*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθέσεις 2015  (Αναγνώστηκε 394531 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος freeasabird

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #882 στις: Ιούνιος 15, 2015, 12:30:08 πμ »
συναδελφοι δεν καταλαβαινω κατι: πως θα παρει καποιος μεταθεση σε λειτουργικο κενο; δεν το εχει καποιος αλλος που λειπει για χ λογους και θα ξαναγυρισει; η δεν ειναι ολα τα λειτουργικα κενα ετσι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:49:24 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #883 στις: Ιούνιος 15, 2015, 01:02:40 πμ »
Οι μεταθέσεις γίνονται σε οργανικά κενά που κανένας δεν ήξερε ποτέ πόσα έιναι ανά ειδκότητα και ανα διεύθυνση.
Αρα γεμίζουμε κενά.....οριζοντιως και καθέτως....ασε γιατί είναι και βράδυ και θα μου βγει και τίποτα σε 3Χ.....

Αποσυνδεδεμένος Amorgos05

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #884 στις: Ιούνιος 15, 2015, 09:43:31 πμ »
Anyname ΔΕΝ ειναι ετσι οπως τα λες σε καποιο σημειο. Ολοι ξερουμε να λεμε μονο αυτο που μας συμφερει. Οντως περσι μια ωρα Μαθηματικα κατευθυνσης εγινε φυσικη κατευθυνσης στη Β λυκειου (και κατα τη γνωμη μου ειναι λαθος! Μακαρι να ειχαμε μια ακομη ωρα οι φυσικοι στην Α λυκειου οπως παλια αντι για Β κατευθυνσης). Οσον αφορα το μαθημα των μαθηματικων στη Β λυκειου, μεχρι πριν δυο χρονια ειχατε 2 αλγεβρα,2 γεωμετρια και 3 μαθηματικα κατ. Ενω περσι εγινε 3 αλγεβρα, 2 γεωμετρια και 2 μαθηματικα κατευθυνσης. Αρα φανταζομαι καταλαβαινεις οτι σαν ΠΕ.03 ειστε ωφελημενοι μιας και τα τμηματα θετικοτεχνολογικης ειναι προφανως μικροτερα σε αριθμο απο τα γενικης παιδειας. Κατ΄αναλογια δεν ειναι ισοδυναμο οτι οι φυσικοι πηραν μια ωρα κατευθυνσης και εχασαν μια ωρα γενικης. Αυτο οδηγει σε ζημια και προφανως δεν ειναι μια ή αλλη για το λογο που ανεφερα παραπανω.
Τελος στο πρωτο μου μηνυμα για το τι ισχυει φετος συγκρινα τις αλλαγες που εγιναν αυτο το καλοκαιρι μονο. Και ναι σωστα φανταστηκες πως δεν ελαβα υποψιν μου καθολου τα επαλ. Οι μαθηματικοι γενικα δεν εχετε απωλειες. Να σαι σιγουρος. Οπως και ο κλαδος μου γενικα δεν εχει ιδιαιτερες απωλειες (λογω χημειοβιολογιων που εξισορροπουν τις φετινες απωλειες φυσικης). Τα οσα λεω τα λεω καλοπροαιρετα μιας και αν δεις τα οσα γραφω παντα η γνωμη μου ειναι υπερ των πολλων ωρων  σε μαθηματικα. Και θεωρω ξεκαθαρη τη σειρα ωρων στα θετικα μαθηματα ως εξης: μαθηματικα φυσικη χημεια πληροφορικη και βιολογια με βαση το ποσο δυσκολο ειναι καποιος μαθητης να καταλαβει το γνωστικο αντικειμενο σε συνδιασμο με το επιπεδο των ασκησεων που πρεπει καποιος να λυσει. Το τελευταιο που εγραψα δε σημαινει οτι ειναι και σωστο, απλα προσωπικη αποψη! Για να μη μου την πεσουν οι αλλες ειδικοτητες!
:o
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 06, 2016, 04:24:14 μμ από Amorgos05 »

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #885 στις: Ιούνιος 15, 2015, 11:00:12 πμ »
@Amorgos05 μπορεις να παραθέσεις το   ling με τα νέα ωρολόγια των Επαλ για τα μαθήματα γενικής παιδείας?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:49:24 »

