0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα τα κριτήρια διορισμού σε κάθε θέση προσαρμόζονται στις απαιτήσεις τις θέσεις. Κακά τα ψέμματα στην εκπαίδευση η εμπειρία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο. Όσες σπουδές και να έχεις κάνει και όσες εξετάσεις και να έχεις περάσει η εμπειρία της τάξης είναι αναντικατάστατη και όσοι εργάζονται χρόνια διαπιστώνουν ότι χρόνο με το χρόνο εξαλείφουν λάθη που κάνουν μέσα στην τάξη
Δε διαφωνώ για την σημασία της εμπειρίας , μου φαίνεται/ακούγεται όμως παράλογο να μπορείς να έχεις ένα κριτήριο που δε μπορούν να το έχουν και να το αποκτήσουν όλοι. Φιλικά.
Προσωπική μου γνώμη είναι οτι τελικά θα υπάρξει μια γενναία μοριοδότηση προυπηρεσίας και όχι τα ψίχουλα του 3848.
Aν και έχω κάνει προσφυγή με τους επιτυχοντες του 2008 , θεωρώ οτι η απόφαση του Στε θεωρεί συνταγματική την μοριοδότηση της προυπηρεσίας. Και αυτό θα κάνουν. Ποιός στην επιτροπή θα ζητήσει ή θα συμφωνήσει με τα ψίχουλα του 3848 . Αν υπήρχε έστω και ένας θα δεχόμουν το αντίθετο.
Αναζητείται το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία.Αυτό που εδώ και βδομάδες θα έβγαινε στη διαβούλευση...Δυστυχώς,απ ότι φαίνεται οι πληροφορίες που είχα δημοσιοποιήσει ,πριν μέρες, ότι η κατάθεση του πολυνομοσχεδίου συνδέεται με τις διαπραγματεύσεις με τους " θεσμούς" φαίνεται να επιβεβαιώνονται και ιδιαίτερα για τα ζητήματα της αξιολόγησης και των προσλήψεων.Ήδη οι "θεσμοί" έθεσαν στο τραπέζι το θέμα της κατάργησης του Νόμου Κατρούγκαλου...αν είναι δυνατόν!!!Όπως και να έχουν όμως τα πράγματα η ηγεσία του υπουργείου είναι εκτός χρονοδιαγράμματος και κατά την εκτίμησή μου είναι,πλέον,εξαιρετικά δύσκολο να καλυφθούν τα κενά στα σχολεία τον Σεπτέμβρη.Οι μεταθέσεις κόλλησαν,οι μετατάξεις το ίδιο...οι ρυθμίσεις για τους αναπληρωτές ακόμα δεν έχουν νομοθετηθεί...ο νέος τρόπος μόνιμων διορισμών -αν γίνουν- εκκρεμεί...πότε θα τα προλάβουν όλα αυτά αλήθεια;Πιστεύω ακράδαντα πως κανείς από την ηγεσία του υπουργείου δεν έχει συνειδητοποιήσει το μέγεθος του προβλήματος.