*

Αποστολέας Θέμα: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό  (Αναγνώστηκε 17865 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 13, 2014, 10:33:30 μμ »
Υπάρχει ενα θέμα που το μόνο που ακουγεται ειναι ο φόβος των δασκάλων μην χάσουν τις θέσεις και των εκπαιδευτικων ειδικοτητων μην χάσουν τα κεκτημένα τους στην πρωτοβάθμια... υποστηρίζοντας ο καθενας απο την μερια του με οποιο τροπο μπορεί για τον αν δουλευει ο ενας ή ο άλλος πιο πολύ ... ή για το πιο μαθημα ειναι πιο σημαντικο ή όχι!!!
Ας μην ξεχναμε οτι ειμαστε εκπαιδευτικοί...!!!

Εδω θα ρωτησω κατι και οποιος θελει ας απαντησει..
Αν την γυμνστικη την κάνει ο δάσκαλος και ενα παιδακι την ωρα που παιζει ποδοσφαιρο πάθει μια θλαση στον μηρό.. ο δασκαλος νομιζω οτι δεν ειναι παντογνώστης ώστε να ξερει ανατομία ετσι??? τι θα κάνει ?? ΤΙΠΟΤΑ θα το αφησει στην ακρη να ξεκουραστει και θα το στειλει στο σπιτι... ΕΝΩ ενας γυμναστης ως γνωστης θα του κάνει ενα ελαφρυ μασαζ ή οτι αλλο κρινει οτι πρεπει να γινει για την κατασταση του παιδιου..... σωστά??

Εχω μπει σε εργαστήρια πληροφορικής δημοτικού που τα προηγουμενα χρόνια το μαθημα το εκανε ο δάσκαλος, στα οποία δεν ηξερα απο που να αρχισω και που να τελειωσω ... και φυσικα ημουν ωρομισθια που καθομουν παραπανω απο το ωράριο μηπως το ετοιμάσω το εργαστηρίο για να μπορέσω να δείξω κάποια πραγματα σ αυτα τα παιδια.... που δεν αντιλέγω τα περισσότερα παιδια ξερουν απο Η/Υ αλλα προς απογοητευση κάποιων υπολογιστής δεν ειναι μόνο η πασιεντζα και το facebook αλλα ενας τεράστιος κόσμος γνώσεων και δεξιοτητων

Εχω κανει σε γυμνάσιο που ο διευθυντης περιμένε του φέρουν τον αναπληρωτη πληροφορικο για να βγάλει μισθοδοσία.........
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2014, 10:37:23 μμ από niina »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:37:42 »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 13, 2014, 10:51:16 μμ »
Κάποια στιγμή πρέπει αν βγάλουμε τις παρωπίδες που φοράμε και να παραδεχτούμε πως το ΕΑΕΠ είναι ένα αποτυχημένο μοντέλο για το δημοτικό σχολείο.. Όσο και να βόλεψε ειδικότητες κατέστρεψε το δημοτικό σχολείο.

πανω σε τι επιστημονικες μελετες βασιζεις την παραπανω σκεψη σου? Τις λεξεις "αποτυχημενο" και "κατεστρεψε" μπορεις να τις αναλυσεις με επιχειρηματα?
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος elenidaskala

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 13, 2014, 11:52:54 μμ »
Υπάρχει ενα θέμα που το μόνο που ακουγεται ειναι ο φόβος των δασκάλων μην χάσουν τις θέσεις και των εκπαιδευτικων ειδικοτητων μην χάσουν τα κεκτημένα τους στην πρωτοβάθμια... υποστηρίζοντας ο καθενας απο την μερια του με οποιο τροπο μπορεί για τον αν δουλευει ο ενας ή ο άλλος πιο πολύ ... ή για το πιο μαθημα ειναι πιο σημαντικο ή όχι!!!
Ας μην ξεχναμε οτι ειμαστε εκπαιδευτικοί...!!!

Εδω θα ρωτησω κατι και οποιος θελει ας απαντησει..
Αν την γυμνστικη την κάνει ο δάσκαλος και ενα παιδακι την ωρα που παιζει ποδοσφαιρο πάθει μια θλαση στον μηρό.. ο δασκαλος νομιζω οτι δεν ειναι παντογνώστης ώστε να ξερει ανατομία ετσι??? τι θα κάνει ?? ΤΙΠΟΤΑ θα το αφησει στην ακρη να ξεκουραστει και θα το στειλει στο σπιτι... ΕΝΩ ενας γυμναστης ως γνωστης θα του κάνει ενα ελαφρυ μασαζ ή οτι αλλο κρινει οτι πρεπει να γινει για την κατασταση του παιδιου..... σωστά??

