*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2042503 φορές)

0 μέλη και 36 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
H παράθεση του 2009 που δίνεις knkn είναι ακριβώς η καρδιά του προβλήματος για τα σημερινά χάλια.Όλα αυτά τα βιώσαμε,τα λέγαμε, ενώ οι ευθύνες των συνδικαλιστών είναι τεράστιες διότι δεν υπερασπίστηκαν την ισονομία αλλά τη λογική της πολλαπλών διατάξεων που εξυπηρετούσε τις πελατειακές σχέσεις των κομμάτων πέρα από κάθε λογική αξιοκρατίας.Σε αυτό το νήμα,έγινε λοιπόν προσωπική αναφορά στα λεγόμενά μου επειδή έκανα χρήση αυτής της βδελυρής λέξης η οποία καταδυναστεύει τη ζωή μας:αξιοκρατία... Προφανώς δε βιώσατε καταστάσεις όπου πτυχία ενός και δύο ετών μετά από βυσματικά 10ωρα πδσ(που διπλασίαζαν τα μόρια στα δυσπρόσιτα),ή εικονικές απολύσεις από ιδιωτικά,ή προσλήψεις στη Σιβιτανίδιο ή,ή,ή άφηναν απέξω ανθρώπους που είτε ακολουθούσαν τα νόμιμα( επιτυχόντες ασεπ)είτε ζητούσαν τα λογικά(προυπηρεσίες από επετηρίδα και αλλαγή τρόπου διορισμού που τους αιφνιδίασε).Και το πιο μακιαβελικό είναι πως τέτοιοι τύποι που ο ίδιος(ο όποιος)κομματικός ή βυσματικός σωλήνας  χάιδευε,θεωρούσαν εαυτούς και μάγκες που τα κατάφεραν δια της πλαγίας οδού εις βάρος των κορόιδων.Οι υποστηρικτές της κατάργησης του διαγωνισμού (όπου΄΄ η πλάγια οδός΄΄ καταργείται) προσέξτε μήπως ανοίξει το κουτί της πανδώρας και χαθεί παντελώς η μπάλα.Αναφέρονται τα αντικειμενικά κριτήρια...Σωστό.Όμως τι ορίζεται ως αντικειμενικό κριτήριο;Η οικογενειακή κατάσταση;Είναι επιστημονικό κριτήριο αυτό;Εκτός, αν όπως διάβασα,δεν απαιτούνται μόνο επιστημονικά και διοικητικά κριτήρια για θέσεις ευθύνης (δίχως να διευκρινίζεται όμως τι άλλο χρειάζεται).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ανάγνωσον μεν ύβρισον δε

Παράθεση
Πρόταση υπό συζήτηση ενδεικτικά
Διορισμοί μέσω φορέα ΑΣΕΠ με κριτήρια αντικειμενικά και προκαθορισμένα
α) οποιοδήποτε παλιός ΑΣΕΠ (με τη μεγαλύτερη βαρύτητα μοριοδότησης από τα κριτήρια π.χ. ο ΑΣΕΠ να ισοδυναμεί με 50 μήνες+ μεταπτυχιακό)
β) Προϋπηρεσία (άνω των 50 μηνών π.χ. και χωρίς ΑΣΕΠ)
γ) Μεταπτυχιακούς και Διδακτορικούς τίτλους (π.χ. με αυξημένη βαρύτητα σε κατηγορίες εκπαιδευτικών όπως η Ειδική Αγωγή)
δ) Βαθμό πτυχίου
ε) Ημερομηνία κτήσης πτυχίου
στ) γραπτό διαγωνισμό παιδαγωγικών ΑΣΕΠ τύπου QTS πολλαπλών επιλογών ηλεκτρονικά ανά έτος ή και συντομότερα αντί για τον παλιό γραπτό διαγωνισμό που θα καταργηθεί (για τους νεότερους ή όποιον θέλει να βελτιώσει τα προσόντα του) .

Λοιπά αντικειμενικά κριτήρια υπό συζήτηση

Όλα υπό την εποπτεία του φορέα ΑΣΕΠ, αλλά κανένα ως απαραίτητη προϋπόθεση.
Δεν αποκλείεται κανένας, ούτε οι νέοι, παρά εξυπηρετούνται όσοι έχουν ή πολλά από αυτά ή είναι ψηλά σε μια κατηγορία π.χ. ένας όντως καλός βαθμός ΑΣΕΠ. Δεν εξυπηρετούνται οι μικροί βαθμοί, μικρές προϋπηρεσίες και λίγα ή καθόλου προσόντα. Όπως βλέπετε ακόμη και αν κάποιος δεν καταφέρει το πρώτο διάστημα να εργαστεί τα κριτήρια αυτά μπορεί να τα χρησιμοποιήσει στον ιδιωτικό τομέα καθώς δεν πάνε χαμένα όπως ένας μέτριος βαθμός στον ΑΣΕΠ. Παρακαλώ θερμά για συζήτηση χωρίς εντάσεις και επιθέσεις, τα μόρια που θα λαμβάνονται τίθενται υπό συζήτηση. Ήρεμη συζήτηση και το λέω και για τον εαυτό μου.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Ωραία, ακριβώς αυτό που σου είπα επιβεβαιώνεις. Με τα ξερά καις και τα χλωρά. Στο κείμενο κοτσάρεις Σιβιτανίδειο που είναι με πλάγια μέσα και  Ειδική Αγωγή που είναι νόμιμα και ηθικά και χάνεις το δίκιο σου. Επειδή όμως στο υπενθυμίζω μη μου λες μετά ότι στηρίζω "παράθυρα". Ούτε αυτούς στηρίζω, ούτε εσένα που έχεις μεν δίκιο αλλά έχεις κάνει γιούρια και όποιον πάρει ο χάρος, οπότε το χάνεις.
Δες και τον τότε της ΕΑ νόμο σε παρακαλώ και αν μου βρεις "παράθυρο", δεν θα έχω καμία αξίωση για διορισμό.
http://dipe.mes.sch.gr/index_htm_files/nomos_3699_2008_eidiki_ekpaidefsi.pdf

1) Παρέθεσα μια πολύ καλή ανάλυση του xb από το 2009 .  Εσύ διαφωνείς με ένα συγκεκριμένο σημείο και φυσικά είναι σεβαστή η άποψή σου.
2) Τα παράθυρα νόμοι τα χτίζουν και νόμοι τα γκρεμίζουν
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2015, 11:02:44 πμ από knkn »

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πραγματικά σε πολλά σε στηρίζω και δεν έχει σχέση με διπλωματία, πολιτική ή συμπάθεια, αλλά με τους νόμους και το Σύνταγμα. Πολλές φορές έχω παραθέσει εδώ ότι το Σύνταγμα λέει και διαγωνισμό και αντικειμενικά και προκαθορισμένα κριτήρια . Μια πρόσληψη χωρίς διαγωνισμό ή χωρίς κάποιο ξεκάθαρο και προκαθορισμένο προσόν που θα μπορούσαν να αποκτήσουν όλοι δεν είναι σύμφωνη ούτε με το Σύνταγμα, ούτε με τις αρχές του φορέα ΑΣΕΠ. Αν όμως εσύ όπως και οποιοσδήποτε άλλος, ίσως επειδή σας αδίκησαν, δεν διευκρινίζεις και δεν τεκμηριώνεις αλλά λόγω του πάθους σου τσουβαλιάζεις, τότε βάσει του νόμου συκοφαντείς αλλά και βάσει της ηθικής κάνεις στους άλλους ό, τι σου έκαναν. Δηλαδή με την απολυτότητα και εσύ παίρνεις ένα μέσο, ορθό, τίμιο και δίκαιο όπως ο διαγωνισμός, αλλά το χρησιμοποιείς και εσύ "πλάγια" να μη διοριστεί παράδειγμα ο προσοντούχος με προϋπηρεσία στην ΕΑ για να μείνουν ανοιχτές θέσεις και να μπει ο επιτυχών ΑΣΕΠ γενικής αγωγής π.χ. σε σχολείο Κωφών ή Τυφλών (φαντάσου τραγικό παράδοξο). Μπορεί να μην το κάνεις άμεσα ή να μη το θες αλλά οι θέσεις σου εκεί οδηγούν μαθηματικά. Όπως στο παρελθόν πράγματι χρησιμοποίησαν πλάγια μέσα εναντίον σου, όπως σου κότσαραν π.χ. πολυτεκνίες για να μη διοριστείς εσύ, μην κάνεις το ίδιο έστω και άθελά σου μέσα από την απολυτότητα ή το τσουβάλιασμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
ποιό είναι το ξεκάθαρο και προκαθορισμένο προσόν που θα μπορουσαν να αποκτήσουν όλοι?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
μια από τις καλύτερες λύσεις είναι αυτή της Ιταλίας: 50% από ασεπ (για νέους και για όσους θέλουν να βελτιώσουν την όποια παλία χαμηλή επίδοσή τους) και 50% προϋπηρεσία (+παλιά επιτυχία σε ασεπ) ά! και φυσικά καθιέρωση μέγιστου χρόνου παραμονής σε αναπλήρωση-κατά την απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου (36μηνο) για να μην το ξεφτιλίζουμε το ζήτημα και πηγαίνει ο άλλος μια ζωή αναπληρωτής...

