*

Αποστολέας Θέμα: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02  (Αναγνώστηκε 58542 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dora22

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #196 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 09:00:40 μμ »
θα εκθεσω περιστατικό που συνεβη εδω φετος........στην Β γυμνασιου λοιπον εχω ενα τμημα εγω και ενα η βιολογος (μηδενικης προυπηρεσίας) ...... (την ιστορια μου πιστευω την θυμαστε....στην αρχη της χρονιας....με την κατανομη των ωρων....)......ανοιγω καποια στιγμη το βιβλιο υλης και βλεπω οτι η βιολογος εκανε άλλη υλη απο εμενα.....παω και την βρισκω για να την βοηθήσω ή λεω μηπως ξερει καλυτερα από εμενα την συνταξιουχα αναπληρωτρια.... επαθε πλακα βεβαια.....τι να πει, και αντι να με ευχαριστησει.....μου λεει οτι ξεκινησε απο το τελος της υλης.......με υποτιμησε κιολας....εκανε πεπτικο συστημα...... υπαρχει στην υλη πεπτικο; για γελια αλλα τι αλλο να πω.....

Μια συνταξιουχα αναπληρωτρια

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:50 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #197 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 09:21:58 μμ »
θα εκθεσω περιστατικό που συνεβη εδω φετος........στην Β γυμνασιου λοιπον εχω ενα τμημα εγω και ενα η βιολογος (μηδενικης προυπηρεσίας) ...... (την ιστορια μου πιστευω την θυμαστε....στην αρχη της χρονιας....με την κατανομη των ωρων....)......ανοιγω καποια στιγμη το βιβλιο υλης και βλεπω οτι η βιολογος εκανε άλλη υλη απο εμενα.....παω και την βρισκω για να την βοηθήσω ή λεω μηπως ξερει καλυτερα από εμενα την συνταξιουχα αναπληρωτρια.... επαθε πλακα βεβαια.....τι να πει, και αντι να με ευχαριστησει.....μου λεει οτι ξεκινησε απο το τελος της υλης.......με υποτιμησε κιολας....εκανε πεπτικο συστημα...... υπαρχει στην υλη πεπτικο; για γελια αλλα τι αλλο να πω.....

Μια συνταξιουχα αναπληρωτρια
Το πεπτικό είναι στην Α Γυμνασίου. Ποιό βιβλίο έχουν τα παιδιά στη Β; Πρέπει να έχουν της Γ.
Αρα μάλλον δεν έχουν βιβλία.
Αλλά το πεπτικό σύστημα στην Β είναι λάθος!
Ποιά δικαιολογία είπε;!
Αλλά και πάλι αυτά είναι προσωπικές περιπτώσεις που δεν αρκούν για να χαρακτηρίσουν και να κατηγοροποιήσουν ομάδες.
Επίσης όλοι είμασταν καινούργιοι στην αρχή και έχουμε τις ιστορίες μας. Δεν χρειάζεται να κοροϊδεύουν οι "παλιοί" ...

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #198 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 09:42:09 μμ »
Θεωρώ απαράδεκτη τη κατάσταση άπειροι εκπαιδευτικοί, χωρίς καμιά αξιολόγηση, να μπαίνουν στη σχολική τάξη.

Δε διαφωνω καθολου μ'αυτο συναδελφε, αλλα αυτο δεν εχει σχεση με τον πινακα Γ!!! Πρωτον, μπορει ο προσλαμβανομενος να εχει προυπηρεσια σε ιδιωτικο σχολειο/ιδιαιτερα/φροντιστηρια, πραγμα που δεν φαινεται στα μορια του πινακα αλλα στον βαθμο κτησης πτυχιου (καθοτι πολλοι στον πινακα μηδενικης δεν ειναι νεοι αποφοιτοι) και δευτερον και σημαντικοτερο, τα μορια ολων των βιολογων στους πινακες Β και Γ θα ηταν πολυ περισσοτερα σημερα αν την τελευταια δεκαετια οι προσληψεις γινονταν με τον σωστο τροπο!

εκανε πεπτικο συστημα...... υπαρχει στην υλη πεπτικο; για γελια αλλα τι αλλο να πω.....