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #887 στις: Ιούνιος 15, 2015, 01:39:25 μμ »
Γεια σας.
Έχω μετατεθεί από Ε.Ε.Ε.Ε.Κ σε ΚΕΔΔΥ (Δασκάλα ειδικής αγωγής).
Το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ανήκει στη Β/θμια(παραμονή έως 30/06/2015 στη θέση μου).
Πότε θα πρέπει να αναλάβω υπηρεσία στο ΚΕΔΔΥ και πού πρέπει να παρουσιαστώ;

Στην εγκύκλιο γράφει στο
3. Οι μετατιθέμενοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να παρουσιαστούν στη Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η περιοχή μετάθεσής τους από 22-06-2015 μέχρι 25-06-2015.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


3. Οι μετατιθέμενοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να παρουσιαστούν στη Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η περιοχή μετάθεσής τους από 22-06-2015 μέχρι 25-06-

Αποσυνδεδεμένος αιμιλιανός μονάη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #888 στις: Ιούνιος 15, 2015, 02:02:37 μμ »
Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους που περιμένουν μετάθεση , όπως εγώ. Δεν έχω καμία ενημέρωση για τα του ΠΥΣΔΕ, ούτε πολυκαταλαβαίνω τον τρόπο λειτουργίας τους ή το πως καθορίζουν κενά και πλεονάσματα κλπ κλπ Ένα μόνο έχω να καταθέσω : συνάδελφοι μην απογοητεύεστε. Εξηγούμαι : ανήκω στην ειδικότητα ΠΕ13 η οποία ήταν ο ιδεότυπος της "ακινησίας" , των μονοψήφιων αριθμών μετάθεσης , για να μη μιλήσω για αναθέσεις μαθημάτων ή αναπληρωτές ή οργανικές. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι το 2013 πήρε μετάθεση1 (ολογράφως :μία) συνάδελφος για να πάει από Δωδεκάνησα σε Λευκάδα. Χαρακηριστικά αναφέρω ότι το 2009 πήρε μετάθεση στη Β΄Πειραιά συνδέλφισσα με 9,36 μόρια και το 2013 με 70 και βάλε μόρια δεν έβλεπες την Αττική ούτε με το κυάλι. Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που εξοργίστηκαν με την Πιερία το 2012 , με τη Μεσσηνία το 2013 , όταν έβλεπα συναδέλφους μου άλλων ειδικοτήτων να φεύγουν από τη Δ Δωδεκανήσου με τα μισά μόρια από μένα.
  Ε, λοιπόν συνάδελφοι το 2014 , στις 22 Ιουλίου έγινε το "θαύμα" : πολλοί συνάδελφοί μου , μεταξύ αυτών κι ο υποφαινόμενος , επιτέλους ξεκολλήσαμε , πήραμε τις μεταθέσεις μας και είμαστε πλέον στον τόπο των ενδιαφερόντων μας. Το 2014 ήταν η χρονιά μας , κι αυτό χωρίς να συντρέχει κανένας εντελώς ιδιαίτερος λόγος. Ίσως μόνο ότι με το σχέδιο Αρβανιτόπουλου προβλέπονταν 6ωρο μάθημα στη Γ λυκείου για μας. Και πάλι όμως δεν ήταν αποκλειστική μας ανάθεση , ούτε ξέρω αν τα πυσδε το έλαβαν υπόψη και κατά πόσο.
   Το συμπέρασμά μου λοιπόν είναι : μην απογοητεύεστε. Και γω , όταν επί 4 συνεχόμενες αιτήσεις μετάθεσης εισέπραττα μια μούντζα από το σεβαστό υπουργείο , εκνευριζόμουν με όσους προσπαθούσαν να με ¨παρηγορήσουν".
Είχαν όμως δίκιο όταν μου έλεγαν ότι τα δεδομένα αλλάζουν από χρονιά σε χρονιά. Ξέρω ότι δε σας φώτισα ιδιαίτερα , ούτε μπορώ να το εξηγήσω απολύτως ορθολογικά (δεν έχω , ούτε μπορώ να έχω όλα τα δεδομένα μπροστά μου), επιμένω όμως σ¨αυτό : μην απογοητεύεστε!

