0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με τη λογική ότι κατά κανόνα ο φυσικός έχει διδαχθεί στο παν/μιο τόσα μαθηματικά, όσα άλλες - πλην μαθηματικών προφανώς - δεν έχουν δει καθόλου Γνωστικά, λοιπόν, ένας φυσικός είναι ικανός, διδακτικά όχι (γι' αυτό έκαστος στην ειδικότητά του).
στον κλάδο ΠΕ04
δηλαδή χημικούς, γεωλόγους, βιολόγους, φυσιογνώστες, φυσιοδίφες κτλ. Αλλά με τους πληροφορικούς έχουν πρόβλημα. Τι να πει κανείς!
Ρε μη σας πω τίποτα, το αν διδάσκόμαστε μαθηματικά στο παν/μιο είναι το θέμα ; Δηλαδή με αυτή την έννοια να διδάξει μαθηματικά και ο πολιτικός μηχανικός αφού κάνει απειροστικό και γραμμική στο πολυτεχνείο....Τη διδακτική των μαθηματικών τη διδάσκονται οι πληροφορικοί;; Τις ιδιαιτερότητες της ματάβασης από την αριθμητική του δημοτικού στον αλγεβρικό λογισμό του γυμνασίου τη γνωρίζουν οι ΠΕ19 ;;;Εμένα αν μου λέγανε να διδάξω πληροφορική θα αρνίομουνα! Γιατί απλά ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ! Τ Ε Λ Ο Σ
Πληροφορική ΙωαννίνωνΑπειροστικός Λογισμός ΙΓραμμική ΑλγεβραΠιθανότητεςΥπολογιστικά ΜαθηματικάΑπειροστικός Λογισμός ΙΙΔιακριτά Μαθηματικά ΙΕισαγωγή στην Αριθμητική ΑνάλυσηΑυτά είναι μόνο τα υποχρεωτικά + τα επιλογής + όλα τα μαθήματα που έχουν καθαρά μαθηματικό υπόβαθρο...Τουλάχιστον 10 μαθήματα μαθηματικών ο κάθε απόφοιτος!Πες μου τώρα και πόσα μαθήματα φυσικής έχει κάνει ο μαθηματικός που διδάσκει φυσική; και πόσα χημεία έχει κάνει ο φυσικός που διδάσκει χημεία; Όχι δυο μέτρα και δυο σταθμά!!
Και;κανείς δεν αμβισβητεί την μαθηματική σας παιδεία, τουλάχιστον όλων όσων τελειώσατε ΑΕΙ.Από κει και μετά η γνώση η δική σου και το πόσο εύκολα μπορεί να θεωρείς τα μαθηματικά του γυμνασίου απέχουν έτη φωτός από ένα ικανοποιητικό επίπεδο διδασκαλίας μέσα στην τάξη.Πρέπει να καταλάβετε άλλο το κατανοώ για τον εαυτό μου και άλλο το πρέπει να το κατανοήσουν 25 παιδιά που έχω στο τμήμα.Ένα απλό ερώτημα.Πόσοι ΠΕ19-20 μέχρι τώρα από περιέργεια έστω είχαν ανοίξει βιβλίο του Γυμνασίου;
Ειναι τοση η υποκρισια ορισμενων, ειναι τοση η συμφεροντολογια, τοσος ο ατομικισμος, που απο τη μια θεωρουν οτι ειναι ΑΚΡΩΣ απαραιτητο οι μαθητες που μπαινουν σε σχολες Πληροφορικης, Ηλ Μηχ κ Μηχ ΗΥ (οι οποιες παρεμπιπτοντως εχουν κατα πολυ υψηλοτερες βασεις εισαγωγης απο το Μαθηματικο, αρα ελκυουν οσους εγραψαν καλυτερα στα Μαθηματικα) να εξεταζονται στα Μαθηματικα (και οχι την ΑΕΠΠ) αλλα οταν αποφοιτουν πρεπει να διδασκουν ΑΕΠΠ και οχι Μαθηματικα.
ΥΓ κανένας γονέας δεν παραπονιέται για τίποτα, αρκεί να κάνει μάθημα (ή "μάθημα") το παιδί του 8-2.