*

Αποστολέας Θέμα: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα  (Αναγνώστηκε 34734 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος plakakaneis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1562
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #112 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:16:24 μμ »
επιμένεις ότι δεν τη  εχεις πει την γνώμη σου? ίσως δεν είπες όσα επιχειρήματα ήθελες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:14:44 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #113 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 07:32:17 μμ »
επιμένεις ότι δεν τη  εχεις πει την γνώμη σου? ίσως δεν είπες όσα επιχειρήματα ήθελες

Όχι δεν είπα τη γνώμη μου. Είπα τη γνώμη άλλων εμπλεκομένων (διευθυντών, δασκάλων και γονέων που έχω συζητήσει).

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2865
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #114 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 08:29:14 μμ »
Συναδελφισσα, δυστυχως τα ιδια γινονται στο ΕΑΕΠ με τις ταξεις Α-Δ. Κι εκει μαλιστα δεν υπαρχει η δυνατοτητα να τους δωσεις μπαλα και να τ'αφησεις στην αυλη, καθως πρεπει να κανουν μαθημα 7 συνεχομενες διδακτικες ωρες. Οταν λες στους μαθητες γυμνασιου-λυκειου οτι θα φυγουν νωριτερα, σειεται το συμπαν απο τις επευφημιες και δυστυχως το ιδιο συμβαινει πλεον με τους μαθητες του ΕΑΕΠ, ενω με του κλασικου δεν το ειχα δει ποτε. Τουλαχιστον στο Ολοημερο που ακολουθουσε το κλασικο, το παιδι ειχε χρονο να φαει και να ξεκουραστει πριν αρχισει τις απογευματινες δραστηριοτητες, ενω στο ΕΑΕΠ ουτε αυτο δεν εχει και φτανεις να κανεις μαθημα 6η και 7η ωρα με ξεθεωμενα πρωτακια και αφηνιασμενα τριτακια.

Το καλυτερο συστημα ολων ηταν μακραν το κλασικο!!!!!

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2865
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #115 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 08:35:03 μμ »
για την παραπάνω άποψη biov έχω να σου πω ότι οι ώρες των ειδικοτήτων στα ΕΑΕΠ δίνουν μια εντελώς διαφορετική εικόνα στα μέχρι τώρα γνωστικά προσανατολισμένα παραδοσιακά σχολεία του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Τα παιδιά πραγματικά ξετρελαίνονται με αυτές τις τόσο διαφορετικές δημιουργικές δραστηριότητες (θεατρική αγωγή, μουσική , εικαστικά, αγγλικά, γυμναστική) , τις βρίσκουν πολύ ενδιαφέρουσες και το χαίρονται πολύ!!!  Δε μιλάμε για διδασκαλία γνωστικού αντικειμένου με την παραδοασική μορφή  αλλά για δημιουργικές δραστηριότητες που κάνουν το  δημόσιο σχολείο επιτέλους ελκυστικό στα παιδιά!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:14:44 »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2865
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #116 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 08:42:23 μμ »



Ειμαι 100% κατα του ΕΑΕΠ (ειδικα στις ταξεις Α-Δ) και 100% υπερ του θεσμου του ολοημερου με ολες τις ειδικοτητες που υπαρχουν στο ΕΑΕΠ. Ο μεγαλος αριθμος ειδικοτητων δημιουργει τεραστιο προβλημα στην ευρυθμη λκειτουργια των δημοτικων ΕΑΕΠ ειδικα στις μικροτερες ταξεις - ζητα απο οποιονδηποτε διευθυντη ΕΑΕΠ να σου συγκρινει την ευρυθμη λειτουργια ενος κλασικου με ολοημερο και ενος ΕΑΕΠ με/χωρις ολοημερο!!!
[/quote]