Αποσυνδεδεμένος elean

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 212
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #889 στις: Ιούνιος 15, 2015, 02:11:20 μμ »
Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους που περιμένουν μετάθεση , όπως εγώ. Δεν έχω καμία ενημέρωση για τα του ΠΥΣΔΕ, ούτε πολυκαταλαβαίνω τον τρόπο λειτουργίας τους ή το πως καθορίζουν κενά και πλεονάσματα κλπ κλπ Ένα μόνο έχω να καταθέσω : συνάδελφοι μην απογοητεύεστε. Εξηγούμαι : ανήκω στην ειδικότητα ΠΕ13 η οποία ήταν ο ιδεότυπος της "ακινησίας" , των μονοψήφιων αριθμών μετάθεσης , για να μη μιλήσω για αναθέσεις μαθημάτων ή αναπληρωτές ή οργανικές. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι το 2013 πήρε μετάθεση1 (ολογράφως :μία) συνάδελφος για να πάει από Δωδεκάνησα σε Λευκάδα. Χαρακηριστικά αναφέρω ότι το 2009 πήρε μετάθεση στη Β΄Πειραιά συνδέλφισσα με 9,36 μόρια και το 2013 με 70 και βάλε μόρια δεν έβλεπες την Αττική ούτε με το κυάλι. Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που εξοργίστηκαν με την Πιερία το 2012 , με τη Μεσσηνία το 2013 , όταν έβλεπα συναδέλφους μου άλλων ειδικοτήτων να φεύγουν από τη Δ Δωδεκανήσου με τα μισά μόρια από μένα.
  Ε, λοιπόν συνάδελφοι το 2014 , στις 22 Ιουλίου έγινε το "θαύμα" : πολλοί συνάδελφοί μου , μεταξύ αυτών κι ο υποφαινόμενος , επιτέλους ξεκολλήσαμε , πήραμε τις μεταθέσεις μας και είμαστε πλέον στον τόπο των ενδιαφερόντων μας. Το 2014 ήταν η χρονιά μας , κι αυτό χωρίς να συντρέχει κανένας εντελώς ιδιαίτερος λόγος. Ίσως μόνο ότι με το σχέδιο Αρβανιτόπουλου προβλέπονταν 6ωρο μάθημα στη Γ λυκείου για μας. Και πάλι όμως δεν ήταν αποκλειστική μας ανάθεση , ούτε ξέρω αν τα πυσδε το έλαβαν υπόψη και κατά πόσο.
   Το συμπέρασμά μου λοιπόν είναι : μην απογοητεύεστε. Και γω , όταν επί 4 συνεχόμενες αιτήσεις μετάθεσης εισέπραττα μια μούντζα από το σεβαστό υπουργείο , εκνευριζόμουν με όσους προσπαθούσαν να με ¨παρηγορήσουν".
Είχαν όμως δίκιο όταν μου έλεγαν ότι τα δεδομένα αλλάζουν από χρονιά σε χρονιά. Ξέρω ότι δε σας φώτισα ιδιαίτερα , ούτε μπορώ να το εξηγήσω απολύτως ορθολογικά (δεν έχω , ούτε μπορώ να έχω όλα τα δεδομένα μπροστά μου), επιμένω όμως σ¨αυτό : μην απογοητεύεστε!

Να είσαι καλά συνάδερφε για το ελπιδοφόρο μήνυμά σου. Χρειάζεται με τόση αγωνία μέχρι την Τετάρτη!!!

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #890 στις: Ιούνιος 15, 2015, 03:48:46 μμ »
Μα συγγνώμη,...πως δεν εχουν απωλειες οι Μαθηματικοι...??
Οι ωρες στην Γ ΕΠΑΛ απο φετος απο 5+2,πεφτουν στις 3...!!...αν λογαριαστει αυτό σε Πανελλαδική κλίμακα,μπορουμε να πουμε πως δεν υπάρχουν απώλειες...??
Σε οσα ειχα γραψει ειχα πει πως αναφερομαι στα γυμνασια και γελ. Επειδη τα επαλ ειναι πολυ λιγοτερα των γελ και εχουν τομεις κλπ δεν εχω μελετησει καθολου αυτο το κομματι , οποτε οσα ειπα ηταν για τα γελ. Σιγουρα αν ισχυει αυτο που γραφεις ειναι καποια ζημια.

