*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 78597 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #70 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 10:57:11 μμ »
Ο καθένας πρέπει να διδάσκει τα μαθήματα ειδικότητας του αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο , το υπουργείο αλλάζει τις αναθέσεις για να καλύψει κενά, τα κενά σε πε03 ΔΕΝ χάνονται σε ενδεχόμενο ΑΣΕΠ (προσλήψεις) θα αποτυπωθούν ως κενά άσχετα αν κάποιες ώρες δωθούν φέτος σε πε19-20. Αν ήθελε να λύσει το πρόβλημα των κενών το υπουργείο σε ειδικότητες (ΒΑΣΙΚΕΣ) κυρίως πε03-04 ας γυρνούσε όλους τους σεμιναριούχους πληροφορικούς στις ειδικότητες των βασικών τους πτυχίων (είμαι περίεργος μετά πόσους αναπληρωτές θα έπαιρνε σε πε03-04;;;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:09:55 »

Αποσυνδεδεμένος Μαριος ΠΕ19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #71 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 11:11:48 μμ »
Εννοείται ότι ο καθένας πρέπει να διδάσκει μόνο τα μαθήματα της ειδικότητας του. Αλλα συνάδελφοι μαθηματικοί μην είστε τόσο απαξιωτικοι για τους άλλους συνάδελφους.  Πιστεύετε ότι ένας πληροφορικός ΠΕ19  π.χ από το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων που έχει διδαχθεί τα παρακάτω υποχρεωτικά, είναι αδύνατο να διδάξει κάποια απλά μαθηματικά;;

Απειροστικός Λογισμός Ι
Γραμμική Αλγεβρα
Πιθανότητες
Υπολογιστικά Μαθηματικά
Απειροστικός Λογισμός ΙΙ
Διακριτά Μαθηματικά Ι
Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση

Δε λέω ότι πρέπει να το κάνει. Λέω ότι και κάποια φορά κάποια εξαίρεση να υπάρξει σε κάποιο σχολείο και να το κάνει δε σημαίνει οτι αναγκαστικά είναι άχρηστος και δε μπορεί.

Για να μην μιλήσω για τους ΠΕ19 των ηλεκτρολόγων του πολυτεχνείου που ξέρετε πολύ καλά πόσο ζόρικα μαθηματικά έχουν κάνει στη σχολή


« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 04, 2014, 11:19:59 μμ από Μαριος ΠΕ19 »

Αποσυνδεδεμένος Chunk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 372
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #72 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 11:25:08 μμ »
Τα μαθηματικά (όπως και τα άλλα θετικά μαθήματα υποθέτω) δεν είναι στείρα γνώση. Είναι πάνω από όλα τρόπος σκέψης.

Επιπλέον, είναι σημαντική η διαμόρφωση ή η αλλαγή στάσης των μαθητών απέναντι στα μαθηματικά - ειδικά στο Γυμνάσιο.

Νομίζω λοιπόν ότι το θέμα δεν είναι σωστά τοποθετημένο στο "ξέρω ή δεν ξέρω μαθηματικά", αλλά στο αν είμαι σε θέση να βοηθήσω τους μαθητές να αναπτύξουν μαθηματική σκέψη και να αγαπήσουν τα μαθηματικά. Και αυτό δεν μπορούν να το κάνουν όλοι. Ούτε καν όλοι οι μαθηματικοί.

Αποσυνδεδεμένος Μαριος ΠΕ19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #73 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 11:45:20 μμ »
Συμφωνώ..

Έχω δει και φυσικό και μαθηματικό να διδάσκουν αλγοριθμική άψογα, γιατί πολύ απλά είναι επιστήμονες. Έχουν καταλάβει πως συνδέονται οι επιστήμες μεταξύ και έχουν ανακαλύψει όλη τη μαγεία τους. Εγώ σαν πληροφορικός χαίρομαι που τέτοιοι άνθρωποι μπορούν και αγαπάνε και διδάσκουν την αλγοριθμική. Από την άλλη έχω γνωρίσει μαθηματικούς να μου λένε 'τι σχέση έχει η πληροφορική και τα μαθηματικά;; ' δυστυχώς οι άνθρωποι δεν έχουν καταλάβει τίποτα...   

