*

Αποστολέας Θέμα: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα  (Αναγνώστηκε 34508 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος supernova1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #126 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:18:43 μμ »
επειδή με ειρωνεύεσαι..όταν λεω ότι αποδιδω ωραια, εξυπακούεται ότι εννοω μαζι με τους μαθητες μου, δε δουλευω με τον τοιχο..μη φτανουμε σε σημειο να επεξηγούμε τα αυτονόητα, επειδή κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτροια.
θα πρεπει να σκεφτεις τι κανεις εσυ λαθος και δεν συνεπαίρνεις τους μαθητες σου..το εαεπ δινει εμφαση στην παιγνιωδη, δημιουργικη μαθηση και μπορεις να κανεις παπαδες, να απογειωσεις τη δουλεια σου σε συνδυασμο με τις υπολοιπες ειδικοτητες.και οι διευθυντες σου παρεχουν ότι θες προκειμενου να σε βοηθησουν.
προσωπικα εχω φοβερη βελτιωση τα χρονια που δουλευω σε εαεπ, τοσο που τρεμω μη ξαναπαω σε κλασικο γιατι ξερω ότι δε θα μπορω να κανω τα πραγματα που θελω.
θα μπορουσα να σου πω 2 συγκεκριμένες προτασεις να βελτιωθείς, αλλα σε τετοιο κλιμα αρνησης και αγενειας νοιώθω ότι χανω την ωρα μου να γραφω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:44:07 »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #127 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:20:05 μμ »
Και την καλυτερο μεθοδο διδασκαλιας να χρησιμοποιεις , για τις ταξεις Α-Γ  το εαεπ ειναι εξοντωτικο. Τα παιδια φευγουν απο το σχολειο σαν κοτοπουλα. Τα μεσα διδασκαλιας που δεν εχουν οι ειδικοτητες δεν τα σχολιαζει κανεις. Σωνει και καλα να υπαρχουν ειδικοτητες,χωρις να υπαρχουν τα καταλληλα μεσα και συνθηκες

1.To ΕΑΕΠ είναι απο τα καλύτερα πράγματα που έχει γίνει στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα για λόγους που προανέφερα..
2.Τώρα, όσο για τα υλικά διδασκαλίας....αντί να απαιτούμε απο το υπουργείο να μας προμηθεύσει προτείνουμε ώς λύση να καταργηθούν ειδικότητες . Μάλιστα....
3. Ξαφνικά τα παιδιά κουράζονται λέτε...Όταν δημιουργήθηκαν τα κλασσικά ολοήμερα όπου τα παιδιά παρέμεναν ως τις 16.15 τότε γιατί δε ζητήσατε κάποιοι να καταργηθούν με το ίδιο επιχείρημα?
4.Στις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής ένωσης δεν υπάρχουν σχολεία που τελειώνουν 12.25.Μόνο τα ελληνόπουλα κουράζονται?

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #128 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:22:25 μμ »
Να συμπληρώσω επίσης ότι τα μέσα διδασκαλίας κόβουμε το λαιμό μας και τα βρίσκουμε με προσωπικό οικονομικό και εργασιακό κόστος ώστε το μάθημα να είναι όπως πρέπει να είναι...!

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #129 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:25:17 μμ »
επειδή με ειρωνεύεσαι..όταν λεω ότι αποδιδω ωραια, εξυπακούεται ότι εννοω μαζι με τους μαθητες μου, δε δουλευω με τον τοιχο..μη φτανουμε σε σημειο να επεξηγούμε τα αυτονόητα, επειδή κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτροια.
θα πρεπει να σκεφτεις τι κανεις εσυ λαθος και δεν συνεπαίρνεις τους μαθητες σου..το εαεπ δινει εμφαση στην παιγνιωδη, δημιουργικη μαθηση και μπορεις να κανεις παπαδες, να απογειωσεις τη δουλεια σου σε συνδυασμο με τις υπολοιπες ειδικοτητες.και οι διευθυντες σου παρεχουν ότι θες προκειμενου να σε βοηθησουν.
προσωπικα εχω φοβερη βελτιωση τα χρονια που δουλευω σε εαεπ, τοσο που τρεμω μη ξαναπαω σε κλασικο γιατι ξερω ότι δε θα μπορω να κανω τα πραγματα που θελω.
θα μπορουσα να σου πω 2 συγκεκριμένες προτασεις να βελτιωθείς, αλλα σε τετοιο κλιμα αρνησης και αγενειας νοιώθω ότι χανω την ωρα μου να γραφω.

