*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 189067 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος enkm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #574 στις: Ιούνιος 27, 2014, 10:40:29 μμ »
Ο ίδιος καθηγητής στην Άλγεβρα έβαλε δεκαδικό, ενώ στη Γεωμετρία όχι.

αγαπητέ φίλε πιθανόν συμβαίνει το εξής.
α. Οι περισσότεροι καθηγητές στην μετατροπή από το 100 στο 20 "χαρίζουν" βαθμούς ώστε να μην υπάρχει ποτέ δεκαδικός στα γραπτά τους . π.χ. το 93, δηλαδή 18.6 το κάνουν 95 δηλαδή δεκαεννέα
β. άλλοι, όταν ο βαθμός είναι ελάχιστα πιό πάνω από έναν ακέραιο, βάζουν ακριβώς αυτό που έχει γράψει ο μαθητής. Π.χ. ένα γραπτό που αξίζει 91 δηλαδή 18.2 πολλοι δεν το κάνουν 95 δηλαδή 19 γιατί θεωρούν ότι η απόσταση είναι μεγάλη. Ούτε όμως και το κατεβάζουν στο 90 δηλαδή 19 γιατί χάνει ο μαθητής.
Πάντως θα έπρεπε η βαθμολόγηση να είναι σε δεκαδικούς αφού η πιθανότητα να βγαίνει πάντα ακέραιος είναι μιρκή. Συμπεραίνω λοιπόν ότι στο γραπτό ή στο σχολείο του γιού σας ο συγκεκριμένος καθηγητής βαθμολογεί πάντα με δεκαδικούς ενώ άλλοι συνάδελφοί του όχι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:03:44 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #575 στις: Ιούνιος 27, 2014, 10:44:54 μμ »
Ο ίδιος καθηγητής στην Άλγεβρα έβαλε δεκαδικό, ενώ στη Γεωμετρία όχι.

Το έκανε σε όλους τους μαθητές αυτό όμως?
Δηλαδή εννοώ ότι είχε σε όλους τους μαθητές δεκαδικό στην άλγεβρα και ακέραιο στην Γεωμετρία?

ΥΓ. Αν όντως έχει συμβεί αυτό τότε πρέπει να σας απαντήσει ο ίδιος για τον τρόπο αξιολόγησης του.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #576 στις: Ιούνιος 28, 2014, 08:23:07 πμ »
αγαπητέ φίλε πιθανόν συμβαίνει το εξής.
α. Οι περισσότεροι καθηγητές στην μετατροπή από το 100 στο 20 "χαρίζουν" βαθμούς ώστε να μην υπάρχει ποτέ δεκαδικός στα γραπτά τους . π.χ. το 93, δηλαδή 18.6 το κάνουν 95 δηλαδή δεκαεννέα
β. άλλοι, όταν ο βαθμός είναι ελάχιστα πιό πάνω από έναν ακέραιο, βάζουν ακριβώς αυτό που έχει γράψει ο μαθητής. Π.χ. ένα γραπτό που αξίζει 91 δηλαδή 18.2 πολλοι δεν το κάνουν 95 δηλαδή 19 γιατί θεωρούν ότι η απόσταση είναι μεγάλη. Ούτε όμως και το κατεβάζουν στο 90 δηλαδή 19 γιατί χάνει ο μαθητής.
Πάντως θα έπρεπε η βαθμολόγηση να είναι σε δεκαδικούς αφού η πιθανότητα να βγαίνει πάντα ακέραιος είναι μιρκή. Συμπεραίνω λοιπόν ότι στο γραπτό ή στο σχολείο του γιού σας ο συγκεκριμένος καθηγητής βαθμολογεί πάντα με δεκαδικούς ενώ άλλοι συνάδελφοί του όχι
Είναι περισσότερο θέμα αυτού που βαθμολογεί. Είμαι σε ΕΠΑΛ και τα περισσότερα γραπτά που βαθμολογώ είναι κάτω από τη βάση και λίγα είναι πάνω από τη βάση. Νομίζω οτι με το να στρογγυλοποιήσω προς τα πάνω τα δεκαδικά δεν αδικώ κανέναν.
  


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:03:44 »

Αποσυνδεδεμένος enkm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #578 στις: Ιούνιος 28, 2014, 08:01:57 μμ »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #579 στις: Ιούνιος 28, 2014, 10:11:06 μμ »
 :-\ :-\ :-\


http://xenesglosses.eu/2014/06/to-sxoleio-pou-xeftilise-tin-trapeza-th/
http://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=151436
Ληστεία της Τράπεζας Θεμάτων
Παράθεση
(Η υπόθεση έχει επίσημα καταγγελθεί και ερευνάται από τη Δικαιοσύνη)
 Γνωστό και μεγάλο ιδιωτικό, φέτος στις εξετάσεις της Α λυκείου έκανε το εξής κόλπο: Άλλο πρόγραμμα έδωσε στους μαθητές και άλλο στο υπουργείο με μια μέρα διαφορά. Δηλαδή: Την πρώτη μέρα οι μαθητές εξετάστηκαν στο μάθημα επιλογής (που δεν θέλει τράπεζα θεμάτων), ενώ στο υπουργείο είπε ότι δίνουν (π.χ.) Άλγεβρα. Έτσι, όσο οι μαθητές έγραφαν το μάθημα επιλογής, έγινε κλήρωση στην Τ.Θ. για την Άλγεβρα. Μόλις οι μαθητές έγραψαν το μάθημα επιλογής, τους έκαναν "φροντιστήριο" και τους έλυσαν τα θέματα της Άλγεβρας που έτυχαν από την Τ.Θ. Την επόμενη μέρα το πρόγραμμα των μαθητών έλεγε "Άλγεβρα" και (ώ του θαύματος) στο "φροντιστήριο" τους είχαν "πιάσει" τα θέματα και ...αρίστευσαν. Το πρόγραμμα που στάλθηκε στο υπουργείο για τη μέρα αυτή έγραφε (π.χ.) "Βιολογία" που στο πρόγραμμα των μαθητών ήταν την επόμενη φορά και έτσι συνεχίστηκε η ιστορία. Με τον τρόπο αυτό, το σχολείο είχε κάθε φορά τα θέματα της επόμενης και τα έλυνε στους μαθητές του.
 Είπατε τίποτα;

