0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό που λες δεν πρόκειται να γίνει ποτέ για 2 λόγους:1) Ένας που έχει π.χ. μεταπτυχιακά πληροφορικής και ασχολείται 20 χρόνια με την πληροφορική, η ειδικότητά του είναι Πληροφορική. Με τα μαθηματικά ασχολήθηκε 4 χρόνια και με την πληροφορική 20+ χρόνια. Δεν είναι μαθηματικός. Είναι Πληροφορικός. Έχει ξεχάσει ότι μαθηματικά διδάχτηκε στο πανεπιστήμιο. Και εννοείται ότι έχει τις ικανότητες με τόση εμπειρία να διδάξει οτιδήποτε στην Πληροφορική. Πολλοί ασχολούνται και με εξτρά πράγματα που αφορούν Πληροφορική εκτός σχολείου. 2) Αν κάνει μετάταξη θα πρέπει να αλλάξει σχολεία και πιθανόν και περιοχή. Πολύ δύσκολα να υπάρχουν στο σχολείο του ή σε γειτωνικό τόσες ώρες μαθηματικών. Αν υπάρχουν ναι. Μπορεί να της πάρει με τη δεύτερη ειδικότητα. Γιατί όχι. Να βοηθήσει και τον συνάδελφο. Αλλά δύσκολο να υπάρχουν.Και εσύ στη θέση του ακριβώς το ίδιο θα έκανες. Δηλαδή αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα στο να πας σε 2-3 σχολεία εσύ ή κάποιος που διορίστηκε μετά 10 χρόνια, θα διάλεγες το δεύτερο.
οριστε ο λογος της
Αβθμια - Δβθμια = 1-0Και έπονται και άλλες σφαλιάρες...ΥΓ. Συνεχίστε πάντως εσείς ακάθεκτοι... μην επηρεάζεστε... μετά θα πέσετε άλλη μια φορά από τα σύννεφα ομαδικώς...
Εννοεις οτι θα παθουν κατι παραπανω οι συναδελφοι που ειναι ηδη ανεργοι και δεν διοριζονται τοσα χρονια.Δηλαδή εχουν να φοβηθούν κάτι ακόμα!
απόψεις από ένα φόρουμ μαθηματικών:http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=6&t=46102&p=216966
Ωραία. Με αλλά λογια ζητάνε να επανέλθουν οι ώρες στα παλαιά επίπεδα (λογικό), και να αυξηθούν συνολικά μαζί με την Αβαθμια και ζητάνε και την ανάθεση των μαθηματικων (απαράδεκτο!!!).