Ταπεινή μου άποψη, αν και πληροφορικός, ένας μαθηματικός, που όχι απλά έχει βγάλει τη σχολή αλλά έχει κατανοήσει τα μαθηματικά βαθειά  στο πετσί τους, μπορεί να καταλάβει απόλυτα την αλγοριθμική και αν είναι και κάλος δάσκαλος να τη διδάξει κ ολας.
Επίσης δε νοείται σωστός επιστήμονας της πληροφορικής που να μη καταλαβαίνει ότι αυτό που έχει σπουδάσει, και διδάσκει αν είναι εκπαιδευτικός, δεν είναι μια στείρα γνώση αλλά συνδέεται απόλυτα με τα μαθηματικά τη φιλοσοφία τη λογική κτλ..

Για μένα λοιπόν, όχι σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναγκαστικά, αλλά σε υψηλό θεωρητικό φιλοσοφικό επίπεδο είναι δυο επιστήμες που είναι απόλυτα σχετικές μεταξύ τους. 

Όλα είναι ανθρώπινες φιλοσοφικές αναζητησεις. Λογισμοί, όρια, άπειρα, παραγωγοί κτλ...Σιγά σιγά αναπτύχτηκαν φορμαλιστικαν, μπήκε και ο Η/Υ και οι γλώσσες στη μέση και βρισκόμαστε εδω τώρα. Δεν γίνεται ούτε ένας μαθηματικός ούτε ένας πληροφορικός με βαθειά γνώση της επιστήμης τους να μη το καταλαβαίνουν αυτό.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 04, 2014, 11:55:14 μμ από Μαριος ΠΕ19 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:09:55 »

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #74 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 11:47:22 μμ »
Τα μαθηματικά (όπως και τα άλλα θετικά μαθήματα υποθέτω) δεν είναι στείρα γνώση. Είναι πάνω από όλα τρόπος σκέψης.

Επιπλέον, είναι σημαντική η διαμόρφωση ή η αλλαγή στάσης των μαθητών απέναντι στα μαθηματικά - ειδικά στο Γυμνάσιο.

Νομίζω λοιπόν ότι το θέμα δεν είναι σωστά τοποθετημένο στο "ξέρω ή δεν ξέρω μαθηματικά", αλλά στο αν είμαι σε θέση να βοηθήσω τους μαθητές να αναπτύξουν μαθηματική σκέψη και να αγαπήσουν τα μαθηματικά. Και αυτό δεν μπορούν να το κάνουν όλοι. Ούτε καν όλοι οι μαθηματικοί.
Φίλε συμφωνώ άλλο ξέρω ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και άλλο ξέρω πως θα μεταδώσω τη γνώση αυτή πόσο μάλον αν δεν το έχω ξαναδιδάξει το αντικείμενο ... (και στο λέει ένας ΠΕ20)

Αποσυνδεδεμένος Μαριος ΠΕ19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #75 στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 11:57:38 μμ »


Νομίζω λοιπόν ότι το θέμα δεν είναι σωστά τοποθετημένο στο "ξέρω ή δεν ξέρω μαθηματικά", αλλά στο αν είμαι σε θέση να βοηθήσω τους μαθητές να αναπτύξουν μαθηματική σκέψη και να αγαπήσουν τα μαθηματικά. Και αυτό δεν μπορούν να το κάνουν όλοι. Ούτε καν όλοι οι μαθηματικοί.

Σωστός..

