*

Αποστολέας Θέμα: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ  (Αναγνώστηκε 13834 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« στις: Ιανουάριος 29, 2015, 11:32:52 πμ »
Συνοψίζοντας, από το ΦΕΚ 162 26 Ιανουαρίου 2015, έχουμε:

Α Λυκείου Άλγεβρα
Σύνολα
Πραγματικοί αριθμοί
Συναρτήσεις
Εξισώσεις - Ανισώσεις 2ου βαθμού
Συστήματα
Πιθανότητες
Τριγωνομετρία

Α Λυκείου Γεωμετρία
Βασικές αρχές
Βασικά γεωμετρικά σχήματα
Πράλληλες ευθείες
Τρίγωνα
Παραλληλόγραμμα
Ευθείες επίπεδα στον χώρο

Β Λυκείου Άλγεβρα
Τριγωνομετρία
Πολυωνυμικές ρητές εξισώσεις
Πρόοδοι
Εκθετική λογαριθμική
Στατιστική

Β Λυκείου Γεωμετρία
Εγγεγραμμένα
Αναλογίες Ομοιότητα
Πυθαγόρειο - μετρικές σχέσεις
Εμβαδά
Κανονικά πολύγωνα
Μέτρηση κύκλου
Στερεά

Β Λυκείου Προσανατολισμού
Διανύσματα
Ευθεία
Ακολουθίες και όριο ακολουθιών


Γ Λυκείου, Μαθηματικά & στοιχεία ΣΤατιστικής Οικονομικών, Πολιτικών, Κοινωνικών, Παιδαγωγικών σπουδών
Όριο και συνέχεια
Παράγωγος
Μελέτη συνάρτησης
Ολοκληρωτικός λογισμός
Συνδυαστική
Πιθανότητες
Κατανομές
Στατιστική
Γραμμική συσχέτιση

Γ Λυκείου Μαθηματικά για τις Θετικές & Τεχνολ. σπουδές
Όριο και συνέχεια
Παράγωγος
Μελέτη συνάρτησης
Τριγωνομετρικές, Εκθετικές, Λογαριθμικές
Ολοκληρωτικός λογισμός
Συνδυαστική
Πιθανότητες
Κατανομές
Κωνικές τομές

πως σας φαίνεται;
Πολλές αλλαγές: μετακινήσεις κεφαλαίων σε άλλες τάξεις, προσθήκη νέας ύλης..
έχει να πέσει πολύ διάβασμα πάντως!!  :)

σημείωση: το παραπάνω ΦΕΚ έχει υπογραφή Ανδρέα Λοβέρδου. Λέτε να μην ισχύσει;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2015, 11:41:09 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:23 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 03, 2015, 04:31:11 μμ »
Ευχαριστούμε,μια ερώτηση στην Γ Λυκείου και στην

Γ Λυκείου, Μαθηματικά & στοιχεία ΣΤατιστικής Οικονομικών, Πολιτικών, Κοινωνικών, Παιδαγωγικών σπουδών

που υπάρχει ο Διαφορικός Λογισμός;
περιλμβάνεται στον Ολοκληρωτικό λογισμό;
Δεν το είδα κάπου...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 04, 2015, 03:39:31 πμ »
Ευχαριστούμε,μια ερώτηση στην Γ Λυκείου και στην Γ Λυκείου, Μαθηματικά & στοιχεία ΣΤατιστικής Οικονομικών, Πολιτικών, Κοινωνικών, Παιδαγωγικών σπουδών
που υπάρχει ο Διαφορικός Λογισμός;
περιλμβάνεται στον Ολοκληρωτικό λογισμό;

Δεν το είδα κάπου...

Γ Λυκείου, Μαθηματικά & στοιχεία ΣΤατιστικής Οικονομικών, Πολιτικών, Κοινωνικών, Παιδαγωγικών σπουδών
Όριο και συνέχεια
Παράγωγος
Μελέτη συνάρτησης

Ολοκληρωτικός λογισμός
Συνδυαστική
Πιθανότητες
Κατανομές
Στατιστική
Γραμμική συσχέτιση
Ειναι το 2ο και 3ο κεφαλαιο απο αυτα που αναφερω παραπανω
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2015, 09:55:53 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 04, 2015, 10:27:54 πμ »
Αναφέρω εδώ συγκεντρωτικά τις αλλαγές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια:

Καταρχήν δεν υπάρχουν μαθηματικά Γενικής Παιδείας!!! έχουν ενσωματωθεί στα μαθηματικά προσανατολισμού!

