*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες 2016  (Αναγνώστηκε 166794 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #434 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2015, 02:32:49 pm »
Και στη χημεία Γ λυκείου που τα άλλαξαν είναι επειδή άλλαξε η ύλη..

Πολύ σωστα Κωνσταντίνε!
Υπάρχουν και καθηγητές ΑΕΙ που ζήτησαν συγγνώμη που τα βιβλία τους έμειναν τόσα χρόνια ενεργά και δεν αντικαταστάθηκαν.

Παράθεση
mixanitouxronou.gr Η συγγνώμη του καθηγητή Μπουραντά για βιβλίο του ΑΟΔΕ, στο οποίο εξετάζονται οι μαθητές στις Πανελλαδικές   Bourantas AODE height=380Αιφνιδίασε και εντυπωσίασε με την ευθύτητά του ο καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δημήτρης Μπουραντάς , ο οποίος λίγες ώρες πριν από την εξέταση του μαθήματος «Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων» στις Πανελλαδικές ζήτησε συγγνώμη από μαθητές και γονείς για το βιβλίο που συνέγραψε πριν από χρόνια.
Ο καθηγητής θεωρεί ότι το βιβλίο είναι ακατάλληλο για να αποτελέσει κριτήριο εισαγωγής σε πανεπιστημιακή σχολή.
Στο κείμενο που ανάρτησε στο προσωπικό του λογαριασμό στο facebook αναφέρει:
«Αισθάνομαι έντονα απόψε την ανάγκη να ζητήσω δημοσίως συγγνώμη από χιλιάδες παιδιά και από το γιό μου που δίνουν αύριο εξετάσεις στο ΑΟΔΕ, βιβλίο που συνέγραψα μαζί με 3 καθηγητές του Λυκείου το 1998.  Η ευθύνη είναι συνολικά δική μου.
 Τα λάθη που έκανα είναι:
 1ο πίστεψα ότι το βιβλίο αυτό θα ήταν επιμορφωτικό και ότι ποτέ δεν θα έμπαινε στις πανελλήνιες,
 2ο δεν δημοσιοποίησα ποτέ ότι ζήτησα να το ξαναγράψω χωρίς αμοιβή και οι αρμόδιοι αδιαφόρησαν
 3ο δεν μπορούσα να φανταστώ ότι η ΠΟΛΙΤΕΙΑ θα διατηρούσε ένα βιβλίο που γράφτηκε πριν 16 χρόνια πριν καλά καλά εμφανισθεί το Internet .
 ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΛΛΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΜΟΥ.
 ΖΗΤΩ ΞΑΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ»
Ο Δημήτρης Μπουραντάς είναι καθηγητής του Μάνατζμεντ, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων για στελέχη (Executive MBA)  και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος (MSc) Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.     
Επιτρέψτε μου να μεταφέρω κάτι που έχω ζήσει παλαιότερα.
Στην δεκαετία του 1980 είχαν γραφεί βιβλία Φυσικής για Α και Γ Λυκείου για το τότε Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ).
Για την

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:26:49 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #435 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2015, 02:37:35 pm »
Άντε καλά. Η φυσική και η χημεία δεν έχει αλλάξει πολύ (σε αυτά που διδάσκονται) τα τελευταία 20 χρόνια.
Με την πληροφορική τι γίνεται? Θα τους κάνεις πώς ήταν ο υπολογιστής και το internet πριν 20 χρόνια?
Σωστό αλλά και η Φυσική και η Χημεία δεν είναι στατικά αντικείμενα,
για παράδειγμα με Γεωμετρική Οπτική και χωρίς γνώσεις Φυσικής Στερεάς Κατάστασης δεν μπορεις να ερμηνεύσεις πως υπάρχουν (τεχνητά υλικά) με αρνητικό δείκτη διάθλασης....!
Και δεν υπάρχει κάν η Φυσική Γ Γενικής που περιείχε γεωμετρική και φυσική οπτική....
Στο νέο βιβλίο της
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 02, 2015, 02:39:24 pm από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #436 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2015, 02:42:39 pm »
Πολύ σωστα Κωνσταντίνε!
Υπάρχουν και καθηγητές ΑΕΙ που ζήτησαν συγγνώμη που τα βιβλία τους έμειναν τόσα χρόνια ενεργά και δεν αντικαταστάθηκαν.
Τα λάθη στα σχολικά βιβλία υπήρχαν πάντοτε..

