*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 93224 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 894
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #210 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 03:14:40 pm »
όση σχέση έχουν οι πε19-20 με την μαθηματική παιδεία τόση σχέση έχουν και η συντριπτική πλειονότητα των μηνυμάτων με το θέμα του νήματος.

γιατί δεν πάτε να τα πείτε κάπου αλλού, εδώ είναι για τα μαθηματικά γυμνασίου....σοκ ε ?

επιτελους και ενας μαθηματικος να απορει με τα επιχειρηματα των μαθηματικων περι 3ωρου μειωσης για τα εργαστηρια πληροφορικης, περι φορτου για το ωρολογιο προγραμμα και αλλα παρομοια αστεια. 

όση σχέση έχουν οι πε03 με την Γεωγραφια και την Φυσικη αλλη τοση σχεση εχουν οι πε19-20 με τα μαθηματικα. σοκ ε?
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:05:30 »

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #211 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 03:25:35 pm »
Απαντάω μία μία στις δικές σου ανακρίβειες
1. Στο τμήμα που σπούδασα εγώ, από το 1993 υπήρχαν τρία μαθήματα διδακτικής της πληροφορικής (δύο υποχρεωτικά, ένα επιλογής) με μικροδιδασκαλίες σε σχολείο της Θεσσαλονίκης.

2. . Μέχρι και το 2000 επαναλαμβάνω ότι οι πτυχιούχοι Πληροφορικής ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ δικαίωμα να υποβάλλουν, ούτε αίτηση για αναπληρωτές (με εξαίρεση ένα σχολικό έτος στο ενδιάμεσο, όπου πρόλαβαν και διορίστηκαν κάποιοι πτυχιούχοι), αλλά εσύ γνωρίζεις ότι δεν ενδιαφέρονται. Όλες τις άλλες επιλογές τις έκαναν , ακριβώς επειδή ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΤΑΝ η δυνατότητα εργασίας στην εκπαίδευση.

3. Ανήκω σε αυτή τη χρονολογική κατηγορία που αναφέρεις και υπηρετώ 11η σχολική χρονιά φέτος μακριά από το σπίτι μου, 11 χρόνια στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ, ενώ οι συνάδελφοι, χωρίς βασικό πτυχίο έχουν καπαρώσει τις οργανικές στην περιοχή δοιρισμού μου. Έχω υποχρεωθεί 5 σχολικά έτη να υπηρετήσω σε διαφορετική περιοχή από αυτή του διορισμού μου για να συμπληρώσω το ωράριο μου. Σαν και μένα γνωρίζω δεκάδες πρώην συμφοιτητές μου και άλλες δεκάδες συναδέλφους στην περιοχή που υπηρετώ.  Περιττό να αναφέρω ότι τουλάχιστον στην περιοχή μου, το 100% όσων μετατάχθηκαν στην πρωτοβάθμια είναι πτυχιούχοι πληροφορικής, γιατί δεν είχαν οργανική, ενώ όσοι δεν έχουν βασικό πτυχίο, είναι ήρεμοι και εργασιακά εξασφαλισμένοι στην οργανική τους

