*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2042873 φορές)

0 μέλη και 29 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Η εμπειρία είναι πολύ σημαντική και για αυτό η προϋπηρεσία πρέπει να μετρήσει. Ωστόσο τα τυπικά προσόντα είναι προϋπόθεση. Είμαι σίγουρη ότι μπορώ να διδάξω επιτυχώς πολύ περισσότερα αντικείμενα από αυτό που διδασκω αλλά δεν έχω τα τυπικά προσοντα. Η παιδαγωγική επαρκεια είναι είναι αντίστοιχη με την πιστοποίηση,  το δίπλωμα οδήγησης κτλ,  την άδεια άσκησης επαγγέλματος. Ακριβώς όπως το δίπλωμα οδήγησης δεν σε κάνει καλό οδηγό αλλά χωρίς αυτό δεν έχεις δικαίωμα να βγεις στον δρόμο. Η εμπειρία τελειοποιεί. Πριν από 17 χρόνια όμως τι ήταν αυτό που σε έκανε κατάλληλο να μπεις στην τάξη. Και άσε την τρίτη λυκείου... Είναι σχεδόν ενηλικοι. Τι γίνεται όταν έχεις να κάνεις με παιδάκια; 12-13χρονων. Προσωπικά χρειάζεται να προσαρμοζομαι κάθε χρόνο σε ηλικιες από 6 χρονών εως 26 και βάλε. Είναι αδύνατον χωρίς στοιχειώδεις παιδαγωγικες αρχές και γνώση διδακτικής μεθοδολογίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2015, 11:28:50 μμ από aghathi »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος polo7921

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η εμπειρία είναι πολύ σημαντική και για αυτό η προϋπηρεσία πρέπει να μετρήσει. Ωστόσο τα τυπικά προσόντα είναι προϋπόθεση. Είμαι σίγουρη ότι μπορώ να διδάξω επιτυχώς πολύ περισσότερα αντικείμενα από αυτό που διδασκω αλλά δεν έχω τα τυπικά προσοντα. Η παιδαγωγική επαρκεια είναι είναι αντίστοιχη με την πιστοποίηση,  το δίπλωμα οδήγησης κτλ,  την άδεια άσκησης επαγγέλματος. Ακριβώς όπως το δίπλωμα οδήγησης δεν σε κάνει καλό οδηγό αλλά χωρίς αυτό δεν έχεις δικαίωμα να βγεις στον δρόμο. Η εμπειρία τελειοποιεί. Πριν από 17 χρόνια όμως τι ήταν αυτό που σε έκανε κατάλληλο να μπεις στην τάξη. Και άσε την τρίτη λυκείου... Είναι σχεδόν ενηλικοι. Τι γίνεται όταν έχεις να κάνεις με παιδάκια; 12-13χρονων. Προσωπικά χρειάζεται να προσαρμοζομαι κάθε χρόνο σε ηλικιες από 6 χρονών εως 26 και βάλε. Είναι αδύνατον χωρίς στοιχειώδεις παιδαγωγικες αρχές και γνώση διδακτικής μεθοδολογίας.
οταν πρωτομπηκα πριν απο 17 χρονια μου λεει ενας παλιος συναδελφος....την ταξη δεν θα τη μαθεις ποτε...απλα μετα απο 6-7 χρονια θα μπορεις να στεκεσαι, να χειριζεσαι καταστασεις, αλλα παντα θα σε περιμενουν εκπληξεις. Δεν αμφισβητω την ΑΣΠΑΙΤΕ για να μην παρεξηγηθω...απλα δεν θεωρω οτι το περασμα απο αυτη σε κανει "παιδαγωγικα επαρκη" ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ....τυπικα ναι ....ουσιαστικα οχι...Η παιδεια ειναι μεγαλη λεξη!!!!!!!!!!!!!!!.....Διαβασε λιγο τις κοκορομαχιες στο forum και πες μου.....ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ???????????????

