0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν δεν απατώμαι, τα μαθήματα είναι διακριτά, κλάδοι, όχι όπως στη Γ΄ λυκείου. Από εκεί και πέρα στην εξέταση τετραμήνου ο διδάσκων έχει περιθώριο να αξιολογήσει τους μαθητές του όπως κρίνει αυτός. Πολλοί πάντως προκρίνουν το 65 -35, χρησιμοποιώντας και έτοιμα θέματα από την Τράπεζα (της οποίας τα κριτήρια για τη
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση! Στο τετράμηνο όμως δεν μπαίνουν δύο ξεχωριστοί βαθμοί; Αυτοί πώς εξάγονται αν το διαγώνισμα τετραμήνου είναι συνεξέταση; Κάνουμε αναγωγή στα 20 για το καθένα ξεχωριστά; Στο διαγώνισμα βάζουμε έναν βαθμό, ενώ στο τετράμηνο βάζουμε δύο;
Καλησπέρα και καλή χρονιά!Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σε σχέση με το διαγώνισμα του τετραμήνου της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας Α και
Από φέτος το μάθημα είναι ενιαίο για την Α' και τη
Καλημέρα και καλή χρονιά! Στην Α' Λυκείου "έσπασα" το διαγώνισμα σε δύο μέρη. Τα παιδιά έγραψαν σε ένα δίωρο τα θέματα της Γλώσσας και μετά τις γιορτές θα τους βάλω τα θέματα της Λογοτεχνίας. Νομίζω ότι, αν ακολουθήσεις τη δομή των εξετάσεων, δεν θα τους φτάσει ο χρόνος να τα γράψουν και τα δύο μαζί. Άλλωστε, η συνεξέταση τον Ιούνιο διαρκεί τρεις ώρες. Εκτός κι αν μαζέψεις το διαγώνισμα και βάλεις λιγότερα θέματα ή ζητούμενα που να απαιτούν σύντομες απαντήσεις.
Καλησπέρα και Καλή Χρονιά!Οι σύμβουλοι σε μια διαδικτυακή επιμόρφωση τόνισαν ότι πρέπει να γίνει συνεξέταση και στα διαγωνίσματα.Πρότειναν δε να βάλουμε θέματα των οποίων οι απαντήσεις θα είναι μικρές για να φτάνει το δίωρο.Εμείς στο σχολείο "σπάσαμε" τα διαγωνίσματα ακολουθώντας όμως το ΦΕΚ. (Α και
Καλησπέρα! Δεν έχω υπόψη μου κάποιο βοήθημα, αλλά στην Τράπεζα Θεμάτων έχουν αναρτηθεί και ορισμένα κριτήρια με προτεινόμενο 2ο και 3ο θέμα. Στην ιστοσελίδα της Τράπεζας, αφού επιλέξετε τύπο σχολείου, τάξη και μάθημα, κάνετε κλικ στην επιλογή "Θέμα 2". Θα σας παραπέμψει στα κριτήρια που προανέφερα. Είναι καμιά δεκαριά από ό,τι είδα και μπορεί να σας κατατοπίσουν κάπως. Καλό Πάσχα!