4. Έχω γνωρίσει καμιά 20ρια μαθηματικούς που εργάζονται ως πληροφορικοί. Από αυτούς οι 4 έχουν μεταπτυχιακό και οι υπόλοιποι σεμινάρια. Από τους 4 και οι 4 έχουν κάνει μεταπτυχιακό στα πληροφοριακά συστήματα. Αλλά και οποιοδήποτε μεταπτυχιακό να είχαν κάνει ακόμα και στο ΜΙΤ δεν έχει σημασία, γιατί πολύ απλά το μεταπτυχιακό δεν δίνει τα δικαιώματα άσκησης επαγγέλματος σε οποιαδήποτε επιστήμη. Προσωπικά μπορώ κάλλιστα με αυτό που ασχολούμαι αυτή τη στιγμή να ξεκινήσω του χρόνου διδακτορικό σε ένα τμήμα ψυχολογίας ή στο τμήμα του
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:00:01 pm από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #212 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 03:43:12 pm »
όση σχέση έχουν οι πε03 με την Γεωγραφια και την Φυσικη αλλη τοση σχεση εχουν οι πε19-20 με τα μαθηματικα. σοκ ε?
Φυσική είχαμε αρκετά μαθήματα! Αν είχαμε  καθηγητές θα μπορούσαμε να πάρουμε και κατεύθυνση φυσικής , δεν μπορούσαμε να επιλέξουμε όλα τα μαθήματα γιατί υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις σε καθηγητές, για μαθήματα πληροφορικής είχαμε δυο υποχρεωτικά και αρκετά επιλογής τα όποια επέλεγαν οι περισσότεροι… είναι να μην μπλέξεις με τους μαθηματικούς. Παιδαγωγικά μαθήματα μας απαγόρευαν να πάρουμε περισσότερα από 2. Είχαμε και μαθήματα οικονομικού αλλά και εκεί μέχρι 2!. αστρονομία, μετεωρολογία .
Γεωγραφία δεν είχαμε ! Με τους πε04 μας συνδέουν πολλά, έχουμε κοινό παρελθόν , μαζί περάσαμε όλες τις αλλαγές στην παιδεία και το αντικείμενο μας  συνδέεται αρκετά οι φυσικοί ξέρουν και από άξονες συντεταγμένων (Oχ,y,z) παραγώγους, ολοκληρώματα, τριγωνομετρία, εξισώσεις, λογαρίθμους, κ.α εμείς κάνουμε πράξεις και σχήματα.
Με τους πε19 μας χωρίσουν πολλά όπως το 1+1=?
Ένα είναι το πρόβλημα και έχει να κάνει με τους διορισμούς, οι μαθηματικοί και οι πε04 ξεκίνησαν από επετηρίδα και βρήκαν την ευκαιρία να διοριστούν ως πε19 , μετά εμφανίστηκε  ο ασεπ και τώρα το 2014 ανατράπηκαν όλα , μελετήστε τους πίνακες  πε03-19 και θα διαπιστώσετε πως υπάρχει τεράστια διαφορά στην ημερομηνία πτυχίου και στο βαθμό ασεπ.
Η ανεργία είναι το νούμερο ένα πρόβλημα πήραν μόνο 100 μαθηματικούς από τους 4500, υπάρχουν μαθηματικοί με 0 μόρια και πτυχίο το 1980!
Σήμερα δουλεύουν νέοι πε19 και οι μαθηματικοί με επιτυχίες ασεπ  και προϋπηρεσία δεν δουλεύουν  ούτε ως αναπληρωτές.


Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #213 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:01:19 pm »
Κώστα στη δική μου σχολη τελος δεκαετιας 80 αρχες 90 ειχαμε fortran pascsal basic.
Απο μαθηματα φυσικής ελαχιστα, και παιδαγωγικά 1 ή 2 επιλογης.
Ειχαμε μετεω/για, αστρονομία και αυτα επιλογης.
οποτε για αλλη μια φορα αναδικνειεται και η διαφοροποίηση των ίδιων τμημάτων σχολών ανα παν/μιο. ;)

Δεν θα με βρεις σύμφωνο στο οτι θα μπορούσαμε να πάρουμε και φυσική κατεύθυνσης όταν δεν μπορούμε να κανουμε όλοι μαθηματικά κατεύθυνσης. :o :o

Δεν ειμαστε σουπερ μαρκετ παιδια. σπουδασαμε συγκεκριμένα πράγματα. το να καναμε και λιγο απο τα αλλα δεν μας δίνει δικαίωμα πανσοφίας. Απλά καποια μαθήματα η κοινή (εαν υπαρχει ) λογική λεει οτι μπορούν να τα διδάξουν καποιες ειδ/τες.
Αυτό πάντα στο δημόσιο τομέα για να βολευτουμε τοσο οι μόνιμοι όσο και η υπηρεσία.

Ας μου πει καποιος ποιός θα πηγαινε το παιδί του σε φροντ/ριο που ο μαθηματικός θα έκανε τη φυσική της κατευθυνσης... ;D ;D

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Κώστα που λεει οτι το μεγαλο προβλημα ειναι η ανεργία.

