*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2032845 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Τι ανησυχείς εσύ για "άδικους και ρατσιστικούς" διαχωρισμούς.. αφού σύμφωνα με τις πηγές/εκτιμήσεις σου, θα διοριστούν οι έχοντες μεγάλες προϋπηρεσίες... ή άλλαξε κάτι;  ::)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mickland

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 556
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τι ανησυχείς εσύ για "άδικους και ρατσιστικούς" διαχωρισμούς.. αφού σύμφωνα με τις πηγές/εκτιμήσεις σου, θα διοριστούν οι έχοντες μεγάλες προϋπηρεσίες... ή άλλαξε κάτι;  ::)
Εσενα δε σου μιλησε κανεις

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
οσες αποκτήθηκαν εκτος ασεπ με άλλους τρόπους πχ η πδς κτλ
υπάρχει τρόπος αν θέλουν
πχ αν δεν έδωσε κάποιος ασεπ, πώς έγινε ωρομίσθιος τη στιγμή που υπήρχαν επιτυχόντες;;
δε θα τους ελέγξουν όλους  μόνο τους ευρισκομένους ψηλά και αυτό θα γίνει απαξ
μια βάση μοριων απο ασεπ θα βρουν και είναι εφικτος ο ελεγχος
ο ωρομίσθιος χρειαζεται να γραψει 60% κάποιος ωρομίσθιος εγραψε 55%
πόθεν έσχε τα υπόλοιπα;;
Υπαρχουν τεχνικά προβλήματα στο παράδειγμα αν θελεις να μην εχεις αθώα θύματα. Π.χ. Το οριο ωρομισθιας αλλάζει αναλογα με την περιοχή και την χρονιά. Θα πρεπει να κανεις αλγοριθμο για κάθε περιοχή και χρονιά. Μπερδεύει, αλλα η πολυ δουλειά δεν πρεπει να μας τρομάζει.
Επειτα, να αφαιρέσουμε ολες τις πδς δεν μπορω να το υποστηρίξω με ευκολία. Υπαρχουν ατομα με πδς που υποστηρίζουν οτι δεν ηταν βυσματική. Δεν μπορω να αναλαβω την ευθυνη ζητώντας να τους χαντακώσω όλους αδιακρίτως, λογω αμφιβολιών. Και εκει κολάω. Πως θα ελεγξεις ποια πδς ηταν βυσματική και ποιά όχι. Τις ωρομισθίες ειναι ευκολο γιατι υπηρχε επίσημη λιστα απο κάποια χρονιά και μετά σε κάθε νομό, οπότε μπορεις να δεις αν πηδηξαν κάποιον. Επίσης, δεν βλεπω την λογικη να πιασουμε μονο την κορυφή και να αφησουμε τους άλλους.
Θα ηταν πιο ευκολος ο ελεγχος αν κρατουσαν αρχειο τα σχολεια και οι διευθύνσεις, αλλα σιγά μη κρατησαν αποδείξεις του εγκλήματος. Να το δουμε ομως, και οχι να βρισκουμε δικαιολογιες για να αποφυγουμε τον ελεγχο.
Επίσης προσωπική μου άποψη ειναι πως δεν ποινικοποιεί αυτός που ψαχνει την αληθεια για να αποκαταστήσει μια αδικία και να προστατέψει από άλλες αδικίες, αλλά αυτός που στο παρελθόν προέβει σε ποινικό αδίκημα εφόσον αυτό αποδειχθει. Αν δεν υπαρχει αδίκημα, δεν υπάρχει ποινικοποίηση ούτε (ελπίζω) τιμωρία. Φανταζομαι οτι ο ελεγχος θα γινει απο δικαστικές αρχές και οχι από εκδικητές-τιμωρούς ( τυπους σαν και μενα ;D)
Τι άλλο?
Και τωρα που βλεπω πως πεφτει κι άλλο ο αριθμός διορισμών..... Τι να πω? ετσι οπως πάνε κινδυνευουν να μεινουν απ έξω πάλι οι διοριστέοι 2008 που ολοι συμφωνούμε οτι πρέπει να αποκατασταθούν!

