*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 49033 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #70 στις: Απρίλιος 29, 2011, 10:54:36 πμ »
Θα ήθελα τη βοηθεια σας σε κατι αν ειναι εύκολο. Σε εναν μαθητη μου η καθηγητρια στο σχολειο έβαλε ως εργασία να διατυπώσουν τις απόψεις τους  σε 500 λέξεις για τα μηνυματα που εκπέμπει η ιλιάδα και τα οποία δεν είναι μόνο μηνύματα της εποχής αλλά απηχούν και επίκαιρα και διαχρονικά και στη σύγχρονη εποχή μηνύματα.

Δεν είναι υπερβολική η ανάπτυξη που ζητείται; Από που θα μπορούσα να αντλήσω πληροφορίες για το κάτι παραπάνω;

Οποιαδήποτε βοήθεια καλοδεχούμενη

Διδάσκω αυτό το μάθημα φέτος στο σχολείο. Μου φαίνεται παράξενο πως η καθηγήτρια έβαλε τέτοια εργασία 500 λέξεων. Μάλλον το επίπεδο των παιδιών θα είναι υψηλό! :)

Εκανα μια αναζήτηση. Βρήκα αρκετά. Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να επικεντρωθείτε γύρω από τον πόλεμο, ο οποίος είναι διαχρονικό φαινόμενο.

Εδώ ο σύνδεσμος:

Η απήχηση της Ιλιάδας σήμερα
Μία σύγχρονη μελέτη για τον Αχιλλέα και τη διαχρονική φρίκη του πολέμου

 
http://palazi.blogspot.com/2010/07/3200.html

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:13:51 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #71 στις: Απρίλιος 29, 2011, 11:29:24 πμ »
Σωστα, στις αιτιες που τον προκαλεσαν, κυριως με τις μετακινησεις και την αναζητηση νεων χωρών.(μεταναστευση, οικονομικοι λογοι ) ο,τι γινεται σημερα.

μονο που τοτε δεν ειχαν τη "καταδιωξη" απο το λιμενικο  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2011, 01:45:03 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #72 στις: Απρίλιος 29, 2011, 01:21:37 μμ »
Αγαπητή dessi, εκανα και εγὠ την έρευνα μου εχθές. Ομολογώ ότι δεν βρήκα παρα πολλά στοιχεία, αλλά συμφωνώ στο ότι πρέπει να επικεντρωθώ στον πόλεμο. Εχω συλλέξει κάποια στοιχεία σχετικα με αυτό.
Και εμένα μου έκανε εντυπωση η ερώτηση. Στην τελική δεν είναι κακό και που την έβαλε αλλά δεν μπορεί να ζητάει και ανάπτυξη σε 500 λέξεις... έλεος!!! Ας ζητούσε σε μια παραγραφούλα να πουν τις εντυπώσεις τους.
Ειναι από τις εργασίες που μπαίνουν για να τρεχουν οι γονεις ν τις κανουν και οι καθηγητες στο ιδιαιτερο... δεν μπορω να φανταστω οτι ενα παιδακι στη β' γυμνασιου μπορει να αντεπεξελθει. Ειδικα αν δειτε τη διατυπωση, θα καταλαβετε... εγω εγραψα  συνοπτικα τι ζηταει, η εκφωνηση καλύπτει 10 γραμμες και ειναι σα να απευθυνεται σε παιδί γ' λυκείου...

όσο για το επίπεδο της τάξης, καθε άλλο παρα υψηλό είναι...
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοηθεια και το ενδιαφέρον, θα κοιτάξω τώρα το σύνδεσμο που μου έστειλες. :)

Αγαπητέ Μάρκο, οταν λες το παλιο βιβλίο εννοείς το προηγούμενο ή το πολύ παλιό; Θα παω να κοιτάξω σε αυτό που εχω ;)

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #73 στις: Απρίλιος 29, 2011, 01:28:36 μμ »
dessi, σε ευχαριστώ και πάλι... αυτό ακριβώς βρήκα και εγώ εχθες!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:13:51 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #74 στις: Απρίλιος 29, 2011, 01:42:19 μμ »
Το προηγουμενο. Εκει θα τα βρεις Ο-Λ-Α.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #75 στις: Απρίλιος 29, 2011, 02:35:07 μμ »
Δεν το έχω :(

