*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 122712 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #434 στις: Σεπτέμβριος 02, 2015, 02:32:49 μμ »
Και στη χημεία Γ λυκείου που τα άλλαξαν είναι επειδή άλλαξε η ύλη..

Πολύ σωστα Κωνσταντίνε!
Υπάρχουν και καθηγητές ΑΕΙ που ζήτησαν συγγνώμη που τα βιβλία τους έμειναν τόσα χρόνια ενεργά και δεν αντικαταστάθηκαν.

Παράθεση
mixanitouxronou.gr Η συγγνώμη του καθηγητή Μπουραντά για βιβλίο του ΑΟΔΕ, στο οποίο εξετάζονται οι μαθητές στις Πανελλαδικές   Bourantas AODE height=380Αιφνιδίασε και εντυπωσίασε με την ευθύτητά του ο καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δημήτρης Μπουραντάς , ο οποίος λίγες ώρες πριν από την εξέταση του μαθήματος «Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων» στις Πανελλαδικές ζήτησε συγγνώμη από μαθητές και γονείς για το βιβλίο που συνέγραψε πριν από χρόνια.
Ο καθηγητής θεωρεί ότι το βιβλίο είναι ακατάλληλο για να αποτελέσει κριτήριο εισαγωγής σε πανεπιστημιακή σχολή.
Στο κείμενο που ανάρτησε στο προσωπικό του λογαριασμό στο facebook αναφέρει:
«Αισθάνομαι έντονα απόψε την ανάγκη να ζητήσω δημοσίως συγγνώμη από χιλιάδες παιδιά και από το γιό μου που δίνουν αύριο εξετάσεις στο ΑΟΔΕ, βιβλίο που συνέγραψα μαζί με 3 καθηγητές του Λυκείου το 1998.  Η ευθύνη είναι συνολικά δική μου.
 Τα λάθη που έκανα είναι:
 1ο πίστεψα ότι το βιβλίο αυτό θα ήταν επιμορφωτικό και ότι ποτέ δεν θα έμπαινε στις πανελλήνιες,
 2ο δεν δημοσιοποίησα ποτέ ότι ζήτησα να το ξαναγράψω χωρίς αμοιβή και οι αρμόδιοι αδιαφόρησαν
 3ο δεν μπορούσα να φανταστώ ότι η ΠΟΛΙΤΕΙΑ θα διατηρούσε ένα βιβλίο που γράφτηκε πριν 16 χρόνια πριν καλά καλά εμφανισθεί το Internet .
 ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΛΛΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΜΟΥ.
 ΖΗΤΩ ΞΑΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ»
Ο Δημήτρης Μπουραντάς είναι καθηγητής του Μάνατζμεντ, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων για στελέχη (Executive MBA)  και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος (MSc) Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.     
Επιτρέψτε μου να μεταφέρω κάτι που έχω ζήσει παλαιότερα.
Στην δεκαετία του 1980 είχαν γραφεί βιβλία Φυσικής για Α και Γ Λυκείου για το τότε Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ).
Για την Β Λυκειου χρησιμοποιούσαμε τμήμα του βιβλίου του Αλκίνου Μάζη (επίκαιρο ακόμη και σήμερα...)
Αρχές του 1990 δοκίμασαν να εισάγουν δοκιμαστικά σε Λύκεια μεταφράσεις του Προγράμματος PSSC γιατί ακόμη και τότε χρησιμοποιούνταν Μάζης.
Η μετάφραση από Ευγενιδειο Ϊδρυμα ακόμα υπάρχουν σε pdf για όποιον ενδιαφέρεται
Σε λίγα χρόνια που είχε ήδη αποφασιστεί και σχεδιαστεί το Ενιαίο Λύκειο συγγράφηκαν τα τότε νέα,αυτά που χρησιμοποιούμε ως τώρα.
Αναρωτιέμαι τι δεν άρεσε στον Μάζη ή στα Βιβλία του Κρέμου;
Παράλληλα με τα νέα βιβλία Φυσικής του Ενιαίου Λυκείου αναδιαρθρώθηκε η ύλη,άλλη πήγε στην Γενική Παιδεία (π.χ. Πυρηνική στην Γ γενικής) άλλα κομμάτια όπως ανάλυση ηλεκτρικών Κυκλωματων συνεχούς και εναλλασομένου ρεύματος εξαφανιστηκαν από το ΓΕΛ χωρίς καμία προοπτική επαναφοράς τους.
Φέτος χάσαμε και τα Ηλεκτρομαγνητικά Κύματα,τα οποία διδασκόμασταν στη Β Λυκείου....!!! :(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:37:08 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #435 στις: Σεπτέμβριος 02, 2015, 02:37:35 μμ »
Άντε καλά. Η φυσική και η χημεία δεν έχει αλλάξει πολύ (σε αυτά που διδάσκονται) τα τελευταία 20 χρόνια.
Με την πληροφορική τι γίνεται? Θα τους κάνεις πώς ήταν ο υπολογιστής και το internet πριν 20 χρόνια?
Σωστό αλλά και η Φυσική και η Χημεία δεν είναι στατικά αντικείμενα,
για παράδειγμα με Γεωμετρική Οπτική και χωρίς γνώσεις Φυσικής Στερεάς Κατάστασης δεν μπορεις να ερμηνεύσεις πως υπάρχουν (τεχνητά υλικά) με αρνητικό δείκτη διάθλασης....!
Και δεν υπάρχει κάν η Φυσική Γ Γενικής που περιείχε γεωμετρική και φυσική οπτική....
Στο νέο βιβλίο της Β λυκείου πρόσθεσαν κεφάλαιο αν δεν κάνω λάθος για Τεχνητη Νοημοσύνη:
http://www.iep.edu.gr/images/22-0230_Eisagogi-stis-Arxes-tis-Epistimis-ton-H-Y_B-Lyk_BM.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 02, 2015, 02:39:24 μμ από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #436 στις: Σεπτέμβριος 02, 2015, 02:42:39 μμ »
Πολύ σωστα Κωνσταντίνε!
Υπάρχουν και καθηγητές ΑΕΙ που ζήτησαν συγγνώμη που τα βιβλία τους έμειναν τόσα χρόνια ενεργά και δεν αντικαταστάθηκαν.
Τα λάθη στα σχολικά βιβλία υπήρχαν πάντοτε..

