0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστούμε,μια ερώτηση στην Γ Λυκείου και στην Γ Λυκείου, Μαθηματικά & στοιχεία ΣΤατιστικής Οικονομικών, Πολιτικών, Κοινωνικών, Παιδαγωγικών σπουδώνπου υπάρχει ο Διαφορικός Λογισμός;περιλμβάνεται στον Ολοκληρωτικό λογισμό;Δεν το είδα κάπου...
Γ Λυκείου, Μαθηματικά & στοιχεία ΣΤατιστικής Οικονομικών, Πολιτικών, Κοινωνικών, Παιδαγωγικών σπουδώνΌριο και συνέχειαΠαράγωγοςΜελέτη συνάρτησηςΟλοκληρωτικός λογισμόςΣυνδυαστικήΠιθανότητεςΚατανομέςΣτατιστικήΓραμμική συσχέτιση
Ούτε οι μαθητές που θα έχουν κατεύθυνση τις επιστήμες υγείας (δηλ. μελλοντικοί γιατροί, κ.τ.λ.) θα κάνουν μαθηματικά στη Γ΄Λυκείου, όπως ήδη το γνώριζα από τον Αύγουστο του 2013, σύμφωνα με Σχέδιο Νόμου (πάνω στο οποίο φαίνεται ότι βασίστηκαν τα συγκεκριμένα που αναφέρετε).Για του λόγου το αληθές δείτε εδώ: http://www.likio.gr/uploads/kcfinder/file/Nomosxedio_YPAITH.pdf (σελ. 4-5 και 8-9)(απ' το αντίστοιχο θέμα http://www.pde.gr/index.php?topic=12330.504 post #11 της σελ. 37)Ελπίζω να έχει γίνει η τροποποίηση, και οι υποψήφιοι φοιτητές του τομέα υγείας να διδαχθούν Μαθηματικά στη Γ΄Λυκείου.
Ειναι το 2ο και 3ο κεφαλαιο απο αυτα που αναφερω παραπανω
Ακριβως!
Αυτη τη στιγμη στο νεο Λυκειο οσοι ειναι θεωρητικη δεν κανουν ουτε μια ωρα μαθημα θετικων επιστημων στη Γ Λυκειου και ενας που θα παει για Ιατρικη ή παραιατρικα επαγγελματα δε θα διδαχθει ουτε μια ωρα την εβδομαδα μαθηματικα!!!
κάποιες παρατηρήσεις επ'αυτού:1. ουσιαστικά επανερχόμαστε στο σύστημα των Δεσμών, όπου ένας μαθητής της 3ης τότε δέσμης (θεωρητική σήμερα) και της 2ης δέσμης (επιστήμες υγείας στο νέο πρόγραμμα σπουδών) ΔΕΝ διδάσκονταν καθόλου μαθηματικά.2. η προσωπική μου γνώμη από την πείρα στα σχολεία, ειδικά για τους μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης, τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας ήταν παντελώς αδιάφορα και άχρηστα (για τους μαθητές). Δεν ξέρω αν εσείς είχατε μαθητές της θεωρητικής με ενδιαφέρον για τα μαθηματικά. Αλλά και να είχατε, πόσοι ήταν αυτοί; Επίσης για τον καθηγητή μαθηματικών οι ώρες διδασκαλίας Μαθηματικών σε τμήματα θεωρητικής ήταν εφιάλτης. Δίδασκες σε ανύπαρκτο κοινό. Γιατί ένας μαθητής που θέλει να γίνει φιλόλογος να διδάσκεται διαφορικό λογισμό; Για να βγάζουμε ώρες οι μαθηματικοί;Τονίζω αυτά από την προσωπική μου εμπειρία ως καθηγητής.Για μένα καλώς ένας μαθητής της θεωρητικής δεν θα διδαχθεί καθόλου μαθηματικά στην Γ τάξη.3. πάμε τώρα στον τομέα επιστημών υγείας. Όπως ήδη ανέφερα, και παλιά με τις δέσμες (2η δέσμη) δεν διδάσκονταν μαθηματικά. Πέρα από αυτό (για το αν είναι σωστό ή όχι) συγκρίνοντας με το τι ίσχυε μέχρι σήμερα, παρατηρούμε ότι η στατιστική (τωρινή ύλη της Γ τάξης ΓΠ) έχει μεταφερθεί στην Άλγεβρα
Διαφωνω αρκετα απο την προσεγγιση που κανεις , αλλα ειναι σεβαστη η γνωμη σου. Απλα εχω την απορια, αν δωσουνε δικαιωμα στα παιδια της θεωρητικης να πηγαινουν σε σχολες με μαθηματικα μεσα (π.χ. οικονομικες σχολες) και τοτε θα θεωρεις πως δε θα ειναι αναγκαιο να διδαχθουν καποια μαθηματικα κατευθυνσης στη Γ Λυκειου (οχι ντε και καλα 8 ωρες) και πως θα ειναι καλυμενοι με την αλγεβρα της Α και