Αυτό ακριβώς είναι το νόημα...! Τώρα γιατί κάποιοι αρνούνται να το δουν.... έχουν αναφερθεί κάποιοι λόγοι ....ας μη γίνω κακιά..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:44:07 »

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #130 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:28:59 μμ »
Πρέπει να έχεις κατανόηση, συνάδελφε supernova, με τις μεγαλύτερες σε ηλικία δασκάλες που ανέφερες. Ξέρεις τι 'σπάσιμο' είναι να μη μπορεί να φύγεις από το σχολείο νωρίτερα, για να πας στη λαϊκή για φασολάκια;

Υ.Γ. Φιλική συμβουλή, μετρίασε τις αναφορές σου στην αρτιότητα του τρόπου λειτουργίας των ιδιωτικών σχολείων. Αφενός υπάρχουν ιδιωτικά και 'ιδιωτικά' και αφετέρου, και μόνο το γεγονός ότι μαθητής = πελάτης (άρα αναγκαίος) και δάσκαλος = αναλώσιμος, έχει ως αποτέλεσμα η βάρκα να πηγαίνει 'μονόμπαντα' από την αρχή. Εξάλλου, κι εσύ εγκατέλειψες τον ιδιωτικό τομέα για το δημόσιο, σωστά; 
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #131 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:31:31 μμ »
Τι εννοείς 'μέσα' διδασκαλίας; Άλλα 'μέσα' διδασκαλίας ισχύουν για τους δασκάλους και άλλα για τις ειδικότητες; Και τι εννοείς 'συνθήκες';

Μαλιστα...Μουσικα οργανα.ΟΚ ...μπορουμε να κανουμε αυτοσχεδια οργανα με τενεκεδακια,σκουπες, μπουκαλια κτλ..
Η θεατρικη αγωγη στην ταξη που μετα βιας χωρανε καθιστα παιδια, να βαλουμε τα θρανια στην ακρη και αιντε παλι απτην αρχη.
Για τα εικαστικα ουτε φραγκο ,ολα απτην τσεπη του ο εικαστικος...
Δεν εχω κανενα προβλημα,με καμια ειδικοτητα.  Το προβλημα μου ειναι οτι δεν μπορουν εκ των πραγματων να συνεχισουν να υπαρχουν αυτες οι ειδικοτητες. Ειχαμε την ευκαιρια,οταν υπηρχαν λεφτα, να χτισουμε ενα καλο εκαπιδευτικο συστημα, με τις καταληλες υποδομες. Τωρα δεν υπαρχουν λεφτα .Αυτα θα κοψουν πρωτα. Δεν ξερω αν εχει αναφερθει απο κανεναν αλλα το ποσταρω και γω.Συμβουλος των Σερρων μιλωντας σε σχολειο με εαεπ ζητησε να αναλαβουν τις μεγαλες ταξεις οσοι εχουμε τπε α η β επιπεδου για να κανουν πληροφορικη. Σε λιγο καιρο θα λενε  οποιος εχει γυμνασμενο σωμα  θα κανει φυσικη αγωγη και οποιος βαφει τα μαλλια του εικαστικα. Αυτα κυριοι

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #132 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:41:09 μμ »
τα μεσα τα φερνεις εσυ στο σχολειο (το λαπτοπ σου, τις καρτες που αγορασες η εφτιαξες, τα puppets σου, τα πλαστικα παιχνίδια πχ φρουτα κτλ κτλ κτλ)..δεν αποτελει αυτό δικαιολογια.και ναι παρ' όλο που δουλεύουμε στο δημοσιο, θα πρεπει να επενδύουμε στη δουλεια (γιατι κανουν αποσβεση εξαλλου) και να πληρωνουμε για να αγοράζουμε όλα τα παραπανω που μας λυνουν τα χερια αλλα και βιβλια, μελανια κτλ κτλ..γενικοτερα θα επρεπε να εχουμε τη νοοτροπια ότι δουλεύουμε σε ιδιωτικο, να προσπαθουμε να ειμαστε επαγγελματιες. δεν κανω κατηχηση σε κανενα, καλοπροαίρετα λεω τη σκεψη μου σαν να μιλουσα σε μια παρεα συναδελφων..μου ειχε τυχει σε εαεπ να βριζονται και να ουρλιαζουν (και να ακουγονται στα παιδια εξω από το γραφειο) καποιες μεγαλες σε ηλικια δασκάλες για το πρόγραμμα (γιατι η ταδε να εχει 2 κενα και εγω 3? γιατι η ταδε να σχολαει 2 φορες 1.15 και εγω μονο 1? κτλ)..αυτά όχι μονο δεν είναι σοβαρα πραγματα, είναι ανεπίτρεπτα..δε θα φεροντουσαν ετσι αν ηταν σε ιδιωτικο..εχουν τη νοοτροπια του δημοσιου σχολειου όπως ηταν χρονια πριν..πλεον τα πραγματα εχουν αλλαξει και ιδιως όταν περιμενει ουρα ανεργων, νεων εκπαιδευτικων με οραμα και καταρτιση τέτοιες συμπεριφορές από εκπαιδευτικούς που παντα διδασκαν διπλα στο σπιτι με 1500 ευρω (γιατι οι νεοι ειχαν μειωση 40%) είναι προκλητικότατες.στο περσινο εαεπ που δουλεψα ηταν ενας υποδειγματικος συλλογος (το αναφερω μη θεωρηθεί ότι βαλλομαι εναντιον των δασκαλων η οτιδήποτε)