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #76 στις: Σεπτέμβριος 05, 2014, 12:39:51 πμ »
Στον ασεπ θα έχουμε μόρια για το ΄΄πτυχίο΄΄ πληροφορικής που αντικατέστησε τα σεμινάρια, ελάτε όλοι να γράψετε ασεπ με την ανανεωμένη υλη που θα τα περιλαμβάνει όλα… ??? με ένα μαγικό φίλτρο θα δημιουργήσουν το τέλειο αποτέλεσμα και ένα πίνακα για προσλήψεις!
Κάπου διάβασα πως στο εξωτερικό οι καθηγητές κάνουν όλα τα μαθήματα μέχρι το γυμνάσιο, εκεί φτάσαμε και εμείς, το μόνο που έμεινε είναι να αλλάξει το σύστημα διορισμών και να γίνει ασεπ για 5 ειδικότητες μόνο!!!
Τα κενά για το διορισμό και τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών υπολογίζονται από τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης, σύμφωνα με την εγκύκλιο για τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται για το σκοπό αυτό κάθε φορά .
Το γεγονός οτι συμβαίνει τώρα αυτό με τα μαθηματικά οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο γεγονός ότι υπάρχουν πλεονάσματα σε πληροφορικούς και ελλείματα σε μαθηματικούς (για πολλούς και διάφορους λόγους).
Απόλυτα σωστό,
απλά ορισμένοι συνάδελφοι νομίζουν πως ότι δυσμενές συντελείται τα τελευταία χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση θα αφορά πάντα τους άλλους και ποτέ αυτούς,
τώρα ήρθε η σειρά και ημών των μαθηματικών ;D.
Πιστεύετε ότι ένας πληροφορικός ΠΕ19  π.χ από το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων που έχει διδαχθεί τα παρακάτω υποχρεωτικά, είναι αδύνατο να διδάξει κάποια απλά μαθηματικά;;
Απλά είναι για σένα που είσαι καθηγητής όχι για το παιδάκι του γυμνασίου,
εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα...........
Υπήρχε υπουργική απόφαση για κάτι τέτοιο;
Μήπως εννοείς ότι επειδή είχε βασικό πτυχίο μαθηματικού μπορούσε να πάρει κάποιες ώρες για συμπλήρωση ωραρίου (όμως προηγούνταν οι άλλοι που είχαν β΄ανάθεση τα μαθηματικά).
Γ2/119052/17-09-2008 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
7. Όταν στην αρμοδιότητα του ΠΥΣΔΕ υπηρετούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί που έχουν επιπλέον του τυπικού προσόντος διορισμού και άλλο πτυχίο διορισμού ή μετάταξης και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, μπορούν να διδάξουν, εφόσον το επιθυμούν, για συμπλήρωση ωραρίου, μαθήματα της ειδικότητας του δεύτερου πτυχίου, σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, με την προϋπόθεση ότι έχει ολοκληρωθεί η κατανομή των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης στους άλλους συνυπηρετούντες εκπαιδευτικούς.
8. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όταν έχουν εξεταστεί όλες οι περιπτώσεις της Β΄ ανάθεσης μαθημάτων και αφού παραμένουν αδιάθετες μέχρι 6 ώρες μαθήματος ( με τη νεότερη Y.Α 23464/Γ2/ΦΕΚ 654 τ.Β/07-03-2012
 οι ώρες έγιναν 10) μπορούν να διατεθούν για συμπλήρωση ωραρίου σε εκπαιδευτικό που κατέχει δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο, εφόσον υπάρχει η συνάφεια προς το διδακτικό αντικείμενο.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2014, 12:43:20 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #77 στις: Σεπτέμβριος 05, 2014, 02:59:34 μμ »
Στον κλάδο της Πληροφορικής, θα μπορούσε να πει κάποιος, ότι υπάρχουν πολλές ανεπίσημες "υποκατηγορίες".
Το βάζω σε εισαγωγικά γιατί δεν υπάρχει και δεν  πρέπει να υπάρχει καμία διάσπαση.

