*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 78229 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #294 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 11:07:00 πμ »
Από το μαθηματικό Ιωαννίνων
https://cronos.cc.uoi.gr/unistudent/courselist.asp?mnuid=mnu5&
20 υποχρεωτικά και με 20 επιλογής, απόφοιτοι του ιδίου τμήματος μπορεί να έχουν κατά 50% διαφορετικές γνώσεις.
Κάποιοι εξακολουθούν να συγκρίνουν την γεωγραφία με τα μαθηματικά και προσπαθούν να μας πείσουν πως μπορούν να έχουν μαθηματική σκέψη.
Γεωγραφία μπορούν να κάνουν όλοι, είναι ένα μάθημα ανάγνωσης και αποστήθισης.   
Η φυσική και τα μαθηματικά ξεκίνησαν ως ένα, μετά χώρισαν ακλούθησαν αντίθετη κατεύθυνση! Με τους πληροφορικούς κινούμαστε σε δρόμους παράλληλους! Μπορεί να έχουμε κάποιες κοινές ιδιότητες αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να συναντηθούμε. Γίνεται να  πηδήσεις από το ένα δρόμο στον άλλο  μόνο που τότε πρέπει να παραμείνεις εκεί δεν συνδυάζονται. Αν ταυτιστούν τότε θα έχουμε άπειρα κοινά σημεία  και η συνισταμένη των δυνάμεων θα παρασύρει προς το μέρος μας και τους φυσικούς…
Το αντικείμενο της πληροφορικής είναι διαφορετικό από τα μαθηματικά, άσχετα αν οι πτυχιούχοι των αντίστοιχων τμημάτων έκαναν κάποια μαθήματα!
Φαγωθήκατε με το να γίνεται μαθηματικοί, μην διαμαρτυρηθείτε σε λίγους μήνες...
Η αλησμόνητη Διαμαντοπούλου επιδίωξε να καταργήσει της σχολές θετικών επιστημών.
Οι μαθητές θα εισάγονται σε μια και ανάλογα με τα μαθήματα που θα επιλέγουν θα έχουν και την αντίστοιχη ειδικότητα, . Έτσι Όλοι θα διδάσκουν τα μαθήματα γυμνασίου σε α ανάθεση και θα έχουν υποχρεωτικά παιδαγωγική επάρκεια για το δημοτικό!
Δεν θα σταματήσουν μόνο στην β ανάθεση! όταν δημιουργήσουν τον νέο πίνακα προσλήψεων τότε θέλω να σας δω εσάς τους πε19. ;)
Κανείς δεν θα εξαφανιστεί από τα σχολεία, η λύση είναι με δυο καθηγητές να καλύπτουν όλα τα μαθήματα! + μερικές ειδικότητες  που θα συμπληρώνουν ώρες στην υποχρεωτική εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:38:57 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #295 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 11:18:35 πμ »
...
Η αλησμόνητη Διαμαντοπούλου επιδίωξε να καταργήσει της σχολές θετικών επιστημών.
Οι μαθητές θα εισάγονται σε μια και ανάλογα με τα μαθήματα που θα επιλέγουν θα έχουν και την αντίστοιχη ειδικότητα, . Έτσι Όλοι θα διδάσκουν τα μαθήματα γυμνασίου σε α ανάθεση και θα έχουν υποχρεωτικά παιδαγωγική επάρκεια για το δημοτικό!
...

Διόρθωση: η τύπισα ναι μεν νομοθέτησε, ώστε να καταργηθούν τα τμήματα (όχι οι σχολές) και να υπάρχει π.χ. μία ενιαία σχολή θετικών επιστημών σε ένα ΑΕΙ, όπου θα εισάγονται οι φοιτητές και θα επιλέγουν (με εσωτερικές εξετάσεις στην πορεία) την.. κατεύθυνση (δηλ. τμήμα) που θα ακολουθοήσουν... ΑΛΛΑ ευτυχώς αυτό διορθώθηκε από τον επόμενο υπουργό, και έτσι τα τμήματα στα ΑΕΙ συνεχίζουν να υπάρχουν αυτόνομα, όπως και πριν.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #296 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 11:55:45 πμ »
Και για να δείτε ποιες θεωρούνται ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ στην Εκπαίδευδη διαβάστε την 3η παράγραφο του παρακάτω...