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Αποψη μου.....διαγωνισμός Ασέπ 50% και 50% προυπηρεσία μετά απο οποιαδήποτε επιτυχία Ασέπ , δίκαιο και για τους νέους και για τους παλιούς.
Ότι διαφορετικό δημιουργεί πολλά παράπονα....πχ ακόμα και στον 3848 πως ο νέος θα φτάνει τους παλιούς και από την άλλη ένας παλιός δεν γίνεται συνέχεια να ξαναδίνει...εκτός αν θεωρεί ότι μπορεί να αριστεύσει και να μη του χρειαστεί ή προυπηρεσία.
Αλλά όλα αυτά προυποθέτουν....διορισμούς!!!!
Αααα και για το ότι θα καταργήσουν τον Ασεπ τον γραπτό....δεν το νομίζω...ίσως ελαττωθούν απλά τα μαθήματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2015, 08:37:21 μμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
gvasilis

Προφανώς υπάρχει πρόβλημα στο "τσουβάλιασμα" όλων π.χ. των "πδσ"-ιτών κλπ. Από την άλλη - θεωρητικά πάντα - θα μπορούσε να γίνει διαχωρισμός όσον αφορά την προϋπηρεσία ως προς το αν αποκτήθηκε από διαδικασίες μέσω ενιαίου πίνακα ή όχι. Στην πράξη δεν βλέπω να γίνεται τίποτα από αυτά, και αμφιβάλλω αν θα είχε νόημα τώρα να εξετάζεται αναδρομικά κάτι τέτοιο, εφόσον έγιναν νομότυπα τότε (με εξαίρεση περιπτώσεις "προϋπηρεσιών" που.. δεν υπηρετήθηκαν ποτέ, εκεί ας αναλάβουν εισαγγελείς). Σημασία έχει από τώρα και στο εξής να μη μετρήσουν προϋπηρεσίες εκτός αντικειμενικών διαδικασιών από ενιαίου πίνακα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Θα συμφωνήσω με gvasilis, panos2, kinegiros. Η προϋπηρεσία δεν μπορεί να ελεγχθεί ως προς τον τρόπο που αποκτήθηκε. Οι ευθύνες είναι μόνο πολιτικές και εντοπίζονται σε όλα τα νομοθετήματα με τα οποία οι κυβερνήσεις προσπερνούσαν τον ΑΣΕΠ και διόριζαν κόσμο με τους γνωστούς τρόπους. Άσκοπα κατά την γνώμη μου το συζητάμε εδώ στο φόρουμ...Έλεγχος θα γίνει μόνο για πιθανόν πλαστές προϋπηρεσίες όπως μας πληροφόρησε και ο Patreas.

Επίσης θα διαφωνήσω anixia πως αυτήν την στιγμή μπορούν να γίνουν διορισμοί με βασικό/μοναδικό κριτήριο την προϋπηρεσία. Βλέπε απόφαση ΣτΕ. Η προϋπηρεσία μπορεί όμως να πριμοδοτεί κάποιον και αρκετά ίσως στον διορισμό αν συνδυαστεί και με άλλα κριτήρια σε έναν κοινό πίνακα διορισμού.

Κατά την γνώμη μου το υπουργείο θα δει τι νομικά μπορεί να πράξει και θα κινηθεί ανάλογα...

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2015/15_02_28_dt_asep_dilosi.doc.
Το έχω και εγώ ξαναδεί αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοεί ο κ. Μπαλτάς. Θα διατηρήσει και τον γραπτό ΑΣΕΠ ή απλά θα διορίζει με διαδικασίες που θα γίνονται αποκλειστικά από το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού;