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #437 στις: Σεπτέμβριος 02, 2015, 02:56:36 μμ »
Σωστό αλλά και η Φυσική και η Χημεία δεν είναι στατικά αντικείμενα,
για παράδειγμα με Γεωμετρική Οπτική και χωρίς γνώσεις Φυσικής Στερεάς Κατάστασης δεν μπορεις να ερμηνεύσεις πως υπάρχουν (τεχνητά υλικά) με αρνητικό δείκτη διάθλασης....!
Και δεν υπάρχει κάν η Φυσική Γ Γενικής που περιείχε γεωμετρική και φυσική οπτική....
Στο νέο βιβλίο της Β λυκείου πρόσθεσαν κεφάλαιο αν δεν κάνω λάθος για Τεχνητη Νοημοσύνη:
http://www.iep.edu.gr/images/22-0230_Eisagogi-stis-Arxes-tis-Epistimis-ton-H-Y_B-Lyk_BM.pdf

Ναι τεχνητή νοημοσύνη!!! Επειδή το δίδαξα φέτος το βιβλίο αυτό, είναι μία από τις μεγαλύτερες βλακείες του υπουργείου.

Σε 1 ώρα μάθημα τη βδομάδα θα πρέπει να διδάξεις, σε μαθητές που δεν σπουδάζουν πληροφορική (π.χ. ηλεκτρολόγους κτλ), από προγραμματισμό, μέχρι δίκτυα και τεχνητή νοημοσύνη!!! Απολύτως ανέφικτο και το γνωρίζουν οι πάντες και το λένε και όλοι οι σύμβουλοι.

