0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μου φαίνεται πως δεν ξέρεις τι είναι παράλληλη, ή μάλλον το πως γίνεται η παράλληλη. Δυστυχώς τα δικαιώματα που έχεις στη τάξη είναι λιγότερα από όσα νομίζεις.
Θα συμφωνήσω απόλυτα σε όσα λέει η Λώρα και ο Phisikos. Φαίνεται οτι έχετε εμπειρια επαρκή και ικανή για να αξιολογήσετε το ανούσιο του εν λόγω προγράμματος. Οι άλλοι, ας μεινουν με τις ροματζάδες τους περί παιδαγωγικών θεωριών και σύγχρονων θεωριών μάθησης που ξεσηκώνουν παπαγαλίζοντας βιβλιογραφία.
Συγγνώμη φίλε θα μας δώσεις κι εμάς από αυτό που παίρνεις να μην βαριόμαστε; Καλό σας βράδυ, έχει παράλληλη αύριο.
Μα βρε Φοίβε, αυτό σού λεμε και δεν λες να το συγκρατήσεις παρά εστιάζεις, όπου εσύ κρίνεις. Προσωπικά, δεν ήταν μονο η βαρεμάρα (δεν προλαβα να βαρεθώ πολύ) αλλά τα μύρια προβλήματα του προγράμματος που με ώθησαν συνειδητά, μετά από 3 χρόνια συνεχή σε αυτό, να μην ξαναδηλώσω και που μόνο όσοι έχουν εργαστεί σε αυτό άνω της 2ετίας -διαδοχικά έτη-έχουν άποψη να εκφράσουν. Οι υπόλοιποι το παίζουν μαθητοκεντρικοί, χωρίς επαρκή εμπειρία. Εργοδότης μου θέλω να είναι το υπουργείο με απασχόληση σε ειδικά κ ένταξη και μόνο πια. Συνειδητή απόφαση μετά από συνολικά 7χρόνια εμπειρίας ολόπλευρης.
physikos εφόσον τη βρίσκεις βαρετή γιατί δεν προσπαθείς να αλλάξεις το κλίμα στη τάξη;; δεν καταλαβαίνω δηλαδή περιμένεις τα πάντα έτοιμα από τους άλλους και να σου δώσουν τη σούπερ γουάου δουλειά για να μην βαριέσαι;Δυστυχώς αυτό δεν υπάρχει. Το 'οτι βαριόμαστε κάτι εμείς οι ίδιοι το προκαλούμε ειδικά σε δουλειές. Η ρουτίνα και η βαρεμάρα ειναι το χαρακτηριστικό πως να το πω του δημοσίου υπαλλήλου, της ελλάδας γενικότερα.Ε κάνε λοιπόν τα πράγματα καλύτερα, κινητοποιείσου και αλλαξέ τα. Ακόμα και μια αλλαγή μέσα στη τάξη αν κάνεις μπορεί να είναι προς όφελος όλων και να μην βαριέσαι ούτε εσύ ούτε οι μαθητές σου. Είναι απορίας άξιο πάντως: πως γίνεται δυο 'άνθρωποι που ειναι σε ένα χώρο (μια τάξη) και κάνουν συνδιδασκαλία, να λέει ο ένας ότι το βαριέται και ότι δεν βαριέται όταν είναι μόνος του. Αυτό λέει πολλά. Έλλειψη συνεννόησης και φαντασίας.Κάντε πάρτι, ντυθείτε κλόουν, κάντε κανένα σεμινάριο γελωτοθεραπείας να μπει λίγο το γέλιο στη ζωή σας, ανεβάστε τα παιδιά, γίνετε παιδιά και εσείς, βρειτε τα με το συναδελφο σας (είστε υποχρεωμένοι να τα βρείτε, με λίγα λόγια ασκείστε τις δεξιότητες της επικοινωνίας), γίνετε πιο κοινωνικοί, εφαρμοστε βιωματικές μεθόδους μάθησης και άλλες παιδαγωγικές τεχνικές που ΜΑΛΛΟΝ Η
Έχεις εργαστεί σε παράλληλη στήριξη;Είναι συνδιδασκαλία;
Έτσι θα έπρεπε να είναι, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι...Με 5 έτη προϋπηρεσίας, αυτό μπορώ να το λέω μετά βεβαιότητάς...