Αποσυνδεδεμένος Aiantas91

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 507
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Σύστημα που να ικανοποιεί τους πάντες απλά δεν υπάρχει. Οι διορισμοί που γίνονται είναι ελάχιστοι. Και φυσικά το σύστημα έχει φρακάρει. Θυμάμαι που έλεγα σε συνάδελφο πριν το διαγωνισμό του 2009 "τι αγχώνεσαι εσύ; Θα διοριστείς από το 40%". Τη συνέχεια τη ξέρουμε. Υπάρχουν αναπληρωτές με 10+ χρόνια προϋπηρεσίας που σχεδόν κάθε χρόνο υπηρετούν και σε άλλο μέρος. Και άντε να βάλεις τη ζωή σου σε μια τάξη. Οι στρατιωτικοί τουλάχιστον μετατίθενται κάθε 3 χρόνια περίπου. Και φυσικά θα πρέπει να μαζεύουν προσόντα και να είναι σε επιφυλακή για ενδεχόμενο ΑΣΕΠ (τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα) γιατί αν αποτύχουν (με πιθανότητες επιτυχίας <<10% συνήθως λόγω ελάχιστων διορισμών και πολλών υποψηφίων) βγαίνουν εκτός παιχνιδιού. Μάλλον οι αναπληρωτές δεν είναι άνθρωποι τελικά. Πείτε μου οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί πόσα προσόντα έχουν. Πάντως με τη λογική να δώσουμε μια ευκαιρία και στους νέους θα πρέπει να δίνουν ΑΣΕΠ και οι μόνιμοι για να μας αποδεικνύουν πως εξακολουθούν και αυτοί να ναι άξιοι εκπαιδευτικοί. Όταν αύξαναν τους εισακτέους στα πανεπιστήμια άραγε ήθελε πολύ μυαλό για το ότι θα φτάναμε κάποτε σε μια τέτοια κατάσταση; Στη τελική σχεδόν όλοι έχουν τα δίκια τους ανάλογα με το πως ορίζουμε το δίκαιο. Χριστός Ανέστη και καλή μας δύναμη για όσο αντέξουμε. Άλλωστε πάντα θα υπάρχουν και οι αντικαταστάτες μας.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι προτάσεις με εμμονή στον γραπτό ΑΣΕΠ ως αποκλειστική προϋπόθεση οδηγούν στο εξής παράδοξο: κάποιος με Διδακτορικό μπορεί να γίνει καθηγητής Πανεπιστημίου και δεν μπορεί να γίνει καθηγητής Γυμνασίου. Οι καθηγητές δηλαδή που σας έδωσαν τα πτυχία ήταν ακατάλληλοι να προετοιμάσουν άτομα για σχολεία, άρα και εσείς ακατάλληλοι να διδάξετε σε σχολεία. Με βάση το σκεπτικό των άκαμπτων φανατικών...

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
το πρόβλημα με την πδς είναι στη Δευτεροβαθμια. Εκεί δε χρειάζεται έλεγχος, πδσ χωρίς ασεπ δεν είναι αξιοκρατικός τρόπος απόκτησης της προϋπηρεσίας, ειδικά στη Δευτεροβάθμια που έχουν γίνει 6 ασεπ. Στην πρωτοβάθμια όπου οι πίνακες ασεπ έχουν εξαντληθεί (δάσκαλοι) και δεν έχει φρακάρει το σύστημα, χωρίς ασεπ, μόνο με προύπηρεσίες και προσόντα, στους νηπιαγωγούς να μετράει ο ασεπ, ούτως ή άλλως εκεί όλες οι προύπηρεσίες είναι μέσω ασεπ (ας με διορθώσει κανείς) μιας και δεν υπάρχει πδς. Στην ειδική αγωγή μόνο προϋπηρεσίες και πρόσόντα, αφού δε διενεργήθηκε ποτέ ασεπ.
Βέβαια τι συζητάμε με ελάχιστους διορισμούς στον ορίζοντα. Πχ στους ΠΕ 02 αν διορίσει 100 και λαμβάνεται υπόψη μόνο η προϋπηρεσία, θα διοριστούν μόνο από ιδιωτικά, γιατί αυτοί είναι μπροστά στις προϋπηρεσίες και δεν πρόκειται να φτάσει σε ψηλές προύπηρεσίες που έχουν αποκτηθεί ακόμη και με 2 ψηλούς ασεπ!
Προϋπόθεση παντού παλιός ασεπ, εκτός κι αν έχουν εξαντληθεί οι πίνακες ή δεν έχει διενεργηθεί καθόλου ασεπ.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2015, 10:09:19 μμ από Syllas »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Οι προτάσεις με εμμονή στον γραπτό ΑΣΕΠ ως αποκλειστική προϋπόθεση οδηγούν στο εξής παράδοξο: κάποιος με Διδακτορικό μπορεί να γίνει καθηγητής Πανεπιστημίου και δεν μπορεί να γίνει καθηγητής Γυμνασίου. Οι καθηγητές δηλαδή που σας έδωσαν τα πτυχία ήταν ακατάλληλοι να προετοιμάσουν άτομα για σχολεία, άρα και εσείς ακατάλληλοι να διδάξετε σε σχολεία. Με βάση το σκεπτικό των άκαμπτων φανατικών...
Δεν είναι θέμα φανατισμού αλλά μίας αρκετά αξιοκρατικής πραγματικότητας από το 1998.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Οι προτάσεις με εμμονή στον γραπτό ΑΣΕΠ ως αποκλειστική προϋπόθεση οδηγούν στο εξής παράδοξο: κάποιος με Διδακτορικό μπορεί να γίνει καθηγητής Πανεπιστημίου και δεν μπορεί να γίνει καθηγητής Γυμνασίου. Οι καθηγητές δηλαδή που σας έδωσαν τα πτυχία ήταν ακατάλληλοι να προετοιμάσουν άτομα για σχολεία, άρα και εσείς ακατάλληλοι να διδάξετε σε σχολεία. Με βάση το σκεπτικό των άκαμπτων φανατικών...

