0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θεωρείς ότι είναι εφικτό να γίνει άμεσα κάτι τέτοιο; Σίγουρα όμως δρομολογούνται σημαντικές εξελίξεις στην υποχρεωτική εκπαίδευση και στην μη υποχρεωτική τυπική ή μη εκπαίδευση, συμφωνώ απόλυτα με αυτό:με στόχο τον περιβόητο "εξορθολογισμό διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού"
Με τον Λοβερδο υπουργό! πιστεύω πως μέχρι να γίνει ασεπ αρχές του... 2015 αν περάσει στην πρωτοβάθμια το γυμνάσιο θα διευκόλυνε τις προσλήψεις αναπληρωτών έστω και με τις αναθέσεις που ισχύουν σήμερα, αρκεί να έχουμε όλοι 24 ώρες και να κάνουμε όλα τα μαθήματα όχι όμως με β ανάθεση. Ο δάσκαλος γιατί να μην μπορεί να κάνει μαθηματικά γυμνασίου…? ο Λοβερδος το είπε ξεκάθαρα θα καταργηθούν μαθήματα και ειδικότητες, για να γλιτώσουν χρήματα θα πρέπει να κλείσουν γραφεία για να εξοικονομήσουν χρήματα και προσωπικό ή κάθε περιοχή μπορεί να έχει μόνο ένα γραφείο εκπαίδευσης για όλο το προσωπικό, έτσι θα μπορεί ο καθηγητής πληροφορικής να κάνει ταυτόχρονα μάθημα στο δημοτικό και γυμνάσιο! Δεν έγραψα για μαθηματικούς επειδή ακόμη είναι ένα φανταστικό σενάριο αλλά σε ορισμένες ειδικότητες θα βοηθούσε στην εξοικονόμηση προσωπικού.
Τι β αναθέσεις μπορεί να κάνει ένας φιλόλογος πχ στο δημοτικό; Άλλωστε και για τη γλώσσα του δημοτικού πότε δε διδαχθήκαμε πως πρέπει να γίνεται στο πανεπιστήμιο, αυτά είναι δουλειά των δασκάλων. Άντε να μπορούμε να διδάξουμε ιστορία αλλά πόσοι απο μας θέλουμε ρε παιδιά να διδάξουμε στο δημοτικό;
Αν είναι να κάνουν όλοι όλα, τότε θα πρέπει να καταργηθούν και οι καθηγητικές σχολές -Φυσικό, Χημικό, Μαθηματικό, Πήραμε μια λέξη ('ενοποίηση'). Προφανώς η λέξη 'ενοποίηση' αφορά κυρίως στο διοικητικό και γραφειοκρατικό μέρος της λειτουργίας του συστήματος (άλλωστε ο υπουργός μίλησε για μείωση εξόδων -μέσω περιορισμού των χρημάτων που δίνονται για ενοίκια- καλύτερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού κτλ) αλλά και στο εκπαιδευτικό, όπου υπάρχει η δυνατότητα, π.χ. ειδικότητες κοινές και στις δύο βαθμίδες.
Δεν μπορει να το πιστευεις αυτό που λες...Είναι δυνατον ο φιλόλογος και ο μαθηματικος να μην μπορουν να διδαξουν γλωσσα και μαθηματικα στο δημοτικο;;;;Εδώ μπορουν οι ξενογλωσσοι και απ τα δυο. Απλα η ΔΟΕ δεν θα το δεχθεί ποτε και το πολιτικο κοστος είναι τεραστιο
Το θέμα είναι κατα πόσο γνωρίζουμε το σωστό τρόπο να διδάξουμε ένα μαθητή της α δημοτικού κι όχι αν ξέρουμε την αλφαβήτα, την κλίση των ουσιαστικών και τους χρονους των ρημάτων...
Γιατι υποτιμάτε τον εαυτο σας,δεν καταλαβαινω.Κι εμεις στη δευτεροβαθμια-ως ξενογλωσσοι-ημασταν και τωρα ειμαστε στην πρωτοβαθμια με επιτυχια.Μια χαρα θα τα καταφέρνατε.Εκπαιδευτικοι δεν ειστε;Εκτος κι αν θεωρείτε εαυτους απλα μηχανες που σας πατανε τα κουμπια και βγαζετε την κλιση των ουσιαστικών σαν μπυρες
Γι' αυτό η πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι 4τάξια (στα πλαίσια ενός ενιαίου 11 ή 12τάξιου υποχρεωτικού σχολείου). Η ύλη ορισμένων μαθημάτων (π.χ. μαθηματικά) είναι "ξεχυλωμένη" στο δημοτικό, με αποτέλεσμα ουσιαστικές γνώσεις να διδάσκονται καθυστερημένα στο γυμνάσιο, που έχει ως συνέπεια μια λανθασμένη διάρθρωση της ύλης σε όλο το σχολείο. Όσο για τη φυσική και τη χημεία, θα έπρεπε να διδάσκονται από 5η ή 6η τάξη (του σημερινού δημοτικού, ή του μελλοντικού ενιαίου σχολείου) ουσιαστικά, και όχι να φτάνουμε β' γυμνασίου για να διδάσκονται τα στοιχειώδη που έπρεπε ήδη να γνωρίζουν.Όλα αυτά με την προϋπόθεση μιας πιο ορθής διάρθρωσης της ύλης και των προγραμμάτων σπουδών.