Εχω μπει σε εργαστήρια πληροφορικής δημοτικού που τα προηγουμενα χρόνια το μαθημα το εκανε ο δάσκαλος, στα οποία δεν ηξερα απο που να αρχισω και που να τελειωσω ... και φυσικα ημουν ωρομισθια που καθομουν παραπανω απο το ωράριο μηπως το ετοιμάσω το εργαστηρίο για να μπορέσω να δείξω κάποια πραγματα σ αυτα τα παιδια.... που δεν αντιλέγω τα περισσότερα παιδια ξερουν απο Η/Υ αλλα προς απογοητευση κάποιων υπολογιστής δεν ειναι μόνο η πασιεντζα και το facebook αλλα ενας τεράστιος κόσμος γνώσεων και δεξιοτητων

Εχω κανει σε γυμνάσιο που ο διευθυντης περιμένε του φέρουν τον αναπληρωτη πληροφορικο για να βγάλει μισθοδοσία.........

Κι όμως στο Παιδαγωγικό είχαμε δύο εξαμηνιαία μαθήματα Φυσικής Αγωγής στα οποία ασχοληθήκαμε και με την περίπτωση που αναφέρεις, 5 μαθήματα Πληροφορικής, 2 Μουσικής, 2 Εικαστικών κτλ.. Αν κάποιος δεν ξέρει να τα εφαρμόζει (γιατί στη σχολή ήταν αδιάφορος) δεν μπορείς να τσουβαλιάσεις έναν ολοκληρο κλάδο. Άνοιξε και δες όλα τα Προγράμματα Σπουδών των Παιδαγωγικών Τμημάτων. Στην τελική αν αποφασίσουν να προχωρήσουν στην πλήρη γυμνασιοποίηση του δημοτικού για να εξοικομήσουν πόρους  ('άσχετα αν υπάρχουν 10.000 άνεργοι δάσκαλοι), ας ξεκινήσουν από τα 9 Παιδαγωγικά και να μετατάξουν τους δεκάδες καθηγητές που μας δίδασκαν (γιατί άραγε;;;; ) όλα τα μαθήματα ειδικοτήτων.

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2014, 11:54:48 μμ από elenidaskala »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 14, 2014, 12:04:12 πμ »
ουαου! τα 5 μαθηματα Πληροφορικης μου κεντρισαν το ενδιαφερον. τυχαια μπηκα στο Παιδαγωγικο Αλεξανδρουπολης http://eled.duth.gr/undergraduate/description/  αλλα μονο 1 βρηκα στα υποχρεωτικα μαθηματα και 2 στα επιλογης.... ετσι και υπαρχει καποιος που επιλεγει και τα 2 επιλογης θα πρεπει να εχει πολυ μερακι τον προγραμματισμο :) :) :)

νομιζω το στυλ του δασκαλου "ολα τα ξερω, τα παντα κανω" δεν μπορει να σταθει στο συγχρονο κοσμο της εξειδικευσης και των γνωστικων αντικειμενων. Πρωτος και καλυτερος ο δασκαλος στο Δημοτικο σχολειο, αλλα γιατι να μην προσφερουμε το κατι καλυτερο στα παιδια μας στα πιο εξειδικευμενα αντικειμενα απο τους πιο σωστα καταρτισμενους εκπαιδευτικους?
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:37:42 »