Συγνώμη αλλά δεν θα κάνουμε εκπαιδευτική πολιτική με βάση το αν βολεύεται κάθε διευθυντής να βγάλει πρόγραμμα...! Τα προβλήματα δημιουργούνται απο το γεγονός ότι το υπουργείο δε στέλνει απο την αρχή όλους τους εκπαιδευτικούς που χρειάζονται. στέλνει κάθε ενάμιση -δύο μήνες και απο έναν με αποτέλεσμα να αλλάζει δεκαπέντε  είκοσι φορές το πρόγραμμα στη διάρκεια της χρονιάς. Ας τους στείλουν όλους τους αναπληρωτές απο την αρχή να δεις τι καλά που θα βγει το πρόγραμμα.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #117 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 08:55:11 μμ »
Ειμαι 100% κατα του ΕΑΕΠ (ειδικα στις ταξεις Α-Δ) και 100% υπερ του θεσμου του ολοημερου με ολες τις ειδικοτητες που υπαρχουν στο ΕΑΕΠ. Ο μεγαλος αριθμος ειδικοτητων δημιουργει τεραστιο προβλημα στην ευρυθμη λκειτουργια των δημοτικων ΕΑΕΠ ειδικα στις μικροτερες ταξεις - ζητα απο οποιονδηποτε διευθυντη ΕΑΕΠ να σου συγκρινει την ευρυθμη λειτουργια ενος κλασικου με ολοημερο και ενος ΕΑΕΠ με/χωρις ολοημερο!!!

φοβερο επιχειρημα! ακου τι λεει "τεραστιο προβλημα στην ευρυθμη λειτουργια"! σιγα να μην προκαλειται και τρυπα του οζοντος...!
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος supernova1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #118 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 09:37:55 μμ »
νομιζω ότι είναι γνωστο ότι πολλοι δάσκαλοι είναι κατά του εαεπ για λογους οπως¨
1. πρεπει πολλες φορες να κάθονται μεχρι τις 2, αντι να σχολανε 12.25 η 1.15
2. εχουν πολλα κενα μεσα στο πρόγραμμα, ενώ στο κλασσικο δε συμβαινει αυτό
3. είναι δυσκολο ο διευθυντης να βγαλει πρόγραμμα με πολλες ειδικοτητες εμπλεκόμενες
αυτοι όμως δεν αποτελουν φυσικα, όπως καταλαβαίνετε, λογους  να βαλθει κανεις κατά των εαεπ.
τα εαεπ προσφερουν οντως καινοτομα προγράμματα και μακαρι να εφαρμοστουν σε όλα τα σχολεια

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #119 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 09:39:29 μμ »
νομιζω ότι είναι γνωστο ότι πολλοι δάσκαλοι είναι κατά του εαεπ για λογους οπως¨
1. πρεπει πολλες φορες να κάθονται μεχρι τις 2, αντι να σχολανε 12.25 η 1.15
2. εχουν πολλα κενα μεσα στο πρόγραμμα, ενώ στο κλασσικο δε συμβαινει αυτό
3. είναι δυσκολο ο διευθυντης να βγαλει πρόγραμμα με πολλες ειδικοτητες εμπλεκόμενες
αυτοι όμως δεν αποτελουν φυσικα, όπως καταλαβαίνετε, λογους  να βαλθει κανεις κατά των εαεπ.
τα εαεπ προσφερουν οντως καινοτομα προγράμματα και μακαρι να εφαρμοστουν σε όλα τα σχολεια

εχεις δουλεψει σε εαεπ?

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #120 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 09:43:44 μμ »
νομιζω ότι είναι γνωστο ότι πολλοι δάσκαλοι είναι κατά του εαεπ για λογους οπως¨
1. πρεπει πολλες φορες να κάθονται μεχρι τις 2, αντι να σχολανε 12.25 η 1.15
2. εχουν πολλα κενα μεσα στο πρόγραμμα, ενώ στο κλασσικο δε συμβαινει αυτό
3. είναι δυσκολο ο διευθυντης να βγαλει πρόγραμμα με πολλες ειδικοτητες εμπλεκόμενες

αυτοι όμως δεν αποτελουν φυσικα, όπως καταλαβαίνετε, λογους  να βαλθει κανεις κατά των εαεπ.
τα εαεπ προσφερουν οντως καινοτομα προγράμματα και μακαρι να εφαρμοστουν σε όλα τα σχολεια