Συμφωνώ μαζί σου κα επαυξάνω.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #133 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:44:40 μμ »
Μαλιστα...Μουσικα οργανα.ΟΚ ...μπορουμε να κανουμε αυτοσχεδια οργανα με τενεκεδακια,σκουπες, μπουκαλια κτλ..
Η θεατρικη αγωγη στην ταξη που μετα βιας χωρανε καθιστα παιδια, να βαλουμε τα θρανια στην ακρη και αιντε παλι απτην αρχη.
Για τα εικαστικα ουτε φραγκο ,ολα απτην τσεπη του ο εικαστικος...
Δεν εχω κανενα προβλημα,με καμια ειδικοτητα.  Το προβλημα μου ειναι οτι δεν μπορουν εκ των πραγματων να συνεχισουν να υπαρχουν αυτες οι ειδικοτητες. Ειχαμε την ευκαιρια,οταν υπηρχαν λεφτα, να χτισουμε ενα καλο εκαπιδευτικο συστημα, με τις καταληλες υποδομες. Τωρα δεν υπαρχουν λεφτα .Αυτα θα κοψουν πρωτα. Δεν ξερω αν εχει αναφερθει απο κανεναν αλλα το ποσταρω και γω.Συμβουλος των Σερρων μιλωντας σε σχολειο με εαεπ ζητησε να αναλαβουν τις μεγαλες ταξεις οσοι εχουμε τπε α η β επιπεδου για να κανουν πληροφορικη. Σε λιγο καιρο θα λενε  οποιος εχει γυμνασμενο σωμα  θα κανει φυσικη αγωγη και οποιος βαφει τα μαλλια του εικαστικα. Αυτα κυριοι

Ναι, ο σύμβουλος όμως όντας δάσκαλος, τον κλάδο του θέλει να προστατέψει....
Αφου δεν έχουμε λεφτά να κόψουν τους δασκάλους απο τα ολοήμερα βρε παιδιά. Έτσι και αλλιώς δουλειά δε γίνεται αφού οι ώρες είναι πολύ περιορισμένες πλέον λόγω έλλειψης πιστώσεων, τα τμήματα δε χωρίζονται σωστά , υπάρχει μεγάλη αναλογία δασκάλου -μαθητών. "Ειχαμε την ευκαιρια,οταν υπηρχαν λεφτα, να χτισουμε ενα καλο εκαπιδευτικο συστημα, με τις καταληλες υποδομες"  αλλά τώρα λεφτά δεν υπάρχουν.
Υ.Γ ούτε όταν υπήρχαν λεφτά άκουσα ποτέ κανέναν δάσκαλο να υποστηρίζει το ΕΑΕΠ...