Αποσυνδεδεμένος anyname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Η ελπίδα πνέει τα λοίσθια (κι εμείς τα μένεα).
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #891 στις: Ιούνιος 15, 2015, 05:06:07 μμ »
Anyname ΔΕΝ ειναι ετσι οπως τα λες σε καποιο σημειο. Ολοι ξερουμε να λεμε μονο αυτο που μας συμφερει........
Συνάδελφε ελπίζω να μην τσουβαλιάζεις και μένα στο 'όλους' (προσχηματικός πληθυντικός;) *,
Παρενέβην μόνο επί της ουσίας, και όχι επί προσωπικού.
Λάθη όλοι κάνουμε. Ουδεμία σκοπιμότητα είχα. Αλήθεια, ξέρεις ότι είμαι Μαθηματικός; Από πού; Δεν το έχω γράψει στο προφίλ μου! (Καλά, δεν το κρύβω, θα διαβάζεις, φαίνεται και παλαιότερες αναρτήσεις μου, και πολύ καλά κάνεις.  Εγώ πάλι δεν ήξερα πως είσαι Φυσικός για να σού χρεώσω σκοπιμότητα, και πάλι δεν θα σού χρέωνα.)
*
........Στους ΠΕ.03 δε χαθηκαν ωρες , λιγο παραπανω δευτερη αναθεση θα παιξει. Στους ΠΕ.04 φυγαν καποιες ωρες απο Φυσικη και εγιναν Βιολογια (εσωτερικη μετακινηση) , στο συνολο ελαφρως μειωμενες οι συνολικες ωρες ΠΕ.04 , αρα και κει τα ιδια.....
Επί της ουσίας: έχεις δίκιο ότι στα Γενικά (Ημερήσια) Λύκεια (για ΕΠΑΛ μίλησε άλλος συνάδελφος, ενώ στα Εσπερινά -άλλο ανέκδοτο κι αυτό- η ώρα των Μαθ.Κατ.Γ΄ δεν έγινε Άλγεβρα, απλώς χάθηκε, και φαίνεται γι αυτό μπερδεύτηκα) στα Μαθηματικά δεν χάθηκαν ώρες, και επίσης έχω δίκιο ότι στη Φυσική κερδήθηκε μια ώρα, στη Β΄Λυκείου.
Οπότε είμαστε ισόπαλοι (ως προς το ποιος είχε δίκιο ;D), και μόνο όφελος είχε αυτός ο διάλογος. 
Ήταν καλή η προσπάθειά σου να κάνεις μια προεκτίμηση. Αλλά πρέπει να υπολογίσουμε και τα ΕΠΑΛ για να προσεγγίσουμε καλύτερα το ζητούμενο.
Καλή μετάθεση, σού εύχομαι.

Υ.Γ. 1:
Η απώλεια του 1/3 των διδακτικών ωρών από τα Μαθ. Κατ. μού κόστισε πολλές χαμένες ώρες ύπνου, για να μπορώ να προετοιμάσω όσο καλύτερα γίνεται το μάθημα ώστε να ρημαδοβγει η ρημαδοΰλη, γιατί ό,τι δεν ρημαδοβγει στη Β΄θα πρέπει να ρημαδοβγεί στη Γ΄, και θεωρώ ότι ήταν εντελώς άστοχη, ανεξάρτητα από το αν πήγε σε άλλο μάθημα και ποιο είναι αυτό. Μην με παρεξηγείς, λοιπόν.
Υ.Γ. 2:
Ουδείς έχει δικαίωμα να 'στην πέσει'. Γι αυτό, δεν κάνουμε στούς άλλους ό,τι δεν θέλουμε να μάς κάνουν κι εκείνοι. 
Ένας (ες αεί;) 'εθελοντής'  εκπαιδευτικός.

