0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κάποια στιγμή πρέπει αν βγάλουμε τις παρωπίδες που φοράμε και να παραδεχτούμε πως το ΕΑΕΠ είναι ένα αποτυχημένο μοντέλο για το δημοτικό σχολείο.. Όσο και να βόλεψε ειδικότητες κατέστρεψε το δημοτικό σχολείο.
Υπάρχει ενα θέμα που το μόνο που ακουγεται ειναι ο φόβος των δασκάλων μην χάσουν τις θέσεις και των εκπαιδευτικων ειδικοτητων μην χάσουν τα κεκτημένα τους στην πρωτοβάθμια... υποστηρίζοντας ο καθενας απο την μερια του με οποιο τροπο μπορεί για τον αν δουλευει ο ενας ή ο άλλος πιο πολύ ... ή για το πιο μαθημα ειναι πιο σημαντικο ή όχι!!! Ας μην ξεχναμε οτι ειμαστε εκπαιδευτικοί...!!! Εδω θα ρωτησω κατι και οποιος θελει ας απαντησει..Αν την γυμνστικη την κάνει ο δάσκαλος και ενα παιδακι την ωρα που παιζει ποδοσφαιρο πάθει μια θλαση στον μηρό.. ο δασκαλος νομιζω οτι δεν ειναι παντογνώστης ώστε να ξερει ανατομία ετσι??? τι θα κάνει ?? ΤΙΠΟΤΑ θα το αφησει στην ακρη να ξεκουραστει και θα το στειλει στο σπιτι... ΕΝΩ ενας γυμναστης ως γνωστης θα του κάνει ενα ελαφρυ μασαζ ή οτι αλλο κρινει οτι πρεπει να γινει για την κατασταση του παιδιου..... σωστά??Εχω μπει σε εργαστήρια πληροφορικής δημοτικού που τα προηγουμενα χρόνια το μαθημα το εκανε ο δάσκαλος, στα οποία δεν ηξερα απο που να αρχισω και που να τελειωσω ... και φυσικα ημουν ωρομισθια που καθομουν παραπανω απο το ωράριο μηπως το ετοιμάσω το εργαστηρίο για να μπορέσω να δείξω κάποια πραγματα σ αυτα τα παιδια.... που δεν αντιλέγω τα περισσότερα παιδια ξερουν απο Η/Υ αλλα προς απογοητευση κάποιων υπολογιστής δεν ειναι μόνο η πασιεντζα και το facebook αλλα ενας τεράστιος κόσμος γνώσεων και δεξιοτητωνΕχω κανει σε γυμνάσιο που ο διευθυντης περιμένε του φέρουν τον αναπληρωτη πληροφορικο για να βγάλει μισθοδοσία.........
Δυστυχώς υπάρχουν δάσκαλοι που βγάζουν σπυριά όταν ακούν για 7ωρα, στο εξωτερικό όμως μια χαρά κάθονται και τα παιδιά και οι δάσκαλοι μεχρι τις 4 το απόγευμα. Μόνο εδώ έχουν θέμα οι δάσκαλοι να κάνουν μάθημα μετά τις 12 και βάζουν μπροστά τα παιδιά.
ουαου! τα 5 μαθηματα Πληροφορικης μου κεντρισαν το ενδιαφερον. τυχαια μπηκα στο Παιδαγωγικο Αλεξανδρουπολης http://eled.duth.gr/undergraduate/description/ αλλα μονο 1 βρηκα στα υποχρεωτικα μαθηματα και 2 στα επιλογης.... ετσι και υπαρχει καποιος που επιλεγει και τα 2 επιλογης θα πρεπει να εχει πολυ μερακι τον προγραμματισμο νομιζω το στυλ του δασκαλου "ολα τα ξερω, τα παντα κανω" δεν μπορει να σταθει στο συγχρονο κοσμο της εξειδικευσης και των γνωστικων αντικειμενων. Πρωτος και καλυτερος ο δασκαλος στο Δημοτικο σχολειο, αλλα γιατι να μην προσφερουμε το κατι καλυτερο στα παιδια μας στα πιο εξειδικευμενα αντικειμενα απο τους πιο σωστα καταρτισμενους εκπαιδευτικους?
Πόσο δίκιο έχεις συνάδελφε....! Και το επιχείρημα είναι κυρίως ότι κουράζονται τα παιδιά ως τις 2.00 . τα κλασσικά ολοήμερα που είναι ως τις 4.15 (με τα οποία άνοιξαν διάπλατα οι θέσεις δασκάλων!) όλως τυχαίως δεν είναι καθόλου κουραστικά αλλά απολύτως χρήσιμα. Υ.Γ για το σκοπό των ΕΑΕΠ , το περιεχόμενο των νέων μαθημάτων σ'αυτά αλλά και τα ωράρια στο εξωτερικό(που είναι έτσι όπως τα γράφεις) έχω γράψει σε άλλο θέμα .μην επαναλαμβάνομαι...
Ουάου κοίτα να δεις που και εγώ Αλεξανδρούπολη τέλειωσα και έχω και την σχετική πιστοποίηση με τα 4 (τουλάχιστον) μαθήματα Πληροφορικής. Προφανώς θα αλλαξε κάπως το πρόγραμμα σπουδών. Όσο για το κάτι πιο εξειδικευμένο συμφωνώ. Πρώτα όμως πρέπει να είσαι δάσκαλος για να σταθείς στο Δημοτικό ως παιδαγωγός. Έστω να έχεις τελειώσει ένα πρόγραμμα ΕΠΠΑΙΚ. Διαφορετικό το δημοτικό χάνει τον ρόλο του. Τα υπόλοιπα μαθήματα άλλωστε (πληροφορική, μουσική, εικαστικα) συμφωνα με το ΔΕΠΠΣ υπηρετούν τα κύρια μαθηματα στα πλαίσια της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης. Σκοπός του δημοτικού δεν είναι με άλλα λογια να βγάλει πρωταθλητές, ζωγράφους, μουσικούς κτλ.