0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επέτρεψε μου Ιωάννα να σε διορθώσω σε κάτι."Άλλη η φιλοσοφία των πληροφορικάριων(βλέπε και γυμναστάριους, καλλιτεχνικάριους) όσο αναφορά τους βαθμούς και άλλη των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ."Έτσι είναι καλύτερα
Άλλη η φιλοσοφία των πληροφορικάριων(βλέπε και γυμναστές, καλλιτεχνικούς) όσο αναφορά τουςβαθμούς και άλλη των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
...όπως λέμε ....των αποθηκάριων....;;; Ήμαρτον
Είναι γνωστό ότι το μάθημα της Πληροφορικής οι μαθητές το θεωρούν χαβαλέ.Τι σημαίνει για τον ίδιο καθηγητή να κάνει μάθημα μαθηματικών π.χ Γ Γυμνασίου στο ίδιο σχολείο? Μήπως υπάρχει ο κίνδυνος να γίνει και αυτό το μάθημα χαβαλέ?
το προσφορα και ζητηση το εχεις ξαναπει αλλα δεν μπορουμε να κανουμε εμποριο με την παιδεια των παιδιων. το παρακατω σεναριο ελπιζω να καταλαβαινεις τους κινδυνους που εχει:ο καθενας με βασικο πτυχιο απο σχολη "χαμηλης" βαθμολογιας θα μπορουσε επειτα να παρει (ή να πληρωσει) ενα μεταπτυχιακο στην ειδικευση που το κρατος εχει ελλειψη και χωρις ιδιαιτερο κοπο να διοριστει... γι'αυτο ευτυχως (και κακως στο παρελθον) το βασικο πτυχιο σπουδων ειναι πλεον το απαραιτητο προσον για διορισμο. υπαρχουν και τα επαγγελματικα δικαιωματα you know...εγω να δεχτω οτι εκανες σουπερ-ντουπερ μεταπτυχιακο στην πληροφορικη. να αγνοησουμε ομως τα σεμιναρια και τα υπολοιπα μεταπτυχιακα σε εξωτερικο και εσωτερικο που ηταν εμποριο γνωσης? εδινες τα φραγκα και σου ερχονταν σπιτι...εγω δε θα επιμεινω να σας μεταταξουν, δεν ασχολουμαι και τοσο με το παρελθον αλλα δεν γινεται να ισοπεδωνονται οι βασικες σπουδες και να προτασσουμε μονο την εμπειρια και την ευκαιρια της στιγμης.για κλοπες, καθαροτητα και μεγαλυτερες ικανοτητες εγω στα ειπα? μαλλον σε αλλον αναφερεσαι, ετσι?για τις σχολες πληροφορικης που λες, αν καποιος εχει μπει χωρις να του αρεσει και μαλιστα βγει χωρις ιδεα απο προγραμματισμο, πιστεψε με το λιγοτερο που θα κανει ειναι να παει να διδαξει. δεν το καταλαβαινω σαν επιχειρημα αυτο, που αποσκοπει?