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CF%81%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%86%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1

ΥΓ. τώρα μπορείτε να καταλάβετε ποιες δεξαμενές μονίμων θα χρησιμοποιηθούν για να μπαλώσουν τρύπες στην Δβθμια.... Οπως επίσης και ποιο θα είναι το μέλλον πολλών αναπληρωτών...

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #297 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 02:03:36 μμ »
Μια από τα ίδια στο φόρουμ, τίποτα δεν άλλαξε από χτες βράδυ,
μετά τους υπερ-καθηγηταράδες ΠΕ04 που τα κάνουν όλα (τα του οίκου τους) και συμφέρουν, ;D
έπονται ΠΕ19/20 και ΠΕ03,
ποιος ξέρει καλύτερα μαθηματικά;;
ποιος διδάσκει καλύτερα μαθηματικά;;
Εντάξει όλοι για τη ΝΑΣΑ είμαστε, τι σημασία έχει που ξεπέσαμε στο ελληνικό δημόσιο ;D ;D ;D ;D.........
Έλεος πια....
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:38:57 »

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #298 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 02:07:15 μμ »
Αλλά για κάποιους μαθηματικάριους που τώρα ξεσπαθώνουν ας αναλογιστούν το γεγονός να διδάσκουν στα παιδιά τους μαθηματικά: Κομμώτριες, Θεολόγοι, Τεχνολόγοι Τροφίμων κλπ., γιατί έχει και τέτοιους ο κλάδος της πληροφορικής.
Μόνο οι πτυχιούχοι Πληροφορικής δεν μπορούν να πάρουν τη συγκεκριμένη β' ανάθεση;
Οι διπλωματούχοι του Πολυτεχνείου;

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #299 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 02:11:22 μμ »
Γεωγραφία μπορούν να κάνουν όλοι, είναι ένα μάθημα ανάγνωσης και αποστήθισης.   
Γουάου!
Πέτυχα τρεις τέσσερις χρονιές (από τις επτά που έχω υπηρετήσει) τμήματα Β' γυμνασίου, που είχαν διδαχθεί στην Α' τάξη τη γεωγραφία από μαθηματικούς.
Τώρα είμαι σίγουρος ότι είχαν κι εκείνοι τον ίδιο (λανθασμένο, θεωρώ) τρόπο σκέψης με σένα, αγαπητέ συνάδελφε...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2014, 02:18:50 μμ από λιθοσφαιριστής »

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #300 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 05:21:56 μμ »
α μαλιστα... ευστοχη παρατηρηση... οντως δεν αρκουν 3 μαθηματα μαθηματικων σε ολα τα ετη.
δεν υπερασπιζομαι τα ΤΕΙ, πολυτεχνειο εχω τελειωσει, αλλα απαντησε μου εσυ στο παρακατω:

για να δουμε τα μαθηματα που εχουν σχεση με Φυσικη ή Γεωγραφια (τα εχετε Β' αναθεση) στο αναλυτικο προγραμμα σπουδων του Μαθηματικου στο ΑΠΘ
http://www.math.auth.gr/el/studies/undergraduate/allcourses

Μετεωρολογια και Αστροφυσικη.... 2 μαθηματα ΕΠΙΛΟΓΗΣ.... και αυτοι κανουν τον Φυσικο και Γεωλογο (για την γεωγραφια)...!!   ::)  :-X
αντε και εις ανωτερα....

Την άποψή μου για τη Γεωγραφία την έχω καταθέσει εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=31110.msg817371#msg817371 Είναι προφανές ότι δεν θεωρώ τους Μαθηματικούς αλλά και κανέναν ΠΕ04 αρμόδιο να τη διδάσκει πλην των ΠΕ04.05.