Αποσυνδεδεμένος lazaros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #134 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:48:50 μμ »
Κλαιω με τυπακια που υποστηριζουν τς εαεπ
Απο που να ξεκινησω...
Κι εγω υπερμαχος των εαεπ ημουν καποτε ΘΕΩΡΗΤΙΚΆ
Στην πραξη? μικρες ταξεις να κανουν τεσσερις ωρες αγγλικα τη βδομαδα αντι για 1-2; Ρωτας καμια αγγλικων να σου πει τι παιζει;
Ημουν κι εγω σε εαεπ,καλη φαση. Μια ειδικοτητα εκανε μαθημα σε αποθηκη, η αλλη δεν ειχε πορτα, φοβερα γουστα βγαζαμε.
Τρια κενα τη μερα να κοιταζομαστε στο γραφειο ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ αλλα χρησιμοποιουσαμε την αποθηκη που εγινε ταξη αρα παμε ξανα απ την αρχη ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΑΞΗ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ!!
Εκαναν τα παιδια μια ωρα γλωσσα, δευτερη γυμναστικη καπακι εξω. Βαλτα μεσα ηρεμησε τα κανε γλωσσα. ΩΠ. αγγλικα, μετα μαθηματικα ΩΠ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ. ιστορια, ωπ θεατρικη αγωγη. Το συμπερασμα το αφηνω σε σας.

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #135 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:55:04 μμ »
Ναι, ο σύμβουλος όμως όντας δάσκαλος, τον κλάδο του θέλει να προστατέψει....
Αφου δεν έχουμε λεφτά να κόψουν τους δασκάλους απο τα ολοήμερα βρε παιδιά. Έτσι και αλλιώς δουλειά δε γίνεται αφού οι ώρες είναι πολύ περιορισμένες πλέον λόγω έλλειψης πιστώσεων, τα τμήματα δε χωρίζονται σωστά , υπάρχει μεγάλη αναλογία δασκάλου -μαθητών. "Ειχαμε την ευκαιρια,οταν υπηρχαν λεφτα, να χτισουμε ενα καλο εκαπιδευτικο συστημα, με τις καταληλες υποδομες"  αλλά τώρα λεφτά δεν υπάρχουν.
Υ.Γ ούτε όταν υπήρχαν λεφτά άκουσα ποτέ κανέναν δάσκαλο να υποστηρίζει το ΕΑΕΠ...

Δεν διαφωνω με την προταση σου αλλα το θεμα δεν ειναι τι πιστευω εγω.. Και του συμβουλου καρφι δεν του καιγεται για τον κλαδο του. Και αυτος σε καποιον αλλον πρεπει να δωσει αναφορα.

Αποσυνδεδεμένος supernova1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #136 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:56:16 μμ »
μουσικα οργανα-> όλα τα παιδια ειχαν αγορασει φλογερα και εξασκούνταν σ αυτην. δεν εχω δει ωραιοτερες γιορτες στη ζωη μου από αυτές που διοργανωναν στα εαεπ οι μουσικοι..να δεις πως απογειωναν ένα τραγουδι.ενας επαιζε πιανο, άλλος βιολι, άλλος κιθαρα (εννοείται αυτά τα παιδια πηγαιναν σε ωδειο και εφερναν τα δικα τους οργανα) αλλα τους παντρευε με τους υπολοιπους που ειχαν ξυλόφωνα, μαρακες κτλ..το αποτέλεσμα μαγεια, σα να βλέπεις χορωδια τυπαλδου..αλλου εμπαινε ο ενας, σε άλλο σημειο ο άλλος, κανανε παυση και ακουγονταν λιγες νοτες από το ταδε οργανο κτλ..επαγγελματικη δουλεια..
επισης η εικαστικος σε σχολειο που δουλεψα εφτιαξε με παιδια αυτοσχεδια μουσικα οργανα αριστουργήματα και δουλεψαν και με αυτά, γιατι ειρωνεύεσαι? και αυτό "μαθημα" ηταν με τα παιδια.
η θεατρικη αγωγη σε μας γινοταν στην αιθουσα αικδηλωσεων (πανω στη σκηνη) και που να βλέπατε τι θεατρικα ανεβασε η εκτη.
για τα εικαστικα κανεις λαθος.περυσι να δεις ποσο "ριξαμε εξω" το ταμειο με την εικαστικο με τα 3 προγράμματα που καναμε περυσι. για να μιλησουμε με αριθμούς πρεπει μονο για μας να εδινε η διευθυντρια 50 ευρω το μηνα.οτι θελαμε το ειχαμε.βεβαια και εγω αγοραζα βιβλια για το πρόγραμμα (τα οποια πληρωνα μονη μου γιατι εξαλλου θα τα κραταγα εγω μετα στη βιβλιοθηκη μου).
δεν μου προκαλει εντυπωση αν ζητησουν να καλυφθουν ωρες με αναθεσεις στο δημοτικο, εδώ μη ξεχνατε σε καποια σχολεια δεν κανουν καν αγγλικα, γυμναστικη κτλ.παρ' όλα αυτά δε θεωρω ότι θα κανουμε πισωγύρισμα, ότι θα καταργηθουν τα εαεπ κτλ.
φιλε νικητα, δεν εχω δουλεψει σε ιδιωτικο σχολειο..μετα το πανεπιστημιο εδωσα εξετασεις μπηκα στο μεταπτυχιακο στο 2ο ετος του μεταπτυχιακου εδωσα ΑΣΕΠ και διοριστηκα. ένα μηνα μετα το διορισμο πηρα και το πτυχιο του μεταπτυχιακου.χαρη λογου το ειπα.εχεις δικιο σε οσα λες για καποια ιδιωτικα, τα εχω ακουσει και εγω.εννοουσα να μη το βλέπουμε σαν το δημοσιο στη δεκαετια των 80s, εχουν αλλαξει τα πραγματα, πρεπει να το βλέπεις σαν να δουλευεις σαν επιχειρηση, που απαιτείται να εισαι επαγγελματιας, παραγωγικος κτλ αλλιως σε διωχνουν και παιρνουν έναν από τους χιλιαδες που παρακαλανε. η εικαστικος περυσι μου ειπε "στο ιδιωτικο που δουλευα δε γινοταν τετοια δουλεια".το δημοσιο λοιπον μπορει να γινει ακομη καλυτερο από το ιδιωτικο (εννοω στο κομματι της δημιουργικότητας των εκπαιδευτικων) γιατι ειμαστε ελευθεροι να δουλεψουμε οποιο πρόγραμμα θελουμε, να δωσουμε ότι διασυνδέσεις/προεκτασεις θέλουμε-κανεις δε μας περιοριζει..ορεξη να υπαρχει, καλη συνεργασια και να συναντάς ανθρώπους στην πορεια σου που δουλευουν να αποκομιζεις από αυτους..καλο βραδυ
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:59:23 μμ από supernova1980 »