Αποσυνδεδεμένος elenidaskala

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 14, 2014, 12:41:48 πμ »
Ουάου κοίτα να δεις που και εγώ Αλεξανδρούπολη τέλειωσα και έχω και την σχετική πιστοποίηση με τα 4 (τουλάχιστον) μαθήματα Πληροφορικής. Προφανώς θα αλλαξε κάπως το πρόγραμμα σπουδών. Όσο για το κάτι πιο εξειδικευμένο συμφωνώ. Πρώτα όμως πρέπει να είσαι δάσκαλος για να σταθείς στο Δημοτικό ως παιδαγωγός. Έστω να έχεις τελειώσει ένα πρόγραμμα ΕΠΠΑΙΚ. Διαφορετικό το δημοτικό χάνει τον ρόλο του. Τα υπόλοιπα μαθήματα άλλωστε (πληροφορική, μουσική, εικαστικα) συμφωνα με το ΔΕΠΠΣ υπηρετούν τα κύρια μαθηματα στα πλαίσια της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης. Σκοπός του δημοτικού δεν είναι με άλλα λογια να βγάλει πρωταθλητές, ζωγράφους, μουσικούς κτλ.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2014, 12:44:00 πμ από elenidaskala »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 14, 2014, 12:46:53 πμ »
Κάποια στιγμή πρέπει αν βγάλουμε τις παρωπίδες που φοράμε και να παραδεχτούμε πως το ΕΑΕΠ είναι ένα αποτυχημένο μοντέλο για το δημοτικό σχολείο.. Όσο και να βόλεψε ειδικότητες κατέστρεψε το δημοτικό σχολείο.

Απο που προκύπτει αυτό?

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 14, 2014, 12:53:00 πμ »
Δυστυχώς υπάρχουν δάσκαλοι που βγάζουν σπυριά όταν ακούν για 7ωρα, στο εξωτερικό όμως μια χαρά κάθονται και τα παιδιά και οι δάσκαλοι μεχρι τις 4 το απόγευμα. Μόνο εδώ έχουν θέμα οι δάσκαλοι να κάνουν μάθημα μετά τις 12 και βάζουν μπροστά τα παιδιά.

Πόσο δίκιο έχεις συνάδελφε....! Και το επιχείρημα είναι κυρίως ότι κουράζονται τα παιδιά ως τις 2.00 . τα κλασσικά ολοήμερα που είναι ως τις 4.15 (με τα οποία άνοιξαν διάπλατα οι θέσεις δασκάλων!) όλως τυχαίως  δεν είναι καθόλου κουραστικά αλλά απολύτως χρήσιμα.
Υ.Γ για το σκοπό των ΕΑΕΠ , το περιεχόμενο των νέων μαθημάτων σ'αυτά αλλά και τα ωράρια στο εξωτερικό(που είναι έτσι όπως τα γράφεις) έχω γράψει σε άλλο θέμα .μην επαναλαμβάνομαι...

Αποσυνδεδεμένος Stef_Thess!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 14, 2014, 12:54:50 πμ »
ουαου! τα 5 μαθηματα Πληροφορικης μου κεντρισαν το ενδιαφερον. τυχαια μπηκα στο Παιδαγωγικο Αλεξανδρουπολης http://eled.duth.gr/undergraduate/description/  αλλα μονο 1 βρηκα στα υποχρεωτικα μαθηματα και 2 στα επιλογης.... ετσι και υπαρχει καποιος που επιλεγει και τα 2 επιλογης θα πρεπει να εχει πολυ μερακι τον προγραμματισμο :) :) :)

νομιζω το στυλ του δασκαλου "ολα τα ξερω, τα παντα κανω" δεν μπορει να σταθει στο συγχρονο κοσμο της εξειδικευσης και των γνωστικων αντικειμενων. Πρωτος και καλυτερος ο δασκαλος στο Δημοτικο σχολειο, αλλα γιατι να μην προσφερουμε το κατι καλυτερο στα παιδια μας στα πιο εξειδικευμενα αντικειμενα απο τους πιο σωστα καταρτισμενους εκπαιδευτικους?

Ναι μάθε εσύ προγραμματισμό σε παιδιά 10 χρονών. Ναι ο δάσκαλος μπορεί όντως να τα κάνει όλα, σιγά τα δύσκολα αντικείμενα δηλαδή, δεν είναι εκεί το θέμα, οι ειδικότητες δεν μπήκαν στα δημοτικά για λόγους εξειδίκευσης της διδασκαλίας αλλά γιατί βγήκαν υπεράριθμοι από τη β' βάθμια.
Σιχαίνομαι όταν κάποιοι υποστηρίζουν μόνο αυτό που τους βολεύει προσωπικά και δεν παραδέχονται ορισμένες αλήθειες. Οι περισσότεροι δάσκαλοι της γενιάς μου έχουν Proficiency στα Αγγλικά, ΕCDL, έχουν διδαχτεί τα μαθήματα της φυσικής και αισθητικής αγωγής στην Παιδαγωγική τους σχολή και είναι ικανοί να κάνουν όλα τα μαθήματα του δημοτικού. Επίσης έχουν περάσει το μάθημα της "Αγωγής Υγείας", άρα γνωρίζουν πως πρέπει να αντιμετωπίζουν τα "ατυχήματα" που συμβαίνουν στο σχολείο.