Αποσυνδεδεμένος napi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #892 στις: Ιούνιος 15, 2015, 05:24:23 μμ »
Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους που περιμένουν μετάθεση , όπως εγώ. Δεν έχω καμία ενημέρωση για τα του ΠΥΣΔΕ, ούτε πολυκαταλαβαίνω τον τρόπο λειτουργίας τους ή το πως καθορίζουν κενά και πλεονάσματα κλπ κλπ Ένα μόνο έχω να καταθέσω : συνάδελφοι μην απογοητεύεστε. Εξηγούμαι : ανήκω στην ειδικότητα ΠΕ13 η οποία ήταν ο ιδεότυπος της "ακινησίας" , των μονοψήφιων αριθμών μετάθεσης , για να μη μιλήσω για αναθέσεις μαθημάτων ή αναπληρωτές ή οργανικές. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι το 2013 πήρε μετάθεση1 (ολογράφως :μία) συνάδελφος για να πάει από Δωδεκάνησα σε Λευκάδα. Χαρακηριστικά αναφέρω ότι το 2009 πήρε μετάθεση στη Β΄Πειραιά συνδέλφισσα με 9,36 μόρια και το 2013 με 70 και βάλε μόρια δεν έβλεπες την Αττική ούτε με το κυάλι. Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που εξοργίστηκαν με την Πιερία το 2012 , με τη Μεσσηνία το 2013 , όταν έβλεπα συναδέλφους μου άλλων ειδικοτήτων να φεύγουν από τη Δ Δωδεκανήσου με τα μισά μόρια από μένα.
  Ε, λοιπόν συνάδελφοι το 2014 , στις 22 Ιουλίου έγινε το "θαύμα" : πολλοί συνάδελφοί μου , μεταξύ αυτών κι ο υποφαινόμενος , επιτέλους ξεκολλήσαμε , πήραμε τις μεταθέσεις μας και είμαστε πλέον στον τόπο των ενδιαφερόντων μας. Το 2014 ήταν η χρονιά μας , κι αυτό χωρίς να συντρέχει κανένας εντελώς ιδιαίτερος λόγος. Ίσως μόνο ότι με το σχέδιο Αρβανιτόπουλου προβλέπονταν 6ωρο μάθημα στη Γ λυκείου για μας. Και πάλι όμως δεν ήταν αποκλειστική μας ανάθεση , ούτε ξέρω αν τα πυσδε το έλαβαν υπόψη και κατά πόσο.
   Το συμπέρασμά μου λοιπόν είναι : μην απογοητεύεστε. Και γω , όταν επί 4 συνεχόμενες αιτήσεις μετάθεσης εισέπραττα μια μούντζα από το σεβαστό υπουργείο , εκνευριζόμουν με όσους προσπαθούσαν να με ¨παρηγορήσουν".
Είχαν όμως δίκιο όταν μου έλεγαν ότι τα δεδομένα αλλάζουν από χρονιά σε χρονιά. Ξέρω ότι δε σας φώτισα ιδιαίτερα , ούτε μπορώ να το εξηγήσω απολύτως ορθολογικά (δεν έχω , ούτε μπορώ να έχω όλα τα δεδομένα μπροστά μου), επιμένω όμως σ¨αυτό : μην απογοητεύεστε!
Ευχαριστούμε!Η ελπιδα πεθαινει τελευταια!!!

