*

Αποστολέας Θέμα: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση  (Αναγνώστηκε 6204 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος hlektrologos pe1703

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αναρωτιέμαι και εγώ..

Πάντως οι πε12.05 μας έφαγαν φέτος!! Τις ίδιες προσλήψεις με εμάς παρόλο που στην Α΄φάση μπήκε κιόλας στον πίνακα Γ γι αυτούς και λίγο καλύτερες περιοχές. Και σύμφωνα με τα κενά του  κ.Κορδή πάλι το ίδιο νούμερο έχουμε.


http://www.alfavita.gr/arthron/310-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-299-%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B5-%CE%B8%CE%B1-%CE%B3%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CF%85%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CF%80%CE%B5%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B5

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 01:13:00 μμ »
Πάντως οι πε12.05 μας έφαγαν φέτος!! Τις ίδιες προσλήψεις με εμάς παρόλο που στην Α΄φάση μπήκε κιόλας στον πίνακα Γ γι αυτούς και λίγο καλύτερες περιοχές. Και σύμφωνα με τα κενά του  κ.Κορδή πάλι το ίδιο νούμερο έχουμε.

Αν η αναλογία είναι 1:3 ή 1:4 υπέρ μας οκ αλλά αν δεν είναι τότε είναι κατι το ανησυχητικό...  :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2014, 01:14:31 μμ από PASAS123 »

Αποσυνδεδεμένος hlektrologos pe1703

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 02:31:38 μμ »
Στις 14/9/14 17 προσλήψεις στους ΠΕ12.05 και 18 στους ΠΕ17.03. Άρα η αναλογία δεν είναι με τίποτα αυτή που δίνεις συνάδελφε. Στους υπόλοιπους κλάδους ΠΕ12 ισχύει η αναλογία. Μόνο στους ΠΕ12.05 πήρε τόσους πολλούς. Ούτε καν στους μηχανολόγους δεν πήρε τόσους πολλούς όσους πήρε στους ηλεκτρολόγους. Πρέπει να ανησυχούμε και μάλιστα πολύ γιατί έρχεται β φάση τη δευτέρα μάλλον

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1765
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 28, 2014, 05:10:40 μμ »
Τώρα που μειώθηκαν οι άλλες ασχολίες τους αυτοί έχουν το ΤΕΕ μαζί τους... Εσύ τι έχεις;
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 28, 2014, 09:26:55 μμ »
Τώρα που μειώθηκαν οι άλλες ασχολίες τους αυτοί έχουν το ΤΕΕ μαζί τους... Εσύ τι έχεις;

Μαντίλι για να κλάψουμε υποθέτω..αλλά γιατί μόνο στους ηλεκτρολόγους?

Αποσυνδεδεμένος electro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 28, 2014, 10:32:30 μμ »
Το έχω ξαναγράψει και λίγες σελίδες πριν για το πώς θεωρητικά θα έπρεπε να δηλώνονται τα κενά, αλλά το ξαναγράφω:

http://apf.gr/assets/egkyklios_kenwn_2014.pdf

ΘΕΜΑ: Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-2015.
…………………………………………………………………………………………

στο τέλος της σελ. 5:

Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (α') ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Σε κάθε περίπτωση, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης θα πρέπει να κατανέμονται τα εν λόγω κενά με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.

Με βάση την παραπάνω εγκύκλιο δεν είναι λογικό τα κενά των ΠΕ12 και ΠΕ17 να δηλώνονται και κατ' επέκταση να καλύπτονται με αναλογία 1:1, όπως αναφέρατε ότι έγινε στους ηλεκτρολόγους;

Όσο για το ΤΕΕ μην ανησυχείτε... Κοιμααααααάται............

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 28, 2014, 10:57:58 μμ »
τα πυσδε θα επρεπε να τα δηλωνουν ετσι με βαση την αποφαση αυτη αλλά και με την αλλαγη των αναθεσεων που εγινε αρχες Σεπτεμβριου αλλά δεν.....

