*

Αποστολέας Θέμα: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα  (Αναγνώστηκε 34510 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #140 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:20:13 μμ »
Δεν μιλησα ουτε για βεστιαρια ,ουτε για την χορωδια Τυπαλδου,ουτε για Φινλανδιες. Πρεπει δηλαδη να επαφιομαστε στη καλη θεληση του εκαστοτε δασκαλου για να εχουμε τα βασικα;  Οχι δεν το δεχομαι προσωπικα.  Πρεπει να απαιτησουμε ολα αυτα να μας τα παρεχει το κρατος. Εθελοντισμος και λειτουργημα εχουν πεθανει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:03:54 »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2852
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #141 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:27:47 μμ »
Δεν διαφωνω με την προταση σου αλλα το θεμα δεν ειναι τι πιστευω εγω.. Και του συμβουλου καρφι δεν του καιγεται για τον κλαδο του. Και αυτος σε καποιον αλλον πρεπει να δωσει αναφορα.

Κοίτα, εφόσον εκφέρεις την άποψή σου για τα ΕΑΕΠ θεωρώ πως πρέπει να εκφέρεις άποψη και για τα κλασσικά ολοήμερα, δεδομένου ότι  το ένα σχετίζεται άμεσα με το άλλο...
όσο για τον τάδε σύμβουλο η προσωπική μου πείρα λέει ότι ανάμεσα σε δάσκαλο και ειδικότητα προφανέστατα λειτουργεί σε βάρος του δεύτερου ...

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #142 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:32:36 μμ »
Κοίτα, εφόσον εκφέρεις την άποψή σου για τα ΕΑΕΠ θεωρώ πως πρέπει να εκφέρεις άποψη και για τα κλασσικά ολοήμερα, δεδομένου ότι  το ένα σχετίζεται άμεσα με το άλλο...
όσο για τον τάδε σύμβουλο η προσωπική μου πείρα λέει ότι ανάμεσα σε δάσκαλο και ειδικότητα προφανέστατα λειτουργεί σε βάρος του δεύτερου ...

Τα κλασικα ολοημερα ειναι φυλαξη παιδιων (για μενα) και οποια προετοιμασια γινεται εξαρταται αμεσα απο τον αριθμο των παιδιων: Πολλα παιδια- πασαλειματα, λιγα παιδια-γινεται δουλεια.
Δευτερος στο νημα μεσα σε λιγη ωρα που δεν λαμβανει υποψιν του τα παιδια: Εις βαρος των παιδιων ειναι γιατι εγω δεν ειμαι ικανος να διδαξω πληροφορικη επειδη περασα ενα τεστ με γελοιες ερωτησεις.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2852
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #143 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:38:14 μμ »
άρα  συμφωνούμε στο ότι κάποια πράγματα δε λειτουργούν σωστά . Και ρωτώ τώρα.... η λύση είναι να καταφερόμαστε ο ένας εναντίον του άλλου και να αλληλοκατηγορούμαστε( εγω κανω, εσυ δεν κάνεις αυτός δεν κάνε)ι ή να απαιτούμε  απο το κράτος να λειτουργούν τα πράγματα όπως πρέπει?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:03:54 »

Αποσυνδεδεμένος DONCORLEONE1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 534
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #144 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 11:42:40 μμ »
άρα  συμφωνούμε στο ότι κάποια πράγματα δε λειτουργούν σωστά . Και ρωτώ τώρα.... η λύση είναι να καταφερόμαστε ο ένας εναντίον του άλλου και να αλληλοκατηγορούμαστε( εγω κανω, εσυ δεν κάνεις αυτός δεν κάνε)ι ή να απαιτούμε  απο το κράτος να λειτουργούν τα πράγματα όπως πρέπει?

 ???
Αυτο λεω τοση ωρα. Κλεινω.Καληνυχτα και καλη τυχη

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #145 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 12:59:10 πμ »
4.Στις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής ένωσης δεν υπάρχουν σχολεία που τελειώνουν 12.25.Μόνο τα ελληνόπουλα κουράζονται?