Οι βασικότεροι λόγοι είναι οι τρεις παραπάνω. Όσον αφορά την κούραση των παιδιών, μήπως ευθύνεται γι' αυτή κι ο τρόπος διδασκαλίας; Εξάλλου, η κούραση αποτελεί πρόβλημα κυρίως για τις ειδικότητες, αφού, ως γνωστόν, οι ειδικότητες παίρνουν στα δημοτικά τις τελευταίες ώρες... επ' ώμου.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #121 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 09:54:29 μμ »
Οι βασικότεροι λόγοι είναι οι τρεις παραπάνω. Όσον αφορά την κούραση των παιδιών, μήπως ευθύνεται γι' αυτή κι ο τρόπος διδασκαλίας; Εξάλλου, η κούραση αποτελεί πρόβλημα κυρίως για τις ειδικότητες, αφού, ως γνωστόν, οι ειδικότητες παίρνουν στα δημοτικά τις τελευταίες ώρες... επ' ώμου.

Και την καλυτερο μεθοδο διδασκαλιας να χρησιμοποιεις , για τις ταξεις Α-Γ  το εαεπ ειναι εξοντωτικο. Τα παιδια φευγουν απο το σχολειο σαν κοτοπουλα. Τα μεσα διδασκαλιας που δεν εχουν οι ειδικοτητες δεν τα σχολιαζει κανεις. Σωνει και καλα να υπαρχουν ειδικοτητες,χωρις να υπαρχουν τα καταλληλα μεσα και συνθηκες

Αποσυνδεδεμένος supernova1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #122 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 09:56:23 μμ »
ναι εχω δουλεψει και θεωρω ότι οι καλυτερες δουλειες που εχω κανει είναι σε αυτά τα σχολεια..καταρχήν και μονο ότι μπορεις να συνεργαστείς με αλλους ειδικευμενους στον τομεα τους (πχ με τον/την εικαστικο) απογειωνεται το αποτέλεσμα της δουλειας που μπορεις να κανεις με τα παιδια..οτι καλυτερο εχω κανει στη δουλεια ηταν σε τετοια σχολεια και μονη μου δε θα μπορουσα να το υλοποιησω..επισης σε αυτά τα σχολεια (είναι προσωπικη μου αισθηση-μπορει να κανω και λαθος)συχνα υπαρχει περισσοτερη "πιεση" να γινονται προγράμματα, δουλεια κτλ και ως εκ τουτου αποτελουν ιδανικοτερο περιβαλλον για έναν που θελει να κανει πιο δημιουργικα πραγματα..μπορει βεβαια να σφαλλω και να το αποκομισα αυτό επειδή τα εαεπ που δουλεψα ηταν σε καλες περιοχες, μεγαλα σχολεια και γιαυτο να υπηρχε αυτή η παροτρυνση/ωθηση.οπως και να χει, ναι αυτά τα σχολεια κυνηγαω και διολου δε με απασχολει αν θα εχω πρωτακια τις τελευταιες ωρες, αν θα εχω πολλα κενα κτλ..Αποδιδει κανεις καλυτερα σε αυτά τα σχολεια κατά τη γνωμη μου

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #123 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:01:23 μμ »
ναι εχω δουλεψει και θεωρω ότι οι καλυτερες δουλειες που εχω κανει είναι σε αυτά τα σχολεια..καταρχήν και μονο ότι μπορεις να συνεργαστείς με αλλους ειδικευμενους στον τομεα τους (πχ με τον/την εικαστικο) απογειωνεται το αποτέλεσμα της δουλειας που μπορεις να κανεις με τα παιδια..οτι καλυτερο εχω κανει στη δουλεια ηταν σε τετοια σχολεια και μονη μου δε θα μπορουσα να το υλοποιησω..επισης σε αυτά τα σχολεια (είναι προσωπικη μου αισθηση-μπορει να κανω και λαθος)συχνα υπαρχει περισσοτερη "πιεση" να γινονται προγράμματα, δουλεια κτλ και ως εκ τουτου αποτελουν ιδανικοτερο περιβαλλον για έναν που θελει να κανει πιο δημιουργικα πραγματα..μπορει βεβαια να σφαλλω και να το αποκομισα αυτό επειδή τα εαεπ που δουλεψα ηταν σε καλες περιοχες, μεγαλα σχολεια και γιαυτο να υπηρχε αυτή η παροτρυνση/ωθηση.οπως και να χει, ναι αυτά τα σχολεια κυνηγαω και διολου δε με απασχολει αν θα εχω πρωτακια τις τελευταιες ωρες, αν θα εχω πολλα κενα κτλ..Αποδιδει κανεις καλυτερα σε αυτά τα σχολεια κατά τη γνωμη μου