Προφανως συναδελφισσα αναφερεσαι στην αρχη της χρονιας που κανεις δεν ηξερε τι να διδαξει στην Β' διοτι δεν υπηρχε βιβλιο, ουτε υλη. Σ'αυτην την περιπτωση ειναι λογικο ο καθηγητης ν'αρχισει με μια επαναληψη της υλης της Α', αφου οι μαθητες εχουν και τα περσινα βιβλια, μεχρι ν'ανακοινωθει η υλη της Β'. Εφοσον πλεον η κοπελα διδασκει την υλη που εχει οριστει, δεν βλεπω προβλημα - μη μου πεις οτι την πρωτη χρονια που διδασκες εσυ ησουν αψογη κι ολοι οι αλλοι ειναι λαθος!

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #199 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 09:59:57 μμ »
Δε διαφωνω καθολου μ'αυτο συναδελφε, αλλα αυτο δεν εχει σχεση με τον πινακα Γ!!! Πρωτον, μπορει ο προσλαμβανομενος να εχει προυπηρεσια σε ιδιωτικο σχολειο/ιδιαιτερα/φροντιστηρια, πραγμα που δεν φαινεται στα μορια του πινακα αλλα στον βαθμο κτησης πτυχιου (καθοτι πολλοι στον πινακα μηδενικης δεν ειναι νεοι αποφοιτοι)

συνεχίζω να θεωρώ απαράδεκτη τη τακτική το υπουργείο να διορίζει στα σχολεία πραγματικά άπειρους εκπαιδευτικούς όπως επί των πλείστων είναι οι περισσότεροι βιολόγοι με μηδενική προϋπηρεσία. Για να σε προλάβω σίγουρα ξέρουν βιολογία και κάποιοι από αυτούς σίγουρα έχουν διδάξει σε φροντιστήριο αλλά είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι δεν έχουν καμιά ιδέα από φυσική αν και στη χημεία γυμνασίου τουλάχιστον δεν πρέπει να έχουν προβλήματα.


Λέμε τα ίδια νομίζω αλλά είμαι σίγουρος ότι το ποσοστό αυτών που είναι πραγματικά χωρίς εμπειρία είναι πολύ μεγάλο και σίγουρα μεγαλύτερο από τους έμπειρους στο πίνακα Γ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:50 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #200 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 10:03:59 μμ »
Ναι αλλά τώρα θα ήταν έμπειροι αν διορίζονταν τα 5 τελευταία χρόνια στα πραγματικά κενά Βιολογίας που δόθηκαν σε άλλες ειδικότητες, οι οποίες μάζεψαν εμπειρία στο λάθος μάθημα!

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #201 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 10:09:08 μμ »
Τώρα δεν είναι έμπειροι

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #202 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 10:11:00 μμ »
Του χρόνου θα είναι!

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #203 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 10:12:24 μμ »
Συμφωνώ , και οι μαθητές επίσης  :)

Αποσυνδεδεμένος dora22

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #204 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 10:21:14 μμ »
δεν εγινε στην αρχη της χρονιας...εγινε τελος οκτωβρη-αρχες νοεμβρη......
εχει βγει η υλη και εχει σταλει απο μεσα Σεπτεμβρη,,,,,ειναι καποια κεφαλαια απο το βιβλιο της Γ και επειδη δεν υπαρχει βιβλιο βγαζουμε φωτοτυπίες,,,,,,,
δεν ειναι θεμα τοσο πινακα Γ ή Β απλα δεν ξερει οτι στα σχολεια  υπαρχουν αναλυτικα προγραμματα, υλες και κ.λπ
Ξερετε ποσο με εχουν βιοηθησει οι παλιοι συναδελφοι....παντα ρωταω αν δεν ξερω......βιολογος μου εδωσε όλες τις σημειωσεις του, αλλος βιολογος ολο το υλικο που ειχε στον υπολογιστη του και τους ευχαριστω πολυ πολυ  αλλα καποιοι δε αναγνωριζουν την προσφορα......ισως λογω απειρίας.....

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #205 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 10:35:58 μμ »
Συμφωνώ , και οι μαθητές επίσης  :)
Το ίδιο μπορούμε να πούμε για τόσα χρόνια, σε διαφορετικές περιπτώσεις (ακόμη και με εμπειρία), με όλες τις ειδικότητες.
Αν ενδιαφερόμαστε για τους μαθητές, δεν βάζουμε προτεραιότητα να βολέψουμε τους καθηγητές άλλων ειδικοτήτων. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να διασφαλίσει η διοίκηση ότι η δουλειά γίνεται καλά.
Αλλά σίγουρα ένας τρόπος είναι να κάνει ο καθένας αυτό που σπούδασε!

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #206 στις: Δεκέμβριος 07, 2014, 11:01:10 μμ »
Αν ενδιαφερόμαστε για τους μαθητές στέλνουμε αξιολογημένους καθηγητές ,με προϋπηρεσία ή με ΑΣΕΠ (θυμίζω 4 μαθήματα στο τελευταίο) και όχι άπειρους παντελώς (κατά την άποψή μου) που θα αποκτήσουν εμπειρία σε βάρος ενδεχομένως των μαθητών.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #207 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 12:42:43 πμ »
Για άλλο μάθημα; :o
Δεν θα το δεχτώ >:(
Ε τότε να πας και δάσκαλος στο δημοτικό ???

Αποσυνδεδεμένος xerar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #208 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 02:33:33 πμ »
Αλλά σίγουρα ένας τρόπος είναι να κάνει ο καθένας αυτό που σπούδασε!

Απο εδώ και πέρα, για όλους τους νεοεισερχόμενους στο σύστημα, να κάνει ο καθένας ότι ακριβώς σπούδασε.
Οι παλιοί ας έχουν άφεση, ας διατηρήσουν τα μόριά τους και την μέχρι τώρα θέση τους.
Αλλά πρέπει να μπει μια διαχωριστική γραμμή, και από εδώ και πέρα κανένας νέος να μην εισέρχεται σε πίνακες (ή να γίνεται μόνιμος) διδάσκοντας αντικείμενα άσχετα με την ειδικότητά του.

Δεν είναι ένας τρόπος. Είναι ο μόνος τρόπος για να ξεφύγουμε από τους παραλογισμούς του παρελθόντος.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2014, 02:35:06 πμ από xerar »

Αποσυνδεδεμένος xerar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχολική χρονιά 2014-2015 ΠΕ04.02
« Απάντηση #209 στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 02:38:37 πμ »
Για άλλο μάθημα; :o
Δεν θα το δεχτώ >:(
Ε τότε να πας και δάσκαλος στο δημοτικό ???

Ναι, και για άλλο μάθημα.
Αλλά μόνο όσον αφορά τις γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ, οι οποίες πρέπει να είναι περισσότερο "ανοικτές".
Για παράδειγμα φυσική στον ΑΣΕΠ ας δίνουν και οι γεωλόγοι, και όλες οι άλλες σχετικές εδικότητες. Αν καταφέρει ένας γεωλόγος να γράψει καλύτερα στην φυσική από κάποιους φυσικούς, έ τότε καλύτερα να έχουμε αυτόν τον γεωλόγο ως καθηγητή φυσικής!

Αλλά όσον αφορά την εκπαιδευτική προϋπηρεσία ως αναπληρωτές, εκεί δηλαδή που δεν υπάρχει το αντικειμενικό κριτήριο των γραπτών εξετάσεων, εκεί πρέπει να μπει ένα τέλος στον παραλογισμό.

Όσοι παλιοί τα κατάφεραν ας έχουν άφεση, αλλά από εδώ και πέρα να μην υπάρχει ούτε μισός , που να προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής για να διδάξει αντικείμενο διαφορετικό από αυτό που σπούδασε! Και το ίδιο και για όλες τις άλλες ειδικότητες βέβαια.

Αν θέλει π.χ. ο γεωλόγος ή ο βιολόγος ή ο θεολόγος να διδάσκει φυσική, να δώσει ΑΣΕΠ με τους φυσικούς, και να αποδείξει με αντικειμενικό τρόπο την αξία του. Και όχι να θέλει να μπεί στην εκπαίδευση από την πίσω πόρτα, από τον πίνακα προϋπηρεσίας  αναπληρωτών, εις βάρος των πραγματικών φυσικών, και πειραματιζόμενος στου κασίδι του μαθητή το κεφάλι!

Και το τελικό συμπέρασμα.
Τους πολιτικούς και τα κόμματα που έχτισαν και που συντηρούν αυτή την πελατειακή κατάσταση, ξεμπροστιάστε τους στα μάτια των γονέων και των πολιτών, και μαυρίστε τους στις εκλογές!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 08, 2014, 02:52:49 πμ από xerar »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159828
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 356
Σύνολο: 370

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.