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Δεν διαφωνώ για την βαρύτητα της εμπειρίας. 8 χρόνια στο σχολείο και 16 στη διδασκαλία συναντησα πολλά και συνεχιζω. Όσο για την παιδεία, έχω αποφασίσει να τη διαχωρίζω στο μυαλό μου από την εκπαίδευση για να μην απογοτευομαι. Αλλά σε ένα τοπικ που αφορά έναν νέο τρόπο διορισμών πρέπει να είμαστε ξεκαθαροι για το τι είμαστε διατεθειμενοι να διαπραγματευτουμε.  ;)

Αποσυνδεδεμένος polo7921

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν διαφωνώ για την βαρύτητα της εμπειρίας. 8 χρόνια στο σχολείο και 16 στη διδασκαλία συναντησα πολλά και συνεχιζω. Όσο για την παιδεία, έχω αποφασίσει να τη διαχωρίζω στο μυαλό μου από την εκπαίδευση για να μην απογοτευομαι. Αλλά σε ένα τοπικ που αφορά έναν νέο τρόπο διορισμών πρέπει να είμαστε ξεκαθαροι για το τι είμαστε διατεθειμενοι να διαπραγματευτουμε.  ;)
μιας και φτασαμε και στο topic θες να σου πω τι πιστευω??????????? σαν οικονομολογος τωρα και μακαρι να βγω ψευτης....ολα αυτα περι διορισμων κλπ κλπ μου θυμιζουν το τιναγμα της ψοφιας γατας....με τι λεφτα θα γινουν??????????
Αν δεν υπήρχανε οι Κνίτες κι η ηρωίνη
αν η γιαγιά μου δηλαδή είχε ρουλεμάν
θα ήτανε πατίνι...........ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ...................ΤΗΣ ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2015, 12:07:25 πμ από polo7921 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Όντως μακάρι να βγεις ψεύτης. Στο τέλος κάθε μήνα παρακαλώ να πληρωθω και για αυτόν τον μήνα. Αλλά δεν είναι τόσο μακριά ο καιρός που γίνονταν διορισμοι. Δεν μπορούμε να διαγράψουμε μια εποχή έτσι απλά.. Κεκτημένη ταχύτητα...

Αποσυνδεδεμένος polo7921

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όντως μακάρι να βγεις ψεύτης. Στο τέλος κάθε μήνα παρακαλώ να πληρωθω και για αυτόν τον μήνα. Αλλά δεν είναι τόσο μακριά ο καιρός που γίνονταν διορισμοι. Δεν μπορούμε να διαγράψουμε μια εποχή έτσι απλά.. Κεκτημένη ταχύτητα...
Μια απο τα ιδια....και ειμαι και 20 ωριτσες μακρυα απο το σπιτι μου...και κανω και 2000 χλμ το μηνα μεταξυ 2 σχολειων....

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι προσλήψεις θα είναι ελάχιστες, το ΣΤΕ δεν μπορεί να δικαιώνει τους ασεπιτες και να επιτρέψει να μετρήσουν επιπλέον μόρια με αντικειμενικά πάντα κριτήρια. Αν θέλουν ένα δίκαιο σύστημα χρειάζονται δυο πίνακες ο ένας να έχει μόνο βαθμό από ασεπ και ο δεύτερος με κριτήρια ασεπ.
Το πρόβλημα θα διογκωθεί αν προστεθούν όλα πάνω στο βαθμό, τώρα διαμαρτύρονται για το 60-40 μετά τι θα λένε όταν τους προσπεράσουν εκατοντάδες προνομιούχοι πάνω από 40%? Όταν ψηφίστηκε ο 3848 δεν υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός, πέρασαν 5 χρόνια, υποτίθεται πως θα είχαν γίνει δυο και θα ήταν υποχρεωτική η παιδαγωγική επάρκεια για όλους στον επόμενο ασεπ . Σε αυτό το διάστημα διπλασιαστήκαν οι ειδικές κατηγορίες , τα προσόντα και η προϋπηρεσία(αθέμιτος ανταγωνισμός 5 χρόνια επιπλέον προϋπηρεσία ανεξάρτητα απο το πόσο τελικά θα μετρήσει) και όσοι είχαν τα προσόντα μέχρι το 2010 δεν γίνεται να βρεθούν στο ίδιο σημείο με όσους τα αποκτήσουν το 2015. Θα τους ανταγωνιστούμε όλους αυτούς για μερικές θέσεις διορισμού…
Αν δεν μετρήσει η προϋπηρεσία τότε όσοι πιάσουν το όριο θα μπορούν να δουλεύουν ως αναπληρωτές  Οκτώβριο- Απρίλιο  και να παραιτηθούν για να δουλέψουν στον τουρισμό. Χωρίς κυρώσεις, γιατί να κάτσουν μέχρι τον Ιούνιο ?  ???

