0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρώτα από όλα προσπαθούμε να μαντέψουμε τι είπε ο "ποιητής", δηλαδή ο υπουργός. Μην ξεχνάτε όμως ότι οι πολιτικοί συνειδητά χρησιμοποιούν αμφίσημες προτάσεις, για να μπορούν στο μέλλον να τις αξιοποιήσουν όπως θέλουν.Προσπαθώ να το μαζέψω όσο γίνεται στο τι σημαίνει κατάργηση ειδικοτήτων:1. Αυτό που όλοι φοβόμαστε 2,3, 5, ειδικότητες να καταργηθούν και οι συνάδελφοι να βγούμε ή βγούνε σε διαθεσιμότητα κλπ.2. Να έχουμε μία από την αρχή δημιουργία ευρύτερων ειδικοτήτων κυρίως στις τεχνικές ειδικότητες, αλλά και όχι μόνο. Πχ το ΠΕ 12, το ΠΕ 17 και το ΠΕ 18 έχουν πολλές ειδικότητες, οι οποίες μπορεί κατά κάποιο τρόπο να ενοποιηθούν. πχ (λέω στην τύχη, γιατί δεν ξέρω τις αναθέσεις) μπορεί σε ένα νομό να υπάρχουν συνάδελφοι ΤΕΙ λογιστικής ή διοίκησης επιχειρήσεων και αν υπάρχει ανάγκη διδασκαλίας της ΑΟΘ να μην έχουν δικαίωμα και να απαιτείται κάποιος ΠΕ 09. Αυτό λοιπόν μπορεί να καταργηθεί και όλοι οι απόφοιτοι οικονομικών σχολών, σχολών λογιστικής, διοίκησης επιχειρήσεων κλπ να είναι κάτω από την ταμπέλα του ΠΕ 093. Το ίδιο σενάριο με το σενάριο δύο, αλλά σε πιο ευρεία κλίμακα και να περιλαμβάνει και ειδικότητες γενικής παιδείας. Σε αυτή την περίπτωση πιστεύω ότι το σενάριο θα αφορά κυρίως το Γυμνάσιο, όπως συμβαίνει και σε κάποιες χώρες του εξωτερικού και θα δούμε πχ νέες ειδικότητες του στυλ ΠΕ 04 Φυσικών επιστημών (που θα περιλαμβάνει τους πάντες) , ΠΕ 02 Γλωσσικών και ΦΙλοσοφικών επιστημών και θα περιλαμβάνει τους πάντες, δηλαδή και ξενόγλωσσους με διαφορές όμως στις αναθέσεις ανάλογα με το βασικό πτυχίο, αλλα ιστορίες κλπ θα είναι κοινές αναθέσεις. Επίσης ΠΕ Τεχνολογικών Επιστημώνμε συγχώνευση Τεχολόγων-Πληροφορικών κ.ο.κΗ αλήθεια είναι πως αν ήταν οποιοσδήποτε άλλος θα απέκλεια το σενάριο 1, γιατί όπως είπατε σωστά κανένας πολιτικός δεν θα το προανήγγειλε. Κανένας εκτός από το Λοβέρδο, ο οποίος το παιχνίδι του πολιτικαντισμού το παίζει πολύ έξυπνα και επιθετικά. Προπαγανδίζει όσο πιο δυνατά μπορεί τις ελλείψεις σε δασκάλους, φιλόλογους κλπ και την άμεση ανάγκη μαζικών διορισμών και πόσο πολύ αγωνίζεται γι' αυτό κερδίζοντας τη συμπάθεια τους. Κερδίζει συμπάθειες σε έναν χώρο που εξ' αρχής δεν είχε ιδιαίτερη πρόσβαση. Από την άλλη βγάζει παραέξω το πρόβλημα του πλήθους των ειδικοτήτων και των αναθέσεων κλπ. Και ΑΝ πχ σε ένα διαβολικό σενάριο πει η Τρόικα "Μπορείτε να κάνετε 10.000 διορισμούς εκπαιδευτικών εκεί που θέλετε αν κάνετε 5.000 ή ισάριθμες απολύσεις" Θα βγει ο Λοβέρδος και θα πει ή δεν έχω άλλη επιλογή ή θα κλείσω τα σχολεία ή θα το κάνω. Καλύτερα να μείνει χωρίς μουσικό, πληροφορικό ή όποιος καημένος την πληρώσει και απολυθεί, το σχολείο παρά χωρίς δάσκαλο και φιλόλογο. Έτσι κι αλλιώς από τους εκπαιδευτικούς δεν παίρνουν και πολλές ψήφους, θα έχει κερδίσει και έναν πυρήνα 10.000 που θα τον δουν ως σωτήρα.Όλα τα παραπάνω είναι εικασίες προφανώς, αλλά προσπαθώ να σκεφτώ κάτω από ποιες προϋποθέσεις μπορεί να ισχύσει το σενάριο 1.
Μην μας διαφεύγει η ενοποίηση ΠΕ & ΔΕ. Με αυτό το σενάριο διευκολύνονται πολλά κατά τη γνώμη μου.Έτσι όπως ξεκίνησε πέρυσι με τις υποχρεωτικές, κατά κει το βλέπω να πηγαίνει σιγά-σιγά...
Αυτό το σενάριο παίζει αλλά κάπως διαφορετικά από αυτά που "ακούω". Ενοποίηση πρωτοβάθμιας και Γυμνασίου κάτω από τον τίτλο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και τα λύκεια (γενικά και τεχνικά χώρια. Μάλιστα στα λύκεια ίσως παίξει και περισσότερο η ιδιωτικοποίηση μέσω κουπονιών κλπ, αφού δεν ανήκουν στην υποχρεωτική εκπαίδευση