Ολα καλα λοιπον.Μαλλον δεν μιλαμε για το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα. Εσυ αποδιδεις,ωραια...Για τα παιδια δεν μας ενδιαφερει αν αποδιδουν

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #124 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:07:55 μμ »
Και την καλυτερο μεθοδο διδασκαλιας να χρησιμοποιεις , για τις ταξεις Α-Γ  το εαεπ ειναι εξοντωτικο. Τα παιδια φευγουν απο το σχολειο σαν κοτοπουλα. Τα μεσα διδασκαλιας που δεν εχουν οι ειδικοτητες δεν τα σχολιαζει κανεις. Σωνει και καλα να υπαρχουν ειδικοτητες,χωρις να υπαρχουν τα καταλληλα μεσα και συνθηκες

Τι εννοείς 'μέσα' διδασκαλίας; Άλλα 'μέσα' διδασκαλίας ισχύουν για τους δασκάλους και άλλα για τις ειδικότητες; Και τι εννοείς 'συνθήκες';
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος supernova1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 376
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #125 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:08:17 μμ »
τα μεσα τα φερνεις εσυ στο σχολειο (το λαπτοπ σου, τις καρτες που αγορασες η εφτιαξες, τα puppets σου, τα πλαστικα παιχνίδια πχ φρουτα κτλ κτλ κτλ)..δεν αποτελει αυτό δικαιολογια.και ναι παρ' όλο που δουλεύουμε στο δημοσιο, θα πρεπει να επενδύουμε στη δουλεια (γιατι κανουν αποσβεση εξαλλου) και να πληρωνουμε για να αγοράζουμε όλα τα παραπανω που μας λυνουν τα χερια αλλα και βιβλια, μελανια κτλ κτλ..γενικοτερα θα επρεπε να εχουμε τη νοοτροπια ότι δουλεύουμε σε ιδιωτικο, να προσπαθουμε να ειμαστε επαγγελματιες. δεν κανω κατηχηση σε κανενα, καλοπροαίρετα λεω τη σκεψη μου σαν να μιλουσα σε μια παρεα συναδελφων..μου ειχε τυχει σε εαεπ να βριζονται και να ουρλιαζουν (και να ακουγονται στα παιδια εξω από το γραφειο) καποιες μεγαλες σε ηλικια δασκάλες για το πρόγραμμα (γιατι η ταδε να εχει 2 κενα και εγω 3? γιατι η ταδε να σχολαει 2 φορες 1.15 και εγω μονο 1? κτλ)..αυτά όχι μονο δεν είναι σοβαρα πραγματα, είναι ανεπίτρεπτα..δε θα φεροντουσαν ετσι αν ηταν σε ιδιωτικο..εχουν τη νοοτροπια του δημοσιου σχολειου όπως ηταν χρονια πριν..πλεον τα πραγματα εχουν αλλαξει και ιδιως όταν περιμενει ουρα ανεργων, νεων εκπαιδευτικων με οραμα και καταρτιση τέτοιες συμπεριφορές από εκπαιδευτικούς που παντα διδασκαν διπλα στο σπιτι με 1500 ευρω (γιατι οι νεοι ειχαν μειωση 40%) είναι προκλητικότατες.στο περσινο εαεπ που δουλεψα ηταν ενας υποδειγματικος συλλογος (το αναφερω μη θεωρηθεί ότι βαλλομαι εναντιον των δασκαλων η οτιδήποτε)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161201
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 560
Σύνολο: 568

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.