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #76 στις: Απρίλιος 29, 2011, 03:10:50 μμ »
Δεν το έχω :(

ΟΚ, θα βρουμε λυση. Don't worry!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος THELEA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #77 στις: Φεβρουάριος 29, 2012, 11:19:58 μμ »
Συνάδερφοι βοήθεια!Στην Ιλιάδα στη σελ. 102 έχει μία ερώτηση;"Ποιος είχε προβλέψει αυτή την εξέλιξη , μιλώντας χλευαστικά για το αχαικό τείχος;"
μήπως γνωρίζετε την απάντηση;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 29, 2012, 11:39:02 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #78 στις: Φεβρουάριος 29, 2012, 11:25:36 μμ »
Δυστυχως, δεν γνωριζω την απαντηση. Δες ομως στο βιβλιο του καθηγητη μηπως την εχει.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 29, 2012, 11:39:32 μμ από newseditor »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος THELEA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουάριος 29, 2012, 11:30:34 μμ »
Δυστυχώς δεν την έχει , το κοίταξα.Ευχαριστώ πάντως.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 29, 2012, 11:39:49 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #80 στις: Μάρτιος 01, 2012, 07:31:27 μμ »
Mάλλον αναφέρεται στη ραψ. Ι και στους στίχους 348-349 , όπου ο Αχιλλέας γίνεται ειρωνικός και στην ουσία κοροϊδεύει τον Αγαμέμνονα που προσπάθησε να ισορροπήσει την απώλεια του( Αχιλλέα)  κατασκευάζοντας τείχος. Όμως κανένα τείχος δε θα σταματήσει τον Εκτορα και μόνο ο Αχιλλέας μπορούσε να τον κοιτάξει στα μάτια και να τον αντιμετωπίσει.
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος THELEA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #81 στις: Μάρτιος 01, 2012, 08:59:36 μμ »
χίλια ευχαριστώ!!!

Αποσυνδεδεμένος redbutterfly

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #82 στις: Μάρτιος 10, 2014, 02:21:59 μμ »
Καλημέρα σας,

Θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σε ένα θέμα που με έχει προβληματίσει στο λόγο του Οδυσσέα στη ραψωδία Ι 225 - 431. Αναλύοντας τα επιχειρήματα του Οδυσσέα από άποψη ρητορικής τέχνης ( πραγματικά/αδιαμφισβήτητα  ή  υποθετικά/μελλοντικά/ αναμενόμενα), το 4ο επιχείρημα των στίχων 261 - 262 ( η προσφορά των δώρων του Αγαμέμνονα) με μπερδεύει. Σύμφωνα με τους κανόνες της ρητορικής στις άτεχνες πίστεις , συγκαταλέγονται μαρτυρίες, έγγραφα, νόμοι και πράγματι, η προσφορά των δώρων είναι κάτι που όντως ειπώθηκε από μέρους του Αγαμέμνονα. Από την άλλη, δεν είναι κάτι που έχει ήδη γίνει ούτε μας βεβαιώνει κανείς ότι σίγουρα θα τα δώσει. Συνεπώς, σε ποια από τις δύο κατηγορίες θα το εντάσσατε;  :-\

Σας ευχαριστώ! Καλή μας βδομάδα!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2014, 02:26:15 μμ από redbutterfly »

Αποσυνδεδεμένος Rose7

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #83 στις: Απρίλιος 26, 2014, 01:01:19 μμ »
Kαλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους.

Έχω μία απορία αναφορικά με τον τρόπο βαθμολόγησης των ερμηνευτικών ερωτήσεων. Kάθε ερμηνευτική ερώτηση παίρνει 2 βαθμούς, όμως πόσες μονάδες αναλογούν στα επιμέρους κριτήρια; Θεωρείτε την παρακάτω διαίρεση της βαθμολογίας σωστή ή έχουν οριστεί διαφορετικές αναλογίες;
Δομή: 5
Περιεχόμενο: 5
Σύνταξη, Γραμματική: 5
Λεξιλόγιο: 5
Σύνολο --> 20 
Έστω ότι ο μαθητής έχει πάρει 15/20 = 1,5 / 2


Σας ευχαριστώ  :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159864
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 399
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.