Αλλά Κωστα δεν φταιει ο νεος ΠΕ19 στον παλιο 03 για την κατασταση που εχουμε φτασει...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:08:38 pm από miltos74 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:05:30 »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 894
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #214 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:03:30 pm »
Φυσική είχαμε αρκετά μαθήματα!

ε και εμεις ειχαμε αρκετα μαθηματα μαθηματικων στο πανεπιστημιο, αρα συμφωνουμε οτι μπορουμε να διδαξουμε τις
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #215 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:11:52 pm »
Ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή...

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #216 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:13:55 pm »
Sliver

Εάν δωσει τις γεωγραφίες στους γεωλόγους θα πρεπει ένας δόλιος από αυτούς να πάει σε 6 επαρχιακά σχολεια.  Αδύνατον να συμβεί. Γιαυτό υπάρχουν οι

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #217 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:23:00 pm »
Ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή...

Πολυ ποιοτική απάντηση.  Τώρα κατάλαβα ότι είσαι πάντα νικητής!!! ΑΗΤΤΗΤΟΣ!!!

Αν θέλεις να το ρίξουμε το επίπεδο εκεί και ακόμη πιο πέρα, μπορούμε να το κάνουμε όποτε θέλεις και σε ότι επίπεδο θέλεις.
Όχι από εδώ όμως γιατί το forum δεν φταίει σε κάτι.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:27:50 pm από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #218 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:27:41 pm »
Οι απαντήσεις σου είναι εκτός θέματος και αυτό ακριβώς σημαίνει και η παραπάνω παροιμία. Αν αυτή η επισήμανση μου σε προσβάλλει και θέλεις να ξεπλύνεις την ντροπή με μονομαχία, μπορείς να μονομαχήσεις με ανεμόμυλους. Εγώ απαντάω σε απόψεις, όχι σε ανθρώπους. Δεν μονομαχώ με κανέναν. Έχετε διαστρεβλώσει κάθε έννοια πραγματικότητας. Προσπαθείτε να κάνετε το άσπρο μαύρο και να μας πείσετε ότι δεν ήταν έγκλημα ο διορισμός εκατοντάδων πτυχιούχων άλλων κλάδων ως ΠΕ 19. Η πραγματικότητα και η κοινή λογική όμως είναι εις βάρος των ισχυρισμών σας.

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #219 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:31:51 pm »
Είναι τόσο απλό. Προσφορά και ζήτηση λέγεται.
Όταν δεν υπάρχει αρκετή προσφορά το κενό καλύπτεται με άλλο τρόπο.
Δεν θα το καταλάβεις ποτέ γιατί δεν θέλεις να το καταλάβεις.
Κυνήγα ανεμόμυλους εσύ λοιπόν προσπαθώντας να διώξεις άλλους για να τους πάρεις τη θέση.
Και αν θέλεις και τη δικιά μου, έλα να σου τη δώσω.

Και για να μπούμε και εντός θέματος, στη συγκεκριμένη περίπτωση, στους Μαθηματικούς υπάρχει υπερπροσφορά. Άρα δεν στέκει και η διδασκαλία μαθηματικών από ΠΕ19/20.
Μπορεί να μας συμφέρει αλλά δεν το κατέχουμε όλοι.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:43:45 pm από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #220 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:43:54 pm »
Είναι τόσο απλό. Προσφορά και ζήτηση λέγεται.
Όταν δεν υπάρχει αρκετή προσφορά το κενό καλύπτεται με άλλο τρόπο.
Δεν θα το καταλάβεις ποτέ γιατί δεν θέλεις να το καταλάβεις.
Κυνήγα ανεμόμυλους εσύ λοιπόν προσπαθώντας να διώξεις άλλους για να τους πάρεις τη θέση.
Και αν θέλεις και τη δικιά μου, έλα να σου τη δώσω.

Και για να μπούμε και εντός θέματος, στη συγκεκριμένη περίπτωση, στους Μαθηματικούς υπάρχει υπερπροσφορά. Άρα δεν στέκει και η διδασκαλία μαθηματικών από ΠΕ19.
Μπορεί να μας συμφέρει αλλά δεν το κατέχουμε όλοι.