Αποσυνδεδεμένος fofokir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 29, 2014, 01:01:36 μμ »
Το έχω ξαναγράψει και λίγες σελίδες πριν για το πώς θεωρητικά θα έπρεπε να δηλώνονται τα κενά, αλλά το ξαναγράφω:

http://apf.gr/assets/egkyklios_kenwn_2014.pdf

ΘΕΜΑ: Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-2015.
…………………………………………………………………………………………

στο τέλος της σελ. 5:

Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (α') ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Σε κάθε περίπτωση, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης θα πρέπει να κατανέμονται τα εν λόγω κενά με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.

Με βάση την παραπάνω εγκύκλιο δεν είναι λογικό τα κενά των ΠΕ12 και ΠΕ17 να δηλώνονται και κατ' επέκταση να καλύπτονται με αναλογία 1:1, όπως αναφέρατε ότι έγινε στους ηλεκτρολόγους;

Όσο για το ΤΕΕ μην ανησυχείτε... Κοιμααααααάται............

Για μένα, θα μπορούσε να είχε λογική αυτό που αναφέρεις, συνάδελφε, αν δεν εξαντλούσαν όλη την εγκύκλιο ΜΟΝΟ στους Ηλεκτρολόγους!!!!

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1765
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 29, 2014, 01:35:35 μμ »
Το έχω ξαναγράψει και λίγες σελίδες πριν για το πώς θεωρητικά θα έπρεπε να δηλώνονται τα κενά, αλλά το ξαναγράφω:

http://apf.gr/assets/egkyklios_kenwn_2014.pdf

ΘΕΜΑ: Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-2015.
…………………………………………………………………………………………

στο τέλος της σελ. 5:

Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (α') ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Σε κάθε περίπτωση, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης θα πρέπει να κατανέμονται τα εν λόγω κενά με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.

Με βάση την παραπάνω εγκύκλιο δεν είναι λογικό τα κενά των ΠΕ12 και ΠΕ17 να δηλώνονται και κατ' επέκταση να καλύπτονται με αναλογία 1:1, όπως αναφέρατε ότι έγινε στους ηλεκτρολόγους;

Όσο για το ΤΕΕ μην ανησυχείτε... Κοιμααααααάται............

Συνάδελφε το ισομερώς έχει πολλές ερμηνείες... Πως να το κάνουμε δηλαδή. Οι πίνακες Β και Γ των ΠΕ12 μηχανολόγων έχουν συνολικά 140 άτομα με τη συντριπτική πλειοψηφία να μην έχει ασχοληθεί με την εκπαίδευση ποτέ. Οι αντίστοιχοι πίνακες των ΠΕ17 έχουν 650 άτομα, με τα 200 ενεργά στην εκπαίδευση πολλά πολλά χρόνια... Πως το καταλαβαίνεις δηλαδή; Αν πάρουν 200 μηχανολόγους οι 100 να είναι ΠΕ12;

Σε πληροφορώ επίσης ότι δεν κοιμάται καθόλου το ΤΕΕ... Μια χαρά πήγε και κλάφτηκε στο υπουργείο για "δουλίτσα" τώρα που βιώνουν και τα μέλη του την ανεργία...
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος fofokir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 29, 2014, 02:03:41 μμ »
Συμφωνώ με το συνάδελφο porcupinetree!

Αγγίζει τα όρια του παραλογισμού, αυτή τη στιγμή (ήδη από την 1η φάση!) να δουλεύουν άτομα που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην εκπαίδευση, καθώς και άτομα που δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια, και να μένουν απ' έξω άτομα που τόσα χρόνια "έβγαζαν το φίδι από την τρύπα", πηγαίνοντας από 'δω κι από 'κει σε απομακρυσμένες περιοχές και διαθέτουν παιδαγωγική επάρκεια. ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ το Υπουργείο έδινε έμφαση στην προϋπηρεσία και την κατοχή της παιδαγωγικής επάρκειας.