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #137 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:59:25 μμ »
μουσικα οργανα-> όλα τα παιδια ειχαν αγορασει φλογερα και εξασκούνταν σ αυτην. δεν εχω δει ωραιοτερες γιορτες στη ζωη μου από αυτές που διοργανωναν στα εαεπ οι μουσικοι..να δεις πως απογειωναν ένα τραγουδι.ενας επαιζε πιανο, άλλος βιολι, άλλος κιθαρα (εννοείται αυτά τα παιδια πηγαιναν σε ωδειο και εφερναν τα δικα τους οργανα) αλλα τους παντρευε με τους υπολοιπους που ειχαν ξυλόφωνα, μαρακες κτλ..το αποτέλεσμα μαγεια, σα να βλέπεις χορωδια τυπαλδου..αλλου εμπαινε ο ενας, σε άλλο σημειο ο άλλος, κανανε παυση και ακουγονταν λιγες νοτες από το ταδε οργανο κτλ..επαγγελματικη δουλεια..
επισης η εικαστικος σε σχολειο που δουλεψα εφτιαξε με παιδια αυτοσχεδια μουσικα οργανα αριστουργήματα και δουλεψαν και με αυτά, γιατι ειρωνεύεσαι? και αυτό "μαθημα" ηταν μετα παιδια.
η θεατρικη αγωγη σε μας γινοταν στην αιθουσα αικδηλωσεων (πανω στη σκηνη) και που να βλέπατε τι θεατρικα ανεβασε η εκτη.
για τα εικαστικα κανεις λαθος.περυσι να δεις ποσο "ριξαμε εξω" το ταμειο με την εικαστικο με τα 3 προγράμματα που καναμε περυσι. για να μιλησουμε με αριθμούς πρεπει μονο για μας να εδινε η διευθυντρια 50 ευρω το μηνα.οτι θελαμε το ειχαμε.βεβαια και εγω αγοραζα βιβλια για το πρόγραμμα (τα οποια πληρωνα μονη μου γιατι εξαλλου θα τα κραταγα εγω μετα στη βιβλιοθηκη μου).
δεν μου προκαλει εντυπωση αν ζητησουν να καλυφθουν ωρες με αναθεσεις στο δημοτικο, εδώ μη ξεχνατε σε καποια σχολεια δεν κανουν καν αγγλικα, γυμναστικη κτλ.παρ' όλα αυτά δε θεωρω ότι θα κανουμε πισωγύρισμα, ότι θα καταργηθουν τα εαεπ κτλ.
φιλε νικητα, δεν εχω δουλεψει σε ιδιωτικο σχολειο..μετα το πανεπιστημιο εδωσα εξετασεις μπηκα στο μεταπτυχιακο στο 2ο ετος του μεταπτυχιακου εδωσα ΑΣΕΠ και διοριστηκα. ένα μηνα μετα το διορισμο πηρα και το πτυχιο του μεταπτυχιακου.χαρη λογου το ειπα.εχεις δικιο σε οσα λες για καποια ιδιωτικα, τα εχω ακουσει και εγω.εννοουσα να μη το βλέπουμε σαν το δημοσιο στη δεκαετια των 80s, εχουν αλλαξει τα πραγματα, πρεπει να το βλέπεις σαν να δουλευεις σαν επιχειρηση, που απαιτείται να εισαι επαγγελματιας, παραγωγικος κτλ αλλιως σε διωχνουν και παιρνουν έναν από τους χιλιαδες που παρακαλανε. η εικαστικος περυσι μου ειπε "στο ιδιωτικο που δουλευα δε γινοταν τετοια δουλεια".το δημοσιο λοιπον μπορει να γινει ακομη καλυτερο από το ιδιωτικο (εννοω στο κομματι της δημιουργικότητας των εκπαιδευτικων) γιατι ειμαστε ελευθεροι να δουλεψουμε οποιο πρόγραμμα θελουμε, να δωσουμε ότι διασυνδέσεις/προεκτασεις θέλουμε-κανεις δε μας περιοριζει..ορεξη να υπαρχει, καλη συνεργασια και να συναντάς ανθρώπους στην πορεια σου που δουλευουν να αποκομιζεις από αυτους..καλο βραδυ