Για τη Φυσική που με ρωτάς, βεβαίως και δεν πρέπει οι ΠΕ03 να την διδάσκουμε. Ξέρεις όμως κάτι; Οι Φυσικοί και οι Μαθηματικοί κάνουν ο ένας το μάθημα του άλλου κι όσο παίρνει ο ένας κλάδος απ΄αυτή την ανταλλαγή, άλλο τόσο δίνει κιόλας. Σε ώρες εννοώ. Επίσης, δεν ξέρω την ηλικία σου, αλλά στους παλιότερους είναι συνείδηση η ειδικότητα του "ΦυσικοΜαθηματικού". Θες να το πεις συναδελφική αλληλεγγύη; Θες να το πεις σεβασμό προς το μάθημα του άλλου; Υπάρχει πάντως. Και είναι πολύ σημαντικό να προσεγγίζεις το ξένο μάθημα με σεβασμό. Μοιάζουμε βρε αδερφέ οι ΠΕ03 και οι ΠΕ04!  :)

Απ΄την άλλη, η δική σας ειδικότητα είναι ένα συνοθύλευμα απίστευτο. ΤΕΙ και ΑΕΙ ούλοι αντάμα. Απ΄τους Πολυτεχνίτες που τους βγάζουμε το καπέλο, μέχρι ΤΕΙ της κακιάς ώρας. ΤΕΙ που μπαίναν οι φοιτητές απ΄το παράθυρο και βγαίνανε νύχτα για να κρατήσει η επαρχιακή Πόλη το ΤΕΙ της... Κι είναι θέμα στους κόλπους σας αυτή η εξομοίωση, γνωστό κι αυτό.

Προσωπικά, έχω πτυχίο Μαθηματικού, αλλά και Πληροφορικής. Από ΑΕΙ. Μαθηματικός νιώθω κι ως τέτοιος μιλάω. Αυτό το πτυχίο θεωρώ τίτλο τιμής. Ξέρω πολύ καλά λοιπόν, απ΄τη σκοπιά του φοιτητή, σε τι βάθος μαθαίνουν Μαθηματικά οι Πληροφορικοί, δε χρειάζομαι στοιχεία!  ;) Το θέμα -για μένα τουλάχιστον- δεν είναι πόσα ξέρουν. Κουτσά-στραβά όποιος νοιάζεται να μη γίνει ρεζίλι στην τάξη, θα ασχοληθεί και θα μάθει και ενδεχομένως θα το κάνει και πολύ καλά. Μια θεολόγος που δουλεύαμε μαζί στο φροντιστήριο παλιά, έκανε Μαθηματικά με τρόπο που έκανε τους άλλους Μαθηματικούς να ζηλεύουν. Δεν είναι εκεί το θέμα.

Το θέμα είναι ότι στην παρούσα συγκυρία, παρουσιάζεστε ως οι άρπαγες των ωρών των Μαθηματικών κι αυτό είναι που ξεσηκώνει τον κόσμο. Δεν είναι ανταλλαγή, είναι αρπαγή για να βολευτείτε. Κι όσο δεν εστιάζετε στο Υπουργείο που κοιτάει με π..... να βάψει αυγά, αλλά επιμένετε να τονίζετε τις γνώσεις και την ικανότητά σας να διδάξετε Μαθηματικά, λες και επιτέλους αποκαταστάθηκε μια αδικία χρόνων... ε, μην περιμένετε να εισπράξετε τίποτε περισσότερο από εκνευρισμό και κακεντρεχή σχόλια.

Αλλά αφού είσαστε τόσο καλοί κι επιμένετε, θα χαρώ πραγματικά να σας δω να διδάσκετε Μαθηματικά και στο Λύκειο!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2014, 05:27:14 μμ από marsa »
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #301 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 05:38:26 μμ »
Την άποψή μου για τη Γεωγραφία την έχω καταθέσει εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=31110.msg817371#msg817371 Είναι προφανές ότι δεν θεωρώ τους Μαθηματικούς αλλά και κανέναν ΠΕ04 αρμόδιο να τη διδάσκει πλην των ΠΕ04.05.

