0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
γιατί όχι; άμα είναι αυξημένων προσόντων; βλέπεις κάτι 55άρηδες με 0.5 μόριο επιστημονικής επάρκειας... και 11 υπηρεσίας... τουλάχιστον αν ήταν και καλοί Δ/ντες,, ολα καλά. Μη υποτιμάμε όμως και τα τυπικά προσόντα... έχουν τη βαρύτητά τους...
Θα ξαναρωτήσω. Ποιον θεωρείτε "καλό" διευθυντή; Αυτός που έτρεξε στα σεμινάρια που έγιναν για την αξιολόγηση, που ανακοινώνει τις αποφάσεις του στο σύλλογο διδασκόντων, που θέλει "χορηγούς" στα σχολεία, δηλαδή που εφαρμόζει όλο το πλαίσιο που έχει πλέον διαμορφωθεί και ακολουθεί κατά γράμμα τις επιταγές της διοίκησης πώς τον χαρακτηρίζετε;
Για μένα μετράει πολύ το να στέκεται απέναντι από τους γονείς (όχι να είναι κόντρα) και να μην είναι δημοσιοσχεσίτης. Να προστατεύει τους συναδέλφους και να μην τους δίνει στεγνά. Ειδικά στο χώρο της Α/θμιας όπου ο παραλογισμός των γονιών είναι μεγάλος. Και σίγουρα η πολιτική του άποψη και κουλτούρα. Τα πάντα μετράνε. Συνολική αποτίμηση κάνεις. Δηλαδή αν είναι ένα Δ/ντης υπέρμαχος της κατάργησης της αξιόλογησης και είναι κότα στους γονείς του σχολείου, είναι καλός;
Αν αυτό προβληθεί -σχολεία που έχουν κινητοποιήσει γονείς και τοπική κοινωνία ώστε να κάνουν πράγματα-Το προηγούμενο από τη συνέντευξη του Μπαλτά. Όταν κατεύθυνση είναι η σύνδεση του σχολείου με την τοπική κοινωνία εννοείται ότι αυτή θα έχει και λόγο στα πεπραγμένα του σχολείου, αφού θα δίνει και τα χρήματα για τη λειτουργία του. Αυτή είναι κατεύθυνση του ΟΟΣΑ του οποίου την εγαλειοθήκη έκαναν σημαία.
Δεν ξέρουμε πόσοι είναι από το σχολείο και πόσοι εκτός, πρέπει όμως να είναι case study θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι έγινε τελικά
http://www.dipevath.gr/v3/june15/12/PINAKAS_TELIKHS_BATHMOLOGIAS_2015.pdf5 Απέσυραν (παρότι είχαν αρκετά μόρια), 3 Αποκλείστηκαν (λόγω 20%) και τελικά βγήκε οριακά υποψήφια που το είχε ως 3η επιλογή.
Mania1, είναι μία μεγάλη συζήτηση αυτό. Εγώ είμαι πληροφορικός, μεταταγμένος. Άμα έρθει ο Σύλλογος Γονέων και μου πει πάρε 15 tablets, τι θα πω όχι; Δεν γίνεται οι καλές πρακτικές να μη λαμβάνονται υπόψη και να περιμένουμε από το συγκεντρωτικό κράτος να μας πάρει το ένα ή το άλλο, να αυξήσει τις δαπάνες κλπ. Όχι ότι δεν πρέπει να τα διεκδικούμε και έντονα αλλά από ένα σημείο και μετά πρέπει να μην είμαστε δογματικοί σε κάθε είδους βοήθεια εξωτερική. Το θέμα είναι αν αυτή η βοήθεια συνοδεύεται και από υποχρεώσεις-δεσμεύσεις. Αν δηλαδή ο γονιός που μου πήρε 10 κουτιά Α4 για τον εκτυπωτή θέλει να πάρει το παιδί του 10 κλπ. Πρέπει να είσαι ξεκάθαρος από την αρχή απέναντι στον εξωτερικό παράγοντα και να του δώσεις να καταλάβει ότι δεν ωφελείται ο εκπαιδευτικός gioas αλλά το σύνολο του σχολείου. Δηλαδή αν ένας γονιός είναι μαραγκός και προσφερθεί να κάνει ράφια, θα πώ όχι επειδή θα θεωρηθούμε διαπλεκόμενοι ή επειδή το κράτος δεν έχει μεριμνήσει γι΄αυτό; Επαφίεται στον επαγγελματισμό των εκπαιδευτικών η τήρηση των αποστάσεων και της διάκρισης των ρόλων σε ένα σχολείο.
Το ακόλουθο συνέβη στον Πειραιά: Συγκεκριμένα, με έγγραφο που υπογράφεται από το Τμήμα Κοινωνικής Υποστήριξης Σχολείων και Συλλόγων Γονέων του δήμου και έφτασε στα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να ενημερώσουν τους γονείς ότι:«Το φροντιστήριο ξένων γλωσσών Μελετίου - Οικονόμου προσφέρει δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία σε παιδιά που φοιτούν σε Δημοτικά και Γυμνάσια του Δήμου μας κατά τους θερινούς μήνες Ιούνιο και Ιούλιο». Το γεγονός βέβαια προκάλεσε σάλο αλλά είναι ένα μόνο ενδεικτικό του τι μπορεί να γίνει. Θεωρείς ότι αποκλείεται κάποιοι συνάδελφοι να μη συναίνεσαν;