ότι δίνουν (π.χ.) Άλγεβρα. Έτσι, όσο οι μαθητές έγραφαν το μάθημα επιλογής, έγινε κλήρωση στην Τ.Θ. για την Άλγεβρα. Μόλις οι μαθητές έγραψαν το μάθημα επιλογής, τους έκαναν "φροντιστήριο" και τους έλυσαν τα θέματα της Άλγεβρας που έτυχαν από την Τ.Θ. Την επόμενη μέρα το πρόγραμμα των μαθητών έλεγε "Άλγεβρα" και (ώ του θαύματος) στο "φροντιστήριο" τους είχαν "πιάσει" τα θέματα και ...αρίστευσαν. Το πρόγραμμα που στάλθηκε στο υπουργείο για τη μέρα αυτή έγραφε (π.χ.) "
Υποκλίνομαι στην ελληνική ευφυΐα!!!!http://www.seleo.gr/koinwnia/141428-pos-egrapse-se-ola-20-i-a-lykeiou-megalou-idiotikoy-sxoleiou-tis-athinas#.U6705fl_uSg