Στον δε σχεδιασμό ύλης του υπουργείου, αν προσθέσεις τις ώρες διδασκαλίας βγαίνουν πάνω από 50. Τώρα πώς γίνεται ένα διδακτικό έτος να έχει πάνω από 50 εβδομάδες μόνο αυτοί γνωρίζουν. Απλά τραγικοί...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:37:08 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #438 στις: Σεπτέμβριος 03, 2015, 08:59:28 μμ »
Ναι τεχνητή νοημοσύνη!!! Επειδή το δίδαξα φέτος το βιβλίο αυτό, είναι μία από τις μεγαλύτερες βλακείες του υπουργείου.

Σε 1 ώρα μάθημα τη βδομάδα θα πρέπει να διδάξεις, σε μαθητές που δεν σπουδάζουν πληροφορική (π.χ. ηλεκτρολόγους κτλ), από προγραμματισμό, μέχρι δίκτυα και τεχνητή νοημοσύνη!!! Απολύτως ανέφικτο και το γνωρίζουν οι πάντες και το λένε και όλοι οι σύμβουλοι.

Στον δε σχεδιασμό ύλης του υπουργείου, αν προσθέσεις τις ώρες διδασκαλίας βγαίνουν πάνω από 50. Τώρα πώς γίνεται ένα διδακτικό έτος να έχει πάνω από 50 εβδομάδες μόνο αυτοί γνωρίζουν. Απλά τραγικοί...
Πράγματι είναι απίστευτο ότι πρέπει να διδάξεις AI σε μερικές παραγράφους...!
Και ειδικα σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται απλά να πάρουν το Ενιαίο Απολυτήριο ή ενδιαφέρονται για άλλες κατευθύνσεις...
Ένα σχετικό νήμα αν δεν το γνωριζεις ήδη.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #439 στις: Σεπτέμβριος 03, 2015, 10:52:23 μμ »
Πράγματι είναι απίστευτο ότι πρέπει να διδάξεις AI σε μερικές παραγράφους...!
Και ειδικα σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται απλά να πάρουν το Ενιαίο Απολυτήριο ή ενδιαφέρονται για άλλες κατευθύνσεις...
Ένα σχετικό νήμα αν δεν το γνωριζεις ήδη.

Το έχουν γράψει πανεπιστημιακοί που δεν έχουν καμία σχέση με δευτεροβάθμια.
Thanx για το Link

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #440 στις: Σεπτέμβριος 04, 2015, 11:26:36 πμ »
Το έχουν γράψει πανεπιστημιακοί που δεν έχουν καμία σχέση με δευτεροβάθμια.
Thanx για το Link
Παρακαλώ,
αν μιλάς για το βιβλίο ο Σπύρος Δουκάκης δεν είναι Πανεπιστημιακός,απλά κατέχει PhD και 3 MSc
και κατά τη γνώμη μου δεν είνα κακό να γράφουν Πανεπιστημιακοί αλλά καλό.
τα βιβλία των Δεσμών π.χ. στη Φυσική είχαν ως συγγραφείς Σχολικούς Συμβουλους και καθηγητές μέσης και ανώτατης εκπαίδευσης.

https://sdoukakis.wordpress.com/%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CF%8C/

Παράθεση
Βιογραφικό

Ο Σπύρος Δουκάκης είναι διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στον τομέα της Διδακτικής των Μαθηματικών-Μαθηματική Εκπαίδευση με έμφαση στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών. Διδάσκει Μαθηματικά και Πληροφορική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στο PIERCE–Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος και Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Έχει βραβευτεί από το Harvard Club of Boston με το βραβείο «Excellence in Teaching». Είναι πιστοποιημένος επιμορφωτής Β επιπέδου και συμμετέχει σε επιμορφώσεις εκπαιδευτικών σε θέματα παιδαγωγικής, μαθηματικών, πληροφορικής και αξιοποίησης ψηφιακών τεχνολογιών. Έχει σπουδάσει Μαθηματικά στην Πάτρα (Πανεπιστήμιο Πατρών) και στο Amsterdam (Universiteit van Amsterdam) και Πληροφορική στην Αθήνα (ΤΕΙ Αθήνας).

