0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εμενα μου αρεσουν τα προτζεκτ και μπορω να συμβιβαστω και με δυο τουφες από τα μαλλια μου λιγοτερες.Αφου δεν μας δινουν επαρκείς ωρες να κανουμε σωστα τη δουλεια μας-δεν τους ενδιαφερει καθολου η β γλωσσα-ας συμπληρώνουμε ετσι ωραριο
Η κουραση και η δυσκολια των μαθητων του δημοτικου οφείλεται στη γυμνασιοποιηση της γλωσσας και μαθηματικών.Για δες με ποιο τροπο μαθαινουν τα κλασματα π.χ στην Ε'
Tι άλλο να πω,τα προτζεκτ απευθύνονται σε ολες τις ειδικοτητες και κλαδους.Το μαθημα μας ΔΕΝ επιβαρυνει το πρόγραμμα των παιδιων διοτι στηρίζεται στη Διαθεματικοτητα,στο δε μαθημα μας βασει του ΑΠ του δημοτικου,δινεται εμφαση στην συγκριση των δομων της ξενης γλωσσας με την μητρικη.Αρα απαραιτητη η αριστη γνωση μορφοσυντακτικων δομων της μητρικης από τον διδασκοντα.Ειναι μεσα στους γενικους στοχους του μαθηματος μας.Στην πρωτη δημοτικου,στα αγγλικα-μπορουν και οι συνάδερφοι των αγγλικων να διαφωτισουν-το μαθημα στην ουσια είναι μια αφορμηση,μια πρωτη προσεγγιση με το φωνητικο-φωνολογικο συστημα της γλωσσας.Η κουραση των μαθητων δεν οφείλεται λοιπον στις ξενες γλωσσες. Η κουραση και η δυσκολια των μαθητων του δημοτικου οφείλεται στη γυμνασιοποιηση της γλωσσας και μαθηματικών.Για δες με ποιο τροπο μαθαινουν τα κλασματα π.χ στην Ε'