Για τη Φυσική που με ρωτάς, βεβαίως και δεν πρέπει οι ΠΕ03 να την διδάσκουμε. Ξέρεις όμως κάτι; Οι Φυσικοί και οι Μαθηματικοί κάνουν ο ένας το μάθημα του άλλου κι όσο παίρνει ο ένας κλάδος απ΄αυτή την ανταλλαγή, άλλο τόσο δίνει κιόλας. Σε ώρες εννοώ. Επίσης, δεν ξέρω την ηλικία σου, αλλά στους παλιότερους είναι συνείδηση η ειδικότητα του "ΦυσικοΜαθηματικού". Θες να το πεις συναδελφική αλληλεγγύη; Θες να το πεις σεβασμό προς το μάθημα του άλλου; Υπάρχει πάντως. Και είναι πολύ σημαντικό να προσεγγίζεις το ξένο μάθημα με σεβασμό. Μοιάζουμε βρε αδερφέ οι ΠΕ03 και οι ΠΕ04!  :)

Απ΄την άλλη, η δική σας ειδικότητα είναι ένα συνοθύλευμα απίστευτο. ΤΕΙ και ΑΕΙ ούλοι αντάμα. Απ΄τους Πολυτεχνίτες που τους βγάζουμε το καπέλο, μέχρι ΤΕΙ της κακιάς ώρας. ΤΕΙ που μπαίναν οι φοιτητές απ΄το παράθυρο και βγαίνανε νύχτα για να κρατήσει η επαρχιακή Πόλη το ΤΕΙ της... Κι είναι θέμα στους κόλπους σας αυτή η εξομοίωση, γνωστό κι αυτό.

Προσωπικά, έχω πτυχίο Μαθηματικού, αλλά και Πληροφορικής. Από ΑΕΙ. Μαθηματικός νιώθω κι ως τέτοιος μιλάω. Αυτό το πτυχίο θεωρώ τίτλο τιμής. Ξέρω πολύ καλά λοιπόν, απ΄τη σκοπιά του φοιτητή, σε τι βάθος μαθαίνουν Μαθηματικά οι Πληροφορικοί, δε χρειάζομαι στοιχεία!  ;) Το θέμα -για μένα τουλάχιστον- δεν είναι πόσα ξέρουν. Κουτσά-στραβά όποιος νοιάζεται να μη γίνει ρεζίλι στην τάξη, θα ασχοληθεί και θα μάθει και ενδεχομένως θα το κάνει και πολύ καλά. Μια θεολόγος που δουλεύαμε μαζί στο φροντιστήριο παλιά, έκανε Μαθηματικά με τρόπο που έκανε τους άλλους Μαθηματικούς να ζηλεύουν. Δεν είναι εκεί το θέμα.

Το θέμα είναι ότι στην παρούσα συγκυρία, παρουσιάζεστε ως οι άρπαγες των ωρών των Μαθηματικών κι αυτό είναι που ξεσηκώνει τον κόσμο. Δεν είναι ανταλλαγή, είναι αρπαγή για να βολευτείτε. Κι όσο δεν εστιάζετε στο Υπουργείο που κοιτάει με π..... να βάψει αυγά, αλλά επιμένετε να τονίζετε τις γνώσεις και την ικανότητά σας να διδάξετε Μαθηματικά, λες και επιτέλους αποκαταστάθηκε μια αδικία χρόνων... ε, μην περιμένετε να εισπράξετε τίποτε περισσότερο από εκνευρισμό και κακεντρεχή σχόλια.

Αλλά αφού είσαστε τόσο καλοί κι επιμένετε, θα χαρώ πραγματικά να σας δω να διδάσκετε Μαθηματικά και στο Λύκειο!

Κατά την άποψη μου η ΠΙΟ σημαντική πρόταση που διάβασα στο συγκεκριμένο ΘΕΜΑ.
Και ισχύει και για καθηγητές που κάνουν ακόμα και μαθήματα της ειδικότητας τους.
Υπάρχουν τριών ειδών "καλό μάθημα"... Αυτό που νομίζει ο εκπαιδευτικός ότι κάνει, αυτό που νομίζουν τα παιδιά ότι γίνεται και αυτό που στην πραγματικότητα γίνεται.
Εχω αρκετά χρόνια στην Εκπαίδευση και ακόμα θεωρώ ότι δεν είμαι ο καταλληλοτερος ακόμα και για μαθήματα της ειδικότητας μου. Πάντα θα υπάρχουν καλύτεροι από μένα και πάντα η απόδοση μου θα εξαρτάται από μια σειρά παραγόντων που δεν μπορώ να τους ελέγξω όλους. Απλά θα προσπαθώ πάντα για το καλύτερο... Δεν γεννήθηκα εκπαιδευτικός. Βελτιώνομαι με τον καιρό και προσπαθώ να μάθω και από τους μαθητές μου πράγματα...

