0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα πράγματα θα ήταν απλούστερα στην ζωή αν τα κάναμε απλούστεραθέλω να πω ότι ΕΜΕΙΣ στείλαμε θέματα στην τράπεζα, σε αυτά γράφουν οι μαθητές. Θα μπορούσε να στέλναμε απλά θεματάκια, πολύ απλά. Στο 50%-70% της σημερινής δυσκολίας. Ναι θα ρίχναμε τον πήχη. Αλλά αυτό δεν πρέπει να κάνεις όταν οι μαθητές δεν μπορούν ή δεν θέλουν; Αλλά όχι μερικοί νόμιζαν ότι άμα στέλνανε το σούπερ ντούπερ 4ο θέμα, επιπέδου πανελληνίων μην πω πανγαλαξιακών εξετάσεων θα αποκτούσαν υπόσταση ως εκπαιδευτικοί. Anyway.Ακόμα και τίποτα να μην αλλάξει, του χρόνου δεν θα υπάρχει τέτοια αποτυχία γιατί1. Η τράπεζα είναι γνωστή και τα θέματα της θα έχουν διαβαστεί και προετοιμαστεί (σχολείο-φροντιστήριο)2. Δεν θα υπάρχει ο αιφνιδιασμός3. Το σύστημα προαγωγής έχει με το καλό ή το κακό γίνει κατανοητό4. Οι αδύναμοι θα πάνε από την Α τάξη στο σχολείο που θα μπορούν να τα καταφέρουν και δεν θα παίξουν με την τύχη τους στο Γενικό Λύκειο5. Εκπαιδευτικοί που είναι αρνιά θα βάζουν γελοία θέματα με τον φόβο και καλά της αξιολόγησης που μάλλον θα τρέξει του χρόνου
Από τη στιγμή που κάποιος διδάσκει (κάποια χρόνια) γνωρίζει σε γενικές γραμμές ποιο είναι το επίπεδο των μαθητών,ανάλογα βάζει και θέματα.και ας μην ξεχνάμε πως τα θέματα προσαρμόζονται ανάλογο με το επίπεδο της τάξης το οποίο είναι διαφορετικό κάθε χρονιά.Πως λοιπόν στάλθηκαν αυτά τα θέματα..;
Μα συναδελφε, δε νομιζω οτι τα θεματα που εστειλαν οι εκπαιδευτικοι μπηκαν απο φετος στην τραπεζα. Κανω λαθος; Ειδε καποιος ή καποια τα θεματα του; Εκτος κι αν δεν εγινε το ιδιο για ολα τα μαθηματα...