Αυτός που είναι ικανός να διδάξει στο Πανεπιστήμιο , φοβάται το διαγωνισμό των κοινών θνητών ;
Αυτό και αν είναι παράδοξο.   :)

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ούτε η προυπηρεσία θα εξαφανιστεί ούτε και ο γραπτός ΑΣΕΠ. θα ληφθούν υπόψην όλα. anixia φίλη μου έγραψα γιατί έγραψες. Αλλά πάντα με τον φόβο να τα ακούμε... τώρα για την παντελώς ανιαρη κουβέντα ποιός έχει το ηθικό προβάδισμα μεταξύ προυπηρεσίας και ΑΣΕΠ , η απάντηση είναι κανένας. Και τα δύο έχουν την βαρύτητά τους. Όμως κάποτε σε ένα εργοστάσιο οινοποιίας που είχα επισκεφτεί , μας εξηγούσε τα πάντα ένας συμπαθής κύριος. Όταν τελείωσε λοιπόν την καταπληκτική ενημέρωσή του, τον ρώτησα  αν έχει διδακτορικό ή κάτι σχετικό τέλος πάντων με οινολογία. Η απάντηση που πήρα με άφησε άφωνο: Τίποτα , ούτε πτυχίο καν. Από την πείρα μου στον χώρο σας μίλαγα.Δεν ξέρω αν αυτό λέει κάτι, αλλά ρε παιδάκι μου η οσμή της αίθουσας είναι κάτι που δεν μαθαίνεται ούτε αναπληρώνεται εύκολα, πως να το κάνουμε δηλαδή.και επιδή ξεχάστηκα , χρόνια πολλά συνάδελφοι σε όλους σας, με υγεία και χαρές.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Αυτός που είναι ικανός να διδάξει στο Πανεπιστήμιο , φοβάται το διαγωνισμό των κοινών θνητών ;
Αυτό και αν είναι παράδοξο. 

Αν πείσεις τον καθηγητή σου στο Πανεπιστήμιο να δώσει γραπτό ΑΣΕΠ και εγώ φίλε πραγματικά μέσα. Αν υπήρχε επίσης γραπτός διαγωνισμός ΕΑ δευτεροβάθμιας πάλι μέσα. Αν σου έφαγα τη θέση στη γενική αγωγή να με ξεμπροστιάσεις, πάλι μέσα. Αλλά έλα που δεν λες ότι είμαι Ειδική Αγωγή δευτεροβάθμιας 8 χρόνια, μπήκα με προσόντα, στοχεύω σε άλλη θέση από τη δική σου και εξαιτίας του φανατισμού σου υποστηρίζεις να μην μπω. Αντίθετα, εγώ σε όλα τα μηνύματά μου αναγνωρίζω τους κόπους σου.Σε παρακαλώ απάντησέ μου αν κατανοείς την αδικία που κάνεις. Περιμένω με ενδιαφέρον, μόνο αλήθεια μην την κάνεις με ελαφρά, απάντησε επί τούτου και χωρίς μπηχτές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159773
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 472
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.