Το ζητούμενο δεν είναι αυτό. Θα έπρεπε να απαιτούμε απο το υπουργείο να επαναλειτουργήσει τα σχολεία που έκλεισε/συγχώνευσε, να μειώσει τον αριθμό των παιδιών στην τάξη, να επαναφέρει διδακτικά αντικείμενα που καταργήθηκαν, να αναμορφώσει τα αναλυτικά προγράμματα με γνώμονα την πολύπλευρη ανάπτυξη των μαθητών και το βασικότερο:
ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!

Αποσυνδεδεμένος Stef_Thess!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 14, 2014, 12:58:46 πμ »
Πόσο δίκιο έχεις συνάδελφε....! Και το επιχείρημα είναι κυρίως ότι κουράζονται τα παιδιά ως τις 2.00 . τα κλασσικά ολοήμερα που είναι ως τις 4.15 (με τα οποία άνοιξαν διάπλατα οι θέσεις δασκάλων!) όλως τυχαίως  δεν είναι καθόλου κουραστικά αλλά απολύτως χρήσιμα.
Υ.Γ για το σκοπό των ΕΑΕΠ , το περιεχόμενο των νέων μαθημάτων σ'αυτά αλλά και τα ωράρια στο εξωτερικό(που είναι έτσι όπως τα γράφεις) έχω γράψει σε άλλο θέμα .μην επαναλαμβάνομαι...

Έχεις δίκιο τα ολοήμερα σχολεία ιδρύθηκαν για να βολευτούν οι δάσκαλοι και όχι για να εξυπηρετηθούν οι εργαζόμενοι γονείς που δεν έχουν πού να αφήσουν τα παιδιά τους, ή που δεν έχουν τη δυνατότητα να τα βοηθήσουν με τα μαθήματά τους στο σπίτι. 
Φτάνει επιτέλους η λάσπη! Μή λέμε και ότι θέλουμε!

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1556
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 14, 2014, 10:04:56 πμ »
Ουάου κοίτα να δεις που και εγώ Αλεξανδρούπολη τέλειωσα και έχω και την σχετική πιστοποίηση με τα 4 (τουλάχιστον) μαθήματα Πληροφορικής. Προφανώς θα αλλαξε κάπως το πρόγραμμα σπουδών. Όσο για το κάτι πιο εξειδικευμένο συμφωνώ. Πρώτα όμως πρέπει να είσαι δάσκαλος για να σταθείς στο Δημοτικό ως παιδαγωγός. Έστω να έχεις τελειώσει ένα πρόγραμμα ΕΠΠΑΙΚ. Διαφορετικό το δημοτικό χάνει τον ρόλο του. Τα υπόλοιπα μαθήματα άλλωστε (πληροφορική, μουσική, εικαστικα) συμφωνα με το ΔΕΠΠΣ υπηρετούν τα κύρια μαθηματα στα πλαίσια της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης. Σκοπός του δημοτικού δεν είναι με άλλα λογια να βγάλει πρωταθλητές, ζωγράφους, μουσικούς κτλ.
To να θεωρεις τον εαυτο σου παιδαγωγο... και ενα πληροφορικο-οικονομολογο ανικανο να διδαξει παιδια δημοτικου..εστω και αν εχει πιστοποιηση ΕΠΠΑΙΚ...νομιζω οτι θελει πολλη συζητηση.Ξερεις την παιδαγωγικη επαρκεια δεν την αποκτας  ουτε  τελειωνοντας ενα παιδαγωγικο ουτε ενα εππαικ....Την Παιδαγωγικη επαρκεια την αποκτας μεσα απο την τριβη..μεσα απο τον τροπο που προσεγγιζεις ενα μαθητη..Πρεπει ο εκπαιδευτικος να μπει μεσα στη ψυχη του μαθητη.. και οχι να περιμενει να ρθει το παιδι σε αυτον..Και για να γινει αυτο καποιες στιγμες πρεπει να ρθεις κι εσει στην ηλικια του...να δεις πως σκεπτετε..Ολοι περασαμε απο δημοτικο-γυμνασιο -λυκειο-πανεπιστημιο...Και ολοι γνωριζουμε ...κι εγω ο ιδιος..υπηρξε δασκαλος στη πορεια μου στο δημοτικο που δεν ηθελα να τον δω..κι αυτο γιατι ποτε δεν εκανε... τιποτα απο αυτα που ανεφερα...Μεσα στα νευρα καθε μερα..ενα χαμογελο.....επιτελους......Και ειχα ενα πληροφορικο παιδαγωγο με τα ολα του....που σου επαιρνε την ψυχη...με τον τροπο του