Υπάρχουν αυτοί με άλλο βασικό πτυχίο (κυρίως μαθηματικοί-φυσικοί αλλά και άλλοι) που έχουν σεμινάρια πληροφορικής  (500 ωρών? δεν είμαι σίγουρος. μόνο για κάποια χρόνια είχαν το δικαίωμα), αυτοί με άλλο βασικό πτυχίο με μεταπτυχιακά πληροφορικής (κυρίως στο εξωτερικό λόγω έλλειψης μεταπτυχιακών στην Ελλάδα τη δεκαετία του 90), αυτοί από ΑΕΙ, αυτοί από ΤΕΙ, αυτοί που έχουν εκπαιδευτική επάρκεια (σελετε κτλ), αυτοί που θεωρούνται ότι δεν έχουν εκπαιδευτική επάρκεια, αυτοί που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ, αυτοί που διορίστηκαν με επετηρίδα, πάρα πολλοί που έχουν μεταπτυχιακά, αρκετοί που έχουν διδακτορικό (αναλογικά σε σχέση με άλλες ειδικότητες πολλοί). Μέχρι πρόσφατα (ίσως υπάρχουν ακόμη?) υπήρχαν και συνάδελφοι που ήταν ΤΕ και μάλιστα πολλοί από αυτούς ήταν και πολύ καλοί στη δουλειά τους.

Η μεγαλύτερη βλακεία είναι να κάθεσε να λες ότι αυτοί έκλεψαν τις θέσεις από τους άλλους, εγώ έχω διδακτορικό και εσύ δεν έχεις ούτε καν σελετε, εγώ είμαι από αει και εσύ από τει και ότι άλλη βλακεία μπορεί να σκεφτεί κάποιος.

Όλοι συνάδελφοι είμαστε, έχουμε κοινούς στόχους και ο καθένας πρέπει να σέβεται όλους τους άλλους. Όποιος θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο ας στείλει το βιογραφικό του στον Bill Gates.

Στο ερώτημα αν  μπορούμε να διδάξουμε Μαθηματικά τώρα, παρόλο που είμαι σίγουρος ότι ένα μεγάλο μέρος του κλάδου μπορεί να το κάνει, η συνολική απάντηση ΔΕΝ μπορεί να είναι ΝΑΙ. Δεν νομίζω ότι μπορούν όλοι. Παρόλο που μας συμφέρει...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2014, 03:05:46 μμ από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος Sakisnemkav_ΠΕ_20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #78 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 02:09:32 πμ »
Διαίρει και Βασίλευε!

Αποσυνδεδεμένος pankol

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #79 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 02:31:12 πμ »
Στον κλάδο της Πληροφορικής, θα μπορούσε να πει κάποιος, ότι υπάρχουν πολλές ανεπίσημες "υποκατηγορίες".
Το βάζω σε εισαγωγικά γιατί δεν υπάρχει και δεν  πρέπει να υπάρχει καμία διάσπαση.

Υπάρχουν αυτοί με άλλο βασικό πτυχίο (κυρίως μαθηματικοί-φυσικοί αλλά και άλλοι) που έχουν σεμινάρια πληροφορικής  (500 ωρών? δεν είμαι σίγουρος. μόνο για κάποια χρόνια είχαν το δικαίωμα), αυτοί με άλλο βασικό πτυχίο με μεταπτυχιακά πληροφορικής (κυρίως στο εξωτερικό λόγω έλλειψης μεταπτυχιακών στην Ελλάδα τη δεκαετία του 90), αυτοί από ΑΕΙ, αυτοί από ΤΕΙ, αυτοί που έχουν εκπαιδευτική επάρκεια (σελετε κτλ), αυτοί που θεωρούνται ότι δεν έχουν εκπαιδευτική επάρκεια, αυτοί που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ, αυτοί που διορίστηκαν με επετηρίδα, πάρα πολλοί που έχουν μεταπτυχιακά, αρκετοί που έχουν διδακτορικό (αναλογικά σε σχέση με άλλες ειδικότητες πολλοί). Μέχρι πρόσφατα (ίσως υπάρχουν ακόμη?) υπήρχαν και συνάδελφοι που ήταν ΤΕ και μάλιστα πολλοί από αυτούς ήταν και πολύ καλοί στη δουλειά τους.

Η μεγαλύτερη βλακεία είναι να κάθεσε να λες ότι αυτοί έκλεψαν τις θέσεις από τους άλλους, εγώ έχω διδακτορικό και εσύ δεν έχεις ούτε καν σελετε, εγώ είμαι από αει και εσύ από τει και ότι άλλη βλακεία μπορεί να σκεφτεί κάποιος.

