Σύνολο ψηφοφόρων: 133
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
@nipiagogos, και ankas,αφήστε την κόντρα. Δεν καταλαβαίνεστε γιατί ερχόσαστε από άλλες ειδικότητες. Άλλο διαγωνισμός ΠΕ02 και άλλο ΠΕ60... Άλλα τα δεδομένα, άλλη κατηγορία, καμία σχέση...
Ρίξτε μια ματιά στους έχοντες κοινωνικά κριτήρια πόσο μοριοδοτούνται!!! Οι πολύτεκνοι, για παράδειγμα, παίρνουν επιπλέν 10 μόρια!!! Άντε να τους ανταγωνιστείς!!! Τρομερά δίκαιο σύστημα...τι να πω!!! http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/170303/posa-moria-dinei-to-metaptyhiako-se-endehomeno-dia.html
Το πολιτικό σύστημα (ΟΛΟ όμως) ακόμα άγεται και φέρεται από τα πελατειακά συμφέροντα. Μπορεί η δυσχέρεια των νέων συνθηκών να τα περιορίζει, αλλά δεν θα τα εξαλείψει ποτέ. Γιατί είναι και αίτημα μεγάλου μέρους του λαού να μην εξαλειφθούν.
ankas, έχεις απόλυτο δίκιο. Το σχόλιό της ήταν πολύ προσβλητικό και υποτιμητικό και απορώ πώς δεν της έγινε καμιά παρατήρηση από τους συντονιστές. Ίσως, όταν το δουν, να γίνει!
Η γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να πάρουν όλους τους επιτυχόντες από προηγούμενους Ασεπ, με μεγάλη μοριοδότηση προυπηρεσίας. Είναι αδικία να ξαναδώσουν Ασεπ άτομα που έχουν πετύχει και έχουν προυπηρεσία σε σχολεία. Δεν υπάρχει καποιος λόγος να αποδείξουν κατι μέσω νέου Ασεπ.
Γραπτός ΑΣΕΠ χωρίς καμία προσαύξηση, έχουμε συζητήσει για αυτό το θέμα και παλιότερα.Είσαι καλύτερος από κάποιον άλλον "στα χαρτιά";Απόδειξέ το ΜΙΑ φορά, γράφοντας καλύτερα από τους άλλους.Παραδείγματα:1) Έχεις μεταπτυχιακό στη Διδακτική. Δεν έχεις ήδη μεγάλο πλεονέκτημα στο κομμάτι αυτό λόγω γνώσεων; Πρέπει να πριμοδοτηθείς κι άλλο;2) Έχεις προϋπηρεσία. Και ήδη βάζουν ερωτήσεις στα παιδαγωγικά για τις οποίες οι μη έχοντες προϋπηρεσία δεν έχουν ιδέα τι παίζει (π.χ. θυμάμαι ερωτήσεις περί συλλόγου διδασκόντων). Αλλά και η πείρα της τάξης (σε σχέση με κάποιον που δεν έχει) δεν είναι πλεονέκτημα για παιδαγωγικά / διδακτική;3) Βαθμός πτυχίου. Έχεις πτυχίο 10 π.χ. στα Μαθηματικά, που σημαίνει ότι είσαι αετός στο γνωστικό. Λογικά θα γράψεις πολύ πάνω από το μέσο όρο. Πρέπει να πάρεις και επιπλέον bonus;Η μοριοδότηση ευνοεί αυτούς που είναι καλοί στα χαρτιά, αλλά μέτριοι στην ουσία.Το "καλοί στα χαρτιά" περιέχει στρεβλώσεις και δεν λέει πάντα την αλήθεια.Πτυχίο Μαθηματικών 10 είχε ο άλλος όταν έδινα (προφανώς εκτός Ελλάδας).Μεταπτυχιακό κάνει πλέον και η κουτσή Μαρία, σχεδόν κανένα προσόν δεν απαιτείται, εκτός από το χρήμα.Προϋπηρεσία εντός δημοσίου μετράει, αλλά εκτός όχι!Σέβομαι τον κόπο και τα άγχη των αναπληρωτών συναδέλφων, αλλά γιατί η προϋπηρεσία σε φροντιστήρια είναι υποδεέστερη;Σε κάθε περίπτωση, αν είσαι πιο έμπειρος, θα μπορείς και να κάνεις καλύτερο σενάριο διδασκαλίας στη διδακτική. Γιατί να πάρεις και μπόνους;Να σημειώσω ότι και καλό βαθμό πτυχίου έχω, και μεταπτυχιακό. Δηλαδή, προσωπικά, είχα όφελος από τις προσαυξήσεις (αν και δεν χρειάστηκαν). Παρ'όλα αυτά, επιμένω ότι είναι λάθος να επιλέγεται για διορισμό κάποιος που έγραψε χειρότερα από άλλους.
Η επετηρίδα συνάδελφε ήταν το πιο βλακώδες, αρτηριοσκληρωτικό και δημοσιουπαλληλιστικής νοοτροπίας σύστημα που υπήρχε. Καταδίκαζε νεότερους ανθρώπους με προσόντα, ικανότητες και ταλέντο να μένουν αδιόριστοι ή να περιμένουν ατελείωτα χρόνια, προκειμένου να διοριστούν άλλοι λιγότερο ικανοί επειδή ΕΤΥΧΕ να έχουν αποφοιτήσει νωρίτερα. Συγγνώμη αλλά εκπαιδευτικούς για τα σχολειά υποτίθεται ότι θες, όχι εργάτες σε νταμάρι. Το "απορροφούνταν ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ οι απόφοιτοι" δεν το λες σοβαρά. Γνωρίζεις τι χρόνους αναμονής είχαν κάποιες ειδικότητες; Πάνω απο δύο δεκαετίες.
Το να παίρνεις διδακτορικό για να διοριστείς ως εκπαιδευτικός είναι άλλη μία ελληνική στρέβλωση. Ο ρόλος ενός διδάκτορα είναι πλέον η επιστημονική έρευνα, όχι να διδάσκει στο γυμνάσιο.
Συμφωνώ απόλυτα, αλλά αυτή η στρέβλωση σαφώς ευνοεί κάποιους ......