Συναδελφισσα, υπαρχουν πολλα διαφορετικα σχολεια ανα τον κοσμο και κανενα σε ανεπτυγμενη χωρα δεν ειναι σαν το ΕΑΕΠ με 7 συνεχομενες ωρες μαθημα!!!

Υπαρχουν αυτα που οι μικροτερες ταξεις κανουν 4 διδακτικες ωρες, τελειωνουν την ωρα που ειπες, τα παιδια τρωνε και μετα πανε σπιτι τους. (ναι, πρωτα αρχιζουν να τρωνε στις 12:30 και μετα πανε σπιτι τους!!!!!!) Οι μεγαλυτερες ταξεις κανουν μια ωρα ακομη και μεχρι τις 15:00 εχουν φυγει κι αυτες.

Τα δημοτικα σχολεια στη Γαλλια εχουν 4 μερες μαθημα τη βδομαδα (24 ωρες!!!!), δηλαδη την Τεταρτη τα παιδια δεν πηγαινουν σχολειο! (παλια πηγαιναν το πρωι του Σαββατου, αλλα το καταργησαν κι αυτο)

Υπαρχουν και σχολεια οπου τα παιδια καθονται περισσοτερες ωρες για δραστηριοτητες οπως στα ΕΑΕΠ, αλλα σε καμια περιπτωση συνεχομενες ωστε να λαλησουν τα παιδια, αλλα μετα το μεσημεριανο φαγητο.

Αποσυνδεδεμένος lazaros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #146 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 01:00:44 πμ »
Με ποιες ειδικοτητες τα εβαλα? κανεις λαθος! Ισα ισα θεωρω πως προσφερουν και μαλιστα πολυ. Ειπα για το συστημα του εαεπ,οτι ειναι δυσλειτουργικο.
Γι αυτο ανεφερα και την αγγλικων που περναει δυσκολα.
Ρε παιδια ξερετε ποςα θεματα εχουμε? γινεται γιορτη σχολικη και η μουσικος τσιριζει σαν υστερικη γιατι δεν περνανε τα τραγουδια της, δε μου δινετε σημασια και τετοια. Ποιος διοργανωνει τη γιορτη? οι μαθητες/τριες με το/τη δαςκαλο/δαςκαλα τους. Θες να βοηθησεις? οχι θελω να την αναλαβω εξ ολοκληρου...
 Δεν παμε καλα. Σε αλλα σχολεια ψαχναμε στα τηλ τη μουσικο να συμμετασχει κι αυτη και στα εαεπ την ειδαμε βασιλικοτεροι του βασιλεως.  η προκαταληψη καλο ειναι να μην υπαρχει. Τελος παντων.
Οπως ειπατε στα δυο τελευταια ποστ,εκει ειναι το ζουμι.
Εγω βλεπω τα πραγματα στα εαεπ να ναι σφιχτα, δηθεν τυπικα και στην ουσια δυσλειτουργικα εν αντιθεση με αλλα μη εαεπ σχολεια. Τωρα τι βλεπει ο καθενας ειναι υποκειμενικο, τι να πω.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2014, 01:02:25 πμ από lazaros »

Αποσυνδεδεμένος peteruoi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #147 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:16:26 πμ »
Λοιπόν είδα εδώ http://www.alfavita.gr/arthron/5%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%BE%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CE%BD
την Πέμπτη τροποποίηση ενός έργου ΕΣΠΑ και αν δεν κάνω λάθος αυτά γίνονται για πριν προσληφθούν κάποιοι αναπληρωτές ΕΣΠΑ.
Έτσι παρόλο που προ ημερών είδαμε αυτό http://www.esos.gr/arthra/mathites/dimotiko-eidhsseis/den-ua-entaxuei-h-meleth-sthn-prvinh-ypoxrevtikh-zvnh-tvn-dhmotikvn-sxoleivn
τελικά μάλλον η προσωρινή αναστολή του μέτρου έληξε :D.
Τώρα με  ένα γρήγορο διάβασμα της τροποποίησης του έργου σημειώνω τα εξής:

Παράθεση
Η 5η Τροποποίηση αφορά την αύξηση του οικονομικού αντικειμένου και την
αναπροσαρμογή των δεικτών. Στόχος της Πράξης είναι η υποστήριξη και ενίσχυση
δύο καινοτόμων παρεμβάσεων που αφορούν στον θεσμό του Ολοήμερου Σχολείου.
Α. Υποστήριξη και ενίσχυση καινοτόμων παρεμβάσεων των Ολοήμερων Δημοτικών
Σχολείων
Στόχος είναι η στήριξη μίας παρέμβασης με κομβική σημασία στη συνολική εθνική
στρατηγική για την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής. Στο πλαίσιο της
απασχόλησης εκπαιδευτικών για τη συμπλήρωση ωραρίου δύναται οι αντίστοιχες
ώρες να χρησιμοποιούνται στο υποχρεωτικό πρωινό πρόγραμμα για τη μελέτη,
προετοιμασία και εμπέδωση των μαθημάτων από τους μαθητές. Οι ώρες αυτές
δύναται να ανέρχονται στις 5 ώρες ανά εβδομάδα για τις τάξεις Α Β Γ & Δ χωρίς να
αυξάνεται το συνολικό ωράριο του εκπαιδευτικού.
Ειδικότεροι στόχοι της ένταξης της «μελέτης» στο πρωινό πρόγραμμα είναι α)η
ολοκλήρωση της μελέτης των μαθημάτων, η εμπέδωση της διδασκόμενης ύλης και η
ολοκληρωμένη προετοιμασία στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά των μαθητών για την
επόμενη ημέρα β)η στήριξη της οικογένειας με την απαλλαγή του διαβάσματος των
παιδιών και την εξασφάλιση επαρκούς ελεύθερου χρόνου για τους μαθητές και γ) η
ενίσχυση της αντισταθμιστικής λειτουργίας του Ολοήμερου σχολείου, η αντιμετώπιση
της σχολικής αποτυχίας και η αύξηση των δυνατοτήτων των μαθητών με μαθησιακές ή
άλλες δυσκολίες για ίσες ευκαιρίες.

Δεν ξέρω αν σας θυμίζει κάτι αυτό...
Ως προς το μαθηματικό κομμάτι θα περιμένω ανάλυση από πιο ειδικούς (που 'σαι Patreas?) αλλά τελείως μπακαλίστικα βγάζω

με 1,183.00 σχολεία με 29575 παιδιά σημαίνει 25 παιδιά το σχολείο άρα από ένα τμήμα των 1183 σχολείων (δημοτικά και νηπιαγωγεία) θα κάνουν το πρόγραμμα με τη μελέτη. Τώρα πως θα διαλεχτούν αυτά τα σχολεία είναι ένα θέμα αλλά μολονότι το λογικό θα ήταν ας πούμε πχ όλα τα ΕΑΕΠ φαντάζομαι θα διαλεχτούν τα σχολεία όπου τους λείπει δάσκαλος στις τάξεις Α,Β,Γ,Δ. Τελικό όφελος βρήκαμε πιστώσεις για 1183 δασκάλους και νηπιαγωγούς:)

Υ.Σ. Δεν έχω καμία πληροφόρηση απλά από το τεχνικό δελτίο μου ήρθαν όλες αυτές οι ιδέες:)
 

Αποσυνδεδεμένος Leonidas123

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #148 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:28:59 πμ »
Peteruoi πιστεύω ότι θα έρθει διευκρινιστική η οποία θα λέει, ότι οι αναπληρωτές "ολοήμερο ΕΣΠΑ" θα συμπληρώνουν ωράριο (αν χρειάζεται ) σε πρωινή μελέτη. Θεωρώ ότι εκεί αναφέρεται αυτή η τροποποίηση. Πέρσι έγινε κάτι αντίστοιχο, αφού οι αναπληρωτές ΕΣΠΑ στα ολοήμερα ΕΑΕΠ συμπλήρωναν ωράριο με τη μορφή "συνεργασίας" με τον δάσκαλο του πρωινού τμήματος...