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #302 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 06:54:10 μμ »
@marsa

δηλαδη η Β' αναθεση πρεπει να προκυψει μετα απο "συναλλαγη" με την αλλη ειδικοτητα? Γι'αυτο και παρολο που παραδεχεσαι οτι δεν πρεπει να κανετε την Γεωγραφια και την Φυσικη, την κανετε επειδη τα εχετε βρει με τους Φυσικους;;;;; ουαου... αν αυτη ειναι η μαθηματικη λογικη που μας λειπει για να διδαξουμε επαρκως τα μαθηματικα, τοτε να μου λειπει. χαρισμα σας. ο ρατσισμος και το σνομπ σας παει μια χαρα....
αλλα επειδη μιλας για συναλλαγη, μαλλον ξεχνας οτι εκατονταδες οργανικες θεσεις πληροφορικων δοθηκαν σε μαθηματικους, φυσικους και τοσους αλλους χωρις να εχουν βασικο πτυχιο πληροφορικης  ;) ενω τωρα δεν μιλαμε για διορισμο πληροφορικων αλλα για συμπληρωση του ωραριου.

αν τα εχεις με τα ΤΕΙ τοτε να απορειτε που εδωσε την Β' αναθεση στους ΠΕ20, να μην τους τσουβαλιαζετε ολους. δεν ξερεις στατιστικη; ποσο ποσοστο νομιζεις αποφοιτων ΤΕΙ ειναι στην εκπαιδευση; εχεις στοιχεια και μιλας ετσι απαξιωτικα; και μενα μπορει να με ενοχλει που πολυτεχνειο ισοπεδωθηκε με το ΤΕΙ αλλα ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΣ! λιγη ντροπη πια!

Κουτσά-στραβά όποιος νοιάζεται να μη γίνει ρεζίλι στην τάξη, θα ασχοληθεί και θα μάθει και ενδεχομένως θα το κάνει και πολύ καλά.

θα συμφωνησω και θα συμπληρωσω οτι οποιος νιωθει οτι θα γινει ρεζιλι, δεν θα παρει την Β' αναθεση γιατι θα το μετανιωσει πικρα. με λιγα λογια παραδεχεσαι, οτι μπορουμε (αυτη που θα δωσουν ψυχη για το μαθημα) να ανταποκριθουν στις απαιτησεις του μαθηματος οποτε σε ευχαριστω γι'αυτο  :D

Το θέμα είναι ότι στην παρούσα συγκυρία, παρουσιάζεστε ως οι άρπαγες των ωρών των Μαθηματικών κι αυτό είναι που ξεσηκώνει τον κόσμο. Δεν είναι ανταλλαγή, είναι αρπαγή για να βολευτείτε. Κι όσο δεν εστιάζετε στο Υπουργείο που κοιτάει με π..... να βάψει αυγά, αλλά επιμένετε να τονίζετε τις γνώσεις και την ικανότητά σας να διδάξετε Μαθηματικά, λες και επιτέλους αποκαταστάθηκε μια αδικία χρόνων... ε, μην περιμένετε να εισπράξετε τίποτε περισσότερο από εκνευρισμό και κακεντρεχή σχόλια.

δεν εχεις ιδεα για τον λογο που δοθηκε η Β' αναθεση. εχει γραφτει δεκαδες φορες, ενημερωσου για να μην εκτιθεσαι. εχουμε εκατονταδες ωρες να καλυψουμε στα δημοτικα, δεν εχουμε αναγκη τα μαθηματικα για να συμπληρωσουμε ωραριο. ΛΕΦΤΑ δεν εχει λεμε το κρατος να προσλαβει τους αναπληρωτες.   0 το ταμειο....