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 14, 2014, 10:25:18 πμ »
Μία λύση θα ήταν η εξής:
Ενοποίηση πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας (το έχω αναφέρει και παλιότερα και είδα ότι αναφέρθηκε πρόσφατα κι εδώ από κάποιον), λειτουργία ως "πρωτοβάθμια" (δηλ. με έναν δάσκαλο ανά τμήμα) μέχρι την 4η τάξη και μετά (από 5η τάξη μέχρι 12η) ειδικότητες. Πόσες και ποιες ειδικότητες; Ανάλογα την τάξη και τις παιδαγωγικές και εκπαιδευτικές ανάγκες ανά τάξη.
Εξαίρεση για τις πρώτες 4 τάξεις, όπου εκτός του δασκάλου μπορεί να συμμετέχει κάποια άλλη ειδικότητα, θα μπορεί να είναι για τη μία ξένη γλώσσα (αν π.χ. διδάσκεται από 3η τάξη και μετά, πιο νωρίς δεν έχει κανένα παιδαγωγικό νόημα) και τη φυσική αγωγή. Όλα τα άλλα όπως παλιά και τέλος.

Ξέρω, δεν πρόκειται να γίνει ποτέ (στο ορατό μέλλον τουλάχιστον) η παραπάνω ενοποίηση, γιατί ούτε "κόβει" στην πολιτική ηγεσία να κάνει κάτι τέτοιο, αλλά - το σημαντικότερο ίσως - θα τάραζε πολύ τα στάσιμα ριπαρά ύδατα του "εκπαιδευτικού" κατεστημένου.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος elenidaskala

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 14, 2014, 11:04:04 πμ »
Διαφωνώ με αυτά που λες tolaki αλλά σέβομαι την άποψη σου. Παιδαγωγική επάρκεια πάντως δεν σημαίνει αγαπάω τους μαθητές και τους το δείχνω. Η Παιδαγωγική είναι επιστήμη και για να μπορέσει να σταθεί κάποιος σωστά στο δημοτικό πρέπει να έχει αυτό το επιστημονικό υπόβαθρο. Δεν θα κάτσω να σου αναλύσω άλλες παραμέτρους πέρα από αυτό. Ο δάσκαλος έχει σπουδάσει Παιδαγωγική, εκπαιδευτική ψυχολογία και διδακτική όλων των γνωστικών αντικείμενων ακριβώς σ' αυτή την βαθμίδα εκπαίδευσης. Συνεπώς (sliver) και που ξέρεις C++ δεν σε καθιστά πιο ικανό από εμένα στα πλαίσια της Α'βαθμιας γιατί δεν έχει τον σκοπό αυτό. Γενικότερα εμένα μου φαίνεται παράδοξο να τελειώνει κάποιος πολυτεχνείο και να έχει "όνειρο" να διδάξει πληροφορική στο δημοτικό αλλά τέλος πάντων!  ;D

Σε κάθε περίπτωση είναι τουλάχιστον αντιπαιδαγωγικό να αφήνεις 8χρονα παιδάκια μεταξύ των οποίων μπορεί να υπάρχουν μαθητές με ΔΕΠ-Υ, συναισθηματικά και συμπεριφορικά προβλήματα και άλλα σε εκπαιδευτικούς που δεν γνωρίζουν πώς ακριβώς πρέπει να τα μεταχειριστούν. Φαντάσου μαθητή με σχολική φοβία ή με διαταραχή άγχους αποχωρισμού να καταφέρνει ο δάσκαλος να τον εντάξει σταδιακά στην τάξη και να τον υποχρεώνει το σύστημα να περνάει από 5 διαφορετικούς εκπαιδευτικούς την ίδια μέρα. Καταστροφή για τον ψυχικό κόσμο του παιδιού με επιπτώσεις και στο σύνολο της τάξης. Γι' αυτό και κάθε δάσκαλος εκτός των άλλων έχει εντρυφήσει σε μαθήματα όπως αναπτυξιακή ψυχολογία, γνωστική ψυχολογία, εκπαιδευτική ψυχολογία, εκπαιδευτική ψυχοπαθολογία κτλ. κτλ.  Το δημοτικό δεν είναι και δεν πρέπει να γίνει γυμνάσιο.