Αποσυνδεδεμένος paparouna88

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το θέμα των διορισμών είναι ανάλογο με το θέμα των μετατάξεων. Όλες οι δυσλειτουργίες προέκυψαν επειδή οι προηγούμενες κυβενήσεις δεν τήρησαν του νόμους που οι ίδιες θέσπισαν.
Η κυβέρνηση είχε προεκλογικά πάρει θέση στη περίπτωση των διορισμών υπέρ των 'παρανόμων' (δηλ. τους προϋπηρεσάκηδες), και στη περίπτωση των μετατάξεων υπέρ των 'νομίμων᾿ (δηλ. εναντίον των 'παρανόμως' μεταταχθέντων).

Το μεγαλύτερο λάθος της κυβέρνησης είναι ότι βασίστηκε στις κατευθύνσεις που έδιναν οι αιρετοί, κυρίως της πρωτοβάθμιας, και έσπευσε να πάρει θέση υπέρ του ενός ή του άλλου...

Πιστεύω, όπως και πολλοί άλλοι, ότι δεν μπορεί να ζητά η κυβέρνηση αυστηρότητα στη τήρηση των νόμων στη μια περίπτωση  και στην άλλη περίπτωση να κάνει μια διασταλτική ανάγνωση των αποφάσεων του ΣτΕ, και να ψάχνει να βρει παραθυράκια.


Αποσυνδεδεμένος sissi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 410
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το θέμα των διορισμών είναι ανάλογο με το θέμα των μετατάξεων. Όλες οι δυσλειτουργίες προέκυψαν επειδή οι προηγούμενες κυβενήσεις δεν τήρησαν του νόμους που οι ίδιες θέσπισαν.
Η κυβέρνηση είχε προεκλογικά πάρει θέση στη περίπτωση των διορισμών υπέρ των 'παρανόμων' (δηλ. τους προϋπηρεσάκηδες), και στη περίπτωση των μετατάξεων υπέρ των 'νομίμων᾿ (δηλ. εναντίον των 'παρανόμως' μεταταχθέντων).

Το μεγαλύτερο λάθος της κυβέρνησης είναι ότι βασίστηκε στις κατευθύνσεις που έδιναν οι αιρετοί, κυρίως της πρωτοβάθμιας, και έσπευσε να πάρει θέση υπέρ του ενός ή του άλλου...

Πιστεύω, όπως και πολλοί άλλοι, ότι δεν μπορεί να ζητά η κυβέρνηση αυστηρότητα στη τήρηση των νόμων στη μια περίπτωση  και στην άλλη περίπτωση να κάνει μια διασταλτική ανάγνωση των αποφάσεων του ΣτΕ, και να ψάχνει να βρει παραθυράκια.


ΣΩΣΤΑ!!

Αποσυνδεδεμένος akhs

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το θέμα των διορισμών είναι ανάλογο με το θέμα των μετατάξεων. Όλες οι δυσλειτουργίες προέκυψαν επειδή οι προηγούμενες κυβενήσεις δεν τήρησαν του νόμους που οι ίδιες θέσπισαν.
Η κυβέρνηση είχε προεκλογικά πάρει θέση στη περίπτωση των διορισμών υπέρ των 'παρανόμων' (δηλ. τους προϋπηρεσάκηδες), και στη περίπτωση των μετατάξεων υπέρ των 'νομίμων᾿ (δηλ. εναντίον των 'παρανόμως' μεταταχθέντων).

