0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδή ένας με διδακτορικό και σεμινάριο θα είναι πιο ψηλά από έναν με διδακτορικό και μεταπτυχιακό...ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!
Δηλαδή υπάρχουν 100 υποκατηγορίες μέσα σε έναν πίνακα. Μεγάλο μπάχαλο. Μάλιστα. Θα μπορούσαν αντί να κάνουν όλο αυτό να έδιναν 2 μόρια σε όσους έχουν παιδαγωγική επάρκεια και τέλος.Και πάλι, όποιος κλείσει 30μηνο περνάει αυτούς με παιδαγωγική κατάρτιση με μικρότερη προυπηρεσία.
πάγια στην διαδικασία μοριοδότησης στην εκπαίδευση (π.χ. επιλογή στελεχών) εάν υπάρχει μεταπτυχιακό και διδακτορικό μοριοδοτήτε μόνο το διδακτορικό αν και τα δύο πτυχία έχουν το ίδιο αντικείμενο. Ο λόγος είναι ότι για να πάρεις διδακτορικό πρέπει να έχεις το μεταπτυχιακό και αν είναι στο ίδιο αντικείμενο το θεωρούν ως συνέχεια του. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την ξένη γλώσσα όπου μοριοδοτήτε το μεγαλύτερο επίπεδο. Όμοια και στις ΤΠΕ Α΄επιπέδου και
Φανταστείτε του χρόνου κάποιος με διδακτ+μτπ να παρακολουθεί σεμινάρια 400 ωρών η να αρχίζουμε να πληρώνουμε τα ΚΑΛΑ μτπ και να τα μαζεύουμε σαν να είναι ημερίδες...
Μοριοδοτούνται σεμινάρια μέχρι το 2010, οπότε και να κάνει κάποιος δε θα προσμετρούνται.
Τα μόρια του ΑΣΕΠ περνάν στους πίνακες ειδικής; Αν κάποιος φιλόλογος έχει μεταπτυχιακό και μόρια ΑΣΕΠ αλλά καθόλου προϋπηρεσία έχει ελπίδες για πρόσληψη;