Καλο βραδυ :)

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #138 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:03:53 μμ »
Τα προβλήματα υποδομής δεν είναι σημερινό φαινόμενο, padrone. Δυστυχώς, Φινλανδία δεν είμαστε, για να υπάρχουν πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες μουσικής και να κάνει κάθε παιδάκι το μουσικό όργανο που του γουστάρει ή θέατρα με πλήρως εξοπλισμένα βεστιάρια, για να ανεβάζουν τα παιδάκια παραστάσεις. Ο καθένας κάνει ό,τι μπορεί μ' ό,τι έχει στα χέρια του. Μουσική είναι και να πεις σ' ένα δυο παιδάκια, που μαθαίνουν μουσικά όργανα εκτός σχολείου, να τα φέρουν στο μάθημα, να φέρεις κι εσύ (ο δάσκαλος μουσικής) το δικό σου και να οργανώσεις τα παιδάκια σε μια χορωδία, μαθαίνοντάς τους μερικά τραγουδάκια. Θεατρική Αγωγή είναι να πάρεις ένα διάλογο από το βιβλίο της Γλώσσας και να τον κάνεις δραματοποίηση.

Lazaros, η τοποθέτησή σου φανερώνει την 'εκτίμηση' που τρέφεις για τις ειδικότητες. Προφανώς μας θεωρείς ένα μάτσο γραφικούς απατεωνίσκους που αφήνουμε τα παιδάκια στη διδακτική μας ώρα ν' 'αλωνίζουν' κι εσύ μετά, ο σοβαρός εκπαιδευτικός, τρέχεις να μαζέψεις τα ασυμμάζευτα. Που να μην ήσουν και υπέρμαχος των ΕΑΕΠ. Φαντάσου τότε τι θ' ακούγαμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:06:29 μμ από nikitas »
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #139 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:04:45 μμ »
Να σε ενημερώσω Lazaros ότι οι μικρές τάξεις κάνουν αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα.Επίσης να σε ρωτήσω....είσαι ειδικός επι του θέματος και ξέρεις πόσες ώρες αγγλικά χρειάζονται?  .Μη λέμε ότι θέλουμε....Επίσης να κλαις καλύτερα τον εαυτό σου γιατί προφανώς κάτι δεν έκανες σωστά.... Ναι , δυσκολίες υπάρχουν αλλά υπάρχουν κια τρόποι να ξεπεραστούν αρκεί να ξέρεις το πώς και να θέλεις... Ποιος είπε ότι στην Ελλάδα(και μάλιστα της κρίσης) η εκπαίδευση είναι εύκολη υπόθεση? Αν δεν μπορείς παραιτήσου. Δεν έχεις όμως δικαίωμα να ειρωνεύεσαι αυτούς που προσπαθούν ΄τοσο πολύ...!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 543
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.