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2852
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #149 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:30:59 πμ »
Συναδελφισσα, υπαρχουν πολλα διαφορετικα σχολεια ανα τον κοσμο και κανενα σε ανεπτυγμενη χωρα δεν ειναι σαν το ΕΑΕΠ με 7 συνεχομενες ωρες μαθημα!!!

Υπαρχουν αυτα που οι μικροτερες ταξεις κανουν 4 διδακτικες ωρες, τελειωνουν την ωρα που ειπες, τα παιδια τρωνε και μετα πανε σπιτι τους. (ναι, πρωτα αρχιζουν να τρωνε στις 12:30 και μετα πανε σπιτι τους!!!!!!) Οι μεγαλυτερες ταξεις κανουν μια ωρα ακομη και μεχρι τις 15:00 εχουν φυγει κι αυτες.

Τα δημοτικα σχολεια στη Γαλλια εχουν 4 μερες μαθημα τη βδομαδα (24 ωρες!!!!), δηλαδη την Τεταρτη τα παιδια δεν πηγαινουν σχολειο! (παλια πηγαιναν το πρωι του Σαββατου, αλλα το καταργησαν κι αυτο)

Υπαρχουν και σχολεια οπου τα παιδια καθονται περισσοτερες ωρες για δραστηριοτητες οπως στα ΕΑΕΠ, αλλα σε καμια περιπτωση συνεχομενες ωστε να λαλησουν τα παιδια, αλλα μετα το μεσημεριανο φαγητο.

-Εξηγώ  ότι δεν μιλαμε για μαθήματα με την κλασσική έννοια του όρου ... που κουράζουν τα παιδιά και τα κάνουν να βαριούνται όπως στα υπόλοιπα κλασσικά μαθήματα...
- Στη Γαλλία κόπηκε το μάθημα του Σαββάτου και μεταφέρθηκε την Τετάρτη, άρα μιλάμε για πέντε μέρες... 
-Το νωρίτερο σχόλασμα εντός Ε.Ε που εγώ γνωρίζω γίνεται στη γερμανία όπου σχολάνε τα παιδιά στη 1.30 άλλα εκεί το μάθημα ξεκινάει 7.30-8.00. Άρα μικρή διαφορά με την Ελλάδα. Αν γνωρίζεις κάποια χώρα που τελειώνει το σχολείο 12.20 ανέφερά τη προς ενημέρωση γιατί μπορεί να μου ξεφεύγει
-αφού λοιπόν τα παιδιά κουράζονται τόσο πολύ ως τις 2.00  αυτό το 4.15 των ολοήμερων είναι προφανώς απάνθρωπο και πρέπει  να καταργηθεί πρώτο πρώτο. Αν το παιδί δεν μπορεί να αποδώσει στο μάθημα της μουσικής πχ ή της γυμναστικής που είναι άκρως διασκεδαστικά και ελκυστικά στα παιδιά και που γίνονται συνήθως τελευταίες ώρες πως θα μπορέσει να κάτσει να λύσει μαθηματικά για την επόμενη μέρα στις 3 και.... άρα συμπεραίνω-σύμφωνα με τα επιχειρήματα που παραθέτετε- ότι το πιο αντιπαιδαγωγικό αυτή τη στιγμή είναι το κλασικό ολοήμερο...

