0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αλήθεια , εξακολουθούν να λειτουργούν τμήματα που προετοιμάζουν κόσμο για έναν ΑΣΕΠ που υπήρχε μόνο στα λόγια ενός φαφλατα πολιτικού που σύντομα θα είναι μια θλιβερή αναμνηση ? Και κυρίως, υπάρχουν άτομα που εξακολουθούν να τα σκάνε στα φροντιστήρια ? Ήμαρτον , που λέει και μία ψυχή.
Κατα την άποψή μου, σημασία έχει ο τρόπος που ο ίδιος ο υποψήφιος φιλτράρει, επεξεργάζεται και δουλεύει πάνω στο υλικό με το οποίο προετοιμάζεται, από όπου και αυτό αν προέρχεται. Σίγουρα έχουν διοριστεί και υποψήφιοι οι οποίοι παρακολούθησαν μαθήματα σε φροντιστήριο και υποψήφιοι που προετοιμάστηκαν μόνοι τους. Το βέβαιο είναι ότι αυτοί που κρίθηκαν διοριστέοι κάτι έκαναν πιο αποτελεσματικά από τους υπόλοιπους. Προσωπικά, έδωσα δύο φορές ΑΣΕΠ, την πρώτη έγραψα καλά αλλά ήμουν καμιά εκατοστή θέσεις κάτω απτον τελευταίο διοριστέο και τη δεύτερη ήμουν στους διοριστέους. Τη διαφορά σε εμένα την έκανε η ειδική διδακτική στην οποία την πρώτη φορά με δικό μου διάβασμα είχα γράψει συμπαθητικά, τη δεύτερη φορά έχοντας παρακολουθήσει κάποιες ώρες σε φροντιστήριο έγραψα σχεδόν άριστα. Βέβαια, τη δεύτερη φορά είχα κάνει γενικότερα πιο εντατική και συστηματική προσπάθεια. Κακά τα ψέματα, στον ΑΣΕΠ για να κριθείς διοριστέος πρέπει να γράψεις αρκετά υψηλή βαθμολογία, άρα να ξεχωρίσεις ανάμεσα σε άτομα που έχουν ως πτυχιούχοι ένα αρκετά καλό υπόβαθρο. Επομένως, χωρίς καλό διάβασμα και αρκετό ψάξιμο δύσκολα θα πετύχεις. Κανένας τρόπος προετοιμασίας δεν είναι πανάκεια, πρέπει να βρεις τι σου ταιριάζει, που έχεις τις περισσότερες ελλείψεις και να επιλέξεις πώς θα προετοιμαστείς.Επειδή κι εγώ ΠΕ06 είμαι σου παραθέτω την προσωπική μου άποψη για την κάθε ενότητα.Παιδαγωγικά: Είναι καθαρά θέμα διαβάσματος και ψαξίματος σωστής βιβλιογραφίας (ο Ματσαγγούρας είναι must). Αν κάνεις μια καλή έρευνα και σύνθεση βιβλιογραφίας, καθώς και ερωτήσεις από παλιότερα θέματα, τα παιδαγωγικά δεν απαιτούν κάτι άλλο. Είναι θεωρητική ενότητα και απαιτεί απλά καλό διάβασμα από σωστές πηγές.Γνωστικό: Δυστυχώς στο δικό μας κλάδο το γνωστικό είναι ασαφές, καθώς μπορεί να είναι τα πάντα σχετικά με τη γλώσσα, την κουλτούρα και τον πολιτισμό της γλώσσας. Πρακτικά, η μόνη προετοιμασία που μπορείς να κάνεις στο γνωστικό είναι να γράφεις essays από παλιότερα θέματα αλλά και topics επιπέδου Γ2 (αν και κατά τη γνώμη μου τα θέματα του ασεπ είναι πολύ πιο σύνθετα), προσπαθώντας όσο μπορείς να βελτιώσεις το επίπεδο του γραπτού σου λόγου στη δομή και την έκφραση γιατί έχεις να συναγωνιστείς καθηγητές. Επίσης, ανάγνωση κειμένων και εξάσκηση σε multiple choice tests. Υπάρχουν βιβλία στο εμπόριο για το γνωστικό του κλάδου μας. Γενική/Ειδική διδακτικη: Κατά τη γνώμη μου, είναι ίσως η μοναδική ενότητα που ένας υποψήφιος -αν δεν έχει κάποιες μεταπτυχιακές σπουδές στη διδακτική- μπορεί να χρειαστεί καθοδήγηση και από κάποιο έμπειρο καθηγητή. Αυτό γιατί το lesson palnning δεν είναι μόνο θέμα διαβάσματος και κατανόησης κάποιων βασικών αρχών μεθοδολογίας, αλλά και ικανότητα μεταφοράς της θεωρίας στην πράξη. Εκεί συνήθως είναι το πρόβλημα. Πώς θα φτιάξεις ένα πλάνο μαθήματος που να περικλείει τις αρχές της σύγχρονης διδακτικής, να έχει σαφή και ορθή στοχοθεσία και οι δραστηριότητες που δημιουργείς να ανταποκρίνονται στους στόχους του μαθήματος. Και τέλος, να είναι ένα μάθημα ενδιαφέρον και πρωτότυπο που θα κάνει τον εξεταστή να το ξεχωρίσει ανάμεσα σε άλλα και να του δώσει μια υψηλή βαθμολογία. Εμένα, σε αυτό με βοήθησε το φροντιστήριο, ήταν όμως αξιόλογος και ο συγκεκριμένος καθηγητής. Αυτό βέβαια δε σημαίνει κάτι. Μπορεί κάποιος και μόνος του να κάνει εξαιρετική δουλειά.Αυτά από μενα. Ελπίζω να βοήθησα. Δε χάνεις κάτι να αρχίσεις να προετοιμάζεσαι σιγά σιγά και να συγκεντρώνεις πηγές, όποτε και αν υλοποιηθεί ο ασεπ.
Οι ΑΣΕΠίτες του 2008 επαρκούν για την κάλυψη των κενών ή τελευταία στιγμή θα ανακοινωθεί διαγωνισμός και όσοι είχαν τα λεφτά και το χρόνο θα βολευτούν;
Εσείς ζείτε σε άλλο κόσμο μου φαίνεται. Δεν σας έχουν ειδοποιήσει ότι ο γραπτός διαγωνισμός ασεπ απεβίωσε? Να ζήσουμε να τον ξεχάσουμε.
Κι όμως είναι πολύ πιθανό η νέα κυβέρνηση να υποχρεωθεί να τους πάρεις, καθώς έδωσαν τόσα χρήματα και ενέργεια για να περάσουν. Επίσης, λόγω κρίσης δε διορίστηκαν όλοι. Οπότε ουσιαστικά υπάρχει μια άτυπη δέσμευση. Το πιθανότερο είναι να καλυφθούν τα κενά από τους αναπληρωτές, αλλά όσο γίνεται πιο σύντομα. Αφού δε φροντίζουν να παίρνουν καθηγητές με γεωγραφικά κριτήρια και να δίνουν κίνητρα σε όσους θέλουν να πάνε εκτός της πόλης/χωριού τους...
Όταν μάθετε για τα νεα κριτήρια μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικων κάποιοι θα ευχοσασταν να είχε γίνει ΑΣΕΠ.Σε λίγο καιρο θα ξέρουμε.. Όσοι έχετε πολλα παιδια και μεγάλη προϋπηρεσία απο ιδιωτικά δεν έχετε κανένα λόγο ανησυχίας.
Ολα ειναι ρευστα και υποκειμενικα.