Α Λυκείου Άλγεβρα
Συστήματα (από την Β τάξη  πάνε στην Α)
Τριγωνομετρία (από την Β τάξη πάνε στην Α)

Α Λυκείου Γεωμετρία
Ευθείες επίπεδα στο χώρο

Β Λυκείου Άλγεβρα
Στατιστική (από την Γ τάξη πάνε στην Β)
Πρόοδοι (από την Α τάξη πάνε στην Β)

Β Λυκείου Γεωμετρία
Στερεά

Β Λυκείου Προσανατολισμού
Ακολουθίες και όριο ακολουθιών

Γ Λυκείου Οικονομικών, πολιτικών, παιδαγωγικών
Συνδυαστική
Κατανομές
Γραμμική συσχέτιση
Πιθανότητες: +Δεσμευμένη πιθανότητα, κανόνας Bayes, στοχαστικά ανεξάρτητα ενδεχόμενα, ολική πιθανότητα

Γ Λυκείου θετικές τεχνολογικές σπουδές
Αφαιρούνται οι Μιγαδικοί
Συνδυαστική
Κατανομές
Πιθανότητες: +Δεσμευμένη πιθανότητα, κανόνας Bayes, στοχαστικά ανεξάρτητα ενδεχόμενα, ολική πιθανότητα
Διαφορικός λογισμός:  αφαιρείται Rolle, ΘΜΤ,  Προστίθεται: Όγκοι στερεών εκ περιστροφής

Καλό διάβασμα!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2015, 03:23:05 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:21:23 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 06, 2015, 11:01:20 πμ »
Δηλαδή όποιος μαθητής επιλέξει Θεωρητικές σπουδές δεν θα διδαχθεί μαθηματικά;
εν προκειμένω τα μαθηματικά Γενικής Παιδείας που υπήρχαν παλαιότερα;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 06, 2015, 03:54:38 μμ »
Ακριβως!

Αποσυνδεδεμένος anyname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Η ελπίδα πνέει τα λοίσθια (κι εμείς τα μένεα).
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 06, 2015, 06:17:38 μμ »
Ούτε οι μαθητές που θα έχουν κατεύθυνση τις επιστήμες υγείας (δηλ. μελλοντικοί γιατροί, κ.τ.λ.) θα κάνουν μαθηματικά στη Γ΄Λυκείου, όπως ήδη το γνώριζα από τον Αύγουστο του 2013, σύμφωνα με Σχέδιο Νόμου (πάνω στο οποίο φαίνεται ότι βασίστηκαν τα συγκεκριμένα που αναφέρετε).
Για του λόγου το αληθές δείτε εδώ: http://www.likio.gr/uploads/kcfinder/file/Nomosxedio_YPAITH.pdf (σελ. 4-5 και 8-9)
(απ' το αντίστοιχο θέμα  http://www.pde.gr/index.php?topic=12330.504  post #11 της σελ. 37)
Ελπίζω να έχει γίνει η τροποποίηση, και οι υποψήφιοι φοιτητές του τομέα υγείας να διδαχθούν Μαθηματικά στη Γ΄Λυκείου.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 06, 2015, 06:19:19 μμ από anyname »
Ένας (ες αεί;) 'εθελοντής'  εκπαιδευτικός.

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 06, 2015, 06:34:56 μμ »
Ούτε οι μαθητές που θα έχουν κατεύθυνση τις επιστήμες υγείας (δηλ. μελλοντικοί γιατροί, κ.τ.λ.) θα κάνουν μαθηματικά στη Γ΄Λυκείου, όπως ήδη το γνώριζα από τον Αύγουστο του 2013, σύμφωνα με Σχέδιο Νόμου (πάνω στο οποίο φαίνεται ότι βασίστηκαν τα συγκεκριμένα που αναφέρετε).
Για του λόγου το αληθές δείτε εδώ: http://www.likio.gr/uploads/kcfinder/file/Nomosxedio_YPAITH.pdf (σελ. 4-5 και 8-9)
(απ' το αντίστοιχο θέμα  http://www.pde.gr/index.php?topic=12330.504  post #11 της σελ. 37)
Ελπίζω να έχει γίνει η τροποποίηση, και οι υποψήφιοι φοιτητές του τομέα υγείας να διδαχθούν Μαθηματικά στη Γ΄Λυκείου.
Αυτη τη στιγμη στο νεο Λυκειο οσοι ειναι θεωρητικη δεν κανουν ουτε μια ωρα μαθημα θετικων επιστημων στη Γ Λυκειου και ενας που θα παει για Ιατρικη ή παραιατρικα επαγγελματα  δε θα διδαχθει ουτε μια ωρα την εβδομαδα μαθηματικα!!!