Αποσυνδεδεμένος anyname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Η ελπίδα πνέει τα λοίσθια (κι εμείς τα μένεα).
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #893 στις: Ιούνιος 15, 2015, 05:31:21 μμ »
......................Τα οσα λεω τα λεω καλοπροαιρετα μιας και αν δεις τα οσα γραφω παντα η γνωμη μου ειναι υπερ των πολλων ωρων  σε μαθηματικα. Και θεωρω ξεκαθαρη τη σειρα ωρων στα θετικα μαθηματα ως εξης: μαθηματικα φυσικη χημεια πληροφορικη και βιολογια με βαση το ποσο δυσκολο ειναι καποιος μαθητης να καταλαβει το γνωστικο αντικειμενο σε συνδιασμο με το επιπεδο των ασκησεων που πρεπει καποιος να λυσει. Το τελευταιο που εγραψα δε σημαινει οτι ειναι και σωστο, απλα προσωπικη αποψη! Για να μη μου την πεσουν οι αλλες ειδικοτητες!
Δεν θα στην πέσω σε αυτό το τοπικ γιατι είναι άσχετο. Αλλά είναι καλό που εκφράζεσαι για να βλέπουν και οι υπόλοιποι τι αντιμετωπίζουμε.
Ευτυχώς όμως με την προσωπική σου άποψη, διαφωνεί εδώ και δεκαετίες ολόκληρος ο πλανήτης (μα καλά δεν βλέπεις τι γίνεται στα σχολεία σε όλο το κόσμο? Περίμενε και θα τα δεις) αλλά πλέον και η Ελλάδα. Ευχομαι να μην ξαναγυρίσουμε στις ίδιες προκαταλήψεις.
Συνάδελφε gvasilis, ο Touristakos, έκανε μια ιεράρχηση, οπως λέει κι ο ίδιος: "με βαση το ποσο δυσκολο ειναι καποιος μαθητης να καταλαβει το γνωστικο αντικειμενο σε συνδιασμο με το επιπεδο των ασκησεων που πρεπει καποιος να λυσει".
Με τί ακριβώς διαφωνείς; (Εσύ, τον υπόλοιπο πλανήτη θα τον ρωτήσω αργότερα.):
1. ως προς την ιεράρχηση των μαθημάτων που ανέφερε με αυτό το κριτήριο; ή
2. ως προς το ότι ο αριθμός των ωρών/μάθημα θα πρέπει να είναι ανάλογος της δυσκολίας του;
Να βάλω και 2 ακόμα κριτήρια; Το πόσο γενικό(θεμελιώδες/ενυπάρχει στα άλλα) σε επίπεδο δομής είναι ένα μάθημα, και το πόσο ασκεί αυτό το μάθημα στην αναλυτική/λογική/συλλογιστική σκέψη;
Θα με ενδιέφερε η άποψή σου (Θεωρώ τη Βιολογία εκ των Θεμελιωδών Επιστημών-προσωπική ( ; ) άποψη-) καθώς και η αντιπρότασή σου, σε ό,τι διαφωνείς με τον Touristakos.

Y.Γ.:
1.Μην ξεχνάμε ότι δεν είμαστε μόνο ΠΕij (i=0,1,2,   j=1,...,ν, όπου ν -φυσικός- αριθμός που δεν γνωρίζω επί της παρούσης), είμαστε και επιστήμονες.
2.Αν είμαστε εκτός θέματος, παρακαλώ τον Συντονιστή να μάς επαναφέρει και τους τρεις, στην τάξη.
(Και θεωρώ πως θα άξιζε τον κόπο να ανοίξουμε ένα σχετικό Θέμα.)

Ευχαριστώ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2015, 05:34:05 μμ από anyname »
Ένας (ες αεί;) 'εθελοντής'  εκπαιδευτικός.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #894 στις: Ιούνιος 15, 2015, 06:34:39 μμ »
Για τα πρώτα δεν νομίζω. Τώρα για τους Δ/ντες παλιότερα το έκαναν, μάλλον όχι πλέον

Και τώρα το κάνουν, αλλιώς η στήλη Εκτίμηση ΠΥΣΔΕ θα ήταν ακριβώς ίδια με την στήλη Εκτίμηση (εγκυκλίου). Ορισμένα, δε, ΠΥΣΔΕ χρησιμοποιούν ακόμα παλιό Excel για Πίνακα Γ που περιέχει τις στήλες 4α (ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΩΡΩΝ ΛΟΓΩ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ) και 4β (ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΩΡΩΝ ΛΟΓΩ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ) τις οποίες απλά κάνουν ... hide για να φτιάξουν το pdf που ανεβάζουν στις ιστοσελίδες τους.

Για να καταλάβεις πόσο κουκουρούκου είναι η διαδικασία, λέει σε αυτό το σημείο η σχετική εγκύκλιος:
"Στη στήλη 8 του πίνακα Γ΄ (ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ) θα καταχωρισθεί η εκτίμηση του οικείου ΠΥΣΔΕ για ελλείμματα ή πλεονάσματα η οποία θα πρέπει να γίνει λαμβάνοντας υπόψη τα αναλυτικά στοιχεία των πινάκων Α΄, Β΄ και Γ’."

Μα αυτά έχουν ήδη ληφθεί υπόψη για να βγει η Εκτίμηση βάσει της εγκυκλίου...