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μεταπτυχιακό, Διδακτορικό, επάρκεια Νοηματικής, γραφή Braille, επιμόρφωση
δες για την Ειδική Αγωγή και
http://dipe.mes.sch.gr/index_htm_files/nomos_3699_2008_eidiki_ekpaidefsi.pdf

Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω χθες γιατί διαγράφηκε η άποψή μου περί μεροληψίας υπέρ συγκεκριμένης ομάδας από το ίδιο το forum; Το forum είναι στο απυρόβλητο; Δεν νομίζω ότι έβρισα ή προσέβαλα αλλά έκανα μια προσωπική διαπίστωση. Επίσης παρατήρησα ότι διαγράφηκε και άποψη άλλου μέλους που συμφώνησε μαζί μου. Δηλαδή αν κάποιος πει ότι ο Χ τηλεοπτικός σταθμός, κατά τη γνώμη του πάντα, στηρίζει Σαμαρά τον φιμώνουμε;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Προσωπική αποψη και μόνο. Για μένα το μόνο ξεκάθαρο,προκαθορισμένο και ισης ευκαιρίας προσόν αποτελει ΜΟΝΟ το πτυχίο. Απο κει και μετα ενας γραπτος διαγωνισμος αρκει Και αυτό γιατι πολύ απλά,
Μεταπτυχιακα κλπ δεν μπορουν ΟΛΟΙ να κανουν και δεν πρεπει να ειναι κατι υποχρεωτικό.

Για ειδική αγωγή οπωσδήποτε εδω λειτουργει διαφορετικά, δηλ χρειαζονται περισσοτερα του ενος πτυχιου και διαγωνισμου. Υπαρχουν και οι σχολες ειδικης.

Για την παρατήρηση σου θα έλεγα απλώς να διαβάσουμε προσεκτικά τους όρους χρήσης/πρόσβασης. Ειμαστε εδω για τις απορίες που τυχον θα δημιουργηθουν σε καποια σημεια.
Το pde δεν φιμώνει και ακουγονται ελευθερα ολες οι απόψεις.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος sissi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 410
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σεβαστό αλλά και νομικά και ηθικά η πρόσβαση σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά είναι ελεύθερη σε όλους και για να σας προλάβω με φτηνότερα των φροντιστηρίων ΑΣΕΠ δίδακτρα. Κανένας ποτέ δεν εμπόδισε κανέναν να συνεχίσει τις σπουδές του και να πάρει και άλλα προσόντα. Ο ένας διάβαζε επί χρόνια για ΑΣΕΠ και η επιτυχία του είναι προσόν και ο άλλος διάβαζε χρόνια για Μεταπτυχιακά και τα πτυχία του είναι προσόν. Επίσης να υπενθυμίσω ότι επί χρόνια σε αυτό το Forum προβαλλόταν, αποκλειστικά κατά τη γνώμη μου, από ομάδα  συναδέλφων ότι ΜΟΝΟ ο γραπτός διαγωνισμός είναι δίκαιος, ενώ ο ίδιος ο ΑΣΕΠ και το Σύνταγμα ξεκάθαρα μιλούσαν ΚΑΙ για προσόντα. Και αν τα πτυχία δεν είναι προσόντα τότε τι είναι, γιατί πονηρά ρωτάνε κάποιοι που φαίνεται δεν ξέρουν τι είναι προσόντα. Εγώ μιλάω ΚΑΙ για διαγωνισμό ΚΑΙ για προσόντα χωρίς το ένα να είναι αναγκαστική προϋπόθεση του άλλου και νομίζω μου έχουν επιτεθεί ουκ ολίγες φορές και κυρίως επί προσωπικού.

ΥΓ. Δεν υπάρχουν σχολές Ειδικής Δευτεροβάθμιας και το βάρος το έχουν σηκώσει καθηγητές με Μεταπτυχιακά, τουλάχιστον στους Φιλολόγους, κοντά δεκαετία, που θέλουμε και να μείνουμε στην Ειδική και από εδώ διαβάζουμε απόψεις που οδηγούν στο βγείτε εσείς με προσόντα της ειδικής να μπούμε εμείς με διαγωνισμό γενικής.

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
γιατί πονηρά ρωτάνε κάποιοι που φαίνεται δεν ξέρουν τι είναι προσόντα

Ξεκαθαρίζω για να μην παρεξηγούμαι Markos αυτό δεν ήταν για σένα, ίσα ίσα μου αρέσουν οι ευθείες ερωτήσεις που κάνεις και χαίρομαι πολύ να αντιπαρατίθεμαι έτσι.

Αποσυνδεδεμένος sissi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 410
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ξεκαθαρίζω για να μην παρεξηγούμαι Markos αυτό δεν ήταν για σένα, ίσα ίσα μου αρέσουν οι ευθείες ερωτήσεις που κάνεις και χαίρομαι πολύ να αντιπαρατίθεμαι έτσι.
[/quote

εχουμε ξεφυγει από το θεμα!!!

Αποσυνδεδεμένος eta-beta

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καθόλου εκτός θέματος. Η συζήτηση είναι για νέο τρόπο διορισμών και αυτό ακριβώς λέμε να δημιουργηθεί ένα μεικτό σύστημα. Απλά υποστηρίζουμε να σπάσει η ΜΟΝΟκαθεδρία του διαγωνισμού, όχι η ΠΡΩΤΟκαθεδρία του. Μην πετάμε τη μπάλα εκτός γηπέδου παρακαλώ.

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Eίδαμε ποτέ στην πράξη καμιά μονοκαθεδρία του διαγωνισμού;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 738
Σύνολο: 749

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.