0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι τζαμπατζήδες ΑΣΕΠολάγνοι θέλουν να δουλεύουν στην εκπαίδευση χωρίς να δώσουν φράγκο. Εμείς που τα στάξαμε στα αδέλφια μας τους Κύπριους δηλαδή τί είμαστε, τα κορόιδα είμαστε;
Ενδεχομένως πρώην τυλιχτές γύρων. Και πάνω απ'όλα πατριώτες.
θα γίνει γραπτός ΑΣΕΠ ΤΕΛΟΣκαι αν δε ξέρουν οι επιτυχόντες πως γίνεται το μάθημα, θα μάθουν όπως μάθατε και εσείς ΤΕΛΟΣ
Είναι μια μορφή αξιολόγησης γνώσεων. Σε αντίθεση με τη μη αξιολογημένη μακροχρόνια διδακτική εμπειρία. Που άτομα με 10 χρόνια προϋπηρεσία έγραφαν 20 και 30 στα 100 στη διδακτική και στο γνωστικό...Υ.Γ. Δε θα έπρεπε να με εκπλήσσει, μιας και το 2ο ψευδώνυμο που διάλεξες για τον εαυτό σου ήταν "proypiresia", αλλά πότε έτσι, πότε γιουβέτσι. Ανάλογα τη μέρα, την ώρα και τη συγκυρία, είτε απαξιώνεις πλήρως τον ΑΣΕΠ, είτε λες να μείνουν μόνο οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ, αλλά να μη μπει πλαφόν στην προϋπηρεσία σου.
χαχααχχαχαχαχαχαχασταματήστε τη γη να κατέβω! !
Πόσο δίκιο έχεις. Οι πιο πολλοί με υψηλό βαθμό ΑΣΕΠ είναι απόμακροι, κλεισμένοι στα διαβάσματα τους και κολλημένοι με το γνωστικό. Ενώ έχω γνωρίσει συνάδελφο που απέτυχε και στους τρεις ΑΣΕΠ που έδωσε και ήταν έξω καρδιά. Τα παιδιά τον λάτρευαν και φυσικά όλοι οι συνάδελφοι. Παιδιά ο ΑΣΕΠ δεν μπορεί να εφαρμοστεί πιά, είμαστε ένα σορό κόσμος ειδικά από την ειδική, που δουλεύουμε τόσο καιρό και δεν προλάβαμε καν να δώσουμε ΑΣΕΠ.
Το ζήτημα της μονιμοποίησης όσων έχουν προϋπηρεσια είναι καθαρά εργασιακό...κάθε συζήτηση περί γραπτού ασεπ ξεστρατίζει τη συζήτηση από το θέμα της εργασιακής εκμετάλλευσης των συμβασιούχων αναπληρωτών Η Ιταλία και η Κύπρος δείχνουν τον δρόμο Ένας υπαινιγμός υπήρξε από τον πρόεδρο του ασεπ με τη φράση του ''«εμείς δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια και στην απόφαση του ευρωπαϊκού δικαστηρίου για τις περιπτώσεις που τελικά συμβασιούχοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες». Ερωτάται ο κύριος πρόεδρος του ΑΣΕΠ και πρώην δικαστικός...Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες; Ο μεγάλος αριθμός η πυκνότητα και συχνότητα των συμβάσεών τους τεκμηριώνει η όχι την κάλυψη πάγιων και διαρκών αναγκών σε σχολεία α/βθμιας και β/θμιας εκπαίδευσης; Πως θα αρθεί αυτή η εργασιακή εκμετάλλευση; Πόσο σύμφωνη με τον Ευρωπαϊκό νομικό πολιτισμό μας είναι η με διάφορους τρόπους συνέχισή της;
Επιλεγμένοι με έναν τρόπο που όπως (περιμένω να) θα διαφανεί από την απόφαση του ΣτΕ για την πιλοτική, εξακολουθεί να παραμένει αδιαφανής. Ακόμη κι αν καλύπτεις πάγιες και διαρκείς ανάγκες, δεν επιτρέπεται η μετατροπή ορισμένου χρόνου σε αορίστου. Οι πάγιες και διαρκείς ανάγκες θα καλυφθούν με τον προβλεπόμενο από το Σύνταγμα τρόπο. Και μόλις δε σου βγαίνει η μπουγάδα, μας λες ότι ξεστρατίζει η κουβέντα. Ρεαλισμός λέγεται. Δοκίμασε το καμιά φορά.
θα περιμένεις για πολύ...και το ένα και το άλλο...
Eσύ μάλλον αιωνίως για το διορισμό των 36μηνιτών, επειδή κατά τη γνώμη σου καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες!