0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μέχρι και πέρυσι ήταν 60 το διδαγμένο (είχε και ερώτηση από κείμενο σε μετάφραση, φέτος δεν έχει, γιατί όλος ο λόγος θα διδαχθεί από το πρωτότυπο) και 40 το αδίδακτο (20 η μετάφραση, 10 η γραμματική, 10 το συντακτικό)
1,6/330=0,00484848... όχι 0,00444.Επίσης 1,4/285=0,004912Κάνω κάτι λάθος;
Σε εκείνο το θέμα με την κλίση της ευθείας (που κανονικά θα πρέπει να βγει από την ΤΘ, επειδή μπορεί να έχει πολλές "σωστές" απαντήσεις, ανάλογα που θα επιλέξει κανείς τα σημεία, μιας και το γράφημα είναι απαράδεκτο), η "σωστή" απάντηση βγαίνει αν επιλέξει κανείς τα σημεία πίεσης 1.5 και 1.6, οπότε τα αντίστοιχα σημεία θερμοκρασίας (με λίγη φαντασία στο πρώτο) θα είναι 307.5 και 330. Άρα: κλίση = (1.6 - 1.5)/(330 - 307.5) = 0.1/22.5 = 1/225. Οπότε, σωστή η (α).Επίσης, ο υπολογισμός της κλίσης ως "1.6/330" είναι προφανώς λάθος, διότι η εκφώνηση αναφέρει για πειραματική ευθεία, οπότε δεν είναι απαραίτητο να προεκτείνεται μέχρι το σημείο (0,0) όπως προβλέπει η θεωρία.
Για μαθηματικούς, σχετικά με το παρακάτω θέμα Γεωμετρίας
Συμφωνώ ότι είναι λάθος να θεωρηθεί η κλίση ως το 1,6/330 αλλά δε μπορώ να καταλάβω τη διαφορά της απάντησης α με τη β
Σωστά...βέβαια αν χαράξεις Ευθεία Ελαχίστων Τετραγώνων (που είναι και το σωστό...),αφού πρώτα την υπολογίσεις,μπορείς να την προεκτείνεις κανονικά.αλλά την ΕΕΤ,όχι οποιαδήποτε άλλη ευθεία που βασίζεται σε σημεία.Η ευθεία που δίνει είναι ΕΕΤ;μήπως είναι λίγο τραβηγμένο ως θέμα;
Νομίζω πως αυτό ακριβώς είναι που θέλει να πετύχει το θέμα αυτό. Ότι δεν πρέπει να βασιζόμαστε στο τι βλέπει το μάτι ( δεν μπορεί να διακρίνει κανείς αν μια γωνία είναι 180 ή 179, 5 ή 180, 5 μοίρες ) . Τα θέματα γεωμετρίας του λυκείου τα λύνουμε με τη βοήθεια των προτάσεων της ύλης και δεν απαντάμε αυτό που βλέπουμε με το μάτι.
Άλλο "0.0044" (το β) και άλλο "0.00444444..." (το α). Δεν αναφέρει κάπου για στρογγυλοποιημένες απαντήσεις, άρα πρέπει η απάντηση να είναι ακριβώς.Σίγουρα θα μπερδέψει πολλούς μαθητές αυτό (αλήθεια ποιος ελέγχει τα θέματα πριν αναρτηθούν; μάλλον κανένας)