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2015
« Απάντηση #895 στις: Ιούνιος 15, 2015, 06:45:14 μμ »
Συνάδελφε ελπίζω να μην τσουβαλιάζεις και μένα στο 'όλους' (προσχηματικός πληθυντικός;) *,
Παρενέβην μόνο επί της ουσίας, και όχι επί προσωπικού.
Λάθη όλοι κάνουμε. Ουδεμία σκοπιμότητα είχα. Αλήθεια, ξέρεις ότι είμαι Μαθηματικός; Από πού; Δεν το έχω γράψει στο προφίλ μου! (Καλά, δεν το κρύβω, θα διαβάζεις, φαίνεται και παλαιότερες αναρτήσεις μου, και πολύ καλά κάνεις.  Εγώ πάλι δεν ήξερα πως είσαι Φυσικός για να σού χρεώσω σκοπιμότητα, και πάλι δεν θα σού χρέωνα.)
*Επί της ουσίας: έχεις δίκιο ότι στα Γενικά (Ημερήσια) Λύκεια (για ΕΠΑΛ μίλησε άλλος συνάδελφος, ενώ στα Εσπερινά -άλλο ανέκδοτο κι αυτό- η ώρα των Μαθ.Κατ.Γ΄ δεν έγινε Άλγεβρα, απλώς χάθηκε, και φαίνεται γι αυτό μπερδεύτηκα) στα Μαθηματικά δεν χάθηκαν ώρες, και επίσης έχω δίκιο ότι στη Φυσική κερδήθηκε μια ώρα, στη Β΄Λυκείου.
Οπότε είμαστε ισόπαλοι (ως προς το ποιος είχε δίκιο ;D), και μόνο όφελος είχε αυτός ο διάλογος. 
Ήταν καλή η προσπάθειά σου να κάνεις μια προεκτίμηση. Αλλά πρέπει να υπολογίσουμε και τα ΕΠΑΛ για να προσεγγίσουμε καλύτερα το ζητούμενο.
Καλή μετάθεση, σού εύχομαι.

Υ.Γ. 1:
Η απώλεια του 1/3 των διδακτικών ωρών από τα Μαθ. Κατ. μού κόστισε πολλές χαμένες ώρες ύπνου, για να μπορώ να προετοιμάσω όσο καλύτερα γίνεται το μάθημα ώστε να ρημαδοβγει η ρημαδοΰλη, γιατί ό,τι δεν ρημαδοβγει στη Β΄θα πρέπει να ρημαδοβγεί στη Γ΄, και θεωρώ ότι ήταν εντελώς άστοχη, ανεξάρτητα από το αν πήγε σε άλλο μάθημα και ποιο είναι αυτό. Μην με παρεξηγείς, λοιπόν.
Υ.Γ. 2:
Ουδείς έχει δικαίωμα να 'στην πέσει'. Γι αυτό, δεν κάνουμε στούς άλλους ό,τι δεν θέλουμε να μάς κάνουν κι εκείνοι.
Δεν ειμαι καν διορισμενος!! Οποτε μεταθεση δεν περιμενω! Οντως οπως το δα μου φανηκε και μενα ασκημο σαν εκφραση το ολοι  βλεπουμε μονο αυτο που μας συμφερει! Οποτε σορυ αν ακουστηκε η εκφραση ασκημα. Δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου. Οντως οπως και να χει απο διαλογο συνηθως βγαινουν καλα πραγματα και αναδεικνυεται μια οπτικη που καποιος μπορει να μην εχει παρατηρησει, οπως εγω δεν ειχα στο μυαλο μου για τετοιες απωλειες στα επαλ. Δεν ηξερα οτι εισαι μαθηματικος αλλα συνηθως οταν καποιος νιωθει οτι μια ειδικοτητα ειναι ρηγμενη αδικημενη κλπ συνηθως ειναι αυτης της ειδικοτητας! Επισης ολοι θεωρουν την ειδικοτητα τους την πιο σπουδαια και τις αλλες δευτερες εως τελευταιες...  Και για να σου πω κατι που ειχα δει, σχετικο με μεταθεσεις (να μαστε και εντος θεματος) ειναι οτι σε δυο πυσδε που ειχα δει στοιχεια ωρων περσι και φετος στα μαθηματικα οι ωρες ειναι σχεδον ιδιες των μαθηματικων. Πυσδε ηπειρωτικης Ελλαδας ειναι. Οποτε απλα το λεω για παρηγορια - ελπιδα! Οποτε καλη τυχη σε εσενα για τη μεταθεση το συντομοτερο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.