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #437 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2015, 02:56:36 pm »
Σωστό αλλά και η Φυσική και η Χημεία δεν είναι στατικά αντικείμενα,
για παράδειγμα με Γεωμετρική Οπτική και χωρίς γνώσεις Φυσικής Στερεάς Κατάστασης δεν μπορεις να ερμηνεύσεις πως υπάρχουν (τεχνητά υλικά) με αρνητικό δείκτη διάθλασης....!
Και δεν υπάρχει κάν η Φυσική Γ Γενικής που περιείχε γεωμετρική και φυσική οπτική....
Στο νέο βιβλίο της

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:26:49 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #438 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2015, 08:59:28 pm »
Ναι τεχνητή νοημοσύνη!!! Επειδή το δίδαξα φέτος το βιβλίο αυτό, είναι μία από τις μεγαλύτερες βλακείες του υπουργείου.

Σε 1 ώρα μάθημα τη βδομάδα θα πρέπει να διδάξεις, σε μαθητές που δεν σπουδάζουν πληροφορική (π.χ. ηλεκτρολόγους κτλ), από προγραμματισμό, μέχρι δίκτυα και τεχνητή νοημοσύνη!!! Απολύτως ανέφικτο και το γνωρίζουν οι πάντες και το λένε και όλοι οι σύμβουλοι.

Στον δε σχεδιασμό ύλης του υπουργείου, αν προσθέσεις τις ώρες διδασκαλίας βγαίνουν πάνω από 50. Τώρα πώς γίνεται ένα διδακτικό έτος να έχει πάνω από 50 εβδομάδες μόνο αυτοί γνωρίζουν. Απλά τραγικοί...
Πράγματι είναι απίστευτο ότι πρέπει να διδάξεις AI σε μερικές παραγράφους...!
Και ειδικα σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται απλά να πάρουν το Ενιαίο Απολυτήριο ή ενδιαφέρονται για άλλες κατευθύνσεις...
Ένα σχετικό νήμα αν δεν το γνωριζεις ήδη.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #439 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2015, 10:52:23 pm »
Πράγματι είναι απίστευτο ότι πρέπει να διδάξεις AI σε μερικές παραγράφους...!
Και ειδικα σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται απλά να πάρουν το Ενιαίο Απολυτήριο ή ενδιαφέρονται για άλλες κατευθύνσεις...
Ένα σχετικό νήμα αν δεν το γνωριζεις ήδη.

Το έχουν γράψει πανεπιστημιακοί που δεν έχουν καμία σχέση με δευτεροβάθμια.
Thanx για το Link

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #440 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2015, 11:26:36 am »
Το έχουν γράψει πανεπιστημιακοί που δεν έχουν καμία σχέση με δευτεροβάθμια.
Thanx για το Link
Παρακαλώ,
αν μιλάς για το βιβλίο ο Σπύρος Δουκάκης δεν είναι Πανεπιστημιακός,απλά κατέχει PhD και 3 MSc
και κατά τη γνώμη μου δεν είνα κακό να γράφουν Πανεπιστημιακοί αλλά καλό.
τα βιβλία των Δεσμών π.χ. στη Φυσική είχαν ως συγγραφείς Σχολικούς Συμβουλους και καθηγητές μέσης και ανώτατης εκπαίδευσης.

https://sdoukakis.wordpress.com/%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CF%8C/

Παράθεση
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 04, 2015, 11:35:28 am από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #441 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2015, 10:54:26 am »
και κατά τη γνώμη μου δεν είνα κακό να γράφουν Πανεπιστημιακοί αλλά καλό.
Καλό είναι αλλά να μην ξεχνάνε ότι απευθύνονται σε μαθητές λυκείου..

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #442 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2015, 11:53:27 am »
Καλά είναι να έχουν εργαστεί οι συγγραφείς αρκετά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το εν λόγω βιβλίο μπορεί υπό άλλες συνθήκες να είναι ένα πολύ καλό βοήθημα. Δεν λέω ότι είναι κακογραμμένο.
Κακός είναι ο προγραμματισμός της διδασκαλίας του. Ειδικά για τα επαλ.
Στα ενιαία ίσως είναι λίγο καλύτερα.

Είχα πάει και στην ενημέρωση της συμβούλου που αφορούσε ειδικά αυτό το βιβλίο και το μάθημα.
Μας έλεγε καθαρά ότι όλοι γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να διδαχθεί σωστά αυτό το βιβλίο υπό αυτές τις συνθήκες αλλά ας κάνουμε ότι μπορούμε και ο θεός βοηθός. Υπήρχε και η τράπεζα θεμάτων ακόμη τότε...

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #443 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2015, 07:20:35 pm »
Καλά είναι να έχουν εργαστεί οι συγγραφείς αρκετά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το εν λόγω βιβλίο μπορεί υπό άλλες συνθήκες να είναι ένα πολύ καλό βοήθημα. Δεν λέω ότι είναι κακογραμμένο.
Κακός είναι ο προγραμματισμός της διδασκαλίας του. Ειδικά για τα επαλ.
Στα ενιαία ίσως είναι λίγο καλύτερα.