Όλοι συνάδελφοι είμαστε, έχουμε κοινούς στόχους και ο καθένας πρέπει να σέβεται όλους τους άλλους. Όποιος θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο ας στείλει το βιογραφικό του στον Bill Gates.

Στο ερώτημα αν  μπορούμε να διδάξουμε Μαθηματικά τώρα, παρόλο που είμαι σίγουρος ότι ένα μεγάλο μέρος του κλάδου μπορεί να το κάνει, η συνολική απάντηση ΔΕΝ μπορεί να είναι ΝΑΙ. Δεν νομίζω ότι μπορούν όλοι. Παρόλο που μας συμφέρει...

Συμφωνώ μαζί σου Γιώργο.

Νομίζω ότι έθεσες το θέμα στις σωστές του διαστάσεις.
Έχω συναντήσει συναδέλφους μαθηματικούς που διδάσκουν μαθήματα πληροφορικής με εκπληκτικό τρόπο (συνδιδασκαλίες).
Ίσως να μην έχει σημασία το πόσα γνωρίζει κανείς αλλά το αν είναι σε θέση να τα μεταδώσει.

Πιστεύω ότι δε θα είναι εύκολο για όσους από εμάς (ΠΕ19-20) θα πάρουν μαθηματικά στο γυμνάσιο, αλλά θεωρώ ότι με διάβασμα και μεράκι οι περισσότεροι θα πετύχουν (όπως άλλωστε έκαναν και οι συνάδελφοι μαθηματικοί, θρησκευτικών κτλ στον δικό μας τομέα)

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #80 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 10:42:06 πμ »
θεωρώ ότι με διάβασμα και μεράκι οι περισσότεροι θα πετύχουν (όπως άλλωστε έκαναν και οι συνάδελφοι μαθηματικοί, θρησκευτικών κτλ στον δικό μας τομέα)
Πολύ σωστή τοποθέτηση κάποιοι επέλεξαν να κάνουν στροφή στην καριέρα τους εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία και με ένα σεμινάριο αποφάσισαν να κάνουν πληροφορική για να διοριστούν καθώς τότε οι μαθηματικοί είχαν την επετηρίδα και στους πε19 είχαν κενά δεν υπήρχαν άτομα για διορισμό! Τώρα είναι υποχρεωτικό για τους καθηγητές που δεν συμπληρώνουν ωράριο , θα τους αναγκάσουν με το ζόρι να κάνουν κάτι καινούργιο για να μην κάθονται , να αξιοποιήσουν τις διαθέσιμες ώρες όμως αυτό δεν θα ισχύσει για όλους, πως θα μοιραστούν οι ώρες θα μετακινούνται οι καθηγητές πληροφορικής για μπαλώματα, με αυτές τις συνθήκες πώς να βρουν μεράκι και χρόνο για διάβασμα, μπορεί την επόμενη χρονιά να μην κάνουν μαθηματικά, να πάρουν ώρες σε Β-Γ γυμνασίου  από Α που μπορεί να έχουν φέτος , ίσως αλλάξουν και τα βιβλία όπως λένε.
θα πρέπει να κάνουν άλγεβρα και γεωμετρία το επίπεδο δεν είναι στο 0 έχουν περάσει 7 χρόνια από το δημοτικό η πληροφορική τότε ξεκινούσε στο γυμνάσιο …
Ενα ακόμη πρόβλημα είναι πως δεν θα αναλάβουν εξολοκλήρου 23 ώρες μαθηματικά θα συμπληρώνουν ωράριο !!!
Το πρόβλημα θα το έχουν οι πε19 αν ξεκλειδώσουν οι πίνακες διορισμού…  οι αναπληρωτές έχουν β ανάθεση! Από τους περίπου 4500 μαθηματικούς  η β ανάθεση θα επηρεάσει όσους είναι στις πρώτες θέσεις και σε ειδική κατηγορία αυτοί θα χάσουν όλοι οι υπόλοιποι θα βγούμε κερδισμένοι αν γίνει ασεπ, αντίθετα με τους πε19 πως θα διαπιστώσετε αν σε ένα δυσπρόσιτο προσλάβουν αμω και γίνει ακω με β ανάθεση ή αν σκόπιμα δεν προσλάβουν μαθηματικό?  Η β ανάθεση  ισχύει και για ενισχυτική άντε να βγάλετε άκρη με τον τρόπο που θα γίνουν οι προσλήψεις , απλές μαθηματικές σκέψεις χρειάζονται για να υπολογίσετε το μέγεθος του προβλήματος που σας δημιουργεί.
Οι μαθηματικοί θα χάσουν μερικές θέσεις αναπληρωτών οι πε19 θα χάσουν τον ύπνο τους. ::)