Αποσυνδεδεμένος peteruoi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #150 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:33:42 πμ »
Leonidas123 πιθανόν να έχεις δίκιο γιατί πήραν 1009 ΕΣΠΑ αριθμός που πλησιάζει το στόχο του προγράμματος. Είναι ένα ζήτημα όμως που θα βρεθούν αυτές οι 5 ώρες στο πρωινό πρόγραμμα για μελέτη.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2852
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #151 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:36:16 πμ »
Με ποιες ειδικοτητες τα εβαλα? κανεις λαθος! Ισα ισα θεωρω πως προσφερουν και μαλιστα πολυ. Ειπα για το συστημα του εαεπ,οτι ειναι δυσλειτουργικο.
Γι αυτο ανεφερα και την αγγλικων που περναει δυσκολα.
Ρε παιδια ξερετε ποςα θεματα εχουμε? γινεται γιορτη σχολικη και η μουσικος τσιριζει σαν υστερικη γιατι δεν περνανε τα τραγουδια της, δε μου δινετε σημασια και τετοια. Ποιος διοργανωνει τη γιορτη? οι μαθητες/τριες με το/τη δαςκαλο/δαςκαλα τους. Θες να βοηθησεις? οχι θελω να την αναλαβω εξ ολοκληρου...
 Δεν παμε καλα. Σε αλλα σχολεια ψαχναμε στα τηλ τη μουσικο να συμμετασχει κι αυτη και στα εαεπ την ειδαμε βασιλικοτεροι του βασιλεως.  η προκαταληψη καλο ειναι να μην υπαρχει. Τελος παντων.
Οπως ειπατε στα δυο τελευταια ποστ,εκει ειναι το ζουμι.
Εγω βλεπω τα πραγματα στα εαεπ να ναι σφιχτα, δηθεν τυπικα και στην ουσια δυσλειτουργικα εν αντιθεση με αλλα μη εαεπ σχολεια. Τωρα τι βλεπει ο καθενας ειναι υποκειμενικο, τι να πω.


και που θέλεις να καταλήξεις? Εγω πέρυσι έκανα 24+ 5 ώρες σίτιση (σύνολολ29!) τις οποίες χρεώνονταν ο δάσκαλος με τις ευλογίες του συμβούλου και την ώρα της σίτισης που χρεωνόταν εκείνος και δούλευα εγώ κάθονταν κάτω απο τον πλατανο και κάπνιζε τσιγάρο . Εγώ τώρα τι πρέπει να πω? Φταίει το ολοήμερο , να το καταργήσουμε? Μη χειρότερα..είναι επιχειρήματα αυτά βρε παιδιά?

Αποσυνδεδεμένος lazaros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #152 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:14:36 πμ »
Καταρχάς απάντησα στον πάνω από μένα τον nikitas ο οποίος τουμπεκιαστηκε και δεν απάντησε
Δεύτερον ποιος μίλησε για κατάργηση ολοημερων; Καμιά σχέση, τι άσχετο ήταν αυτό;
Αύριο ίσως βρέξει και θα φάω ρεβίθια
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:16:40 πμ από lazaros »

Αποσυνδεδεμένος sunday

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νεο μετρο Λοβερδου για τα κενα στα Δημοτικα
« Απάντηση #153 στις: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:17:35 πμ »
-Εξηγώ  ότι δεν μιλαμε για μαθήματα με την κλασσική έννοια του όρου ... που κουράζουν τα παιδιά και τα κάνουν να βαριούνται όπως στα υπόλοιπα κλασσικά μαθήματα...
- Στη Γαλλία κόπηκε το μάθημα του Σαββάτου και μεταφέρθηκε την Τετάρτη, άρα μιλάμε για πέντε μέρες... 
-Το νωρίτερο σχόλασμα εντός Ε.Ε που εγώ γνωρίζω γίνεται στη γερμανία όπου σχολάνε τα παιδιά στη 1.30 άλλα εκεί το μάθημα ξεκινάει 7.30-8.00. Άρα μικρή διαφορά με την Ελλάδα. Αν γνωρίζεις κάποια χώρα που τελειώνει το σχολείο 12.20 ανέφερά τη προς ενημέρωση γιατί μπορεί να μου ξεφεύγει
-αφού λοιπόν τα παιδιά κουράζονται τόσο πολύ ως τις 2.00  αυτό το 4.15 των ολοήμερων είναι προφανώς απάνθρωπο και πρέπει  να καταργηθεί πρώτο πρώτο. Αν το παιδί δεν μπορεί να αποδώσει στο μάθημα της μουσικής πχ ή της γυμναστικής που είναι άκρως διασκεδαστικά και ελκυστικά στα παιδιά και που γίνονται συνήθως τελευταίες ώρες πως θα μπορέσει να κάτσει να λύσει μαθηματικά για την επόμενη μέρα στις 3 και.... άρα συμπεραίνω-σύμφωνα με τα επιχειρήματα που παραθέτετε- ότι το πιο αντιπαιδαγωγικό αυτή τη στιγμή είναι το κλασικό ολοήμερο...