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 06, 2015, 06:48:49 μμ »
Ειναι το 2ο και 3ο κεφαλαιο απο αυτα που αναφερω παραπανω

Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση.
Περιορισμένα αυτά που διδάσκονται... :-\
Δεν νομίζω να είναι η ιδέα μου... :-\

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 06, 2015, 06:53:05 μμ »
Ακριβως!

Συγχωρήστε μου το ύφος,αλλά αυτό δεν είναι πρόγραμμα σπουδών...! ???
Είναι αίσχος...!
Περιορίζουν πάλι τις γνώσεις στα Μαθηματικά-όχι πως δεν το κάνουν σε άλλα μαθήματα π.χ. Φυσική.
Μήπως γνωρίζει κανείς αν υπήρξε προηγούμενη έκθεση από τον ΟΟΑΣΑ ή άλλους οργανισμούς προς αυτή τη κατεύθυνση(απομείωση της ύλης);
Δεν μπορούμε να τα αφήνουμε όλα για το Πανεπιστήμιο...!!! ???

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 07, 2015, 02:21:37 μμ »
Αυτη τη στιγμη στο νεο Λυκειο οσοι ειναι θεωρητικη δεν κανουν ουτε μια ωρα μαθημα θετικων επιστημων στη Γ Λυκειου και ενας που θα παει για Ιατρικη ή παραιατρικα επαγγελματα  δε θα διδαχθει ουτε μια ωρα την εβδομαδα μαθηματικα!!!

κάποιες παρατηρήσεις επ'αυτού:
1. ουσιαστικά επανερχόμαστε στο σύστημα των Δεσμών, όπου ένας μαθητής της 3ης τότε δέσμης (θεωρητική σήμερα) και της 2ης δέσμης (επιστήμες υγείας στο νέο πρόγραμμα σπουδών) ΔΕΝ διδάσκονταν καθόλου μαθηματικά.

2. η προσωπική μου γνώμη από την πείρα στα σχολεία, ειδικά για τους μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης, τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας ήταν παντελώς αδιάφορα και άχρηστα (για τους μαθητές). Δεν ξέρω αν εσείς είχατε μαθητές της θεωρητικής με ενδιαφέρον για τα μαθηματικά. Αλλά και να είχατε, πόσοι ήταν αυτοί; Επίσης για τον καθηγητή μαθηματικών οι ώρες διδασκαλίας Μαθηματικών σε τμήματα θεωρητικής ήταν εφιάλτης. Δίδασκες σε ανύπαρκτο κοινό.
Γιατί ένας μαθητής που θέλει να γίνει φιλόλογος να διδάσκεται διαφορικό λογισμό; Για να βγάζουμε ώρες οι μαθηματικοί;
Τονίζω αυτά από την προσωπική μου εμπειρία ως καθηγητής.
Για μένα καλώς ένας μαθητής της θεωρητικής δεν θα διδαχθεί καθόλου μαθηματικά στην Γ τάξη.

3. πάμε τώρα στον τομέα επιστημών υγείας. Όπως ήδη ανέφερα, και παλιά με τις δέσμες (2η δέσμη) δεν διδάσκονταν μαθηματικά. Πέρα από αυτό (για το αν είναι σωστό ή όχι) συγκρίνοντας με το τι ίσχυε μέχρι σήμερα, παρατηρούμε ότι η στατιστική (τωρινή ύλη της Γ τάξης ΓΠ) έχει μεταφερθεί στην Άλγεβρα Β τάξης, ενώ οι πιθανότητες στην Άλγεβρα Α τάξης (το τελευταίο ίσχυε και τώρα, όπου υπήρχε copy/paste το κεφαλαιο των πιθανοτήτων και στην Α και στην Γ, κάτι που εγώ τουλάχιστον το θεωρούσα απαράδεκτο).
Άρα, συνοψίζοντας, με το νέο σύστημα ένας μαθητής της Γ τάξης που ακολουθεί θεωρητική ή επιστήμες υγείας, σε σύγκριση με την τωρινή ύλη της Γ τάξης ΓΠ, έχει διδαχθεί και Στατιστική και Πιθανότητες. Το μόνο που δεν θα διδάσκεται στην Γ τάξη είναι διαφορικός λογισμός , κάτι το οποίο το θεωρώ άχρηστο ειδικά για μαθητές της θεωρητικής.