τεσπα, φανηκε το υφακι σας... νεος ειμαι, με σπουδες πολυτεχνειου για να σου απαντησω και με το που εγραψες για συναλλαγες και κολλητηλικια με αλλους κλαδους και φτυσιμο στους υπολοιπους καταλαβα οτι εχω ακομα πολλα να δω, να ακουσω και να αηδιασω.
καληνυχτα σας και ξυδι
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2014, 08:15:16 μμ από sliver »
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #303 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 07:20:28 μμ »
.....................................................
δεν εχεις ιδεα για τον λογο που δοθηκε η Β' αναθεση. εχουν γραφτει δεκαδες φορες, ενημερωσου για να μην εκτιθεσαι. εχουμε εκατονταδες ωρες να καλυψουμε στα δημοτικα, δεν εχουμε αναγκη τα μαθηματικα για να συμπληρωσουμε ωραριο. ΛΕΦΤΑ δεν εχει λεμε το κρατος να προσλαβει τους αναπληρωτες.
..................................
Δεν υπάρχει λόγος να ανεβαίνουν οι τόνοι! Η ουσία του θέματος βρίσκεται στην υπογραμμισμένη φράση και αφού αυτή η "λύση" τους βολεύει για να κάνουν τη δουλειά τους, αυτό θα γίνει. Ασχέτως των δικών μας διαφωνιών....
  

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #304 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 07:51:16 μμ »
Κάποιοι έχουν την απαίτηση οι καθηγητές πληροφορικής να πετάξουν αυτό το κοκκαλάκι που εκ του πονηρού τους πέταξαν (τη β ανάθεση), το οποίο ως γεγονός είναι "Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα" (είπαμε, αν αρνηθείς θα σε βγάλουν και ανίκανο) και να αρχίσουν να διαμαρτύρονται για να υπερασπιστούν τα συμφέροντα άλλων ειδικοτήτων.
Αυτές οι άλλες ειδικότητες που "ξεσηκώθηκαν" όταν οι ενώσεις τους παρήγαγαν "καθηγητές πληροφορικής" που δεν ήξεραν τι είναι το τροφοδοτικό και απαγόρευαν σε αποφοίτους συνναφών τμημάτων να διοριστούν.
Εγώ δηλώνω πως θα είμαι σύμμαχός σας, μόλις δεχτείτε ένα πράγμα.
Την υποχρεωτική μετάθεση μετάταξη των ΠΕ19 χωρίς πτυχίο Πληροφορικής στον κλάδο τους.
Και μάλιστα χωρίς αλλαγή της σχολικής μονάδας.
Με διατήρηση της οριστικής τοποθέτησης τους στην ίδια σχολική μονάδα.
Το ποιος θα βγαίνει (ΑΝ βγει κάποιος) υπεράριθμος (ο παλαιότερος των ΠΕ03 ή ο πρόσφατα μεταταγμένος) ας το βρείτε μόνοι σας.
Δε με νοιάζει.

ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ και η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, αλλά όχι a la carte.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2014, 10:39:36 μμ από schmeichel3 »

Αποσυνδεδεμένος Μαριος ΠΕ19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #305 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 08:20:19 μμ »
Κάποιοι έχουν την απαίτηση οι καθηγητές πληροφορικής να πετάξουν αυτό το κοκκαλάκι που εκ του πονηρού τους πέταξαν (τη β ανάθεση), το οποίο ως γεγονός είναι "Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα" (είπαμε, αν αρνηθείς θα σε βγάλουν και ανίκανο) και να αρχίσουν να διαμαρτύρονται για να υπερασπιστούν τα συμφέροντα άλλων ειδικοτήτων.
Αυτές οι άλλες ειδικότητες που "ξεσηκώθηκαν" όταν οι ενώσεις τους παρήγαγαν "καθηγητές πληροφορικής" που δεν ήξεραν τι είναι το τροφοδοτικό και απαγόρευαν σε αποφοίτους συνναφών τμημάτων να διοριστούν.
Εγώ δηλώνω πως θα είμαι σύμμαχός σας, μόλις δεχτείτε ένα πράγμα.
Την υποχρεωτική μετάθεση των ΠΕ19 χωρίς πτυχίο Πληροφορικής στον κλάδο τους.
Και μάλιστα χωρίς αλλαγή της σχολικής μονάδας.
Με διατήρηση της οριστικής τοποθέτησης τους στην ίδια σχολική μονάδα.
Το ποιος θα βγαίνει (ΑΝ βγει κάποιος) υπεράριθμος (ο παλαιότερος των ΠΕ03 ή ο πρόσφατα μεταταγμένος) ας το βρείτε μόνοι σας.
Δε με νοιάζει.

ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ και η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, αλλά όχι a la carte.

Άμεση μετάταξη όμως των γιαλαντζί πληροφορικών στις ειδικότητες τους και να σταματήσει και η ανάθεση των μαθηματικών σε φυσικοχημικοβιολογογεωλογους καθώς και η ανάθεση της φυσικής στους μαθηματικούς.

Αν γίνουν αυτά εγώ πρώτος θα βγάλω πιο καυστική ανακοίνωση από την ΕΜΕ για την ανάθεση των μαθηματικών στους πληροφορικους ...

Αλιιως δε πιστεύω να έχει κάνεις μαθηματικός αντίρρηση να έρθω στην ΕΜΕ να μου κάνουν 400 ώρες σεμινάριο και να γίνω και εγώ ένας ΠΕ03 με πρώτη ανάθεση τα μαθηματικά. Άλλωστε οι μαθηματικοί έγιναν πληροφορικοί με 400 ώρες σεμινάρια, δεν μπορώ εγώ με 8 καθαρά μαθήματα μαθηματικών στη σχολή και με 400 ώρες από την ΕΜΕ να να γίνω μαθηματικός;;

Τι λέτε;;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2014, 08:55:58 μμ από Μαριος ΠΕ19 »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #306 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 08:56:47 μμ »
Για οσους δεν το εχουν ακομα εμπεδωσει η Β αναθεση ειναι αναγκαιο κακο. Κακο μεν για την εκπαιδευτικη διαδικασια, αναγκαιο δε γιατι  δεν υπαρχουν διαθεσιμοι ποροι για την καλυψη κενων.Οποτε αν η αναθεση δε δινοταν στους πληροφορικους θα την επαιρνε καποιος αλλος κλαδος προκειμενου να καλυφθουν τα κενα. Το μεγαλο κακο ομως ειναι οτι το υπουργειο βολευεται με αυτη τη κατασταση και δεν επιδιωκει ουσιαστικη λυση και διεκδικηση πορων στην Ββαθμια. Προσωπικα ειμαι υπερ της β αναθεσης, υπο την προυποθεση της αξιολογησης του αποτελεσματος επι ισοις οροις, εφοσον παρεχει σημαντικη ευελιξια στο εκπαιδευτικο προσωπικο και συνεπαγεται καλυτερη διαχειρηση εκπαιδευτικου δυναμικου. Κοινως θα αξιολογηθεις σαν μαθηματικος οποτε κοψε το λαιμο σου να καλυψεις  τα πιθανα διδακτικα σου κενα και αυτο να ισχυει για ολες τις β αναθεσεις σε ολους τους κλαδους
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2014, 08:58:44 μμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος ioanna2012

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #307 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 09:11:42 μμ »
Άμεση μετάταξη όμως των γιαλαντζί πληροφορικών στις ειδικότητες τους και να σταματήσει και η ανάθεση των μαθηματικών σε φυσικοχημικοβιολογογεωλογους καθώς και η ανάθεση της φυσικής στους μαθηματικούς.

Αν γίνουν αυτά εγώ πρώτος θα βγάλω πιο καυστική ανακοίνωση από την ΕΜΕ για την ανάθεση των μαθηματικών στους πληροφορικους ...

Αλιιως δε πιστεύω να έχει κάνεις μαθηματικός αντίρρηση να έρθω στην ΕΜΕ να μου κάνουν 400 ώρες σεμινάριο και να γίνω και εγώ ένας ΠΕ03 με πρώτη ανάθεση τα μαθηματικά. Άλλωστε οι μαθηματικοί έγιναν πληροφορικοί με 400 ώρες σεμινάρια, δεν μπορώ εγώ με 8 καθαρά μαθήματα μαθηματικών στη σχολή και με 400 ώρες από την ΕΜΕ να να γίνω μαθηματικός;;

Τι λέτε;;
Τι τμημα τελείωσες με 8 μαθηματικά??

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158539
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 520
Σύνολο: 533

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.