Έχει αποκτήσει τρία μεταπτυχιακά διπλώματα ειδίκευσης (ΜΔΕ):

    Επικοινωνίες Υπολογιστών και Δίκτυα, Leeds Metropolitan University, Μεγάλη Βρετανία.
    Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, (Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα).
    Σπουδές στην Εκπαίδευση, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Έχει εργαστεί ως ερευνητής στο Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, ως εργαστηριακός συνεργάτης στο Τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας, ως καθηγητής Πληροφορικής στη Σχολή Αξιωματικών της Αστυνομικής Ακαδημίας.

Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα και έχει δημοσιεύσει άρθρα σε περιοδικά και συνέδρια (διεθνή και ελληνικά). Είναι ένας εκ των συγγραφέων του σχολικού βιβλίου της Β΄ Λυκείου: «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης Η/Υ». Επίσης, έχει συγγράψει σε συνεργασία τρία βιβλία για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση εκ των οποίων δύο έχουν τον τίτλο: «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» (Εκδόσεις Πατάκη και Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών) και ένα έχει τίτλο «Μετάδοση Δεδομένων και Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ«. Επιπλέον, έχει επιμεληθεί την έκδοση: «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον» που έχει εκδώσει η ΕΠΥ.

Τέλος, έχει εργαστεί ως επιστημονικός συνεργάτης στη Βουλή των Ελλήνων και ως Ειδικός Συνεργάτης στο Υπουργείο Πολιτισμού και στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.

Βιβλιογραφία Σπύρος Δουκάκης:
http://www.protoporia.gr/author_info.php?authors_id=942879
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 04, 2015, 11:35:28 πμ από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #441 στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 10:54:26 πμ »
και κατά τη γνώμη μου δεν είνα κακό να γράφουν Πανεπιστημιακοί αλλά καλό.
Καλό είναι αλλά να μην ξεχνάνε ότι απευθύνονται σε μαθητές λυκείου..

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #442 στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 11:53:27 πμ »
Καλά είναι να έχουν εργαστεί οι συγγραφείς αρκετά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το εν λόγω βιβλίο μπορεί υπό άλλες συνθήκες να είναι ένα πολύ καλό βοήθημα. Δεν λέω ότι είναι κακογραμμένο.
Κακός είναι ο προγραμματισμός της διδασκαλίας του. Ειδικά για τα επαλ.
Στα ενιαία ίσως είναι λίγο καλύτερα.

Είχα πάει και στην ενημέρωση της συμβούλου που αφορούσε ειδικά αυτό το βιβλίο και το μάθημα.
Μας έλεγε καθαρά ότι όλοι γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να διδαχθεί σωστά αυτό το βιβλίο υπό αυτές τις συνθήκες αλλά ας κάνουμε ότι μπορούμε και ο θεός βοηθός. Υπήρχε και η τράπεζα θεμάτων ακόμη τότε...

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #443 στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 07:20:35 μμ »
Καλά είναι να έχουν εργαστεί οι συγγραφείς αρκετά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το εν λόγω βιβλίο μπορεί υπό άλλες συνθήκες να είναι ένα πολύ καλό βοήθημα. Δεν λέω ότι είναι κακογραμμένο.
Κακός είναι ο προγραμματισμός της διδασκαλίας του. Ειδικά για τα επαλ.
Στα ενιαία ίσως είναι λίγο καλύτερα.

Είχα πάει και στην ενημέρωση της συμβούλου που αφορούσε ειδικά αυτό το βιβλίο και το μάθημα.
Μας έλεγε καθαρά ότι όλοι γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να διδαχθεί σωστά αυτό το βιβλίο υπό αυτές τις συνθήκες αλλά ας κάνουμε ότι μπορούμε και ο θεός βοηθός. Υπήρχε και η τράπεζα θεμάτων ακόμη τότε...