Επίσης, είναι πάρα, μα πάρα, πολύ άδικό για όλους αυτούς, γιατί έχουν κάνει τεράστιες θυσίες για την εκπαίδευση και έχουν στρέψει όλη τους τη ζωή σε αυτήν... και τώρα τι;;;; ΑΝΕΡΓΟΙ;;;

....και επιμένω.... αυτό το "1:1" γιατί να ισχύει ΜΟΝΟ για τους Ηλεκτρολόγους;;;; Αδιαμφισβήτητα κάποιοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους! Κάτι πάει σίγουρα λάθος εδώ!!!!!! Δεν γίνεται να ισχύει κάτι ΜΟΝΟ για  Μ Ι Α ειδικότητα!

Αποσυνδεδεμένος hlektrologos pe1703

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 29, 2014, 02:10:34 μμ »
Πολύ σωστά τα λέτε συνάδελφοι!!!! Εμείς τώρα τους κοιτάμε να δουλεύουν αυτούς στον πίνακα Γ όταν ο δικός μας έχει φτάσει μετα βίας στο νούμερο 33 του Β. Και σύμφωνα με τα κενά του κ.Κορδή να δείτε που θα πάρει 12 άτομα στους ΠΕ12.05 και 13 στους ΠΕ17.03. Στην πρώτη φάση τα νούμερα που έδωσε ο Κορδης αυτά πήρε.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 29, 2014, 02:11:51 μμ »
Συμφωνώ με το συνάδελφο porcupinetree!

Αγγίζει τα όρια του παραλογισμού, αυτή τη στιγμή (ήδη από την 1η φάση!) να δουλεύουν άτομα που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην εκπαίδευση, καθώς και άτομα που δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια, και να μένουν απ' έξω άτομα που τόσα χρόνια "έβγαζαν το φίδι από την τρύπα", πηγαίνοντας από 'δω κι από 'κει σε απομακρυσμένες περιοχές και διαθέτουν παιδαγωγική επάρκεια. ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ το Υπουργείο έδινε έμφαση στην προϋπηρεσία και την κατοχή της παιδαγωγικής επάρκειας.

Επίσης, είναι πάρα, μα πάρα, πολύ άδικό για όλους αυτούς, γιατί έχουν κάνει τεράστιες θυσίες για την εκπαίδευση και έχουν στρέψει όλη τους τη ζωή σε αυτήν... και τώρα τι;;;; ΑΝΕΡΓΟΙ;;;

....και επιμένω.... αυτό το "1:1" γιατί να ισχύει ΜΟΝΟ για τους Ηλεκτρολόγους;;;; Αδιαμφισβήτητα κάποιοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους! Κάτι πάει σίγουρα λάθος εδώ!!!!!! Δεν γίνεται να ισχύει κάτι ΜΟΝΟ για  Μ Ι Α ειδικότητα!

Συμφωνώ. Νομίζω οτι θα έπρεπε να αντιδράσει η ΑΣΠΑΙΤΕ πάνω σε αυτό.Τώρα θα μου πείτε υπάρχει εγκύκλιος...κάλιο αργά παρά ποτέ..
Και πέρα από αυτό, γιατί να πάω τώρα εγώ να βγάλω το ΕΠΠΑΙΚ ( και να ξοδευτώ ) άμα είναι να παίρνουν άτομα χωρίς παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια ( πίνακας Γ..)??? Ας αποφασίσουν κάποια στιγμή για να αποφασίσουμε και εμείς με το μέλλον μας
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 29, 2014, 02:18:01 μμ από PASAS123 »

Αποσυνδεδεμένος fofokir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 29, 2014, 02:14:51 μμ »

Εγκύκλιος με μερική ισχύ;;;

Αποσυνδεδεμένος hlektrologos pe1703

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ισομερής κατανομή κενών για κλάδους με κοινή α΄ανάθεση
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 29, 2014, 02:23:41 μμ »
Άμα έχεις το δοντάκι όλα γίνονται!!! Ακόμα και η εγκύκλιος γράφεται ελαστική μόνο για μία ειδικότητα!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160930
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 590
Σύνολο: 606

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.