0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
θα εκθεσω περιστατικό που συνεβη εδω φετος........στην Β γυμνασιου λοιπον εχω ενα τμημα εγω και ενα η βιολογος (μηδενικης προυπηρεσίας) ...... (την ιστορια μου πιστευω την θυμαστε....στην αρχη της χρονιας....με την κατανομη των ωρων....)......ανοιγω καποια στιγμη το βιβλιο υλης και βλεπω οτι η βιολογος εκανε άλλη υλη απο εμενα.....παω και την βρισκω για να την βοηθήσω ή λεω μηπως ξερει καλυτερα από εμενα την συνταξιουχα αναπληρωτρια.... επαθε πλακα βεβαια.....τι να πει, και αντι να με ευχαριστησει.....μου λεει οτι ξεκινησε απο το τελος της υλης.......με υποτιμησε κιολας....εκανε πεπτικο συστημα...... υπαρχει στην υλη πεπτικο; για γελια αλλα τι αλλο να πω.....Μια συνταξιουχα αναπληρωτρια
Θεωρώ απαράδεκτη τη κατάσταση άπειροι εκπαιδευτικοί, χωρίς καμιά αξιολόγηση, να μπαίνουν στη σχολική τάξη.
εκανε πεπτικο συστημα...... υπαρχει στην υλη πεπτικο; για γελια αλλα τι αλλο να πω.....
Δε διαφωνω καθολου μ'αυτο συναδελφε, αλλα αυτο δεν εχει σχεση με τον πινακα Γ!!! Πρωτον, μπορει ο προσλαμβανομενος να εχει προυπηρεσια σε ιδιωτικο σχολειο/ιδιαιτερα/φροντιστηρια, πραγμα που δεν φαινεται στα μορια του πινακα αλλα στον βαθμο κτησης πτυχιου (καθοτι πολλοι στον πινακα μηδενικης δεν ειναι νεοι αποφοιτοι)
συνεχίζω να θεωρώ απαράδεκτη τη τακτική το υπουργείο να διορίζει στα σχολεία πραγματικά άπειρους εκπαιδευτικούς όπως επί των πλείστων είναι οι περισσότεροι βιολόγοι με μηδενική προϋπηρεσία. Για να σε προλάβω σίγουρα ξέρουν βιολογία και κάποιοι από αυτούς σίγουρα έχουν διδάξει σε φροντιστήριο αλλά είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι δεν έχουν καμιά ιδέα από φυσική αν και στη χημεία γυμνασίου τουλάχιστον δεν πρέπει να έχουν προβλήματα.
Συμφωνώ , και οι μαθητές επίσης
Αλλά σίγουρα ένας τρόπος είναι να κάνει ο καθένας αυτό που σπούδασε!
Για άλλο μάθημα; Δεν θα το δεχτώ Ε τότε να πας και δάσκαλος στο δημοτικό