Μόνο που στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που λειτουργούν τα ολοήμερα σχολεία (μάλιστα στη Γερμανία σε κάποια κρατίδια λειτουργούν και ολοήμερα γυμνάσια, έχω επισκεφτεί ένα στο Βερολίνο) υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές για να υποστηρίξουν έναν τέτοιο θεσμό και φυσικά οι συνθήκες είναι ανθρώπινες και αξιοπρεπείς και για τους μαθητές και για τους εκπαιδευτικούς, πχ
1. Εστιατόριο με τραπεζαρία, όπου οι μαθητές με ένα συμβολικό ποσό (1-2 ευρώ) μπορούν να αγοράζουν μαγειρευτό φαγητό χωρίς ο εκπαιδευτικός να είναι αναγκασμένος να ζεσταίνει μόνος του στον φούρνο μικροκυμάτων τα φαγητά όλων των μαθητών και να τους στρώνει το τραπέζι (άλλωστε δεν είναι αυτή η δουλεία του ) ούτε οι γονείς να πληρώνουν την καθαρίστρια του σχολείου για να κάνει αυτή τη δουλειά, όπως συνηθίζεται στα ελληνικά ολοήμερα.
2. Αίθουσα ελεύθερης ώρας-δραστηριοτήτων-βιβλιοθήκη με αναγνωστήριο, όπου οι μαθητές κάνουν διάλειμμα ανάμεσα στην πρωινή και την απογευματινή ζώνη και ξεκουράζονται, περνούν δημιουργικά τον χρόνο τους ή διαβάζουν για την επόμενη μέρα. Πολλές φορές οι τελευταίες ώρες της απογευματινής ζώνης πραγματοποιούνται σ' αυτές τις αίθουσες.
3. Συμβουλευτική υπηρεσία με ψυχολόγο για ψυχολογική υποστήριξη των μαθητών.
4. Δεν υπάρχει διάκριση ανάμεσα σε δασκάλους και ειδικότητες, δηλαδή ο δάσκαλος της τάξης να πρέπει οπωσδήποτε να διδάσκει μόνο στο πρωινό πρόγραμμα, για να φεύγει νωρίς και οι ειδικότητες να μένουν μέχρι τέλους. Συνήθως όλοι οι εκπαιδευτικοί παραμένουν στο σχολείο από την έναρξη μέχρι τη λήξη του ωρολόγιου προγράμματος. Τις ώρες που δεν έχουν μάθημα προετοιμάζουν το μάθημα της επόμενης μέρας ή συνεργάζονται μεταξύ τους στα γραφεία τους που φυσικά είναι πλήρως εξοπλισμένα και συνήθως είναι μικρές αίθουσες με δύο ή τρεις εκπαιδευτικούς για να μπορούν να δουλεύουν με την ησυχία τους. Στα περισσότερα ΕΑΕΠ ολοήμερα σχολεία που έχω δουλέψει στην Ελλάδα όλοι οι εκπαιδευτικοί στοιβιάζονται σε μία αίθουσα, με λιγοστά γραφεία και καρέκλες, στην καλύτερη περίπτωση υπάρχει ένας υπολογιστής για όλους και ένας εκτυπωτής που έχει δεν έχει μελάνι. Δεν υπάρχει χώρος όχι για να προετοιμάσεις το μαθημά σου, αλλά ούτε για να ακουμπήσεις τα τετράδιά σου. Για να μην αναφέρω τη νοοτροπία κάποιων δασκάλων να αφήνουν τους μαθητές να παίζουν ανεξέλεγκτοι στην αυλή.

Αυτά είναι κάποια από αυτά που είδα με τα ίδια μου τα μάτια.

Δυστυχώς στην Ελλάδα ο θεσμός του ολοήμερου έχει αποτύχει κατά τη γνώμη μου. Από την αρχή δεν υπήρχε σωστή οργάνωση ούτε προγραμματισμός, αλλά προχειρότητα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:21:15 πμ από teacher_ »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 507

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.