Αποσυνδεδεμένος Nihil-Nil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #580 στις: Ιούνιος 28, 2014, 10:25:51 μμ »
Πόσο ωραία το έθεσε ο νέος υπουργός Παιδείας : "Εμείς πιστεύουμε στο θεσμό και δεν πρόκειται να τον αλλάξουμε. Είναι καλός θεσμός, ένας δημοκρατικός θεσμός. Δεν θα ακυρώσουμε το θεσμό σε καμία περίπτωση, αλλά θα δούμε ποιες τεχνικές παρεμβάσεις μπορούμε να κάνουμε, αφού όμως βγουν οι βαθμολογίες".

Σώστε την τράπεζα... θεμάτων, αυτή τη φορά. Πολλές τράπεζες σώσανε, αλλά προκοπή δεν είδαμε...

Αποσυνδεδεμένος epak

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο!!!!!!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #581 στις: Ιούνιος 28, 2014, 10:53:09 μμ »
Υποκλίνομαι στην ελληνική ευφυΐα!!!!
http://www.seleo.gr/koinwnia/141428-pos-egrapse-se-ola-20-i-a-lykeiou-megalou-idiotikoy-sxoleiou-tis-athinas#.U6705fl_uSg

Μία μικρή παρατήρηση σε όσα αναφέρονται στο άρθρο.Τα θρησκευτικά εξετάστηκαν από τράπεζα θεμάτων στην πρώτη Λυκείου
Δώστε μου λίγο ήλιο να ζεστάνω την αυγή ,δώστε μου λίγο ουρανό να απλώσω την καρδιά μου......

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #582 στις: Ιούνιος 29, 2014, 11:25:00 πμ »
Υποκλίνομαι στην ελληνική ευφυΐα!!!!
http://www.seleo.gr/koinwnia/141428-pos-egrapse-se-ola-20-i-a-lykeiou-megalou-idiotikoy-sxoleiou-tis-athinas#.U6705fl_uSg
Αυτό όμως δε θα έπρεπε να καταγγελθεί;;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #583 στις: Ιούνιος 29, 2014, 11:26:58 πμ »
καταγγέλθηκε και ερευνάται (όπως γράφουν τουλάχιστον)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #584 στις: Ιούνιος 29, 2014, 11:30:32 πμ »
Ελπίζω να έχουμε αποτέλεσμα γιατί έτσι αδικούνται οι μαθητές των δημόσιων σχολείων!!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #585 στις: Ιούνιος 29, 2014, 12:21:16 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #586 στις: Ιούνιος 29, 2014, 01:18:01 μμ »
Οπότε, το γεγονός - σύμφωνα με τον Λοβέρδο - ότι η τ.θ. έστειλε τα παιδιά στα φροντιστήρια, θα είναι ένα ακόμα κίνητρο για να ενισχύσει τον θεσμό το υπουργείο  ::)  8)  :P
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #587 στις: Ιούνιος 29, 2014, 01:42:56 μμ »

Τα πράγματα θα ήταν απλούστερα στην ζωή αν τα κάναμε απλούστερα

θέλω να πω ότι ΕΜΕΙΣ στείλαμε θέματα στην τράπεζα, σε αυτά γράφουν οι μαθητές. Θα μπορούσε να στέλναμε απλά θεματάκια, πολύ απλά. Στο 50%-70% της σημερινής δυσκολίας.  Ναι θα ρίχναμε τον πήχη. Αλλά αυτό δεν πρέπει να κάνεις όταν οι μαθητές δεν μπορούν ή δεν θέλουν;
Αλλά όχι μερικοί νόμιζαν ότι άμα στέλνανε το σούπερ ντούπερ 4ο θέμα, επιπέδου πανελληνίων μην πω πανγαλαξιακών εξετάσεων θα αποκτούσαν υπόσταση ως εκπαιδευτικοί. Anyway.

Ακόμα και τίποτα να μην αλλάξει, του χρόνου δεν θα υπάρχει τέτοια αποτυχία γιατί
1.  Η τράπεζα είναι γνωστή και τα θέματα της θα έχουν διαβαστεί και προετοιμαστεί (σχολείο-φροντιστήριο)
2. Δεν θα υπάρχει ο αιφνιδιασμός
3. Το σύστημα προαγωγής έχει με το καλό ή το κακό γίνει κατανοητό
4. Οι αδύναμοι θα πάνε από την Α τάξη στο σχολείο που θα μπορούν να τα καταφέρουν και δεν θα παίξουν με την τύχη τους στο Γενικό Λύκειο
5. Εκπαιδευτικοί που είναι αρνιά θα βάζουν γελοία θέματα με τον φόβο και καλά της αξιολόγησης που μάλλον θα τρέξει του χρόνου


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 304
Σύνολο: 304

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.