Είχα πάει και στην ενημέρωση της συμβούλου που αφορούσε ειδικά αυτό το βιβλίο και το μάθημα.
Μας έλεγε καθαρά ότι όλοι γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να διδαχθεί σωστά αυτό το βιβλίο υπό αυτές τις συνθήκες αλλά ας κάνουμε ότι μπορούμε και ο θεός βοηθός. Υπήρχε και η τράπεζα θεμάτων ακόμη τότε...

Συμφωνώ να έχουν εργαστεί οι Συγγραφείς στην Δευτεροβάθμια,
για μέλη ΔΕΠ αυτό είναι στις περισσότερες περιπτώσεις δύσκολο όπως γνωρίζεις και καταλαβαίνεις.
Ας μην ξεχνάμε πως η ύλη καθορίζεται από το Π.Ι. iep edu πλέον με συγκεκριμένες οδηγίες και ύλη....
Αυτό συμβαίνει σε όλα τα μαθήματα.
έγγραφο
proc3933_17042014.pdf
από το:
Τεύχος προκήρυξης: [ Τεύχος Προκήρυξης ]

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #444 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2015, 07:39:27 pm »
Καλά είναι να έχουν εργαστεί οι συγγραφείς αρκετά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το εν λόγω βιβλίο μπορεί υπό άλλες συνθήκες να είναι ένα πολύ καλό βοήθημα. Δεν λέω ότι είναι κακογραμμένο.
Κακός είναι ο προγραμματισμός της διδασκαλίας του. Ειδικά για τα επαλ.
Στα ενιαία ίσως είναι λίγο καλύτερα.

Είχα πάει και στην ενημέρωση της συμβούλου που αφορούσε ειδικά αυτό το βιβλίο και το μάθημα.
Μας έλεγε καθαρά ότι όλοι γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να διδαχθεί σωστά αυτό το βιβλίο υπό αυτές τις συνθήκες αλλά ας κάνουμε ότι μπορούμε και ο θεός βοηθός. Υπήρχε και η τράπεζα θεμάτων ακόμη τότε...
Μόνο έτσι μπορούν να γράψουν ένα εγχειρίδιο που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του λυκείου..

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #445 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2015, 09:41:57 pm »
Στο θέμα της συγγραφής σχολικών βιβλίων, που συζητάτε, το σωστό (όπως γίνεται και στις περισσότερες περιπτώσεις) είναι η συγγραφική ομάδα να αποτελείται από καθηγήτες τόσο της δευτεροβάθμιας, όσο και της τριτοβάθμιας. Ο καθένας συνεισφέρει από τη δική του σκοπιά, και όλοι αλληλοσυμπληρώνονται. Υπάρχουν π.χ. λεπτά σημεία, που ένας πανεπιστημιακός ίσως να έχει πιο καθαρή άποψη, όπως υπάρχουν και άλλα θέματα, όπου ο καθηγητής του σχολείου να έχει περισσότερη επαφή με τη σχολική πραγματικότητα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #446 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2015, 03:39:55 pm »
Στο θέμα της συγγραφής σχολικών βιβλίων, που συζητάτε, το σωστό (όπως γίνεται και στις περισσότερες περιπτώσεις) είναι η συγγραφική ομάδα να αποτελείται από καθηγήτες τόσο της δευτεροβάθμιας, όσο και της τριτοβάθμιας. Ο καθένας συνεισφέρει από τη δική του σκοπιά, και όλοι αλληλοσυμπληρώνονται. Υπάρχουν π.χ. λεπτά σημεία, που ένας πανεπιστημιακός ίσως να έχει πιο καθαρή άποψη, όπως υπάρχουν και άλλα θέματα, όπου ο καθηγητής του σχολείου να έχει περισσότερη επαφή με τη σχολική πραγματικότητα.
Σε τι θέματα ο πανεπιστημιακός έχει πιο καθαρή άποψη;;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες 2016
« Απάντηση #447 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2015, 05:04:44 pm »
Σε τι θέματα ο πανεπιστημιακός έχει πιο καθαρή άποψη;;

Σε θέματα του αντικειμένου. Οι πανεπιστημιακοί (όχι όλοι δυστυχώς) έχουν μεγαλύτερη εμπειρία στο αντικείμενο και στην παρουσίαση, συγγραφή κλπ. Οι καθηγητές Μ.Ε. έχουν μεγαλύτερη επαφή με τη σχολική πραγματικότητα. Ο συνδυασμός αυτών των δύο θα δώσει στην ιδανική περίπτωση το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα (αν και, κρίνοντας από τα σχολικά βιβλία, δεν είναι πάντα το καλύτερο δυνατό).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182595
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 563
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.