0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1) Απο τη στιγμη που ενα σχολειο χαρακτηριστηκε Ολοημερο, τοτε γινεται καθε χρονο. Ο αριθμος τμηματων μπορει να διαφερει, αναλογως του αριθμου παιδιων που οι γονεις τους εργαζονται μεχρι αργα (και δεν εχουν παππου-γιαγια-χρηματα για γυναικα που να παιρνει το παιδι νωριτερα).2) Γιατι να καταργηθει ο θεσμος;;;;; Ο θεσμος οφειλει να εξαπλωθει ωστε να καλυψει ολα τα σχολεια της ελληνικης επικρατειας (ηδη εχει φτασει να καλυπτει τα περισσοτερα, νομιζω) κι οχι να καταργηθει. Το μεγαλο του πλεονεκτημα ειναι οτι τα παιδια εχουν το δικαιωμα να παρακολουθησουν τα προγραμματα που προσφερονται (κι οχι να τα παρακολουθησουν υποχρεωτικα, οπως ειναι δυστυχως το ΕΑΕΠ μεχρι τις 14:00) μεχρι τις 14:00, 15:00, ακομη και 17:00...Δεν εχω καμια εμπαθεια για τις ειδικοτητες, τις οποιες θεωρω απαραιτητες και ποτε δεν ειπα οτι δεν τις θελω στο σχολειο: τις θελω στο ολοημερο κι οχι στο πρωινο. Εκτος αν εννοεις εμπαθεια αυτο που ειπα παραπανω, οτι ολοι οσοι εργαζονται με παιδια (βαζοντας και τον εαυτο μου μεσα) πρεπει να εχουν παιδαγωγικη επαρκεια, που δεν πιστευω να εννοεις αυτο.Ειμαι 100% κατα του ΕΑΕΠ (ειδικα στις ταξεις Α-Δ) και 100% υπερ του θεσμου του ολοημερου με ολες τις ειδικοτητες που υπαρχουν στο ΕΑΕΠ. Ο μεγαλος αριθμος ειδικοτητων δημιουργει τεραστιο προβλημα στην ευρυθμη λκειτουργια των δημοτικων ΕΑΕΠ ειδικα στις μικροτερες ταξεις - ζητα απο οποιονδηποτε διευθυντη ΕΑΕΠ να σου συγκρινει την ευρυθμη λειτουργια ενος κλασικου με ολοημερο και ενος ΕΑΕΠ με/χωρις ολοημερο!!!
Μην είσαι σίγουρη και για τίποτα όσον αφορά το Ολοήμερο (μορφη που μπορεί να πάρει στο μέλλον, εργασιακές σχέσεις εκεί, ακόμα και η ίδια η ύπαρξη του)Γι αυτό σε ρώτησα. Αν κάποια στιγμή ελλατωθούν τα τμήματα σε όλη την Ελλάδα ή ακόμα για τον οποιοδήποτε λόγο καταργηθεί (όπως για παράδειγμα η ΠΔΣ) σκέψου τι θα απογίνουν οι ειδικότητες που εργάζονται αποκλειστικά εκεί.
Απο την άλλη οι υπηρεσίες που πρόσφεραν ως παιδαγωγοί ήταν άσκοπες και ανούσιες σε κουρασμένα παιδια που μόνο να κάνουν τα μαθήματα τους δε θέλουν εκείνη την ώρα.Τα φαγητα-ο θεός να το κάνει γεύμα-δεν τα έτρωγαν τις πιο πολλές φορές.Οι ειδικότητες επαιρνναν διαφόρων τάξεων και επιπέδων παιδια που έπρεπε ξαφνικά να τους κινήσουν το ενδιαφέρον με κάποιο τροπο(συχνοτερα παιχνιδι).Τις περισσότερες φορές οι συνάδελφοι συναντουσαν την άρνηση και τη νευρικότητα απο τους ξεθεωμενους μαθητές που συχνά ρωτούσαν :Τι ώρα είναι;Ποτέ θα πάμε σπίτι;Μας αρέσει ή όχι έτσι έχουν τα πράγματα.Γιαυτό καδεν είναι τυχαίο που συχνά οι δάσκαλοι τα έδιναν μπάλα και τα άφηναν στην αυλή.
Biov, δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρεσαι στη Θεατρική Αγωγή και στη μη αναγκαιότητά της στο πρωινό πρόγραμμα. Και με την παρουσία των άλλων ειδικοτήτων έχεις πρόβλημα στο πρωινό πρόγραμμα, αλλά δεν τις αναφέρεις ονομαστικά. Καλό είναι πριν σκεφτούμε τι ξεβολεύει εμάς, να σκεφτούμε πώς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ νιώθουν τα ίδια τα παιδιά κι όχι πώς θα θέλαμε να νιώθουν με βάση τις προσδοκίες μας. Τα παιδιά είναι ξετρελαμένα με τη Θεατρική Αγωγή, τη Μουσική, τα Εικαστικά, τη Γυμναστική, την Πληροφορική... Δεν το λένε τα ίδια μόνο, που χαλαρώνουν και δημιουργούν και μορφώνονται πολύπλευρα και εκτονώνονται μέσα από αυτά τα μαθήματα, αλλά και οι γονείς τους! Η επιθυμία σου να μετατοπιστούν στην απογευματινή ζώνη ως επιλεγόμενα δείχνει ότι δε βάζεις ως προτεραιότητα το δικαίωμα όλων των παιδιών να απολαμβάνουν αυτά τα αντικείμενα. Εκτός τούτου, το βρίσκω εξαιρετικά αντισυναδελφικό να θες να οδηγηθούν στην ανεργία τόσες ειδικότητες με την επιστροφή στο κλασικό ολοήμερο. Είναι κρίμα να σκεφτόμαστε ανταγωνιστικά και, λυπάμαι, αλλά αυτό δείχνουν τα όσα γράφεις.
δεν θα την πεις?