0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν - ο μη γένοιτο - το υπουργείο εννοεί την εγκύκλιο, σύμφωνα με τη δική σου ερμηνεία αγαπητέ kinegiros, τότε θίγονται καίρια συνάδελφοι που έχουν οργανική στο σχολείο και Α΄αναθέσεις. Πιστεύω πως ένας τέτοιος υ π ο ψ ή φ ι ο ς Διευθυντής δεν έχει καμία τύχη να ψηφιστεί αφού θα διώξει από το σχολείο εκτός από τον συνάδελφο με ίδιας ειδικότητας και συνάδελφο άλλης ειδικότητας που θα του πάρει τα μαθήματα Α΄ανάθεσης με μαθήματα
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σε ένα σχολείο με 10 καθηγητές και 2 υποψήφιους από το ίδιο σχολείο πόσο είναι το 20%, για να μπορέσει να συμμετέχει στη συνέχεια της διαδικασίας; Όταν δεν βγαίνει ακέραιος η στρογγυλοποίηση για πάνω από το μισό γίνεται στην ανώτερη βαθμίδα π.χ. 1,6 γίνεται 2 άτομα;
Πολλά ευχαριστώ για τις απαντήσεις και την ανοχή σας. Φέτος στο σχολείο μου λόγω συνταξιοδότησης του διευθυντή πήρε τη θέση του ο αρχαιότερος/η σε χρόνια και αποδείχτηκε βασιλικότερη του βασιλέως, εν τω μεταξύ έχει δημιουργήσει και μια αυλή υποτακτικών με ότι αυτό συνεπάγεται. Επιπρόσθετα, μετά βίας συγκεντρώνει 8 έτη διδακτικής υπηρεσίας, λόγω συνεχών αποσπάσεων σε διευθύνσεις. Αν ερμήνευσα σωστά την εγκύκλιο τα χρόνια που είναι κάποιος διευθυντής λαμβάνονται ως υπηρεσιακής καθοδήγησης και δεν μοριοδοτούνται ως διδακτικά έτη καθότι επικαλύπτονται. Άρα η φετινή χρονιά δεν υπολογίζεται για κάποιον αναπληρωτή διευθυντή ως διδακτική.
Επομένως μοριοδοτείται η χρονιά και ως διδακτική =1 μόριο και ως υπηρεσιακής καθοδήγησης = 0.5/τους μήνες, μολονότι επικαλύπτονται. Ευχαριστώ.
...............................................................................Το πρόβλημα θα συμβεί σε μικρά σχολεία και μόνο αν ο υποψήφιος έρχεται από αλλού. Ναι πάντοτε ένας δ/ντης που ερχόταν από αλλού κανονικά έπαιρνε ώρες από τους οργανικά τοποθετημένους, άλλο αν στο τέλος δεν έκανε ώρες, τουλάχιστον μέχρι πριν 2-3 χρόνια. Τώρα δύσκολα δεν θα κάνει τις ώρες ο δ/ντης. Σε κάθε περίπτωση το πολύ ένας εκπαιδευτικός θα έχει πρόβλημα, οπότε ναι δεν θα πάρει την ψήφο του ενός, σημασία έχει ο δ/ντης του σχολείου να είναι άξιος και ικανός να επιτελέσει το έργο για το οποίο τον εκλέγουν, αυτό μετράει....................................................................................
Συγγνώμη που επιμένω, αλλά στη σελ 15 της εγκυκλίου κριτήριο 3 "Το κριτήριο της υπηρεσιακής κατάστασης, καθοδηγητικής και διοικητικής εµπειρίας αποτιµάται µε 14 µονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέµονται ως εξής α) Υπηρεσιακή κατάσταση: 11 µονάδες κατ’ ανώτατο όριο β) Διοικητική και καθοδηγητική εµπειρία: 3 µονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων.Δεν νομίζω πως αθροίζονται τα μόρια και για τις δυο περιπτώσεις για το ίδιο έτος από τη στιγμή που γίνεται κατανομή.
Tίποτε δεν είναι απόλυτο.. Και εάν υποθέσουμε ότι εκπαιδεύουμε τους μαθητές να είναι αφυπνισμένοι και να έχουν ανοιχτούς ορίζοντες, δεν ταιριάζει να αποκλείουμε εκ προοιμίου ότι κάποια εξωτερική υποψηφιότητα θα αποτελούσε αρνητική εξέλιξη για την πορεία της σχολικής μονάδας. Ίσα - ίσα που στον χώρο μας η ανανεώσεις είναι εξυγιαντικές. (Οι παγιωμένες καταστάσεις είναι που μας έχουν φέρει σε "εκπτωτικό" σημείο σαν κλάδο). Άλλωστε δεν λένε ότι ο πραγματικός χαρακτήρας του ανθρώπου φαίνεται όταν πάρει στα χέρια του "εξουσία" ή όταν αποκτήσει πολλά χρήματα;; Ας δοκιμαστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι και ας κερδίσει ο καλύτερος... να κερδίσει χρήματα με την καμία. Σε αυτογνωσία όμως και εμπειρίες οπωσδήποτε..