4. Δεν θέλω καν να αναφέρω την άποψη ότι "τα μαθηματικά είναι παντού στη ζωή μας κλπ κλπ και πρέπει να διδάσκονται σε όλες τις τάξεις και μάλιστα πολλές ώρες κλπ κλπ", γιατί αυτό μόνο στη θεωρία ισχύει. Ας ρωτήσουμε και τους μαθητές μας τι θέλουν κάποια στιγμή!
Και στην τελική, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, λέμε θέλουμε τα μαθηματικά παντού σε όλες τις τάξεις γιατί έτσι βγάζουμε ώρες και συμπληρώνουμε ωραριο! Το λέω ευθεως, και έχω το θάρρος να το πω ότι αυτή είναι η αλήθεια. Όταν από πέρυσι διεύρρευσε ότι φεύγουν τα μαθηματικά ΓΠ από την Γ τάξη, αρκετοί συνάδελφοι μετρούσαν ώρες για να δουν αν "βγαίνουν" στο ωράριό τους. Λοιπόν ας σοβαρευτούμε και να δούμε λίγο την ποιότητα στην εκπαίδευση και όχι την ποσότητα.

Αυτό που δεν μαρεσει με το νέο σύστημα είναι ότι πάλι οι Πιθανότητες υπάρχουν και στην Α τάξη και στην Γ προσανατολισμού. Δεν καταλαβαίνω αυτήν την επανάληψη...

Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση.
Περιορισμένα αυτά που διδάσκονται... :-\
Δεν νομίζω να είναι η ιδέα μου... :-\
Αν δεις καλά, δεν είναι καθόλου περιορισμένα. Παρέθεσα παραπάνω νέα κομμάτια ύλης που έχουν μπει και που δεν υπήρχαν παλιά στην Γ τάξη. (συνδυαστική, κατανομές, δεσμευμένη πιθανότητα, όγκοι εκ περιστροφής!!!)
Ως όγκος είναι πολυ μεγαλύτερη η ύλη απο παλιά.
Αν δεις αναλυτικά το πρόγραμμα σπουδών, στον διαφορικό λογισμό διδάσκεται ένα πολύ μεγάλο μέρος όπως και στην παλιά ύλη. Αν δεν κάνω λάθος έχει φύγει ο Rolle και το ΘΜΤ. Έχει μπει όμως Όγκος στερεών εκ περιστροφής!!!

Όπως και να' χει το σύστημα θα δοκιμαστεί στην πράξη.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2015, 02:28:36 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 07, 2015, 02:40:42 μμ »
κάποιες παρατηρήσεις επ'αυτού:
1. ουσιαστικά επανερχόμαστε στο σύστημα των Δεσμών, όπου ένας μαθητής της 3ης τότε δέσμης (θεωρητική σήμερα) και της 2ης δέσμης (επιστήμες υγείας στο νέο πρόγραμμα σπουδών) ΔΕΝ διδάσκονταν καθόλου μαθηματικά.

2. η προσωπική μου γνώμη από την πείρα στα σχολεία, ειδικά για τους μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης, τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας ήταν παντελώς αδιάφορα και άχρηστα (για τους μαθητές). Δεν ξέρω αν εσείς είχατε μαθητές της θεωρητικής με ενδιαφέρον για τα μαθηματικά. Αλλά και να είχατε, πόσοι ήταν αυτοί; Επίσης για τον καθηγητή μαθηματικών οι ώρες διδασκαλίας Μαθηματικών σε τμήματα θεωρητικής ήταν εφιάλτης. Δίδασκες σε ανύπαρκτο κοινό.
Γιατί ένας μαθητής που θέλει να γίνει φιλόλογος να διδάσκεται διαφορικό λογισμό; Για να βγάζουμε ώρες οι μαθηματικοί;
Τονίζω αυτά από την προσωπική μου εμπειρία ως καθηγητής.
Για μένα καλώς ένας μαθητής της θεωρητικής δεν θα διδαχθεί καθόλου μαθηματικά στην Γ τάξη.

3. πάμε τώρα στον τομέα επιστημών υγείας. Όπως ήδη ανέφερα, και παλιά με τις δέσμες (2η δέσμη) δεν διδάσκονταν μαθηματικά. Πέρα από αυτό (για το αν είναι σωστό ή όχι) συγκρίνοντας με το τι ίσχυε μέχρι σήμερα, παρατηρούμε ότι η στατιστική (τωρινή ύλη της Γ τάξης ΓΠ) έχει μεταφερθεί στην Άλγεβρα Β τάξης, ενώ οι πιθανότητες στην Άλγεβρα Α τάξης (το τελευταίο ίσχυε και τώρα, όπου υπήρχε copy/paste το κεφαλαιο των πιθανοτήτων και στην Α και στην Γ, κάτι που εγώ τουλάχιστον το θεωρούσα απαράδεκτο).
Άρα, συνοψίζοντας, με το νέο σύστημα ένας μαθητής της Γ τάξης που ακολουθεί θεωρητική ή επιστήμες υγείας, σε σύγκριση με την τωρινή ύλη της Γ τάξης ΓΠ, έχει διδαχθεί και Στατιστική και Πιθανότητες. Το μόνο που δεν θα διδάσκεται στην Γ τάξη είναι διαφορικός λογισμός , κάτι το οποίο το θεωρώ άχρηστο ειδικά για μαθητές της θεωρητικής.

4. Δεν θέλω καν να αναφέρω την άποψη ότι "τα μαθηματικά είναι παντού στη ζωή μας κλπ κλπ και πρέπει να διδάσκονται σε όλες τις τάξεις και μάλιστα πολλές ώρες κλπ κλπ", γιατί αυτό μόνο στη θεωρία ισχύει. Ας ρωτήσουμε και τους μαθητές μας τι θέλουν κάποια στιγμή!
Και στην τελική, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, λέμε θέλουμε τα μαθηματικά παντού σε όλες τις τάξεις γιατί έτσι βγάζουμε ώρες και συμπληρώνουμε ωραριο! Το λέω ευθεως, και έχω το θάρρος να το πω ότι αυτή είναι η αλήθεια. Όταν από πέρυσι διεύρρευσε ότι φεύγουν τα μαθηματικά ΓΠ από την Γ τάξη, αρκετοί συνάδελφοι μετρούσαν ώρες για να δουν αν "βγαίνουν" στο ωράριό τους. Λοιπόν ας σοβαρευτούμε και να δούμε λίγο την ποιότητα στην εκπαίδευση και όχι την ποσότητα.

Αυτό που δεν μαρεσει με το νέο σύστημα είναι ότι πάλι οι Πιθανότητες υπάρχουν και στην Α τάξη και στην Γ προσανατολισμού. Δεν καταλαβαίνω αυτήν την επανάληψη...
Αν δεις καλά, δεν είναι καθόλου περιορισμένα. Παρέθεσα παραπάνω νέα κομμάτια ύλης που έχουν μπει και που δεν υπήρχαν παλιά στην Γ τάξη. (συνδυαστική, κατανομές, δεσμευμένη πιθανότητα, όγκοι εκ περιστροφής!!!)
Ως όγκος είναι πολυ μεγαλύτερη η ύλη απο παλιά.
Αν δεις αναλυτικά το πρόγραμμα σπουδών, στον διαφορικό λογισμό διδάσκεται ένα πολύ μεγάλο μέρος όπως και στην παλιά ύλη. Αν δεν κάνω λάθος έχει φύγει ο Rolle και το ΘΜΤ. Έχει μπει όμως Όγκος στερεών εκ περιστροφής!!!

Όπως και να' χει το σύστημα θα δοκιμαστεί στην πράξη.

Διαφωνω αρκετα απο την προσεγγιση που κανεις , αλλα ειναι σεβαστη η γνωμη σου. Απλα εχω την απορια, αν δωσουνε δικαιωμα στα παιδια της θεωρητικης να πηγαινουν σε σχολες με μαθηματικα μεσα (π.χ. οικονομικες σχολες) και τοτε θα θεωρεις πως δε θα ειναι αναγκαιο να διδαχθουν καποια μαθηματικα κατευθυνσης στη Γ Λυκειου (οχι ντε και καλα 8 ωρες) και πως θα ειναι καλυμενοι με την αλγεβρα της Α και Β; Αν ναι οκ παω πασο και αντιλαμβανομαι πληρως το σκεπτικο σου. Παντως εχει ενδιαφερον να βαζουν στη Γ Λυκειου φυσικης κατευθυνσης τη Σρεντιγκερ για τους μελλοντικους ιατρους αλλα οι μαθητες να μην ξερουν το συμβολισμο της παραγωγου!! Αυτο φυσικα ειναι ενα απο τα 1000 που μπορει κανεις να αναφερει για το νεο προγραμμα στο λυκειο. Εγω ειμαι φυσικος και οχι μαθηματικος αλλα με νοιαζει τα παιδια να εχουν καλο υποβαθρο στα μαθηματικα για να μη χανουν τη μπαλα αμεσως με το που θα γραψω μια μαθηματικη σχεση σε ενα φαινομενο της φυσικης. Αρα οι αποψεις μου περι μαθηματικων ειναι χωρις οφελος για συμπληρωση ωραριου. 

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 07, 2015, 02:46:20 μμ »
Επισης μιας και αναφερω τα παιδια της θεωρητικης θεωρω πως το πιο καλο μαθημα θετικων επιστημων για τη Γ λυκειου θα ηταν οι αρχες φυσικων επιστημων που ειναι για παιδαγωγικα (οχι 6 ωρες φυσικα!), απο τη στιγμη που δεν εχουν σκοπο να βαλουν καποιο μαθημα ειδικοτητας θετικων επιστημων. Το λεω για να δουν και λιγο αυτα τα μαθηματα οχι μονο με τυπους και πολυπλοκες μαθηματικες σχεσεις! Και να παρουν μια εικονα απο φυσικη,χημεια, βιολογια, γεωλογια διαφορετικη. Θεωρω οτι δεν ειναι δυνατον σε μια ταξη να υπαρχουν μονο μαθηματα γενικης παιδειας θεωρητικων επιστημων και καθολου μαθηματα θετικων επιστημων. Οπως φυσικα λαθος θα ηταν και το αντιθετο.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Νέο πρόγραμμα σπουδών Μαθηματικών ΓΕΛ
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 07, 2015, 03:19:06 μμ »
Διαφωνω αρκετα απο την προσεγγιση που κανεις , αλλα ειναι σεβαστη η γνωμη σου. Απλα εχω την απορια, αν δωσουνε δικαιωμα στα παιδια της θεωρητικης να πηγαινουν σε σχολες με μαθηματικα μεσα (π.χ. οικονομικες σχολες) και τοτε θα θεωρεις πως δε θα ειναι αναγκαιο να διδαχθουν καποια μαθηματικα κατευθυνσης στη Γ Λυκειου (οχι ντε και καλα 8 ωρες) και πως θα ειναι καλυμενοι με την αλγεβρα της Α και Β; Αν ναι οκ παω πασο και αντιλαμβανομαι πληρως το σκεπτικο σου.

Το προηγούμενο σύστημα ήταν απαράδεκτο. Επειδή ένα πολύ μικρό ποσοστό της θεωρητικής ενδεχομένως να είναι άριστοι στα μαθηματικά και να μπορούν να χτυπήσουν οικονομικές σχολες, θα πρέπει ΟΛΟΙ να διδάσκονται μαθηματικά; Τι φταίνε αυτοί που θέλουν να γίνουν φιλόλογοι, να διδάσκονται παραγώγους και όρια; Δεν μου φαίνεται λογικό αυτό. Είπαμε, καλή η επιστήμη των μαθηματικών αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας!!

Επιτέλους με το νέο σύστημα μπαίνει μια τάξη και σε αυτό. Οι οικονομικές σχολές θα είναι πλέον στην 3η ομάδα προσανατολισμού και δεν θα έχουν καμία σχέση με αυτούς που ακολουθούν την (πρώην) θεωρητική κατεύθυνση.

Επιτέλους μπαίνει το θέμα στη σωστή βάση. Θέλεις οικονομικές σχολές; Στρώσου και διάβασε Μαθηματικά. Δεν σου φταίει ο άλλος που θέλει να γίνει φιλόλογος να πρέπει και αυτός να υποστεί την διδασκαλία διαφορικού λογισμού, στατιστικής και πιθανοτήτων! Απλά πράγματα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159774
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 472
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.