Αποσυνδεδεμένος elenitsa1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 267
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #81 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:02:07 πμ »
μόνο που οι φιλόλογοι δεν κάνουν θέατρο. Ακριβώς το αντίθετο..

Αποσυνδεδεμένος 0401

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #82 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:03:47 πμ »
Θεωρώ τουλάχιστον ντροπή να υποβαθμίζουμε τους Πληροφορικούς λέγοντας ότι δεν είναι ικανοί.
Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι, Γεωλόγοι, Γεωγράφοι ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ανάθεση τα μαθηματικά γυμνασίου.
Με ποια εξειδίκευση;;;;
Απλά στην Ελλάδα έτσι συνηθίσαμε;;;
Επίσης με ποια λογική διδάσκουν Πληροφορική Θεολόγοι, Γυμναστές και λοιπές ειδικότητες;
Έλεος πια με τις συνδικαλιστικές κλίκες των "βασικών" ειδικοτήτων...
Α ξέχασα! Οι φιλόλογοι ξέρουν και θεατρολογία...
Α! Και οι γυμναστές Οικιακή Οικονομία!
και να μη συνεχίσω...
Οι Πληροφορικοί είναι οι ανίκανοι για τον βολεψάκια, εγωκεντρικό Ελληνάρα καθηγητή Α κατηγορίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μόνο οι Φυσικοί ΠΕ04.01 έχουν ως β ανάθεση τα μαθηματικά στο Γυμνάσιο.

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #83 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 11:04:02 πμ »
Θεωρώ τουλάχιστον ντροπή να υποβαθμίζουμε τους Πληροφορικούς λέγοντας ότι δεν είναι ικανοί.
Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι, Γεωλόγοι, Γεωγράφοι ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ανάθεση τα μαθηματικά γυμνασίου.
Με ποια εξειδίκευση;;;;
Απλά στην Ελλάδα έτσι συνηθίσαμε;;;
Επίσης με ποια λογική διδάσκουν Πληροφορική Θεολόγοι, Γυμναστές και λοιπές ειδικότητες;
Έλεος πια με τις συνδικαλιστικές κλίκες των "βασικών" ειδικοτήτων...
Α ξέχασα! Οι φιλόλογοι ξέρουν και θεατρολογία...
Α! Και οι γυμναστές Οικιακή Οικονομία!
και να μη συνεχίσω...
Οι Πληροφορικοί είναι οι ανίκανοι για τον βολεψάκια, εγωκεντρικό Ελληνάρα καθηγητή Α κατηγορίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
πρώτο σου μνμ με τρομερή εμπάθεια. κατάλαβε οτι χρησιμοποιούν την ειδικότητα σας μόνο για φέτος με β ανάθεση και υποβιβάζουν και το συνάφη των πληροφορικών έχοντας τους για οτι προκύψει....
στα πιο πολλά σχολεία επίσης κανουν γραμματειακη υποστήριξη υποβιβάζοντας τον εαυτό τους. τώρα αν για μια χρονιά θέλει κάποιος να διαβάζει μαθηματικά και να διδάσκει μόνο σε μεγάλη ανάγκη θα το κάνει.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159626
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 440
Σύνολο: 449

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.