Συμφωνώ να έχουν εργαστεί οι Συγγραφείς στην Δευτεροβάθμια,
για μέλη ΔΕΠ αυτό είναι στις περισσότερες περιπτώσεις δύσκολο όπως γνωρίζεις και καταλαβαίνεις.
Ας μην ξεχνάμε πως η ύλη καθορίζεται από το Π.Ι. iep edu πλέον με συγκεκριμένες οδηγίες και ύλη....
Αυτό συμβαίνει σε όλα τα μαθήματα.
έγγραφο
proc3933_17042014.pdf
από το:
Τεύχος προκήρυξης: [ Τεύχος Προκήρυξης ]

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #444 στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 07:39:27 μμ »
Καλά είναι να έχουν εργαστεί οι συγγραφείς αρκετά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το εν λόγω βιβλίο μπορεί υπό άλλες συνθήκες να είναι ένα πολύ καλό βοήθημα. Δεν λέω ότι είναι κακογραμμένο.
Κακός είναι ο προγραμματισμός της διδασκαλίας του. Ειδικά για τα επαλ.
Στα ενιαία ίσως είναι λίγο καλύτερα.

Είχα πάει και στην ενημέρωση της συμβούλου που αφορούσε ειδικά αυτό το βιβλίο και το μάθημα.
Μας έλεγε καθαρά ότι όλοι γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να διδαχθεί σωστά αυτό το βιβλίο υπό αυτές τις συνθήκες αλλά ας κάνουμε ότι μπορούμε και ο θεός βοηθός. Υπήρχε και η τράπεζα θεμάτων ακόμη τότε...
Μόνο έτσι μπορούν να γράψουν ένα εγχειρίδιο που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του λυκείου..

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5680
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #445 στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 09:41:57 μμ »
Στο θέμα της συγγραφής σχολικών βιβλίων, που συζητάτε, το σωστό (όπως γίνεται και στις περισσότερες περιπτώσεις) είναι η συγγραφική ομάδα να αποτελείται από καθηγήτες τόσο της δευτεροβάθμιας, όσο και της τριτοβάθμιας. Ο καθένας συνεισφέρει από τη δική του σκοπιά, και όλοι αλληλοσυμπληρώνονται. Υπάρχουν π.χ. λεπτά σημεία, που ένας πανεπιστημιακός ίσως να έχει πιο καθαρή άποψη, όπως υπάρχουν και άλλα θέματα, όπου ο καθηγητής του σχολείου να έχει περισσότερη επαφή με τη σχολική πραγματικότητα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #446 στις: Σεπτέμβριος 06, 2015, 03:39:55 μμ »
Στο θέμα της συγγραφής σχολικών βιβλίων, που συζητάτε, το σωστό (όπως γίνεται και στις περισσότερες περιπτώσεις) είναι η συγγραφική ομάδα να αποτελείται από καθηγήτες τόσο της δευτεροβάθμιας, όσο και της τριτοβάθμιας. Ο καθένας συνεισφέρει από τη δική του σκοπιά, και όλοι αλληλοσυμπληρώνονται. Υπάρχουν π.χ. λεπτά σημεία, που ένας πανεπιστημιακός ίσως να έχει πιο καθαρή άποψη, όπως υπάρχουν και άλλα θέματα, όπου ο καθηγητής του σχολείου να έχει περισσότερη επαφή με τη σχολική πραγματικότητα.
Σε τι θέματα ο πανεπιστημιακός έχει πιο καθαρή άποψη;;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5680
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #447 στις: Σεπτέμβριος 06, 2015, 05:04:44 μμ »
Σε τι θέματα ο πανεπιστημιακός έχει πιο καθαρή άποψη;;

Σε θέματα του αντικειμένου. Οι πανεπιστημιακοί (όχι όλοι δυστυχώς) έχουν μεγαλύτερη εμπειρία στο αντικείμενο και στην παρουσίαση, συγγραφή κλπ. Οι καθηγητές Μ.Ε. έχουν μεγαλύτερη επαφή με τη σχολική πραγματικότητα. Ο συνδυασμός αυτών των δύο θα δώσει στην ιδανική περίπτωση το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα (αν και, κρίνοντας από τα σχολικά βιβλία, δεν είναι πάντα το καλύτερο δυνατό).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30172
  • Τελευταία: WW012182M1094
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1047029
  • Σύνολο θεμάτων: 17869
  • Σε σύνδεση σήμερα: 516
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 387
Σύνολο: 394

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.