0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στόχος του υπουργού Παιδείας είναι η αλλαγή των δεδομένων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και γι αυτό θα ξεκινήσει διάλογος στις 20 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο κ. Λοβέρδος στην ΝΕΡΙΤ. Ο υπουργός Παιδείας έδωσε και ένα στίγμα των αλλαγών που θα συζητήσει με τα αρμόδια συμβούλια καθώς δήλωσε ότι “ο στόχος είναι αυτός, από την υπέρ πληροφόρηση που δεν αφήνει τίποτα στο τέλος, από τα πολλά μαθήματα που κάνουνε για να βρίσκουν δουλειά πολλές συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ειδικότητες , που δεν θα τη χάσουν τη δουλειά τους σε καμία περίπτωση , αλλά θα πρέπει να κάνουν και κάτι γενικότερο από αυτό που έχουν ειδικευτεί σε ένα σχολείο με λιγότερα μαθήματα από πλευράς ειδικοτήτων και περισσότερη παιδεία”. Η όλη συζήτηση θα ξεκινήσει, όπως προειπώθηκε το Σεπτέμβριο ενώ ο κ. Λοβέρδος δήλωσε ότι σκοπεύουν να καταλήξουν το Φεβρουάριο. Καλόγηρος Βασίλειος news.grΔιαβάστε περισσότερα: Λιγότερα μαθήματα ειδικοτήτων στα σχολεία και περισσότερη παιδεία | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Υπουργού στο ΒΗΜΑ FM όπου και τόνισε για τις ειδικότητες τα ακόλουθα: “Τα κενά θα είναι 1.000 και τα υπολογίζουμε σε ένα ποσοστό 0,7% του συνολικού μας εκπαιδευτικού προσωπικού. Με έναν υπολογισμό όμως αρκετά αυστηρό, γιατί έχουμε τις εκτιμήσεις που κάνουν οι συνδικαλιστικές ομοσπονδίες, που είναι σωστές, που εκτιμούν τα κενά ως περισσότερα, αλλά συνεκτιμούν τις ανάγκες λ.χ. στο ολοήμερο σχολείο να είναι και ο καθηγητής της Πληροφορικής και της αγγλικής φιλολογίας. Να είναι δηλαδή όλες οι ειδικότητες παρούσες. Έτσι πρέπει κατά το νόμο, αλλά δεν έχουμε τη δυνατότητα αυτή. Κάνουμε μια δυνατότητα λειτουργίας και αυτό θεωρούμε ότι είναι μια συνεπής και ρεαλιστική κουβέντα σε καιρό κρίσης. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο”.Διαβάστε περισσότερα: Πρόβλημα με τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων στα Δημοτικά | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
"ο στόχος είναι αυτός, από την υπέρ πληροφόρηση που δεν αφήνει τίποτα στο τέλος, από τα πολλά μαθήματα που κάνουνε για να βρίσκουν δουλειά πολλές συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ειδικότητες , που δεν θα τη χάσουν τη δουλειά τους σε καμία περίπτωση , αλλά θα πρέπει να κάνουν και κάτι γενικότερο από αυτό που έχουν ειδικευτεί σε ένα σχολείο με λιγότερα μαθήματα από πλευράς ειδικοτήτων και περισσότερη παιδεία"εγω καταλαβαινω ότι θα μειωσει ωρες στις ειδικοτητες, στο μαθημα τους, και θα γεμιζουμε το ωραριο με αναθεσεις..και ετσι θα καλύπτονται και τα κενα από ελλειψεις δασκαλων..δε θα χρειαζονται τοσοι πολλοι δάσκαλοι να αναπληρωθουν δεδομενες τις αρθροες συνταξιοδοτήσεις..