Είναι ακόμα πιο απλό δεν είχαμε προσφορά και ζήτηση, γιατί δεν είχαμε ελευθερία εισόδου των πληροφορικών. Υπήρχε απαγόρευση. Δεν είχαν δικαίωμα, ούτε να καταθέσουν αίτηση οι συνάδελφοι και την ίδια στιγμή έτρεχε η φάμπρικα των σεμιναρίων από την ΕΜΕ και την ΕΕΦ. Είχανε κατακλύσει με διαφημιστικές αφίσες και φυλλάδια τον τόπο. Μόνο με 600.000 δρχ εξασφαλίζεις διορισμό. Πάρε κόσμε. Αυτή ήταν όλη η ιστορία . Οι συντεχνίες που ήδη υπήρχαν στην εκπαίδευση, επειδή είχαν πρόσβαση στη λήψη πολιτικών αποφάσεων απαγόρευαν σε έναν νέο κλάδο να μπει στην εκπαίδευση και ταυτόχρονα οι "ηγεσίες" των ΠΕ 03 και ΠΕ 04 βγάζανε και τρελά χρήματα. Σήμερα λοιπόν η

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #221 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:46:06 pm »
Xαιρομαι λοιπον που συμφωνεις οτι δεν υπαρχει προσφορα ΜΟΝΙΜΩΝ ΠΕ03 να διδαξουν οποτε το κενο καλυπτεται με ΠΕ19, των οποιων τα κενα που αφηνουν στην Αθμια καλυπτονται τζαμπανταν απο το ΕΣΠΑ (85-15).
Τι να κανει το κρατος...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:47:37 pm από schmeichel3 »

Αποσυνδεδεμένος Μαριος ΠΕ19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #222 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:50:02 pm »
επιτελους και ενας μαθηματικος να απορει με τα επιχειρηματα των μαθηματικων περι 3ωρου μειωσης για τα εργαστηρια πληροφορικης, περι φορτου για το ωρολογιο προγραμμα και αλλα παρομοια αστεια. 

όση σχέση έχουν οι πε03 με την Γεωγραφια και την Φυσικη αλλη τοση σχεση εχουν οι πε19-20 με τα μαθηματικα. σοκ ε?

Εννοείται ότι οι πληροφορικοί έχουν μεγαλύτερη σχέση με τα μαθηματικά αποτι έχουν οι μαθηματικοί με τη φυσική! Για το δεύτερο όμως κουβέντα η ΕΜΕ..για την δεύτερη ανάθεση της φυσικής στους μαθηματικούς(!!!!)..ας είναι καλά η συντεχνία..

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #223 στις: Σεπτεμβρίου 07, 2014, 04:52:37 pm »
Περαστικέ, πάλι επανέρχεσαι στα ίδια και το έχουμε παρακουράσει το θέμα.

Σε ρώτησα να μου πεις αν ξέρεις έστω και έναν που πήρε πτυχίο πριν το 2000, ήθελε να πάει στην εκπαίδευση  και δεν διορίστηκε και μάλιστα δεν βρίσκεται δίπλα στο σπίτι του. 
Να μου πεις ένα μεταπτυχιακό προ 2000 που ήταν μούφα (όπως είπες σε ένα μήνυμά σου).
Μόνο αερολογίες και από συγκεκριμένα πράγματα δεν λες τίποτα.

Με στοιχεία και αριθμούς σου απαντάω.
Το 99-00 ήταν τόσα τα κενά που με 6 μόρια βρισκόσουν σε όποιο σημείο της Ελλάδος ήθελες. Το αμφισβητείς?
Στον ΑΣΕΠ του 2000 οι θέσεις ήταν περισσότερες από τις αιτήσεις και πολύ περισσότερες από τους επιτυχόντες. Το αμφισβητείς?

Τζάμπα κουβέντα κάνουμε και μάλιστα εκτός θέματος. Τέλος. Το κουράσαμε χωρίς λόγο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 477
Σύνολο: 477

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.