Επειδή από την πλευρά μου δεν θέλω να το συνεχίσω κλείνω με αυτό. Ό,τι και να λέμε εμείς εδώ, τις αποφάσεις τις παίρνουν άλλοι. Είναι προφανές πως στην Παιδεία ειδικά τα τελευταία χρόνια, όποιο μέτρο παίρνουν έχει μοναδικό γνώμονα την εξοικονόμηση χρηματικών πόρων. Το ΙΕΠ υπάρχει για να υπάρχει. Υπενθυμίζω πάντως πως παρά τα καινοτόμα προγράμματα (και καλά που φύγαμε από την εποχή των δεινοσαύρων) έχουμε υποχωρήσει ακόμη περισσότερο και βρισκόμαστε πλέον μεταξύ τριτοκοσμικών χωρών συμφωνα με την έκθεση του ΟΟΣΑ. Σε αυτό φταίνε όλοι βέβαια και περισσότερο η πολιτική που εφαρμόζει το ΥΠΑΙΘ.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2014, 11:21:26 πμ από elenidaskala »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #40 στις: Οκτώβριος 14, 2014, 12:30:46 μμ »
Επειδή  η Παιδεία δεν είναι απλά ασθενής αλλά πάσχει επί δεκαετίες από σύνδρομο,  η θεραπεία της δεν μπορεί να είναι απλή, αποσπασματική και ούτε εστιάζεται μόνο στο δημοτικό αλλά αφορά και σε μεγαλύτερο βαθμό, την Βθμια και την Γθμια εκπαίδευση.
Ούτε η μείωση των μαθημάτων από μόνη της είναι λύση, ούτε η μείωση της ύλης, ούτε η αύξηση των εκπαιδευτικών, ούτε τα πολλά διδακτορικά, ούτε ο ΑΣΕΠ, ούτε "Aς ρωτήσουν τα ιδια τα παιδιά, ας ρωτήσουν τους εκπαιδευτικούς, ας ρωτησουν τους γονείς και μετά ας βγάλουν μια "σωστή" απόφαση για το Δημοτικό"-όπως αναφέρει ένας καλός συνάδελφος, παρόλο που αυτό είναι αυτονόητα προυπόθεση.
Η Παιδεία  χρειάζεται χρήματα και χτίσιμο από την αρχή,με οδηγό τα άριστα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών.
Τώρα, το αν η απόφαση του υπουργού μας για μείωση μαθηματων στο δημοτικό στοχεύει στη μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών και όχι στο μαθητή, αποτελεί μια ακόμη απόδειξη συνδρόμου της Παιδείας μας αλλά και της ίδιας της κοινωνίας μας.
Μέλει να αποδειχθεί.,.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2014, 12:33:32 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό
« Απάντηση #41 στις: Οκτώβριος 14, 2014, 12:50:33 μμ »
@elenidaskala

σιγουρα δεν μπορω να σε συναγωνιστω σε θεματα ψυχολογιας (αν και αυτα με σεμιναρια μια χαρα πετυχαινονται) αλλα επαναλαμβανω οτι δεν ειναι και αυτος ο σκοπος της παρουσιας μου 2 ωρες της εβδομαδας στο τμημα. Ειπα, οτι ο ρολος του δασκαλου ειναι καθοριστικοτατος για ολες αυτες τις περιπτωσεις μαθησιακων δυσκολιων και αλλων που αναφερεις.

Οσο για την C++ , προφανως και δεν διδασκουμε αυτην στο δημοτικο αλλα το Scratch (κυριως). και επειδη scratch δεν ειναι μονο χρωματακια και τουβλακια, αλλα αλγοριθμικη σκεψη, πιστεψε με , το κανω καλυτερα απο το συνολο των δασκαλων. δεν αρκει ενα ΤΠΕ Α' ή/και Β' επιπεδου για κατι τετοιο εκτος και αν δεν θες να κανεις σωστη δουλεια μεσα στη ταξη.

Υ.Γ. δεν μιλησα για "ὁνειρο" διδασκαλιας στο δημοτικο αλλα γιατι να σε ενοχλει ή να σου φαινεται παραδοξο ο καθηγητης πολυτεχνειου στο δημοτικο? λιγος σου πεφτει? :)
We are so many...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159795
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 404
Σύνολο: 409

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.