Το μεγαλύτερο λάθος της κυβέρνησης είναι ότι βασίστηκε στις κατευθύνσεις που έδιναν οι αιρετοί, κυρίως της πρωτοβάθμιας, και έσπευσε να πάρει θέση υπέρ του ενός ή του άλλου...

Πιστεύω, όπως και πολλοί άλλοι, ότι δεν μπορεί να ζητά η κυβέρνηση αυστηρότητα στη τήρηση των νόμων στη μια περίπτωση  και στην άλλη περίπτωση να κάνει μια διασταλτική ανάγνωση των αποφάσεων του ΣτΕ, και να ψάχνει να βρει παραθυράκια.

έτσι ακριβώς!!!

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το θέμα των διορισμών είναι ανάλογο με το θέμα των μετατάξεων. Όλες οι δυσλειτουργίες προέκυψαν επειδή οι προηγούμενες κυβενήσεις δεν τήρησαν του νόμους που οι ίδιες θέσπισαν.
Η κυβέρνηση είχε προεκλογικά πάρει θέση στη περίπτωση των διορισμών υπέρ των 'παρανόμων' (δηλ. τους προϋπηρεσάκηδες), και στη περίπτωση των μετατάξεων υπέρ των 'νομίμων᾿ (δηλ. εναντίον των 'παρανόμως' μεταταχθέντων).

Το μεγαλύτερο λάθος της κυβέρνησης είναι ότι βασίστηκε στις κατευθύνσεις που έδιναν οι αιρετοί, κυρίως της πρωτοβάθμιας, και έσπευσε να πάρει θέση υπέρ του ενός ή του άλλου...

Πιστεύω, όπως και πολλοί άλλοι, ότι δεν μπορεί να ζητά η κυβέρνηση αυστηρότητα στη τήρηση των νόμων στη μια περίπτωση  και στην άλλη περίπτωση να κάνει μια διασταλτική ανάγνωση των αποφάσεων του ΣτΕ, και να ψάχνει να βρει παραθυράκια.
  Πολύ εύστοχο το σχόλιο σου. Με την μη τήρηση των νόμων είναι που γινόμαστε καθημερινά θύματα της κρατικής αυθαιρεσίας.

Αποσυνδεδεμένος polo7921

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
  Πολύ εύστοχο το σχόλιο σου. Με την μη τήρηση των νόμων είναι που γινόμαστε καθημερινά θύματα της κρατικής αυθαιρεσίας.
ωραια λεξη το "προυπηρεσακιας"  ΝΤΡΟΠΗ..........ΕΝΑΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΑΚΙΑΣ ΜΕ 3 ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΑΣΕΠ

Αποσυνδεδεμένος crown1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
με 3 ασεπ!!! μαζι μας έπρεπε να είσαι εσύ.
κοίτα πόσοι -προυπηρεσιάκηδες- χωρις ασεπ κρύβονται πισω από σένα.....

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
  Πολύ εύστοχο το σχόλιο σου. Με την μη τήρηση των νόμων είναι που γινόμαστε καθημερινά θύματα της κρατικής αυθαιρεσίας.
Για την ακρίβεια με την μη τηρηση του συντάγματος. Οι προυπηρεσίες εγιναν με νόμους. Ακόμα και οι βυσματικές.....  :(
με 3 ασεπ!!! μαζι μας έπρεπε να είσαι εσύ.
κοίτα πόσοι -προυπηρεσιάκηδες- χωρις ασεπ κρύβονται πισω από σένα.....

Και για αυτό πρέπει να τον απαξιώσεις πρώτα? Να λετε συγκεκριμένα να καταργηθούν οι προυπηρεσίες που δεν αποκτήθηκαν μετά από ΑΣΕΠ (εξαιρούμενων όπου δεν έγινε ΑΣΕΠ και πινάκων Γ). Μην δαιμονοποιείτε την προϋπηρεσία και από την άλλη ψάχνετε να βρειτε πως θα εκτοπίσετε αυτούς που είναι μπροστά για να γράψετε και εσείς προυπηρεσία στην θέση τους. Τι να την κάνετε?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 783
Σύνολο: 795

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.